- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Ni Inoshishi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Dzik → Baran →Smok
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt
- E: 26% | D: 18% | C: 14% | B: 10% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego dzika na raz, wymaga znajomości Mokuton: Ichi Hebi
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika mimo swej rangi dość prosta technika, polegająca na wytworzeniu swoistego tarana. Użytkownik składa trzy pieczęci, a z ziemi wyłania się ogromny, stworzony w całości z mokutonu dzik, podczas wyłaniania się "istota" rozpędzana jest przy pomocy mokutonu, co sprawia, że podczas trwającego około dwie sekundy procesu tworzenia dzik jest już w pełnej szarży. Ze względu na brak ciosów technika nie jest idealna, sprawdza się co prawda jako taran, bądź źródło pojedynczego silnego ciosu, zadawanemu unieruchomionemu celowi, jednak co najwyżej połamie to kości. Po wyłonieniu się istoty można nią sterować, jednakże mimo sporej prędkości nie jest zbyt zwrotna, po wykonaniu pojedynczej szarży musi wytracić przynajmniej połowę prędkości, by skręcić czy też zawrócić.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Drugie WT
Moderator: Souei
Drugie WT
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drugie WT
Z góry przepraszam za długość tekstu, jednak chciałem jak najlepiej wyjaśnić wszystkie kwestie dyskusyjne, nerfy/buffy/zmiany i pokazać mój punkt widzenia co do tej techniki jak i innych, które chciałbym, żeby były ze sobą ściśle związane. Tak więc jeśli komuś będzie chciało się przeczytać całość to prawdopodobnie jest tam odpowiedź na większość pytań. Co do wrzucenia poprawionej wersji techniki nie zrobiłem tego, gdyż zmian widzę powiedzmy, że dość sporo, większość odnośnie wymagań i ograniczeń techniki, no i może niepotrzebnie delikatnie nakreślić plany na dalsze WT, chociaż wydaje mi się, że przez "powiązanie technik", może to ułatwić sprawę na przyszłość, czy mniej więcej pokazać to nieco z szerszej perspektywy.
Vulpie:
Wymaganie techniki dałem ze względu, że chciałem połączyć te techniki w swego rodzaju emm pod dziedzinę "Jinsei no geijutsu", kilka technik podobnych do siebie pod względem możliwości uformowania zwierzęcia i wykorzystania go w walce. Na tę chwilę ogólny zarys wygląda tak, że tworzony na randze C wąż jest podstawą do nauki wytwarzania reszty, które począwszy od tej techniki będą na randze B (na tę chwilę zamierzam całość zamknąć w tej randze, ale nie wykluczam, że w przyszłości spróbują coś z rangą A). Właściwie nie jest ono potrzebne i właściwie mając możliwość nauki techniki, która teraz wrzuciłem, nauka Ichi Hebi to kwestia napisania 10 linijek treningu. Tak więc jeśli trzeba mogę usunąć wymaganie, jednak ze względu na nie wiem jak to nazwać, ale chyba spójność pomysłu pasuje najlepiej wolałbym, aby zostało. Co do zasięgu, tak teraz jak o tym pomyślałem, kontrola na 50 metrów jako obiektu chyba jest dobra, ale zasięg wytworzenia od postaci powinien być mniejszy, powiedzmy do 20 metrów. (Reberu rangi B ma zasięg bez skupienia 20 metrów, a ze skupieniem 60). Co do utrzymania tak jak w przypadku innych technik żywiołów złożonych, obiekt utrzymuje swoje cechy przez tydzień bez kontaktu z chakrą twórcy (w przypadku mokutonu i tej konkretnej techniki po prostu zostaje drewniana rzeźba dzika.) Jednym słowem jest to wt niemal bliźniacze do poprzedniego z tym, że oparte o inne zwierzę i wyższą rangę reberu. Link do poprzedniego wt. A właściwie skoro już o nim mowa, zastanawiałem się czy jest możliwość zmiany nazwy poprzedniej techniki, wybacz że się tak rozpisałem, ale chciałem jakoś w skrócie przedstawić część pomysłu, która w najbliższym czasie chcę zrealizować.
Jun'ichi:
No więc tak, przy poprzedniej technice wyszła sprawa kontroli węża, chciałem oprzeć ją o suiton bunshina i mentalne polecania, ale wyszło na to, że jest ono kontrolowane tak jak inne twory. Idąc dalej tym tropem, przejrzałem techniki i właściwie w mechanice jeśli wszystko dobrze zrozumiałem twory kontrolujemy za pomocą chakry (nie korzystając jednak z reberu), tworząc niestety kanonicznie jedynie na najwyższej randze "istoty" nad którymi mamy pełną kontrolę. Co do porównania do klona, właściwie jest ono zasadne, najwygodniej rozpisać mi to w punktach (uwaga ściana tekstu):
Już tak na koniec, jako ostateczne podsumowanie, chciałbym, aby technika ta była traktowana jako swoista gorsza wersja bunshina. Teoretycznie powinienem wrzucić teraz poprawioną wersję, tylko że nie wiem, w którą stronę tym ruszyć, tak więc proponuje takie zmiany:
1. Zasięg wytworzenia 20 metrów, kontrola 50 metrów, ewentualnie kontrola do 40 metrów, ze względów bardziej, że tak powiem fabularnych. (Wszystkie techniki tego "odłamu"/"szkoły" mogły, by mieć taki sam zasięg, może to tylko delikatny nerf, ale jeśli jest potrzebny, to czemu nie?)
2. Z wymagań mógłbym usunąć Ichi Hebi, jednak czysto nazwijmy to fabularnie chciałbym, aby został, niby nie ma oficjalnie odłamu, ani szkoły i nie mam zgody na tworzenie organizacji, ale chciałbym, aby postać korzystając z WT stała się wyjątkowa. (Chyba nawet do tego to służy)
3. Możliwość dodania do wymagań Mokuton Bunshina co byłoby sensowne, jednak mechanicznie nie zmieniłoby nic, gdyż obie techniki są na tej samej randze, a sam bunshin nie jest, ani techniką zakazaną, ani nie posiada żadnych wymagań (poza rangą dziedziny), więc właściwie byłaby to kwestia napisania jednego treningu więcej, ale jeśli trzeba to również dodam.
4. Również wymagania, tym razem jednak ze względu na to, że dzik nie posiada własnej woli byłyby to wymagania percepcji, zastanawiam się nad 100 pktów, która jest nie ukrywając dość standardowa i dodatkowo wynosi nieco ponad 2/3 szybkości tworu (przeciętna 121-160, wartość środkowa to 140), w przypadku niższej wartości, dzik służby bardziej jako pocisk (chodzi o pierwszą szarżę przy tworzeniu, w przypadku której dzik pędzi prosto w wyznaczony cel, bez możliwości jakiejkolwiek korekty). Dla uściślenia dodam oczywistość, że gdy spełniamy warunki dzik może zawrócić czy skręcić wytracając prędkość.
5. W związku z 4 w przypadku spełnienia wymagania percepcji dodałbym możliwość skrętu o kilka stopni, nie sprawi to, że gdy przeciwnik uniknie ciosu dzik nagle obróci się o 90 stopni i podbiegnie w miejsce gdzie wyląduje, a nada może nieco realizmu, chociaż bardzo mi na tym nie zależy więc wolałbym i tu usłyszeć zdanie modów.
6. W tej chwili naszła mnie jeszcze jedna myśl, która niestety wydaje mi się nerfem, ale chyba potrzebnym, dodałbym dopisek, że w przypadku unieruchomienia dzika, czy wykluczenia go w jakiś sposób z walki, ten który stety lub nie oberwał rozpada się na drobne kawałki drewna. Niby nie możemy go użyć, ale przyszedł mi rakowy pomysł, który sam chcę uciąć (nie wierzę, że to napisałem). Otóż we wspomnianej wcześniej sytuacji unieruchomienia dzika i stworzenia następnego, pozostaje on posągiem z drewna, który teoretycznie można by kontrolować za pomocą reberu tym samym zwiększając jego prędkość i obchodząc, ograniczenie, które sam właściwie wymyśliłem "istnienia" tylko jednej takie "istoty na raz". Chociaż może lepszym wyjściem byłoby jasne napisanie, że tworu nie można kontrolować za pomocą reberu, co właściwie da to samo i zaniecha moje rakowe zapędy.
Jeszcze raz przepraszam za ścianę tekstu, ale chciałem wyjaśnić nie tylko to co było poruszone, ale i nieścisłości, raki które sam zauważyłem w trakcie pisania (przez co treść może być nieco chaotyczna, ale liczę, że da się to jakoś przeczytać, mogę dodać jakieś kolorki czy coś jeśli trzeba w momentach kluczowych. W sumie chciałem też dorzucić swoją opinię co do samej siły techniki. Wydaje mi się, że w porównaniu do technik kanonicznych, nie tylko tych klanowych, chociaż za główny punkt odniesienia posłużył mi mokuton bunshin (najzwyczajniej w świecie widziałem między nimi podobieństwo) technika ta jest dość przeciętna jeśli nie słaba. Właściwie polega ona na wytworzeniu pocisku o ograniczonej szybkości i sile, oraz nie posiadających zdolności penetracyjnych, czy nawet możliwości uderzenia innego, niż obuchowe. Niby kontrola dzika sprawia, że ten "pocisk" jest samonaprowadzający, jednak ze względu na brak możliwości/mocno ograniczoną możliwość korekcji toru lotu/biegu, sam w sobie nie stwarza jakiegoś wielkiego zagrożenia dla przeciwnika. (Ciężko o trafienia jeśli nie jest unieruchomiony). Właściwie to technika ta mogłaby tak jak poprzednie wt mogłaby być rangi C, jednak aby taran miał jakiekolwiek szanse wyważyć drzwi czy coś w tym rodzaju, chciałem, aby miał nieco większą szybkość (większy pęd). Dodatkowo jak wspomniałem wcześniej, obecnie tworzone przeze mnie WT, mają bazować na tym samym wzorze i razem się uzupełniać. Więc wydaje mi się, że stosownym jest danie rangi B (Wykorzystując dwie techniki i zakładając, że wszystko wyjdzie, wąż jest zdolny unieruchomić przeciwnika, a dzik uderzyć, nie ukrywam też, że w niedalekiej przyszłości planowałem stworzenie silniejszej wersji techniki z wężem. Ode mnie to chyba tyle no i dziękuję jeśli komuś chciało się przez to wszystko przebić.
Vulpie:
Wymaganie techniki dałem ze względu, że chciałem połączyć te techniki w swego rodzaju emm pod dziedzinę "Jinsei no geijutsu", kilka technik podobnych do siebie pod względem możliwości uformowania zwierzęcia i wykorzystania go w walce. Na tę chwilę ogólny zarys wygląda tak, że tworzony na randze C wąż jest podstawą do nauki wytwarzania reszty, które począwszy od tej techniki będą na randze B (na tę chwilę zamierzam całość zamknąć w tej randze, ale nie wykluczam, że w przyszłości spróbują coś z rangą A). Właściwie nie jest ono potrzebne i właściwie mając możliwość nauki techniki, która teraz wrzuciłem, nauka Ichi Hebi to kwestia napisania 10 linijek treningu. Tak więc jeśli trzeba mogę usunąć wymaganie, jednak ze względu na nie wiem jak to nazwać, ale chyba spójność pomysłu pasuje najlepiej wolałbym, aby zostało. Co do zasięgu, tak teraz jak o tym pomyślałem, kontrola na 50 metrów jako obiektu chyba jest dobra, ale zasięg wytworzenia od postaci powinien być mniejszy, powiedzmy do 20 metrów. (Reberu rangi B ma zasięg bez skupienia 20 metrów, a ze skupieniem 60). Co do utrzymania tak jak w przypadku innych technik żywiołów złożonych, obiekt utrzymuje swoje cechy przez tydzień bez kontaktu z chakrą twórcy (w przypadku mokutonu i tej konkretnej techniki po prostu zostaje drewniana rzeźba dzika.) Jednym słowem jest to wt niemal bliźniacze do poprzedniego z tym, że oparte o inne zwierzę i wyższą rangę reberu. Link do poprzedniego wt. A właściwie skoro już o nim mowa, zastanawiałem się czy jest możliwość zmiany nazwy poprzedniej techniki, wybacz że się tak rozpisałem, ale chciałem jakoś w skrócie przedstawić część pomysłu, która w najbliższym czasie chcę zrealizować.
Jun'ichi:
No więc tak, przy poprzedniej technice wyszła sprawa kontroli węża, chciałem oprzeć ją o suiton bunshina i mentalne polecania, ale wyszło na to, że jest ono kontrolowane tak jak inne twory. Idąc dalej tym tropem, przejrzałem techniki i właściwie w mechanice jeśli wszystko dobrze zrozumiałem twory kontrolujemy za pomocą chakry (nie korzystając jednak z reberu), tworząc niestety kanonicznie jedynie na najwyższej randze "istoty" nad którymi mamy pełną kontrolę. Co do porównania do klona, właściwie jest ono zasadne, najwygodniej rozpisać mi to w punktach (uwaga ściana tekstu):
1. Są to techniki tej samej rangi
2. Klon swoim zasięgiem obejmuje całą prowincję, a dzik jedynie 50 metrów
3. Klon posiada własną wolę, dzik jest sterowany bezpośrednio przez nas, co za tym idzie klon może podejmować własne decyzje opierając się na wiedzy postaci itd. W przypadku dzika kontrolowane są jego ruchy, co za tym idzie pojedyncza postać, nie daje nam żadnego dodatkowego oglądu na sytuację i przynajmniej w stopniu ograniczonym musimy mieć cały czas na niego uwagę, aby przysłowiowo nie pieprznął w drzewo. (Zastanawiam się nad dodaniem wymagania posiadania minimum 100 pkt percepcji, ze względu na wcześniej wspomniane fakty, oraz słabą zwrotność tworu.)
4. Statystyki klona są równe twórcy (oprócz wytrzymałości), statystyki dzika są z góry ustalone i nie mogą w żaden sposób urosnąć, w przypadku sterowania reberu wydaje mi się logicznym podniesienie prędkości do tej wykorzystywanego reberu, nie wiem co z wytrzymałością, ale wydaje mi się że pasowałby zmienny koszt zależny właśnie od rangi reberu. Jednak patrząc subiektywnie, przez pryzmat mojego pomysłu nie chciałbym, aby atrybuty tworu były zmienne, co prawda nie trzeba tworzyć mięśni itd, a po prostu ruszać kończynami, jednak stały poziom tworu, pozwala na ograniczenie jego użyteczności, oraz zmniejszenie potencjalnego efektu zaskoczenia w chwili gdy dzik nagle podwaja szybkość, co nie ukrywam byłoby dość przyjemną możliwością, jednak może nie tyle nieuczciwą co nie pasującą do rangi, przynajmniej mi wydaje się to nieco zbyt silne.
5. Kolejną rzeczą jest uzbrojenie, dzik jako tako jedyną bronią jaką posiada jest jego pęd i waga, dodatkowo nie posiada on ciosów, czy jak kto woli kłów. (Ma pełnić rolę tarana, a nie swego rodzaju włóczni o ograniczonej autonomii, stworzonej do jednego konkretnego zadania, mówiąc nieco offtop wąż służyć ma do unieruchamiania, a każda ze związanych z "odłamem" ma mieć jedną konkretną "rolę"). Wracając do porównania, klon kopiuje wszelką niespecjalną broń, masz miecz? Jest szermierzem, masz łuk? strzelcem itd.
6. Techniki, tutaj nieco krócej, klon tej rangi zdolny jest do wykorzystywania technik tai oraz buki (podniesienie statystyk na czas działania techniki, dzik w żaden sposób nie może być "wzmacniany", chociaż zastanawia mnie czy jako źródło drewna można wytworzyć z niego inne techniki... osobiście dopisałbym, że nie, ale na ten moment wolałbym to przemyśleć/poddać dyskusji). Dodatkowo klon wykorzystywać może techniki klanowe.
7. Klon zdolny jest do przekazywania informacji, dzik nie ma takiej możliwości, nie możemy zobaczyć jak sprawa wygląda z jego perspektywy. Co prawda możemy kontrolować go z ukrycia na ograniczonym zasięgu, jednak nie nadaje się do zbierania informacji czy szpiegowania.
8. Tutaj pozostały mi tylko drobnostki, a właściwie pewna osobista opinia. Klona niemal nie da odróżnić się od oryginału, nie jest niczym dziwnym ot zwyczajny człowiek zdolny do komunikacji itp. Ogromny drewniany dzik, może nie tylko wywołać niepokój czy wydać się podejrzanym, ale niemal od razu uświadomić obserwującego, że w okolicy znajduje się Senju, czy też jeśli widać i nas i dzika zdradzić nasz klan. Niby wykorzystanie reberu, które jest nie ukrywając główną bronią klanu jak i postaci działa tak samo, jednak wydaje mi się, że warto o tym wspomnieć.
Podsumowując sprawę, od razu chciałem wyjaśnić kwestię, która nie padła. Koszt techniki, jest równy kosztowi klona. Z tego co napisałem wyżej wynika, że klon teoretycznie jest techniką o wiele potężniejszą, o tej samej randze i kosztach, nie posiadając wymagań. Jednakże przynajmniej w mojej opinii fakt, że techniki tworu są stałe i nie zależą od statystyk użytkownika, na początkowym etapie gry (do momentu osiągnięcia atrybutów postaci takich jak u klona) "fizycznie" dzik jest silniejszy. Jednym słowem na początku jest mocny, ale przez brak potencjału do rozwoju z czasem staje się on o może nie bezużyteczny bo to kwestia pomysłów, ale słabszy. No i klonów możemy stworzyć tyle na ile pozwala nam chakra, a dzika jednego, coby przypadkiem nie kusiło mnie napuszczenia stadka na jakąś wioseczkę czy do tratowania pól i ściągania biednych myśliwych jako ofiary krwiożerczego shionbiego. (Wiem, że powinno być w spoilerze w kolejnym punkcie, ale naszło mnie nagle i nie wiem czy to taka realna wada).2. Klon swoim zasięgiem obejmuje całą prowincję, a dzik jedynie 50 metrów
3. Klon posiada własną wolę, dzik jest sterowany bezpośrednio przez nas, co za tym idzie klon może podejmować własne decyzje opierając się na wiedzy postaci itd. W przypadku dzika kontrolowane są jego ruchy, co za tym idzie pojedyncza postać, nie daje nam żadnego dodatkowego oglądu na sytuację i przynajmniej w stopniu ograniczonym musimy mieć cały czas na niego uwagę, aby przysłowiowo nie pieprznął w drzewo. (Zastanawiam się nad dodaniem wymagania posiadania minimum 100 pkt percepcji, ze względu na wcześniej wspomniane fakty, oraz słabą zwrotność tworu.)
4. Statystyki klona są równe twórcy (oprócz wytrzymałości), statystyki dzika są z góry ustalone i nie mogą w żaden sposób urosnąć, w przypadku sterowania reberu wydaje mi się logicznym podniesienie prędkości do tej wykorzystywanego reberu, nie wiem co z wytrzymałością, ale wydaje mi się że pasowałby zmienny koszt zależny właśnie od rangi reberu. Jednak patrząc subiektywnie, przez pryzmat mojego pomysłu nie chciałbym, aby atrybuty tworu były zmienne, co prawda nie trzeba tworzyć mięśni itd, a po prostu ruszać kończynami, jednak stały poziom tworu, pozwala na ograniczenie jego użyteczności, oraz zmniejszenie potencjalnego efektu zaskoczenia w chwili gdy dzik nagle podwaja szybkość, co nie ukrywam byłoby dość przyjemną możliwością, jednak może nie tyle nieuczciwą co nie pasującą do rangi, przynajmniej mi wydaje się to nieco zbyt silne.
5. Kolejną rzeczą jest uzbrojenie, dzik jako tako jedyną bronią jaką posiada jest jego pęd i waga, dodatkowo nie posiada on ciosów, czy jak kto woli kłów. (Ma pełnić rolę tarana, a nie swego rodzaju włóczni o ograniczonej autonomii, stworzonej do jednego konkretnego zadania, mówiąc nieco offtop wąż służyć ma do unieruchamiania, a każda ze związanych z "odłamem" ma mieć jedną konkretną "rolę"). Wracając do porównania, klon kopiuje wszelką niespecjalną broń, masz miecz? Jest szermierzem, masz łuk? strzelcem itd.
6. Techniki, tutaj nieco krócej, klon tej rangi zdolny jest do wykorzystywania technik tai oraz buki (podniesienie statystyk na czas działania techniki, dzik w żaden sposób nie może być "wzmacniany", chociaż zastanawia mnie czy jako źródło drewna można wytworzyć z niego inne techniki... osobiście dopisałbym, że nie, ale na ten moment wolałbym to przemyśleć/poddać dyskusji). Dodatkowo klon wykorzystywać może techniki klanowe.
7. Klon zdolny jest do przekazywania informacji, dzik nie ma takiej możliwości, nie możemy zobaczyć jak sprawa wygląda z jego perspektywy. Co prawda możemy kontrolować go z ukrycia na ograniczonym zasięgu, jednak nie nadaje się do zbierania informacji czy szpiegowania.
8. Tutaj pozostały mi tylko drobnostki, a właściwie pewna osobista opinia. Klona niemal nie da odróżnić się od oryginału, nie jest niczym dziwnym ot zwyczajny człowiek zdolny do komunikacji itp. Ogromny drewniany dzik, może nie tylko wywołać niepokój czy wydać się podejrzanym, ale niemal od razu uświadomić obserwującego, że w okolicy znajduje się Senju, czy też jeśli widać i nas i dzika zdradzić nasz klan. Niby wykorzystanie reberu, które jest nie ukrywając główną bronią klanu jak i postaci działa tak samo, jednak wydaje mi się, że warto o tym wspomnieć.
Już tak na koniec, jako ostateczne podsumowanie, chciałbym, aby technika ta była traktowana jako swoista gorsza wersja bunshina. Teoretycznie powinienem wrzucić teraz poprawioną wersję, tylko że nie wiem, w którą stronę tym ruszyć, tak więc proponuje takie zmiany:
1. Zasięg wytworzenia 20 metrów, kontrola 50 metrów, ewentualnie kontrola do 40 metrów, ze względów bardziej, że tak powiem fabularnych. (Wszystkie techniki tego "odłamu"/"szkoły" mogły, by mieć taki sam zasięg, może to tylko delikatny nerf, ale jeśli jest potrzebny, to czemu nie?)
2. Z wymagań mógłbym usunąć Ichi Hebi, jednak czysto nazwijmy to fabularnie chciałbym, aby został, niby nie ma oficjalnie odłamu, ani szkoły i nie mam zgody na tworzenie organizacji, ale chciałbym, aby postać korzystając z WT stała się wyjątkowa. (Chyba nawet do tego to służy)
3. Możliwość dodania do wymagań Mokuton Bunshina co byłoby sensowne, jednak mechanicznie nie zmieniłoby nic, gdyż obie techniki są na tej samej randze, a sam bunshin nie jest, ani techniką zakazaną, ani nie posiada żadnych wymagań (poza rangą dziedziny), więc właściwie byłaby to kwestia napisania jednego treningu więcej, ale jeśli trzeba to również dodam.
4. Również wymagania, tym razem jednak ze względu na to, że dzik nie posiada własnej woli byłyby to wymagania percepcji, zastanawiam się nad 100 pktów, która jest nie ukrywając dość standardowa i dodatkowo wynosi nieco ponad 2/3 szybkości tworu (przeciętna 121-160, wartość środkowa to 140), w przypadku niższej wartości, dzik służby bardziej jako pocisk (chodzi o pierwszą szarżę przy tworzeniu, w przypadku której dzik pędzi prosto w wyznaczony cel, bez możliwości jakiejkolwiek korekty). Dla uściślenia dodam oczywistość, że gdy spełniamy warunki dzik może zawrócić czy skręcić wytracając prędkość.
5. W związku z 4 w przypadku spełnienia wymagania percepcji dodałbym możliwość skrętu o kilka stopni, nie sprawi to, że gdy przeciwnik uniknie ciosu dzik nagle obróci się o 90 stopni i podbiegnie w miejsce gdzie wyląduje, a nada może nieco realizmu, chociaż bardzo mi na tym nie zależy więc wolałbym i tu usłyszeć zdanie modów.
6. W tej chwili naszła mnie jeszcze jedna myśl, która niestety wydaje mi się nerfem, ale chyba potrzebnym, dodałbym dopisek, że w przypadku unieruchomienia dzika, czy wykluczenia go w jakiś sposób z walki, ten który stety lub nie oberwał rozpada się na drobne kawałki drewna. Niby nie możemy go użyć, ale przyszedł mi rakowy pomysł, który sam chcę uciąć (nie wierzę, że to napisałem). Otóż we wspomnianej wcześniej sytuacji unieruchomienia dzika i stworzenia następnego, pozostaje on posągiem z drewna, który teoretycznie można by kontrolować za pomocą reberu tym samym zwiększając jego prędkość i obchodząc, ograniczenie, które sam właściwie wymyśliłem "istnienia" tylko jednej takie "istoty na raz". Chociaż może lepszym wyjściem byłoby jasne napisanie, że tworu nie można kontrolować za pomocą reberu, co właściwie da to samo i zaniecha moje rakowe zapędy.
Jeszcze raz przepraszam za ścianę tekstu, ale chciałem wyjaśnić nie tylko to co było poruszone, ale i nieścisłości, raki które sam zauważyłem w trakcie pisania (przez co treść może być nieco chaotyczna, ale liczę, że da się to jakoś przeczytać, mogę dodać jakieś kolorki czy coś jeśli trzeba w momentach kluczowych. W sumie chciałem też dorzucić swoją opinię co do samej siły techniki. Wydaje mi się, że w porównaniu do technik kanonicznych, nie tylko tych klanowych, chociaż za główny punkt odniesienia posłużył mi mokuton bunshin (najzwyczajniej w świecie widziałem między nimi podobieństwo) technika ta jest dość przeciętna jeśli nie słaba. Właściwie polega ona na wytworzeniu pocisku o ograniczonej szybkości i sile, oraz nie posiadających zdolności penetracyjnych, czy nawet możliwości uderzenia innego, niż obuchowe. Niby kontrola dzika sprawia, że ten "pocisk" jest samonaprowadzający, jednak ze względu na brak możliwości/mocno ograniczoną możliwość korekcji toru lotu/biegu, sam w sobie nie stwarza jakiegoś wielkiego zagrożenia dla przeciwnika. (Ciężko o trafienia jeśli nie jest unieruchomiony). Właściwie to technika ta mogłaby tak jak poprzednie wt mogłaby być rangi C, jednak aby taran miał jakiekolwiek szanse wyważyć drzwi czy coś w tym rodzaju, chciałem, aby miał nieco większą szybkość (większy pęd). Dodatkowo jak wspomniałem wcześniej, obecnie tworzone przeze mnie WT, mają bazować na tym samym wzorze i razem się uzupełniać. Więc wydaje mi się, że stosownym jest danie rangi B (Wykorzystując dwie techniki i zakładając, że wszystko wyjdzie, wąż jest zdolny unieruchomić przeciwnika, a dzik uderzyć, nie ukrywam też, że w niedalekiej przyszłości planowałem stworzenie silniejszej wersji techniki z wężem. Ode mnie to chyba tyle no i dziękuję jeśli komuś chciało się przez to wszystko przebić.
0 x
Re: Drugie WT
Chciałem odpowiedzieć po kolei, ale wydaje mi się, że porównanie do klona najlepiej zostawić na koniec.
1. Z grubsza taki jest cel techniki, jednak nie do końca. Jak na te rangę sam taran o mocno ograniczonej sile i wytrzymałości
jak na technikę rangi B (jeśli dobrze pamiętam "mają statystyki" na poziomie przeciętnym, chyba że coś przeoczyłem, gdy było to w pomysłach) byłby totalnym crapem. Właściwie wystarczyłoby wykorzystać reberu i uderzyć grubym palem, efekt ten sam, a koszt jedynie nieco większy, z tym że na tym poziomie reberu, możemy stworzyć ogrom takich pali na terenie 60 metrów. Głównym zadaniem techniki jest uderzenie na zasadzie pocisku, jednak po zakończeniu szarży coś z takim pociskiem się dzieje, właściwie mógłby wbiec pod ziemię czy zniknąć, ale tak jak pisałem wyżej, podobnym kosztem można zrobić 10 razy tyle takich pocisków, z których mogą wyrosnąć kolejne, no i mamy nad nimi "pełną kontrolę" zakręty czy inne pętle nie są problemem. W przypadku tej techniki poza tym głównym celem, ma też być typową "przeszkadzajką". Szarżuje, nie trafi? To zwalnia/zatrzymuje się i szarżuje znowu. Jednym słowem biegający dzik, mający wkurzać/odwracać uwagę, a przy sporym szczęściu czy użyciu innych technik poturbować. Coś jak wilk z rangi C dotonu, nieco silniejszy ze względu na rangę i tworzywo.
Dotonowe wilki:
Reberu B:
2. Fragment o łamaniu wyrzuciłem, wola MG
3. Wymiary, no to po kolei, miałem za dużo wolnego czasu i postanowiłem oprzeć technikę o realne zwierzę (dzik euroazjatycki, jakby ktoś był ciekaw). Standardowo ma on: Długość: 90 – 200 cm (Dorosły, bez ogona), Wzrost: 55 – 120 cm (Dorosły, W kłębie). Tak przynajmniej mówi wikipedia, żeby zachować proporcje (liczyłem z najwyższych wartości), miałby on 2m x 3,(3)m, niby nie ma to jakiegoś wielkiego znaczenia, ale przy 3 metrach wysokości wychodzi ładne 5m długości. No i kwestia mechaniczna, przy pełnym skupieniu możemy tworzyć (przy użyciu reberu B), obiekty o wymiarach 12x12x12 (bez skupienia 4x4x4). Jeśli dobrze rozumiem zasadę działania, przy użyciu techniki skupiamy się na niej "w pełni" (nie możemy kumulować chakry do innej, składamy pieczęci itd.), tak więc twór mokutonu B powinien móc osiągnąć wyżej wspomniane 12x12x12 (mogę źle rozumieć).
4. No i kwestia nieszczęsnego klona i powodu dla którego porównuje do niego to WT, całe porównanie jest wyżej, (chwała za przeczytanie o/) więc tutaj jedynie moja opinia i spojrzenie. Patrząc na techniki mokutonu rangi B i niżej, jedyną techniką (nie licząc mojego wcześniejszego wt), tworzącą coś na kształt nazwijmy to "żywego obiektu" jest mokuton bunshin (Nie chcę mieszać do tego technik rangi S ze względu na znaczną różnicę poziomu). Tak więc są to dwie techniki tej samej rangi, tworzące żywą istotę. Mokuton Bunshin sam sobą steruje to osobna istota, płacimy raz i mamy "drugą postać", oczywiście jeśli zostawimy sobie przy jego tworzeniu 1% chakry i wypoczniemy. Niby to OP, bo w końcu można tak w nieskończoność, no ale nie słyszałem nigdzie o armii klonów więc raczej nikt tego nie wykorzystuje. Wracając do tematu, klon może wykorzystywać techniki mokutonu, tak więc i mokuton henge i to właśnie sposób w jaki powstaje to WT \o/ A tak na poważnie mniej więcej o to mi chodzi, dzik jest swoistym klonem po henge. Podobieństwo jest tu w ogólnym zarysie "żywe istoty", wsparcie w walce, swoista "dodatkowa postać". W skrócie, proces powstawania dzika to tworzenie klona o innym kształcie, który traci swoje właściwości (używanie mokutonu, tai/buki, broń i przekazywanie informacji przez rośliny), na rzecz rozmiaru, masy i wyżej wspomnianego kształtu. Nie wiem jak lepiej to wyjaśnić, chociaż chciałem się odnieść jeszcze do "wolnej woli" klona, a całkowitej kontroli nad dzikiem, bo chyba to jest najważniejsza różnica. Myślałem o czymś takim, ale stwierdziłem, że skoro już tworzę technikę, będącą upośledzonym klonem w kształcie zwierzęcia, to dawanie jej możliwości przemyśleń czy podejmowania własnych decyzji, byłoby przynajmniej dla mnie dziwne i niepotrzebne, w końcu nie ma on tworzyć planów, przekazywać informacji czy się skradać, a biec prosto w cel. Najprościej byłoby po prostu napisać, że wykonuje proste komendy, wydawane mentalnie i właściwie nie byłoby to takie złe, poprzednie WT nie jest żadnym argumentem, ale tam w dyskusji padło, że jest sterowany tak jak inne twory więc postanowiłem w to się zbyt nie zagłębiać.
Mokuton Bunshin:
Mokuton Henge:
5. Koszta, właściwie to chętnie zostałbym przy koszcie takim jak u klona, jest niższy, niż standardowy, no ale jak nie to nie. Co do utrzymania, tutaj znowu argumentem jest ten nieszczęsny mokuton bunshin, który jak pisałem wyżej jest podstawą tej techniki (głównie dlatego, że pasuje to jak ulał do założeń i w sumie tworzenie od tak żywych istot nie wydaje mi się takie łatwe). No więc poruszmy proces tworzenia oryginalnej techniki. Tworząc świadomego klona, który sam z siebie działa na terenie całej prowincji, używamy techniki i... Bum. Mamy klona niech sobie robi co chce nie nasz problem. W przypadku dzika jeśli dobrze rozumiem, tworzymy biegnącego dzika, dzik tworzony jest niemal identycznie jak klon, dzik biegnie, chce skręcić o kilka stopni i... trzeba przelać chakrę bo nie zakręci. No chyba, że chodzi bardziej o to, że w drugiej i każdej następnej turze płacimy za sterowanie, tylko że patrząc na to na czym bazuje, za słabszą wersję techniki płacimy więcej i dopłacamy cały czas i broń boże niech nie wyjdzie poza zasięg! Do czego zmierzam, mokuton bunshin fakt jest kanonem, tak jak i większość, o ile nie wszystkie klony. Na szybko sprawdziłem jeszcze błotne wilki rangi C, gdzie płacimy sobie i mamy zwierza do walki do czasu jego zniszczenia. Jednym słowem moim zdaniem dawanie kosztu podtrzymywanego jest w tym wypadku bezpodstawna, jeśli brak tego u klona nie jest powodem do nie posiadania tego przez wt, to wystarczy spojrzeć na jeden ze składowych żywiołów mokutonu, niższa ranga, materia no niby gęsta, ale nie do końca ciało stało, tworzymy ich ile chcemy, płacimy raz i działają. Nie widziałem innych technik tworzących zwierzęta czy coś w tym stylu, a nie chcę bazować na innych klanach jak np. Gazo "bo tak".
6. Zasięg, nie wiem czy zapomniałem napisać o nim, czy zapomniałem że napisałem. Powstaje obok postaci, mam tu pewien problem, dzik wybiega z ziemi, więc jeśli ma być w pełni uformowany obok postaci to musi być stworzony parę metrów za nią, więc dałbym po prostu zasięg tworzenia 5/10 metrów i zasięg kontroli zostawił na 50m jako takie niepełne reberu.
1. Z grubsza taki jest cel techniki, jednak nie do końca. Jak na te rangę sam taran o mocno ograniczonej sile i wytrzymałości
jak na technikę rangi B (jeśli dobrze pamiętam "mają statystyki" na poziomie przeciętnym, chyba że coś przeoczyłem, gdy było to w pomysłach) byłby totalnym crapem. Właściwie wystarczyłoby wykorzystać reberu i uderzyć grubym palem, efekt ten sam, a koszt jedynie nieco większy, z tym że na tym poziomie reberu, możemy stworzyć ogrom takich pali na terenie 60 metrów. Głównym zadaniem techniki jest uderzenie na zasadzie pocisku, jednak po zakończeniu szarży coś z takim pociskiem się dzieje, właściwie mógłby wbiec pod ziemię czy zniknąć, ale tak jak pisałem wyżej, podobnym kosztem można zrobić 10 razy tyle takich pocisków, z których mogą wyrosnąć kolejne, no i mamy nad nimi "pełną kontrolę" zakręty czy inne pętle nie są problemem. W przypadku tej techniki poza tym głównym celem, ma też być typową "przeszkadzajką". Szarżuje, nie trafi? To zwalnia/zatrzymuje się i szarżuje znowu. Jednym słowem biegający dzik, mający wkurzać/odwracać uwagę, a przy sporym szczęściu czy użyciu innych technik poturbować. Coś jak wilk z rangi C dotonu, nieco silniejszy ze względu na rangę i tworzywo.
Dotonowe wilki:
- Nazwa
- Doton: Doro ōkami
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 wilki)
- Dodatkowe
- W pobliżu musi być źródło błota
- Opis Technika polegająca na wytworzeniu dowolnej ilości błotnych wilków. Nie są one specjalnie uzbrojone, ale mogą odwrócić uwagę przeciwnika. Dzięki temu użytkownik zyskuje czas na ponowny cios. Dodatkowym plusem tego Jutsu jest to, że wilki da się z łatwością odnowić, wymagane jest tylko źródło błota do stworzenia ich. Inaczej nici z całego planu. Do wykonania techniki potrzebne jest błoto!
- Nazwa
- Mokuton no Jutsu: Reberu Bi
- Trzeci poziom kontroli Mokutonu. Trzeba tu przyznać, że możliwości względem Reberu Shi rosną znacząco. Wytwarzanie drewna zyskuje na płynności, wytwory są znacznie szybsze i można je wysyłać na większe dystanse. Dzięki poprawionemu wytwarzaniu drewna, koszty tworzenia Mokutonu również nieznacznie maleją. Do tego od tej pory Senju zyskuje również możliwość kontrolowania już istniejących tworów natury na wyższym poziomie - może na przykład zmusić rośliny, by smagały lub pętały przeciwników. Stworzenie średnich wielkości drzew nie stanowi problemu.
- Wytrzymałość
- Mierna
- Szybkość
- Przeciętna
- Zasięg
- Wielkość Max.
- Dodatkowe
- Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
- Koszt Chakry
- E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
3. Wymiary, no to po kolei, miałem za dużo wolnego czasu i postanowiłem oprzeć technikę o realne zwierzę (dzik euroazjatycki, jakby ktoś był ciekaw). Standardowo ma on: Długość: 90 – 200 cm (Dorosły, bez ogona), Wzrost: 55 – 120 cm (Dorosły, W kłębie). Tak przynajmniej mówi wikipedia, żeby zachować proporcje (liczyłem z najwyższych wartości), miałby on 2m x 3,(3)m, niby nie ma to jakiegoś wielkiego znaczenia, ale przy 3 metrach wysokości wychodzi ładne 5m długości. No i kwestia mechaniczna, przy pełnym skupieniu możemy tworzyć (przy użyciu reberu B), obiekty o wymiarach 12x12x12 (bez skupienia 4x4x4). Jeśli dobrze rozumiem zasadę działania, przy użyciu techniki skupiamy się na niej "w pełni" (nie możemy kumulować chakry do innej, składamy pieczęci itd.), tak więc twór mokutonu B powinien móc osiągnąć wyżej wspomniane 12x12x12 (mogę źle rozumieć).
4. No i kwestia nieszczęsnego klona i powodu dla którego porównuje do niego to WT, całe porównanie jest wyżej, (chwała za przeczytanie o/) więc tutaj jedynie moja opinia i spojrzenie. Patrząc na techniki mokutonu rangi B i niżej, jedyną techniką (nie licząc mojego wcześniejszego wt), tworzącą coś na kształt nazwijmy to "żywego obiektu" jest mokuton bunshin (Nie chcę mieszać do tego technik rangi S ze względu na znaczną różnicę poziomu). Tak więc są to dwie techniki tej samej rangi, tworzące żywą istotę. Mokuton Bunshin sam sobą steruje to osobna istota, płacimy raz i mamy "drugą postać", oczywiście jeśli zostawimy sobie przy jego tworzeniu 1% chakry i wypoczniemy. Niby to OP, bo w końcu można tak w nieskończoność, no ale nie słyszałem nigdzie o armii klonów więc raczej nikt tego nie wykorzystuje. Wracając do tematu, klon może wykorzystywać techniki mokutonu, tak więc i mokuton henge i to właśnie sposób w jaki powstaje to WT \o/ A tak na poważnie mniej więcej o to mi chodzi, dzik jest swoistym klonem po henge. Podobieństwo jest tu w ogólnym zarysie "żywe istoty", wsparcie w walce, swoista "dodatkowa postać". W skrócie, proces powstawania dzika to tworzenie klona o innym kształcie, który traci swoje właściwości (używanie mokutonu, tai/buki, broń i przekazywanie informacji przez rośliny), na rzecz rozmiaru, masy i wyżej wspomnianego kształtu. Nie wiem jak lepiej to wyjaśnić, chociaż chciałem się odnieść jeszcze do "wolnej woli" klona, a całkowitej kontroli nad dzikiem, bo chyba to jest najważniejsza różnica. Myślałem o czymś takim, ale stwierdziłem, że skoro już tworzę technikę, będącą upośledzonym klonem w kształcie zwierzęcia, to dawanie jej możliwości przemyśleń czy podejmowania własnych decyzji, byłoby przynajmniej dla mnie dziwne i niepotrzebne, w końcu nie ma on tworzyć planów, przekazywać informacji czy się skradać, a biec prosto w cel. Najprościej byłoby po prostu napisać, że wykonuje proste komendy, wydawane mentalnie i właściwie nie byłoby to takie złe, poprzednie WT nie jest żadnym argumentem, ale tam w dyskusji padło, że jest sterowany tak jak inne twory więc postanowiłem w to się zbyt nie zagłębiać.
Mokuton Bunshin:
- Nazwa
- Moku Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys → Pies → Wąż
- Zasięg
- Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz
- Koszt
- E: 26% | D: 18% | C: 14% | B: 10% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% + to, co przekażemy
- Dodatkowe
- Statystyki równe oryginałowi (poza wytrzymałością).
- Opis Technika tworząca określoną ilość kopii użytkownika, które dosłownie wyrastają z jego ciała. Każda z nich posiada swoje zasoby chakry, które oryginał musi przekazać podczas procesu tworzenia, a także własną wolę i umiejętność mowy. Klon ma do dyspozycji wszystkie techniki klanowe i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane przez pierwowzór i ekwipunek poza wyjątkowymi rzeczami pokroju notek czy bombek. Klon, jako że stworzony z drewna, jest bardzo wytrzymały i może walczyć nawet z bronią przeszywającą go na wylot. Trzeba bardzo się postarać, by unieszkodliwić takiego klona. W przeciwieństwie do innych klonów, ten potrafi komunikować się na odległość z oryginałem przez sieć korzeni roślin poprzez “podłączenie się” do niej obydwu stron. Klon zyskuje tym samym funkcję doskonałego zwiadowcy. Jest to jedna z najlepszych technik duplikujących.
- Ranga B Zakłóca w niewielkim stopniu wszystkie zdolności sensoryczne rozwinięte do poziomu B. Inne doujutsu (poza Sharingan: San Tomoe i wyżej) oraz umiejętności sensoryczne mają problem z doszukaniem się zależności między oryginałem, a klonem.
- Ranga A Zakłóca słabsze zdolności sensoryczne (rangi B i niższych, w tym Sharingan: San Tomoe) i osłabia w niewielkim stopniu działanie wszystkich doujutsu i zdolności sensorycznych rozwiniętych do rangi A. Wyjątkiem tutaj może być technika sensoryczna Kagura Shingan, a Mangekyou Sharingan rozpoznaje klona bez trudu.
- Ranga S Zakłóca doujutsu i zdolności sensoryczne na tym samym poziomie, dla których klon jest nierozpoznawalny względem oryginału. Wyjątkiem jest Eternal Mangekyou Sharingan, który jest w stanie stwierdzić, że ma do czynienia z klonem Senju.
Mokuton Henge:
- Nazwa
- Mokuton: Henge no Jutsu
- Pieczęci
- Ptak → Pies → Wąż
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Cel transformacji musi być co najmniej naszej budowy
- Opis Odmiana techniki Henge no jutsu. Polega na pokryciu swojego ciała drewnianą, cienką otoczką, która następnie przybiera wygląd danej osoby w którą chcemy się wcielić. Technika nie pozwala zmienić się w przedmioty znacznie mniejsze od użytkownika, jedynie podobnych rozmiarów. Wadę tą rekompensuje trwałość zmiany, przez co nawet po uderzeniu przez kogoś technika nie dezaktywuje się.
6. Zasięg, nie wiem czy zapomniałem napisać o nim, czy zapomniałem że napisałem. Powstaje obok postaci, mam tu pewien problem, dzik wybiega z ziemi, więc jeśli ma być w pełni uformowany obok postaci to musi być stworzony parę metrów za nią, więc dałbym po prostu zasięg tworzenia 5/10 metrów i zasięg kontroli zostawił na 50m jako takie niepełne reberu.
Poprawiona technika, w ukośnikach to czego nie jestem pewien
Dałem wymóg percepcji równy połowie szybkości, chyba w tabelce jest wszystko, ale mogłem coś przeoczyć, zaznaczyłem kolorem o/
Edit 1. Poprawiony link do zaakceptowanych.
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Ni Inoshishi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Dzik → Baran →Smok
- Zasięg
- Stworzenie:Do pięciu metrów od postaci/Przy postaci Kontrola: 50 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% /
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę) - Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego dzika na raz. Wymaga znajomości Mokuton: Ichi Hebi, oraz Moku Bunshin no Jutsu. Aby kontrolować twór (nie licząc pierwszej szarży wprost w cel) należy posiadać minimum 70 pkt percepcji.
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika mimo swej rangi dość prosta technika, polegająca na wytworzeniu swoistego tarana. Użytkownik składa trzy pieczęci, a z ziemi wyłania się ogromny, stworzony w całości z mokutonu dzik, podczas wyłaniania się "istota" rozpędzana jest przy pomocy mokutonu, co sprawia, że podczas trwającego około dwie sekundy procesu tworzenia dzik jest już w pełnej szarży. Ze względu na brak ciosów technika nie jest idealna, sprawdza się co prawda jako taran, bądź źródło pojedynczego silnego ciosu, zadawanemu unieruchomionemu celowi. Po wyłonieniu się istoty można nią sterować, jednakże mimo sporej prędkości nie jest zbyt zwrotna, po wykonaniu pojedynczej szarży musi wytracić przynajmniej połowę prędkości, by skręcić czy też zawrócić.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Dałem wymóg percepcji równy połowie szybkości, chyba w tabelce jest wszystko, ale mogłem coś przeoczyć, zaznaczyłem kolorem o/
Edit 1. Poprawiony link do zaakceptowanych.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Drugie WT
Ostateczna wersja o/
Edit. 1 Zastanawiam się czy jest opcja wrzucić gdzieś poprzednie wt ze zmienioną nazwą i dopisanymi statami liczbowymi?
Edit. 1 Zastanawiam się czy jest opcja wrzucić gdzieś poprzednie wt ze zmienioną nazwą i dopisanymi statami liczbowymi?
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Ni Inoshishi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Dzik → Baran →Smok
- Zasięg
- Stworzenie: Do 5metrów od postaci, kontrola: 50 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego dzika na raz. Wymaga znajomości Mokuton: Ichi Hebi, aby kontrolować twór (nie licząc pierwszej szarży wprost w cel) należy posiadać minimum 70 pkt percepcji.
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika mimo swej rangi dość prosta technika, polegająca na wytworzeniu swoistego tarana. Użytkownik składa trzy pieczęci, a z ziemi wyłania się ogromny, stworzony w całości z mokutonu dzik, podczas wyłaniania się "istota" rozpędzana jest przy pomocy mokutonu, co sprawia, że podczas trwającego około dwie sekundy procesu tworzenia dzik jest już w pełnej szarży. Ze względu na brak ciosów technika nie jest idealna, sprawdza się co prawda jako taran, bądź źródło pojedynczego silnego ciosu, zadawanemu unieruchomionemu celowi. Po wyłonieniu się istoty można nią sterować, jednakże mimo sporej prędkości nie jest zbyt zwrotna, po wykonaniu pojedynczej szarży musi wytracić przynajmniej połowę prędkości, by skręcić czy też zawrócić.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
Re: Drugie WT
Poprawione o/
Chodzi mi o wrzucenie węża po raz drugi, żeby zmienić nazwę techniki i dodać przy statach węża liczby, coby wszystko wyglądało tak jak tutaj. Tylko nie wiem czy edytuje się wrzucając jako "nowe" Wt, czy jakoś przy okazji.
Chodzi mi o wrzucenie węża po raz drugi, żeby zmienić nazwę techniki i dodać przy statach węża liczby, coby wszystko wyglądało tak jak tutaj. Tylko nie wiem czy edytuje się wrzucając jako "nowe" Wt, czy jakoś przy okazji.
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Ni Inoshishi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Dzik → Baran →Smok
- Zasięg
- Stworzenie: Do 5metrów od postaci, kontrola: 50 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego dzika na raz. Wymaga znajomości Mokuton: Ichi Hebi, aby kontrolować twór (nie licząc pierwszej szarży wprost w cel) należy posiadać minimum 70 pkt percepcji.
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika mimo swej rangi dość prosta, polega ona na wytworzeniu swoistego tarana. Użytkownik składa trzy pieczęci, a z ziemi wyłania się ogromny, stworzony w całości z mokutonu dzik. Podczas trwającego około dwie sekundy procesu tworzenia w promieniu pięciu metrów od miejsca z, którego wyłonić ma się "istota" można wyczuć drżenie ziemi, sama istota już w momencie stworzenia rozpędzona jest do pełnej szarży. Ze względu na brak ciosów technika nie jest idealna, sprawdza się co prawda jako taran, bądź źródło pojedynczego silnego ciosu, zadawanemu unieruchomionemu celowi. Po wyłonieniu się istoty można nią sterować, jednakże mimo sporej prędkości nie jest zbyt zwrotna, po wykonaniu pojedynczej szarży musi wytracić przynajmniej połowę prędkości, by skręcić czy też zawrócić.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Drugie WT
Ukryty tekst
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Drugie WT
Poprawione, po raz kolejny
- Nazwa
- Mokuton: Jinsei no geijutsu, Ni Inoshishi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Dzik → Baran →Smok
- Zasięg
- Stworzenie: do 5 metrów od postaci, kontrola: 50 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego dzika na raz. Wymaga znajomości Mokuton: Ichi Hebi, aby kontrolować twór (nie licząc pierwszej szarży wprost w cel) należy posiadać minimum 70 pkt percepcji.
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika mimo swej rangi dość prosta, polega ona na wytworzeniu swoistego tarana. Użytkownik składa trzy pieczęci, a z ziemi wyłania się ogromny, stworzony w całości z mokutonu dzik. Podczas trwającego około dwie sekundy procesu tworzenia w promieniu pięciu metrów od miejsca, z którego wyłonić ma się "istota" można wyczuć drżenie ziemi, sama istota już w momencie stworzenia rozpędzona jest do pełnej szarży. Ze względu na brak ciosów technika nie jest idealna, sprawdza się co prawda jako taran, bądź źródło pojedynczego silnego ciosu, zadawanemu unieruchomionemu celowi. Po wyłonieniu się istoty można nią sterować, jednakże mimo sporej prędkości nie jest zbyt zwrotna, po wykonaniu pojedynczej szarży musi wytracić przynajmniej połowę prędkości, by skręcić czy też zawrócić.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości