Bara, zamiast myśleć i interweniować, patrzył się na nią, jak ciele w malowane wrota, najwyraźniej czegoś oczekując. Pytanie tylko czego, bo jakoś nie podzielił się z nią spisem technik, które posiadał, a ona sama nie znała tego żywiołu, a nawet jakby coś jej przyszło do głowy, to co? Będzie drzeć na niego ryja, żeby zrobił to i tamto, a przeciwnik od razu zostanie ostrzeżony? Tak więc spojrzała niego bezradnie, nie mając dla niego żadnego polecenia, co z kolei zmusiło go do myślenia samemu. No i wymyślił błotne wilki, które od razu rzuciły się na Yamanaki. Nieźle.
Mając teraz lekką przewagę, Ayame puściła prosto w katonowca sprężone z chakrą powietrze, które miało dość mocną siłę odrzutu, co spowodowało, że przeciwnik poleciał w kierunku Izuniego. Młodzieniec szybkim zamachem swojej broni poderżnął mu gardło, topiąc go we własnej krwi. Jeden przeciwnik mniej. Szkoda, bo chciała go pojmać żywcem, no ale może uda się z kolejnym. Izuni nawet jej nie musiał nic mówić, bo widząc jak błotne wilki przewracają Dotonowca, sama skoczyła w jego kierunku, zostawiając Izuniemu łucznika. Za pomocą rozszerzonego pola widzenia, doskonale też widziała strzałę z notką wybuchową, która wbija się w broń jej towarzysza broni. Z taką sytuacją jednak chłopak mógł sobie poradzić, bo wystarczyło, żeby nie dopuścił do tego, aby łucznik złożył pieczęć. Trzymając jednocześnie łuk i broniąc się przed atakami włócznika, będzie to naprawdę ciężkie, jednak na wszelki wypadek, przyda mu się wsparcie.
- Bara, wspomóż Izuniego~! - Krzyknęła do żywiołowca.
Lepiej, żeby na wszelki wypadek miał wsparcie chociaż jednego wilka, na którym dodatkowo łucznik będzie musiał się skupić, co już kompletnie wytrąci go z równowagi i osłabi jego obronę, a już na pewno nie dopuści do złożenia przez niego pieczęci. Co natomiast zrobi Ayame ze swoim przeciwnikiem? Chciała go żywcem, więc ponownie skumulowała chakrę w dłoni i puściła w kierunku wroga sprężone z chakrą powietrze, ale tak żeby nie poleciał znowu na jej towarzysza. Ta technika miał sporą siłę odrzutu i zadawała obrażenia zewnętrzne, więc mogło to wystarczyć do chwilowego zdezorientowania przeciwnika, na tyle, żeby doskoczyła do niego i rozpoczęła szybką serię ataków Trzydziestu Dwóch Dłoni Ośmiu Trygramów, za pomocą klanowego stylu walki Jūken. Dzięki temu obniży jego kontrolę nad własną chakrą, a na koniec zaserwuje mu na tyle silny cios w głowę, żeby go skutecznie ogłuszyć. To powinno załatwić sprawę. W razie gdyby po drodze została jakoś zaatakowana, o czym da jej znać jej Byakugan, szybko zrobi odpowiedni unik, aby uniknąć zagrożenia. Jej zadaniem będzie jak najszybsze dopadnięcie Dotonowca i ogłuszenie go, żeby na koniec móc jeszcze wspomóc Izuniego, jeśli zajdzie taka potrzeba.
- Zasięg
- Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
- Bonus
- +15 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
Pokłady Chakry: 89% - 2% podtrzymanie Byakugana - 15% Hakke Kūshō = 72%
SIŁA: 50
WYTRZYMAŁOŚĆ: 50
SZYBKOŚĆ: 50
PERCEPCJA: 50/65
PSYCHIKA: 1
KONSEKWENCJA: 50
STYLE WALKI: D
- Taijutsu: Jūken (A)
FŪTON: C
- Torba przy pasie:
3x Bandaż
2x Trójkunai
3x Kunai + notka świetlna (doczepione)
2x Kunai + notka wybuchowa (doczepione) - Kabura na prawym udzie:
1x Sekretna maść klanu Hyūga
1x Bojowa pigułka żywnościowa
1x Pigułka ze skrzepniętą krwią
- Nazwa
- Hakke Kūshō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 15 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do percepcji
- Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Hakke Sanjūni Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Niezauważalny
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
- Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 24h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo C lub 12h wizyta w szpitalu
- Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (Obniżenie Kontroli Chakry o 2 rangi)