Kyushu Hato: Kasoku

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Akarui »

akcept.
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3841
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

Problem: WT jest zbyt racjonalizowane na podstawie tego co było pokazane w m/a. Bo chodzi właśnie o to w WT, żeby tworzyć coś własnego i coś co NIE BYŁO POKAZANE W M/A. Wow, postać używa czegoś tak a mogłaby inaczej to dlaczego nie robi inaczej? Nie może najwidoczniej. Nie. Więc ty też nie możesz inaczej, musisz robić to jak postacie w m/a. Mimo że to dział od robienia czegoś inaczej niż w m/a. Bullshit. "Chcesz to pokaż mi dowód w m/a że da się tak. DZIAŁ. WT. SŁUŻY. DO. TWORZENIA. CZEGOŚ. INNEGO. NIŻ. POKAZANEGO. W. KANONIE."

Wniosek: Złe zrozumienie jak działa dział WT.

Dalsza dygresja o Boruto:
Technika przytoczona jest pochodną tej techniki: http://naruto.wikia.com/wiki/Wind_Release:_Gale_Palm która to generuje potężny wiatr z dłoni o sile zdolnej przewrócić kogoś. I ta technika używana jest do wystrzelenia. Stopy Boruto idą na dłonie klonów i go wystrzeliwują. Efekt taki zapewne żeby utrzymać równowagę odpowiednią i wzmocnić efekt wystrzelenia. Dlaczego nie może tego robić sam? Bo technika jego polega na wystrzeleniu z nóg a nie z rąk, a w rękach chce mieć kunai z Raitonem.

Najwidoczniej nikt inny nie widzi problemu z tą techniką więc pozwolę ją sobie zostawić jak jest.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Akarui »

  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

Wniosek? <cenzura>

Chyba muszę dać najprostszy przykład że WYSTRZELONE POWIETRZE POD CIŚNIENIEM może coś napędzić. Taki przykład z 8 klasy podstawówki, bo technika była też odpierana (na gg, ale ten argument warto poruszyć) tym, że fizyka tak nie działa. 3 Prawo Dynamiki? 400 lat temu?

https://youtu.be/xt0NVspraBo?t=1m40s

Oto dowód, prosty wręcz ale dowód. Powietrze tak działa. A skoro powietrze w realnym świecie tak działa to powinno tym bardziej działać tutaj. Oczywiście inna jest skala ale wzrasta także siła wydmuchiwanego powietrza, większa jest jego generowana ilość i przede wszystkim działa tutaj sama chakra.

A co do cytatu z mechaniki chakry to wspomnę znowu o Jugo. I ranienie=/=wpływ na użytkownika. No i skoro strzelając pod siebie Katonem się zranimy, to czemu strzelając pod siebie Futonem ten miałby na nas nie działać?
Więc nie zgadzam się na takie odrzucenie.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2984
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Yami »

  Ukryty tekst
0 x
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

Jugo. Czyli nie dowolnej.
Właściwości powietrza nadaję ja jako osoba która tworzy technikę. Raz latam na wachlarzu za pomocą chakry Futon. Raz powietrze ma właściwości tnące. Raz ma właściwości odpychające. Nadal powietrze pod dużym ciśnieniem które wypuszczam ma swoją siłę i powinno to na mnie działać. Teraz nagle fizyka nie jest już aż taka ważna jak widzę bo własne teorie jak działają techniki mają większą wagę.
Nazwa
Bakusui Shōha
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Zależy od kosztu chakry
Koszt
Opisany poniżej
Dodatkowe
Suiton D
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki. Koszt chakry jest różny w zależności od tego, jak dużo wody chcemy wygenerować:
  • Wielkość podobna do basenu - E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
  • Zalew - E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
  • Jezioro - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
</span>
To psuje twoją teorię niestety. Jakby Hoshigaki był jak balon z wodą to tak, woda by go wypychała do góry. A nie, ona faktycznie go wypycha mimo że właściwości wody nadaje się dopiero po opuszczeniu organizmu.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Yamanaka Inoshi »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3841
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

? ? ?
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Jun'ichi »

Ode mnie dalej akcept
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości