Strzały i bełty

Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Strzały i bełty

Post autor: Tamaki Hyūga »

Nie no Jun proszę Cię, nie wyskakuj z jakimiś dziwnymi mechanikami że można trzymać w torbie rzeczy dłuższe niż tylko ile podane w opisie ale wtedy wystają po prostu xDD
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Strzały i bełty

Post autor: Jun »

Pewnie. W końcu co ja tam wiem. Użyłbym pewnego słowa do potocznego określenia tego, ale zastosuje zamiennik. W końcu nie bez powodu od jakiegoś czasu sporo rzeczy czyni się "kisuke i spółka odpornymi" bo wszelka logikę i sens można sobie pożegnać bo wy będziecie to exploitować.

W takim wypadku owszem. Macie racje. Może rzeczywiście lepiej byście nie mogli tego eksploitować, bo wystające strzały to już za dużo.

Czyli co? Jeśli mam coś w kołczanie to mogę uznać, że tego nie widać? Może to tez trzeba określić? Podobnie szerokość plecaka i grubość materiału <happypepe> <happypepe>
Anyway - Bełty i strzały powinny być poprawione już wieki temu. Czemu nie zostały - nie wiem. Pewnie były częścią jakiegoś innego projektu, albo zwyczajnie ktoś zapomniał. To popieram.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Strzały i bełty

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Strzały i bełty

Post autor: Sans »

Mogę powiedzieć od swojej strony, bo ja byłam osobą, która ostatnio w ogóle robiła jakieś reworki w przedmiotach sklepowych. Nie ruszaliśmy strzał/bełtów/łuków inaczej niż tylko ich objętości (obecne objętości są więc dopasowane do aktualnych, złych wymiarów), bo rzeczywiście były częścią innego projektu, ale jak to bywa... no.

Po zmianie wymiarów strzał i bełtów konieczne będzie również dopasowanie do tego objętości. Po to był rok temu rework, żeby to wszystko miało ręce i nogi, i z czegoś wynikało, bo kiedyś te wielkości były zupełnie losowe i w kuźni też były później z tym problemy (ale też są klany, które z tej objętości korzystają). Więc w momencie, kiedy zostaną zwiększone objętości strzał i bełtów (jest to konieczne), będzie też trzeba zmienić pojemność kołczanu. Tak, w takim wypadku raczej niezbędne będzie zrobić dwa - osobny na strzały i osobny na bełty.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Strzały i bełty

Post autor: Jawa »

Nie ma nic więcej tutaj do dodania - rozmiary i objętości pocisków do poprawy, a z tym pewnie też pojemników na nie. Przenoszę do wprowadzenia.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości