Raiton: Amigumo
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Raiton: Amigumo
Ranga Powiedzcie mi, jaka jest różnica miedzy sparaliżowanym a oszołomionym przeciwnikiem? Jeśli zostaje paraliż, to zostaje utrzymywanie techniki. Jeśli oszołomienie jest chwilowe, to po co dalej trzymać ręce przy ziemi? Uważam, że utrzymywanie paraliżu kosztem ciągle przyłożonych rąk do ziemi pasuje na rangę C.
Zasięg nie może być przedstawiony w taki sposób. Jeśli to jest średnica 15m a użytkownik jest w samym środku, to jego zasięg wynosi 7,5m. Taka jest prawda, matematyki nie oszukasz, ale ilu tak to zrozumie?
Zasięg nie może być przedstawiony w taki sposób. Jeśli to jest średnica 15m a użytkownik jest w samym środku, to jego zasięg wynosi 7,5m. Taka jest prawda, matematyki nie oszukasz, ale ilu tak to zrozumie?
0 x
MOWA
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Raiton: Amigumo
Oszołomienie to tak jakby się dostało bułę na twarz. Dla mnie oszołomiony = ogłuszony mniej więcej. Sparaliżowany przez porażenie tzn. skurcz mięśni, który się utrzymuje i przez który nie można wykonać ruchu daną kończyną przez krótką chwilę.
Zasadniczo to paraliżowanie słabszych przeciwników jest problematyczne w określeniu, bo nie wiem co autor miał na myśli pisząc "słabszych". I nie chodzi o tego konkretnego autora, tylko w ogóle o zastosowanie tej techniki w odniesieniu do konkretnych przypadków.
Ja ze swojej strony dałbym oszołomienie jako podstawowy typ efektu z jeszcze jednego powodu. Jeśli ktoś wdepnie w taką sieć i zostanie sparaliżowany, to znaczy że z niej nie wyskoczy, ani w ogóle niczego nie zrobi. Będzie stał w niej dalej, otrzymując coraz większe obrażenia, które będą przedłużać paraliż, który będzie zwiększał obrażenia w czasie... i tak do śmierci. No a wtedy to za silne.
Zasadniczo to paraliżowanie słabszych przeciwników jest problematyczne w określeniu, bo nie wiem co autor miał na myśli pisząc "słabszych". I nie chodzi o tego konkretnego autora, tylko w ogóle o zastosowanie tej techniki w odniesieniu do konkretnych przypadków.
Ja ze swojej strony dałbym oszołomienie jako podstawowy typ efektu z jeszcze jednego powodu. Jeśli ktoś wdepnie w taką sieć i zostanie sparaliżowany, to znaczy że z niej nie wyskoczy, ani w ogóle niczego nie zrobi. Będzie stał w niej dalej, otrzymując coraz większe obrażenia, które będą przedłużać paraliż, który będzie zwiększał obrażenia w czasie... i tak do śmierci. No a wtedy to za silne.
0 x

- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Raiton: Amigumo
Hm, generalnie nie sposób nie zgodzić się z argumentacją TwoFace - rzeczywiście, jak ktoś zostanie sparaliżowany przez to jutsu, to już z niego nie wyjdzie i stałe obrażenia, z drugiej jednak strony - to jutsu podtrzymywane więc też energię ciągnie od twórcy.
Sądzę, że tutaj nie da się mądrzej postąpić, niż po prostu uzależnić to od wytrzymałości ofiary vs siła techniki. Jak tam wejdzie ktoś z minimalną wytką to go i tak sparaliżuje. Ja sądzę, że powinna to być technika rangi C, byłoby to coś, co niejako "wprowadza" nas do Raiton: Denpō Sekka - która ma podobne działanie, ale już dużo większy zasięg.
Sądzę, że tutaj nie da się mądrzej postąpić, niż po prostu uzależnić to od wytrzymałości ofiary vs siła techniki. Jak tam wejdzie ktoś z minimalną wytką to go i tak sparaliżuje. Ja sądzę, że powinna to być technika rangi C, byłoby to coś, co niejako "wprowadza" nas do Raiton: Denpō Sekka - która ma podobne działanie, ale już dużo większy zasięg.
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Raiton: Amigumo
Proszę o poprawienie opisu i umieszczenie, że technika oszałamia, a wtedy będziemy mogli już na spokojnie porozmawiać o akceptach 

0 x

- Khusara Hatakame
- Posty: 317
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 14:29
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częstą zawiązane w kucyk, dość wysoki i umięśniony, duży spokój i opanowanie.
- Widoczny ekwipunek: Torba zawieszone przy prawym udzie, tantō w pochwie po lewej stronie przy pasie i ostrze Okami no Kiba zawieszone po lewej stronie nad Tantō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4886
Re: Raiton: Amigumo
Moim zdaniem trzeba postąpić tak jak mówi Asagi. Uzależnić siłę techniki i jej efektów od wytrzymałości przeciwnika. Wybacz TwoFace ale dawanie techniki podtrzymywanej, która cały czas wysyła ładunek elektryczny do ciała przeciwnika, a efekt ma ten sam jak jednorazowe uderzenie od elektrycznej kuli na tej samej randze moim zdaniem będzie po prostu nieporozumieniem, bo w końcu do czego ten dodatkowy koszt za podtrzymywanie jest ? Ewentualnie można określić efekt, jaki będzie występował u przeciwnika po określonej liczbie tur spędzonych w sieci. Chociaż ten pierwszy pomysł wydaje mi się najrozsądniejszy.
0 x

''Pozorna cisza, ale czy to słyszysz? Szum fal, krok po kroku zmienia się przypływ, a wraz z nim świat który znamy''
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Raiton: Amigumo
Po przejrzeniu kanonów Raitonu przyznaję, ze przyda się na randze C coś takiego.
Podejrzewam, że oryginalnie (według autora) technika była znacznie silniejsza i zapewne dawała mocny paraliż, ale skoro w nosie mamy kanony wstawiając kanony (lel) to niech będzie C z oszołomieniem. Pytanie tylko czy skoro w żadnych technikach nie mamy wartości liczbowych wytrzymałości by się przeciwstawić to czy tutaj dajemy?
Podejrzewam, że oryginalnie (według autora) technika była znacznie silniejsza i zapewne dawała mocny paraliż, ale skoro w nosie mamy kanony wstawiając kanony (lel) to niech będzie C z oszołomieniem. Pytanie tylko czy skoro w żadnych technikach nie mamy wartości liczbowych wytrzymałości by się przeciwstawić to czy tutaj dajemy?
0 x
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Raiton: Amigumo
Ta technika jeszcze tutaj wisi
? Na moje, nie wiem, czy dawać wartości liczbowe, bo jak zaczniemy, to będzie już trzeba wszędzie w każdym jutsu dodać jakąś rozpiskę, albo tak jak jest u konkurencji, wzorek na obliczenie zależności między Poziomem Jutsu, rangą KC Atakującego vs Wytka celu czy podobne. Niby można, ale czy potrzeba?

0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Khusara Hatakame
- Posty: 317
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 14:29
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częstą zawiązane w kucyk, dość wysoki i umięśniony, duży spokój i opanowanie.
- Widoczny ekwipunek: Torba zawieszone przy prawym udzie, tantō w pochwie po lewej stronie przy pasie i ostrze Okami no Kiba zawieszone po lewej stronie nad Tantō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4886
Re: Raiton: Amigumo
A no niestety jeszcze wisi, no właśnie problem jest z tym wstawianiem obliczeń, dużo z tym roboty a chętnych mało, chociaż pewnie taki system byłby lepszy w pojedynkach, bardziej precyzyjny, ale cóż nie rozpoczynajmy dyskusji w brakujących technikach na temat, który powinien być w propozycjach. To w takim razie wpiszę to oszołomienie i głosujemy.
- Nazwa
- Raiton: Amigumo
- Dziedzina
- Raiton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Pies-Smok-Szczur-Baran
- Zasięg
- 15 metrów (średnica)
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Dłonie przyciśnięte do ziemi
- Opis Użytkownik składa odpowiednią ilość pieczęci, a następnie przykłada dłonie do ziemi. Na podłożu pojawia się siatka z Raitonu przypominająca pajęczynę. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostanie oszołomiony. Jeżeli użytkownik oderwie ręce od ziemi technika zostanie natychmiastowo przerwana, a sieć zniknie.
0 x

''Pozorna cisza, ale czy to słyszysz? Szum fal, krok po kroku zmienia się przypływ, a wraz z nim świat który znamy''
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Raiton: Amigumo
Jest ok. Akcept.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Raiton: Amigumo
Dopisz jeszcze krótkie, że ostateczną skuteczność działania techniki ocenia MG na podstawie wytrzymałości ofiary techniki i będzie ode mnie OK.
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Khusara Hatakame
- Posty: 317
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 14:29
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częstą zawiązane w kucyk, dość wysoki i umięśniony, duży spokój i opanowanie.
- Widoczny ekwipunek: Torba zawieszone przy prawym udzie, tantō w pochwie po lewej stronie przy pasie i ostrze Okami no Kiba zawieszone po lewej stronie nad Tantō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4886
Re: Raiton: Amigumo
Zmienione:
- Nazwa
- Raiton: Amigumo
- Dziedzina
- Raiton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Pies-Smok-Szczur-Baran
- Zasięg
- 15 metrów (średnica)
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Dłonie przyciśnięte do ziemi
- Opis Użytkownik składa odpowiednią ilość pieczęci, a następnie przykłada dłonie do ziemi. Na podłożu pojawia się siatka z Raitonu przypominająca pajęczynę. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostanie oszołomiony. Jeżeli użytkownik oderwie ręce od ziemi technika zostanie natychmiastowo przerwana, a sieć zniknie.(Skuteczność techniki ocenia MG na podstawie wytrzymałości ofiary)
0 x

''Pozorna cisza, ale czy to słyszysz? Szum fal, krok po kroku zmienia się przypływ, a wraz z nim świat który znamy''
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Raiton: Amigumo
I ode mnie okejka 

0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości