Yami Poleca: No Game No Life

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Akarui »

  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2984
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Yami »

@ Yukirin
" tylko o to, że w Twojej technice widzimy jeden cios za jeden koszt"
Przecież to idealnie pokazuje, że to jest "nie bo nie". Nie możesz mieć techniki takiej bo my widzimy ją tak, bez podania argumentów. Pozwolę teraz określić wrzucone cytaty odnoszące się do mojej POPRZEDNIEJ wypowiedzi i NOWO WSTAWIONEJ TECHNIKI.

W tej technice nie ma już tego "wzmacniania kolejnych ciosów". Mam dwie fale chakry za które płacę koszt B. Nie mogę zrobić 3 bo to podchodziłoby pod wcześniejsze zarzucenie odnośnie tworzenia techniki A, która ma rangę B. Mam maksymalny próg 2 i ani jednego więcej.
Tak więc zostaje pierwsza wypowiedź Seinara "Jedno uderzenie za jeden koszt" <- brak określenia czemu nie mogą być 2, 3, 4 fale.


Dlaczego uznaje się, że to działa na tej zasadzie. Podaję przykład techniki wystrzeliwania 4 pocisków. Porcjowana chakra nic więcej, jednak mojej zaczyna się przypisywać nadludzkie działania, które wynikają z subiektywnego postrzegania techniki. Inaczej czy kiedy wykonuje się Hosenkę trzeba składać pieczęci po każdej wyplutej kulce ognia? Nie. Czemu mam ja?

Już nie kosztują. Bo nie ma więcej strzałów. Pisałem o tym o post wcześniej.
Brak określenia dlaczego nie może być dwóch, ani dlaczego 3 mają być osłabione. Tutaj mogę jedynie domniemać, że mówiąc o pierwotnej technice chciał uniknąć powstawania techniki A z techniki B. Tak to odebrałem i tak to zmieniłem.

Tutaj już mam odpowiedź twierdzącą, że mogę użyć więcej fal tylko muszę zapłącić odpowiednio relatywny koszt. Ja już nawet nie chcę robić 6 uderzeń płacąc jakieś 100% Chakry z KC E. Chciałbym mieć 2 uderzenia które daje siłę B oraz 1 - słabsza wersja która kosztuje de facto tyle samo chakry co pełnoprawna B. Ba nawet pomimo tego Akarui zarzuca mi teraz
" kombinowanie z kosztem". Nie ma kombinowania kosztem.

Zmiana którą wprowadziłem do techniki oraz dodatkowa wypowiedź w poście po niej odpowiadają na wszystkie przedstawione przez ciebie cytaty. Tak więc dalej nie rozumiem dlaczego nie może być 2 ciosów, na które składa się technika B, za wyjątkiem "My widzimy"?
W tym też punkcie pragnę zwrócić uwagę, że odnoszę się jedynie do przedstawionych cytatów. Nie całymi postami, w których się znalazły jako, że właśnie te cytaty miały potwierdzić pewną tezę.

Większość z tego co opisałem wyżej odnosi się również do zarzutów skierowanych w moją stronę Akaruia.
Dodam jednak jeszcze do tego co pisze Rui w sprawie gwoździa.
Ok masz drugi ruch ale nie musisz wkładać w te dwa ruchy tyle siły ile za wbicie za jednym zamachem.
Dyskusja wyżej którą przeanalizowałem nie pokazała nic w odniesieniu do nowych proponowanych zmian za wyjątkiem Seinarowego
0 x
Awatar użytkownika
Toshiro
Posty: 1355
Rejestracja: 25 lis 2018, o 23:42
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito | San
Krótki wygląd: Ubiór: https://i.imgur.com/4b7w2iP.png
Maska: https://i.imgur.com/NQByJxc.png
Widoczny ekwipunek: 2 wakizashi przy lewym boku, duża torba na dole pleców
GG/Discord: Harikken#4936

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Toshiro »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Ame
Postać porzucona
Posty: 645
Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
Wiek postaci: 23
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: jak na av
Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Ame »

  Ukryty tekst
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame. Obrazek
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2984
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Yami »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Akarui »

  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2984
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Yami »

@Akarui
Twój ostatni post dał mi do zrozumienia, że w tym konkretnym momencie nie jest dla mnie istotne uderzenie z podmuchem, dwoma, trzema. Teraz zastanawiam się dlaczego nie możecie tego tak puścić.

"Wszyscy modowie ... nie chcą widzieć mnogości w tym ataku",
"Mamy swoje powody"
"Wspólne zdanie moderacji"
"Widzę to jako "tak bo tak""

Macie swoje zdanie, macie swoje powody a ja jako zwykły użytkownik nie mam możliwości tworzenia techniki bez jakichkolwiek wyjaśnień. Nie piszecie dlaczego jest to niemożliwe, nie piszecie dlaczego nie mogę tego zrobić. Gdyby były powody w stylu "Bo zobacz, że..." ok jeszcze bym zrozumiał ale w tym przypadku nie istnieje taki powód, który został mi przedstawiony. Napisaliście do siebie coś w uhide i nagle nie mam możliwości stworzenia tej techniki tak jak chcę.
Domagam się wytłumaczenia powodów podjęcia takiej a nie innej decyzji, nie zaś stwierdzenia "Mamy swoje powody", chociaż tyle jako użytkownikowi, a przede wszystkim twórcy tej techniki, chyba mi się należy?
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Sans »

Skoro sobie piszemy już bez hajdów i pod publiczkę, to spoko, na życzenie użytkownika.
Powód naszego uporu miałeś na samym początku dyskusji, a Ty wciąż go nie widzisz, tylko wmawiasz nam, że nie mamy żadnych argumentów i próbujemy odrzucić tą technikę ze względu na swoje widzimisię.
Powód natomiast jest bardzo prosty. To jutsu z dwoma pociskami jest za silne. Nie pisałem tego wcześniej? Oj wydaje mi się, że jednak tak. Mamy bezpieczęciową technikę, bez żadnego czasu na przygotowanie, którą można wzmocnić cios nawet gdy Twoja pięść jest dwadzieścia centymetrów przed uderzeniem w cel. Czyli co? Mamy wydatek chakry, ale Twoim zdaniem technika "jest bezpośrednia więc gorsza od dystansowej". No nie do końca, bo z taką mechaniką Twój wydatek chakry będzie zawsze sukcesem, czego nie można powiedzieć o pociskach. To jest właśnie jedna z rakowatości natychmiastowych technik bezpieczęciowych. Dlatego nigdy nie osiągną one siły takiej jak inne na tej samej randze i można to bardzo łatwo uzasadnić gorszą kontrolą nad chakrą w momencie wykonywania techniki ze względu na brak pieczęci właśnie.
I w mojej ocenie ten brak pieczęci będzie zbalansowany przez "jeden pocisk/uderzenie/whatever za jeden koszt". Nie ma tutaj nic do rozumienia i główkowania czemu źli modzi nie chcą przepuścić techniki, tylko po prostu trzeba zacząć cudze posty. Pięciu czy tam sześciu ludzi pisze ci w kółko to samo, a Ty robisz z siebie ofiarę, że nie rozumiesz czego chcemy. Kolejny brak postępów z Twojej strony to archiwum tej techniki, bo ja nie puszczę tego na kilku pociskach/uderzeniach/whatever, a już mam dość przepychanek obrzucając się cytatami z jednej i drugiej strony.
0 x
Obrazek
Keiichi Maebara

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Keiichi Maebara »

"To jutsu z dwoma pociskami jest za silne. Nie pisałem tego wcześniej?"

Zadam jedno proste pytanie jaka jest różnica między techniką
1 pocisk = Siła Rangi B
a
2 pociski uderzone w to samo miejsce których ŁĄCZNA siła = Siła Rangi B.

Coś co piszę od czasu wprowadzenia zmian gdzie raz uderzam pięścią a łącznie dwa pociski/fale chakry/wiater składają się na Rangę techniki. Napisałeś że to jest za silne, jak? Jaka jest różnica między tym co przedstawiłem wyżej. Tutaj mam wrażenie, że zaczyna mi się zarzucać próbę stworzenia techniki, której każdy pocisk jest o sile Rangi B. NIE! To łączne dwa uderzenia składają się na Siłę tej Rangi. Jakim więc sposobem jest to silniejsze od pojedynczego podmuchu/pocisku tej rangi. To jest coś czego nie rozumiem a pragnę zrozumieć.
Brak wyjaśnienia tego dlaczego 2pociski składające się na Rangę B są silniejsze niż 1 składający się na Rangę B, to mnie zastanawia. Od razu zaznaczę. Te dwa pociski są wynikiem jednego uderzenia pięścią.

Technika i tak jest osłabiona względem wielu aspektów takich jak brak siły penetrującej pomimo zbliżonej wielkości. Brak możliwości trafienia jedną techniką kilku osób, bezkontaktowość techniki narażająca na trafienie przez inne. Ostatecznie i tak ten aspekt przeszedł przez rozmowy pozytywnie. Wszystko zaczyna rozbijać się o te fale/pociski/podmuchy/wiater których siła poszczególnych łącznie składa się na technikę tej rangi.

Jeśli technika zostanie przeniesiona do Archiwum złożę najwyżej odwołanie z prośbą o wytłumaczenie tego przez innego Administratora. W tym przypadku ja tego nie rozumiem, dla ciebie jest to oczywiste i nie jesteś w stanie mi tego przedstawić. Może znajdzie się inna osoba, której to się uda. Jeśli zostanie mi to przekazane zrozumiale wówczas nie widzę żadnych przeciwwskazań do dostosowania się do tych twoich pierwotnych założeń.

Dziękuję.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Sans »

No patrz i znowu nie czytasz...
Więc to czy będą to dwa czy jeden pocisk z siłą rangi B nie ma znaczenia, bo siła zsumowana czy też jednorazowa nie będzie siłą techniki rangi B. I tutaj leży Twój problem. Chcesz mieć cały czas siłę rangi B bez pieczęci i bez przygotowania. Biorąc pod uwagę obrażenia w dół, problem odrzutu opisany przez Ame, to nie wydaje mi się, aby ta technika dzielona na dwa osobne pociski działała w sposób, jaki sobie obmyśliłeś.
I serio przestańcie już z tymi skargami, bo to się robi nudne. Złóż może skargę od razu na wszystkich modów, bo nikt o Twojej technice nie wypowiedział się jeszcze pozytywnie i nie przychodzi Ci do głowy, że to z nią jest coś nie tak.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2984
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Yami »

@TwoFace
Kwestią o której pisałem jest raczej pytanie dlaczego nie mogłem mieć dwóch pocisków, których łączna siła będzie taka sama jak jednego. Kwestię odrzutu również można wyjaśnić zwykłym określeniem, że pociski wypuszczane są na tyle szybko, że nie wpływa to na siłę techniki. Sam też wspomniałeś że to nie ma znaczenia ile tych pocisków będzie, więc w tej kwestii wciąż jest sprzeczność względem twoich wcześniejszych założeń. Nie mam jednak zamiaru kontynuować tej rozmowy dalej. Jak już wspomniałem w jednym poście, przestało być to dla mnie aż tak istotne.
Nie pisałem nic o skardze. Odwołanie od decyzji nie koniecznie oznacza to co sam odebrałeś. Pominę też twoje ostatnie zapisane zdanie, które skierowane w moją stronę jest niestosowne biorąc pod uwagę twoje potwierdzenie możności wykonania tej techniki z moimi "pierwotnymi" założeniami.

Jako, że w nasza rozmowa, która była pokazana jawnie w całości przedstawia zasadę działania techniki pozwolę już zamieścić ją jako otwartą, z nowym obrazkiem, gdyż poprzedni bardziej by się kłócił z aktualnym opisem niż ten, który zamieściłem.
Nazwa
Menimienai dageki
Dziedzina
Futon
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūton: Shinkūgyoku
Opis Technika polega na wystrzeleniu czakry z ramienia, która wychodząc przez pięść podciśnieniowym pociskiem uderza w trafionego oponenta. Pomimo dużej siły oraz niewielkiego obszaru działania (średnica niewiele większa od pięści) technika w przeciwieństwie do swojej poprzedniczki nie jest w stanie przeszyć ciała oponenta. Ze względu na charakter techniki tor pocisku nie może ulec zmianie pod wpływem napotkanego obiektu, ten musi całkowicie wchłonąć efekt uderzenia.
Link do tematu postaci
YAMI
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Ame
Postać porzucona
Posty: 645
Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
Wiek postaci: 23
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: jak na av
Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie

Re: Yami Poleca: No Game No Life

Post autor: Ame »

  Ukryty tekst
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame. Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości