- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Jinkō hito no yoroi
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Małpa → Baran → Smok
- Zasięg
- Tworzenie: Ciało, kontrola: zasięg wykorzystywanego reberu
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (wytworzenie)
- Dodatkowe
- Kontrola zbroi możliwa jest tylko, gdy nie znajdujemy się wewnątrz, odbywa się za pomocą reberu, atrybuty zależą od rangi wykorzystywanego reberu.
- Wytrzymałość zbroi zależy od rangi posiadanego reberu.
- Wymaga 70 siły i wytrzymałości. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty.
- Na czas wykorzystywania techniki maksymalne pokłady chakry są zmniejszone o koszt techniki.
- Wytrzymałość
- Opis Technika ta w swoich założeniach jest dość prosta, użytkownik po skumulowaniu chakry i złożeniu pieczęci rozkłada szeroko ręce i wykorzystując mokuton sprawia, że spod ziemi wyrasta ogromna ilość pali i gałązek, które oplatają jego ciało tworząc pełną zbroję. Pancerz sam w sobie stworzony jest głównie z grubego, twardego drewna, połączonego ze sobą wewnętrzną warstwą składającą się ze sporych ilości miękkich, oraz giętkich gałęzi, pozwalających na poruszanie kończynami, wnętrze wypełnione jest mchem, aby było nieco wygodniej. Jednak i taki pancerz ma słabe punkty, na zgięciach, takich jak pachy, czy zgięcia pod kolanami zbroja jest cieńsza, aby nie blokować ruchu. Poza byciem dobrą obroną pancerz ma również drugie zastosowanie, użytkownik może
w dowolnym momencie sprawić, że tył zbroi otworzy się i pozwoli wyskoczyć na zewnątrz (wykorzystanie reberu).
Zbroja "pozostawiona sama sobie" wciąż istnieje, może robić za ładny posąg, lub stać się przydatnym wsparciem. Korzystając z reberu, które pozwala na poruszanie drewnem, możemy sprawić, że zbroja nie tylko poruszy się, ale będzie w stanie walczyć po naszej stronie. Nie ma ona własnej woli, nie jest również klonem, kontrole porównać można do kontrolowania kilku krótkich bal drewna, odpowiadających za kończyny, czy głowę. Próba kontrolowania zbroi znajdując się wewnątrz kończy się zmiażdżeniem kości kończyn. - Ranga reberu
- Atrybuty przy wykorzystaniu danej rangi
- Reberu B
- Reberu A
- Reberu S
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Trzecie WT
Moderator: Souei
Trzecie WT
Nie mogłem znaleźć żadnej grafiki z odpowiednią drewnianą zbroją, więc dałem poglądowo, starałem się wzorować na istniejących technikach tworzących zbroje tej rangi. (Doton, Kouseki, Sabaku)
0 x
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Trzecie WT
Ukryty tekst
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Trzecie WT
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Jinkō hito no yoroi
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Małpa → Baran → Smok
- Zasięg
- Tworzenie: Ciało, Kontrola 50m.
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę, w przypadku kontroli.)
- Dodatkowe
- Wytrzymałość zbroi zależy od rangi posiadanego reberu.
- Wymaga 70 siły i wytrzymałości. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty. (Nawet w przypadku spełnienia wymagań, na czas noszenia zbroi szybkość użytkownika spada o 15 pkt.)
- Na czas wykorzystywania techniki maksymalne pokłady chakry są zmniejszone o koszt techniki.
- Wytrzymałość
- Opis Technika ta w swoich założeniach jest dość prosta, użytkownik po skumulowaniu chakry i złożeniu pieczęci rozkłada szeroko ręce i wykorzystując mokuton sprawia, że spod ziemi wyrasta ogromna ilość pali i gałązek, które oplatają jego ciało tworząc pełną zbroję. Pancerz sam w sobie stworzony jest głównie z grubego, twardego drewna, połączonego ze sobą wewnętrzną warstwą składającą się ze sporych ilości miękkich, oraz giętkich gałęzi, pozwalających na poruszanie kończynami, wnętrze wypełnione jest mchem, aby było nieco wygodniej. Jednak i taki pancerz ma słabe punkty, na zgięciach, takich jak pachy, czy zgięcia pod kolanami zbroja jest cieńsza, aby nie blokować ruchu. Poza byciem dobrą obroną pancerz ma również drugie zastosowanie, użytkownik może
w dowolnym momencie sprawić, że tył zbroi otworzy się i pozwoli wyskoczyć na zewnątrz (wykorzystanie reberu).
Zbroja "pozostawiona sama sobie" wciąż istnieje, może robić za ładny posąg, lub stać się przydatnym wsparciem. Korzystając z techniki, możemy sprawić, że zbroja nie tylko poruszy się, ale będzie w stanie walczyć po naszej stronie. Nie ma ona własnej woli, nie jest również klonem, kontrole porównać można do kontrolowania kilku krótkich bal drewna, odpowiadających za kończyny, czy głowę. Próba kontrolowania zbroi znajdując się wewnątrz kończy się zmiażdżeniem kości kończyn. - Atrybuty
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Edit: 1 Zmieniłem zasięg na 50 metrów i wywaliłem reberu z opisu, zapomniałem przed wrzuceniem
TwoFace:
1. Koszt za turę (kontroli) dodany, chociaż wydaje mi się, że właściwość reberu do poruszania istniejącymi wcześniej drzewami itp. Wystarczyłaby, koniec końców pusta zbroja to zwykły drewniany posąg.
2. Skalowanie atrybutów reberu z atrybutami wywaliłem, ale tak jak pisała Asaka, niektóre z pancerzy się skalują jak wspomniany shoton.
Asaka:
Wrzuciłem -15, wydaje mi się, że w przypadku mokutonu będzie właściwe, no chyba, że drewno byłoby naprawdę mokre.
Jun'ichi:
Jedyne co mogę powiedzieć to tyle, że moim zdaniem mieści się to w zakresie poruszania gałęziami, w końcu czym innym są kończyny? Jeśli tors byłby pniem to po prostu gałęzie, jedna gałąź to ręka, druga noga itd. Dodatkowo, skoro nie steruje się reberu to nie jest już jego właściwość, a właściwość techniki, tak jak wspominane technikę temu błotne wilki. A co do latania, drewno się do tego nie nadaje jest po prostu zbyt gęste, nie da się unieść drewna siłą woli, no chyba że stworzyć katapultę czy pal, który podniesie inny twór, ale tu już trzeba dorzucić reberu. Jednym słowem o ile taka zbroja podskoczy, bo "mechanicznie" jest do tego zdolna, o tyle nie jest sterowana siłą woli jak u Xaviera.
Akarui:
Poprawki wrzucone i dzięki za grafiki o/
TwoFace:
1. Koszt za turę (kontroli) dodany, chociaż wydaje mi się, że właściwość reberu do poruszania istniejącymi wcześniej drzewami itp. Wystarczyłaby, koniec końców pusta zbroja to zwykły drewniany posąg.
2. Skalowanie atrybutów reberu z atrybutami wywaliłem, ale tak jak pisała Asaka, niektóre z pancerzy się skalują jak wspomniany shoton.
Asaka:
Wrzuciłem -15, wydaje mi się, że w przypadku mokutonu będzie właściwe, no chyba, że drewno byłoby naprawdę mokre.
Jun'ichi:
Jedyne co mogę powiedzieć to tyle, że moim zdaniem mieści się to w zakresie poruszania gałęziami, w końcu czym innym są kończyny? Jeśli tors byłby pniem to po prostu gałęzie, jedna gałąź to ręka, druga noga itd. Dodatkowo, skoro nie steruje się reberu to nie jest już jego właściwość, a właściwość techniki, tak jak wspominane technikę temu błotne wilki. A co do latania, drewno się do tego nie nadaje jest po prostu zbyt gęste, nie da się unieść drewna siłą woli, no chyba że stworzyć katapultę czy pal, który podniesie inny twór, ale tu już trzeba dorzucić reberu. Jednym słowem o ile taka zbroja podskoczy, bo "mechanicznie" jest do tego zdolna, o tyle nie jest sterowana siłą woli jak u Xaviera.
Akarui:
Poprawki wrzucone i dzięki za grafiki o/
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Trzecie WT
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Jinkō hito no yoroi
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Małpa → Baran → Smok
- Zasięg
- Tworzenie: Ciało, Kontrola 50m.
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (Kontrola z zewnątrz: 1/2 na turę.)
- Dodatkowe
- Wytrzymałość zbroi zależy od rangi posiadanego reberu.
- Wymaga 70 siły i wytrzymałości. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty. (Szybkość użytkownika spada o 15 punktów, niezależnie od tego czy spełnia wymagnaia.)
- Na czas wykorzystywania techniki, jako zbroi maksymalne pokłady chakry są zmniejszone o koszt techniki.
- Kontrola zbroi wymaga ciągłego trzymania pieczęci klanowej.
- Wytrzymałość
- Opis Technika ta w swoich założeniach jest dość prosta, użytkownik po skumulowaniu chakry i złożeniu pieczęci rozkłada szeroko ręce i wykorzystując mokuton sprawia, że spod ziemi wyrasta ogromna ilość pali i gałązek, które oplatają jego ciało tworząc pełną zbroję. Pancerz sam w sobie stworzony jest głównie z grubego, twardego drewna, połączonego ze sobą wewnętrzną warstwą składającą się ze sporych ilości miękkich, oraz giętkich gałęzi, pozwalających na poruszanie kończynami, wnętrze wypełnione jest mchem, aby było nieco wygodniej. Jednak i taki pancerz ma słabe punkty, na zgięciach, takich jak pachy, czy pod kolanami, zbroja niestety musi być cieńsza, aby nie utrudniać ruchu. Poza byciem dobrą obroną pancerz ma również drugie zastosowanie, użytkownik może w dowolnym momencie sprawić, że tył zbroi otworzy się i pozwoli wyskoczyć na zewnątrz. Zbroja "pozostawiona sama sobie" wciąż istnieje, może robić za ładny posąg, lub stać się przydatnym wsparciem. Korzystając z techniki, możemy sprawić, że zbroja nie tylko poruszy się, ale będzie w stanie walczyć po naszej stronie. Nie ma ona własnej woli, nie jest również klonem, kontrole porównać można do kontrolowania kilku krótkich bal drewna, odpowiadających za kończyny, czy głowę. Próba kontrolowania zbroi znajdując się wewnątrz kończy się zmiażdżeniem kości kończyn.
- Atrybuty
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Akarui:
1. Dodałem pieczęć klanową, najwygodniejsza opcja, właściwie dlatego chciałem załatwić kontrolę zbroi przez reberu, bo to wymuszało kontrole pieczęci, ale wychodziło trochę drożej.
2. Co do szybkości zmieniłem nieco zapis, powinno być teraz ok.
3. Trzecia rzecz, zostawiłbym tak jak jest, po prostu nie ma powodu żeby płacić co turę będąc w zbroi, dlatego zmniejszenie pokładów, jak u kouseki, czy kaguya, a opłata za turę pojawia się dopiero przy kontroli. Zmieniłem nieco zapis przy koszcie i w rubryce dodatkowej żeby było jasno napisane.
4. Wywaliłem wytrzymałość z atrybutów kontroli, po prostu będzie równa temu co jest bazowe dla zbroi.
TwoFace:
Poprawiłem, w sumie zapis o reberu dotyczył sposobu na wyjście, dla mnie lepiej że zniknie, a co do wzorowania, tworzę własną technikę, ale opieram się na tym co już jest.
Co do skalowania u koseki, zapis: "Wytrzymałość zbroi równa się wytrzymałości reberu shotonu. " jest dość myląca, szukając innych przykładów to zbroja Kaguya skaluje się z reberu, Doton: Domu z wytrzymałością i tyle wymienię z pamięci.
1. Dodałem pieczęć klanową, najwygodniejsza opcja, właściwie dlatego chciałem załatwić kontrolę zbroi przez reberu, bo to wymuszało kontrole pieczęci, ale wychodziło trochę drożej.
2. Co do szybkości zmieniłem nieco zapis, powinno być teraz ok.
3. Trzecia rzecz, zostawiłbym tak jak jest, po prostu nie ma powodu żeby płacić co turę będąc w zbroi, dlatego zmniejszenie pokładów, jak u kouseki, czy kaguya, a opłata za turę pojawia się dopiero przy kontroli. Zmieniłem nieco zapis przy koszcie i w rubryce dodatkowej żeby było jasno napisane.
4. Wywaliłem wytrzymałość z atrybutów kontroli, po prostu będzie równa temu co jest bazowe dla zbroi.
TwoFace:
Poprawiłem, w sumie zapis o reberu dotyczył sposobu na wyjście, dla mnie lepiej że zniknie, a co do wzorowania, tworzę własną technikę, ale opieram się na tym co już jest.
Co do skalowania u koseki, zapis: "Wytrzymałość zbroi równa się wytrzymałości reberu shotonu. " jest dość myląca, szukając innych przykładów to zbroja Kaguya skaluje się z reberu, Doton: Domu z wytrzymałością i tyle wymienię z pamięci.
0 x
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Trzecie WT
Ukryty tekst
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Re: Trzecie WT
Właściwie to planowałem zrobić zbroję rangi B i jej wersje z cierniami i podobnymi zabawkami na randze A jako rozwinięcie tej zbroi, w moim pomyśle łączy się ona z innymi technikami rangi B. Na przykładzie: Ranga B tworzy zbroję, inna ranga B tworzy zbroję, więc ranga A tworzy zbroje z ogonem-wężem.
Co do trzymania pieczęci, przynajmniej ja tak to rozumiem, że muszę trzymać ją podczas kontroli, kiedy nie ma mnie w zbroi, a kiedy jestem to po prostu zbroja.
Co do rangi, rzeczywiście część jest na A, ale są też techniki rangi B, jak wspomniane Sabaku, Koseki czy doton domu.
Co do trzymania pieczęci, przynajmniej ja tak to rozumiem, że muszę trzymać ją podczas kontroli, kiedy nie ma mnie w zbroi, a kiedy jestem to po prostu zbroja.
Co do rangi, rzeczywiście część jest na A, ale są też techniki rangi B, jak wspomniane Sabaku, Koseki czy doton domu.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Trzecie WT
Ukryty tekst
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Trzecie WT
Dla mnie super. Akcept (:
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości