Samurai lepszy Ninja?
- Akashi
- Postać porzucona
- Posty: 1240
- Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Wędrowiec
- Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
- Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=3899
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 4864#p4864
Re: Samurai lepszy Ninja?
Ewentualnie móc używać technik samurajskich z danego stylu gdy nauczy nas tego samuraj. Bo parę technik w stylach jest dla samurajów mimo że powinny być normalnie dostępne...A przynajmniej dłuższy trening
0 x
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Samurai lepszy Ninja?
Hej Akashi, może by tak grać fair? Jak wstawiasz jakiś pomysł (wiem, że nie lubisz tego robić :P ), to może przedstawisz sprawę tak, jak się ma w rzeczywistości?
Samurajowie mocne strony:
Samurajowie mocne strony:
- Lepszy przelicznik PH/PA dla Szybkości, Siły i Wytrzymałości Wskazane przez Ciebie
- Styl Battodo podnoszący sprawność Chanbary lub Mokuzai lub Takedy Wskazane przez Ciebie
ALE odpowiednio zmniejszający liczbę dostępnych maksymalnie stylów Nie wskazane przez Ciebie - Częściowa odporność na genjutsu Wskazane przez Ciebie
- Dostęp do Szkoły boostującej odpowiednią statystykę Wskazane przez Ciebie
- Nie może mieć wspomagaczy Wskazane przez Ciebie
- Jeden żywioł wybierany przy tworzeniu KP Nie wskazane przez Ciebie
- Dziedziny chakrowe droższe o 50% Nie wskazane przez Ciebie
- Kontrola Chakry droższa o 50% Nie wskazane przez Ciebie
- Treningi dziedzin chakrowych + KC dłuższe 2 x dłuższe Nie wskazane przez Ciebie
- Ninjutsu E otwierane za 50 PH + trening dziedziny D Częściowo wskazane przez Ciebie
- Koszty atrybutu Psychika większe Nie wskazane przez Ciebie
- Tworzenie WT opartych o przerabianie Kenryuto (i jego pochodnych) wymagające dziedziny chakrowej (czyli nie że mam styl walki i znam kenryuto, to sobie zrobię WT, potrzeba jeszcze mieć otwartą odpowiednio dziedziną chakrową, a to kosztuje) Nie wskazane przez Ciebie
- Odporność na genjutsu - na moje, do wywalenia zupełnie,
- Techniki samurajów dla shinobi - byłbym za tym, ALE nie przez misje - jedynie fabularnie od postaci samuraja (gracza, nie NPC!)
- Statystyki - utrzymać aktualny układ, my mamy super ciała, ale płacimy za to odpowiednio sztuczkami typowymi dla ninja. Mógłbym zaproponować konieczność nauki dziedzin chakrowych jedynie od postaci shinobi (gracz, nie NPC), z jednoczesnym zachowaniem obecnych zwiększonych kosztów,
- Cała reszta obecnych zasad bez zmian (koszta dziedzin, styl battodo, szkoły samurajskie),
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Samurai lepszy Ninja?
Wtedy pojawia się problem taki, że samurajowi nie opłaca się rozwijać statystyk przed otwarciem drugiej szkoły bo traci. Musiałby dostawać zwrot...
Osobiście myślałem nad rozwiązaniem tego w taki sposób by usunąć tą odporność LECZ powiązać statystykę wytrzymałości z konsekwencją w przypadku samurajów, oczywiście tylko do pewnego stopnia. Załóżmy, że dając 50 w wytkę samuraj dostawałby . 20 konsekwencji. Nie wiem jakie przeliczniki można by tutaj zastosować lecz sądzę, że byłoby to fair w stosunku do genuserów i innych niskich poziomów bo obecnie rangą C i D nawet go nie pstrykniesz w nos. Nie powinno być całkowitej odporności. Po prostu przychylniej bym widział boost do konsekwencji związany z progami wytrzymałości lub SUMY statystyk fizycznych niżeli taką niezbyt sprawiedliwą odporność.
A) Hmm, osobiście myślę, że pozwoliłbym na naukę technik samurajów LECZ dopiero po zdobyciu sławy pośród nich, lub w wyniku nauki od gracza samuraja. Czyli Sława albo wyprawki C. Porównałbym to nieco do mechaniki jaka obecnie panuje w sytuacji czarnej błyskawicy w raitonie i klanem Kaminari.
B) Ofc, nie wszystkie techniki powinny być do zdobycia przez nie samurajów LECZ tutaj lepiej by się sprawdziły wymagania które byłyby duże, tak jak jest z technikami zakazanymi w normalnych dziedzinach. Samuraj np może się nauczyć Iaido bez problemu ale shinobi musialby zrobić wyprawę danej rangi by się jej nauczyć, potraktować to jak techniki zakazane dla shinobich.
Yyy, ale z samuraja nie zrobisz genusera i to nie powinno nawet widnieć jako wada. Ta statystyka odnosi się tylko do genjutsu i specyfiki klanów. Samuraj tego nie ma stąd... Nic nie traci. To swoiste ukierunkowanie.
Jeden żywioł, to prawda, dlatego imo moglibyście opanować i drugi tak jak inni, tyle, że w wyniku Wyprawy, rangi B, analogicznie do opanowywania technik samurajów przez shinobiego w mojej sugestii. To by chyba było fair, nie sądzisz Asagi?
Tak, macie dziedziny chakrowe droższe ale wszyscy wiemy, że wasz focus to właśnie walka a techniki to wsparcie. I tak jeśli samuraj skupi się na technikach nie chakrowych to będzie lepszy niż shinobi przy tym samym rozłożeniu punktów.
Podobnie ma się sprawa z KC którego z tego względu... Nie potrzebujecie na wyższym poziomie bo nie jesteście w stanie go wykorzystać, zwłaszcza, że i tak statystyki fizycznie przeliczają się na wasze zadawane obrażenia.
Akurat to, że musicie otworzyć ninjutsu nie boli, ja musialem pisać treningi na fuin E i co z tego?
Ja z drugiej strony uważam, że powinniście ją mieć lecz w innej formie.
Monopol z seinarem i Hayami? A tak serio to ograniczy praktycznie do zera naukę takich technik przez nie samurajów więc nie zmieni nic.
Nie ma potrzeby byście nie mogli się nauczyć dziedzin i technik jak każdy shinobi, tyle, że miałbym sugestie co do samego żywiolu jak przedstawiłem u siebie.
Osobiście myślałem nad rozwiązaniem tego w taki sposób by usunąć tą odporność LECZ powiązać statystykę wytrzymałości z konsekwencją w przypadku samurajów, oczywiście tylko do pewnego stopnia. Załóżmy, że dając 50 w wytkę samuraj dostawałby . 20 konsekwencji. Nie wiem jakie przeliczniki można by tutaj zastosować lecz sądzę, że byłoby to fair w stosunku do genuserów i innych niskich poziomów bo obecnie rangą C i D nawet go nie pstrykniesz w nos. Nie powinno być całkowitej odporności. Po prostu przychylniej bym widział boost do konsekwencji związany z progami wytrzymałości lub SUMY statystyk fizycznych niżeli taką niezbyt sprawiedliwą odporność.
A) Hmm, osobiście myślę, że pozwoliłbym na naukę technik samurajów LECZ dopiero po zdobyciu sławy pośród nich, lub w wyniku nauki od gracza samuraja. Czyli Sława albo wyprawki C. Porównałbym to nieco do mechaniki jaka obecnie panuje w sytuacji czarnej błyskawicy w raitonie i klanem Kaminari.
B) Ofc, nie wszystkie techniki powinny być do zdobycia przez nie samurajów LECZ tutaj lepiej by się sprawdziły wymagania które byłyby duże, tak jak jest z technikami zakazanymi w normalnych dziedzinach. Samuraj np może się nauczyć Iaido bez problemu ale shinobi musialby zrobić wyprawę danej rangi by się jej nauczyć, potraktować to jak techniki zakazane dla shinobich.
Yyy, ale z samuraja nie zrobisz genusera i to nie powinno nawet widnieć jako wada. Ta statystyka odnosi się tylko do genjutsu i specyfiki klanów. Samuraj tego nie ma stąd... Nic nie traci. To swoiste ukierunkowanie.
Jeden żywioł, to prawda, dlatego imo moglibyście opanować i drugi tak jak inni, tyle, że w wyniku Wyprawy, rangi B, analogicznie do opanowywania technik samurajów przez shinobiego w mojej sugestii. To by chyba było fair, nie sądzisz Asagi?
Tak, macie dziedziny chakrowe droższe ale wszyscy wiemy, że wasz focus to właśnie walka a techniki to wsparcie. I tak jeśli samuraj skupi się na technikach nie chakrowych to będzie lepszy niż shinobi przy tym samym rozłożeniu punktów.
Podobnie ma się sprawa z KC którego z tego względu... Nie potrzebujecie na wyższym poziomie bo nie jesteście w stanie go wykorzystać, zwłaszcza, że i tak statystyki fizycznie przeliczają się na wasze zadawane obrażenia.
Akurat to, że musicie otworzyć ninjutsu nie boli, ja musialem pisać treningi na fuin E i co z tego?
Ja z drugiej strony uważam, że powinniście ją mieć lecz w innej formie.
Monopol z seinarem i Hayami? A tak serio to ograniczy praktycznie do zera naukę takich technik przez nie samurajów więc nie zmieni nic.
Nie ma potrzeby byście nie mogli się nauczyć dziedzin i technik jak każdy shinobi, tyle, że miałbym sugestie co do samego żywiolu jak przedstawiłem u siebie.
0 x
Re: Samurai lepszy Ninja?
Generalnie rzeczy wskazane przez Asagiego są pewnego rodzaju rozwiązaniem, ale coś bym dorzuciła.
Moim skromnym zdaniem sama możliwość posiadania drugiego stylu badotto jest przesadą. Ja rozumiem, że samuraje mają wiele zalet i wad, ale dodatkowe 20% do siły/szybkości/wytrzymałości oraz kolejne techniki z 50% bonusem do stat.. To za dużo za cenę utraty jednego slotu stylu. Zwłaszcza skoro wiemy, że mało kto tak naprawdę posiada ten 3 styl..
A także swoją drogą nie rozumiem dlaczego samuraj jest ograniczenie do jednego żywiołu, a np. może uczyć się iryo, które jest bardziej chyba wymagające czakrowo? Trochę ten nerf na siłę i bez większego sensu. Samuraj powinien mieć możliwość rozwijania drugiego i trzeciego żywiołu, jeśli ma taką ochotę, zgodnie z zasadami.
Moim skromnym zdaniem sama możliwość posiadania drugiego stylu badotto jest przesadą. Ja rozumiem, że samuraje mają wiele zalet i wad, ale dodatkowe 20% do siły/szybkości/wytrzymałości oraz kolejne techniki z 50% bonusem do stat.. To za dużo za cenę utraty jednego slotu stylu. Zwłaszcza skoro wiemy, że mało kto tak naprawdę posiada ten 3 styl..
A także swoją drogą nie rozumiem dlaczego samuraj jest ograniczenie do jednego żywiołu, a np. może uczyć się iryo, które jest bardziej chyba wymagające czakrowo? Trochę ten nerf na siłę i bez większego sensu. Samuraj powinien mieć możliwość rozwijania drugiego i trzeciego żywiołu, jeśli ma taką ochotę, zgodnie z zasadami.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Samurai lepszy Ninja?
Inoshi - samurajowie mogą mieć UN - albo UN, albo opanowanie innej szkoły,
Inoshi/Chise
- wciąż uważam, że samuraj powinien mieć przyblokowane dodatkowe żywioły chakry. Nie ukrywam, jest to upierdliwe, ale wprowadza różnicę w rozwoju. Chcesz Ninjutsu, idziesz w drogę Shinobi. Zostajesz samurajem, jesteś w tej kwestii przyblokowany.
Moja propozycja Reworku samurajów
Problem jaki by się tu pojawił, to fakt, że techniki samurajskie wymagają posiadania Battodo jako stylu. Jednakże, należy iść sprawiedliwie za ciosem - ninja może opanować Battodo jako 2-gi styl, płacąc odpowiednią ilość PH i trenując z Samurajem Graczem. Wtedy uczyłby się technik do samuraja, innymi słowy - sam by nie opanował technik, bo by do nich dostępu nie miał, ale miałby swojego mentora. Z drugiej strony proponowałbym wymóg nauki jutsu przez samurajów (i podnoszenia poziomów dziedzin chakrowych), właśnie przez trening z ninją Graczem (+ wiadomo, płacimy w PH) - wtedy byłaby równo-cenna wymiana.
Jeszcze o battodo dla ninja...
Celowo zaznaczyłem, że ninja opanować by miał battodo jako 2-gi styl. Uważam, że oddaje to swoistą elitarność tej formy władania mieczem - fabularne wyjaśnienie, ninja musi mieć już jakąś podstawę w sztukach walki (czy to tai, czy to buki), więc może przyjąc wiedzę samuraja z zakresu sztuk walki. Nie zgodzę się na to, by w sytuacji gdy dalibyśmy możność nauki battodo przez ninje był to ich pierwszy styl walki.
Inoshi/Chise
- wciąż uważam, że samuraj powinien mieć przyblokowane dodatkowe żywioły chakry. Nie ukrywam, jest to upierdliwe, ale wprowadza różnicę w rozwoju. Chcesz Ninjutsu, idziesz w drogę Shinobi. Zostajesz samurajem, jesteś w tej kwestii przyblokowany.
Moja propozycja Reworku samurajów
- Wykasowanie odporności na Genjutsu. Tak po prawdzie, to wynika to... no właśnie z czego? Chce sobie samuraj mieć kontrę na genjutsu, rozwijać sobie musi konsekwencje w normalnej cenie + nauczyć się ninjutsu,
- Techniki samurajskie dla Shinobi - na moje dalej powinno to być w ramach interakcji z Samurajem Graczem. Wcale nie takie oczywiste, że nikogo nie nauczymy, ALE działa to w dwie strony - dziedziny chakrowe (Żywioł, Nin, Iryo, Gen, Fuuin), samuraj może opanować tylko poprzez interakcje z Shinobi Graczem.
- Koszty KC i Dziedzin chakrowych +50% w wymogach, to musi zostać jako baza - to, że uczymy się tego od shinobi wcale nie oznacza, że nie płacimy odpowiedniego kosztu w PH. Nie wiem nawet, czy nie dać w wymogu, że podnoszenie poziomu danej dziedziny nie powinno wymagać szkolenia z Shinobi, który ma odpowiedni poziom interesującej nas dziedziny,
- Battodo jedynie do jednego stylu, tj., Chanbara, Mokuzai lub Takeda - to jest imo słuszna uwaga ze strony Chise,
- Utrzymanie aktualnych przeliczników PH/PA (zarówno te korzystne, jak i ten jeden niekorzystny),
- Utrzymanie niemożności korzystania ze wspomagaczy typowych dla shinobi,
- Tylko jedna samurajska szkoła wybiera na start - może podpadnę tym kolegą samurajom, ale na moje, samuraj kończyć powinien jedną szkołę, a potem jak każda postać ma 2 sloty na UN (przy odpowiednim poziomie PH oraz spełnieniu wymagań na zdobycie UN).
Problem jaki by się tu pojawił, to fakt, że techniki samurajskie wymagają posiadania Battodo jako stylu. Jednakże, należy iść sprawiedliwie za ciosem - ninja może opanować Battodo jako 2-gi styl, płacąc odpowiednią ilość PH i trenując z Samurajem Graczem. Wtedy uczyłby się technik do samuraja, innymi słowy - sam by nie opanował technik, bo by do nich dostępu nie miał, ale miałby swojego mentora. Z drugiej strony proponowałbym wymóg nauki jutsu przez samurajów (i podnoszenia poziomów dziedzin chakrowych), właśnie przez trening z ninją Graczem (+ wiadomo, płacimy w PH) - wtedy byłaby równo-cenna wymiana.
Jeszcze o battodo dla ninja...
Celowo zaznaczyłem, że ninja opanować by miał battodo jako 2-gi styl. Uważam, że oddaje to swoistą elitarność tej formy władania mieczem - fabularne wyjaśnienie, ninja musi mieć już jakąś podstawę w sztukach walki (czy to tai, czy to buki), więc może przyjąc wiedzę samuraja z zakresu sztuk walki. Nie zgodzę się na to, by w sytuacji gdy dalibyśmy możność nauki battodo przez ninje był to ich pierwszy styl walki.
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Samurai lepszy Ninja?
Podpisuje się rękami i nogami pod słowami Kakity. To jest taki "rework" jaki chciałbym zobaczyć dla Samurajów. Wydaje sie uczciwy, nieco balansuje, wydaje mi się na pierwszy rzut oka bardzo fair.
Hej, mam chanbarę na pierwszym stylu, któryś miecznik chetny nauczyć mnie battodo : P?
Hej, mam chanbarę na pierwszym stylu, któryś miecznik chetny nauczyć mnie battodo : P?
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Hayami Akodo
- Posty: 1277
- Rejestracja: 20 sie 2017, o 15:45
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR
- po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem - Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4011
- Multikonta: brak
- Aktualna postać: Hayami Akodo
Re: Samurai lepszy Ninja?
Prawie podpadłeś koleżance samurajce, Kakita-san kappa Za to "kolegą"! Ale poza tym podpisuję się temi rencami pod tym reworkiem. I opiszę go w gazetce, jak zostanie wprowadzony. #thisistherework #Kakitaforpresident #hasztagzachwytu
0 x
- Numa
- Martwa postać
- Posty: 618
- Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Wyrzutek
- Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
- Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=79250#p79250
- Multikonta: Ni ma
Re: Samurai lepszy Ninja?
Jak by to pozbierać, Ja bym zrobił bym jakoś tak:
-Wywalić tą odporność na genjutsu.
-Extra 20% również bym wywalił zwyczajnie z powodu tego że skaluje się bardzo szybko. Zamiast tego normalne UN.
-Techniki samurajów dla ninja, Tu sam nie wiem może być to uczenie od samuraja, albo np na misji/wyprawie x/y w zależności od rangi techniki ruchu, wówczas ruchy pozostają elitarne ale i nie blokują innych użytkowników katan.
-Chyba pozwolił bym im ubiegać się o ciężarki tak jak shinobim. Nie wiem czemu odpowiednik mentalny i dziedziczy Rocka Lee miał by je zabronione gdy teoretycznie wszystko osiągają ciężką pracą.
-Resztę bym zostawił bez zmian.
-Wywalić tą odporność na genjutsu.
-Extra 20% również bym wywalił zwyczajnie z powodu tego że skaluje się bardzo szybko. Zamiast tego normalne UN.
-Techniki samurajów dla ninja, Tu sam nie wiem może być to uczenie od samuraja, albo np na misji/wyprawie x/y w zależności od rangi techniki ruchu, wówczas ruchy pozostają elitarne ale i nie blokują innych użytkowników katan.
-Chyba pozwolił bym im ubiegać się o ciężarki tak jak shinobim. Nie wiem czemu odpowiednik mentalny i dziedziczy Rocka Lee miał by je zabronione gdy teoretycznie wszystko osiągają ciężką pracą.
-Resztę bym zostawił bez zmian.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
- Słowa Numy -

Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Samurai lepszy Ninja?
Samurajowie mogą ciężarki na 90% Numa. Plus proponujesz zrobienie z battodo zakazanych czyli po Skę wyprawa S? Proszę cię przytaknij po prostu na zmiany proponowane przez Kakitę i nie wydziwiaj bo jak ty zaczynasz coś bajkopisać to naprawdę rynny opadają. 

0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Re: Samurai lepszy Ninja?
Ja również jestem za, ponieważ ta zmiana nie jest jakaś drastyczna, a być może pozwoli nie uderzając za mocno w samurajów zadowolić ich hejterów ;-)
Popieram również Numę w umożliwieniu samurajom noszenia ciężarków. Jak już są fizyczni, to niech będą i nie odbierajmy im tego bonusu.
EDIT: rzeczywiście w ciężarkach jest już dopisek o samurajach, więc nie ma tematu. Jest dobrze
Popieram również Numę w umożliwieniu samurajom noszenia ciężarków. Jak już są fizyczni, to niech będą i nie odbierajmy im tego bonusu.
EDIT: rzeczywiście w ciężarkach jest już dopisek o samurajach, więc nie ma tematu. Jest dobrze

0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości