Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmiotów

Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Tsukune »

Hikari dobrze prawi. Polac mu
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Jawa »

Zgadzałbym się tu z Hikarim, jeśli już coś ruszyć to wynagrodzenia. Osobiście także jestem zdania, że kasa za prowadzenie misji jest zbyt duża jeśli powinna być jakakolwiek xD Po prostu to dziwne, ale rozumiem, że coś powinno się dawać bo nikt charytatywnie tego robić nie będzie. Reasumując powinno to zostać rozwiązane tak by było tej kasy ogólnie więcej, ale za prowadzenie dostawało się mniej niż za wykonanie misji. W kwestii samego zdobywania przedmiotów na misjach. Byłbym w stanie przełknąć rabunek npc, ale od rangi B. Po prostu misja rangi C nie stanowi ryzyka na tyle dużego by tak kogoś wynagradzać za jej wykonanie natomiast ranga B kto już trochę grał ten wie, że to śmiertelnie duże zagrożenie dla uczestnika i tutaj żarty się skończyły. Kolejna kwestia to na takiej randze C katany powinny być rzadkością serio. Walczymy z jakimiś podrzędnymi zawodnikami, których zazwyczaj po prostu nie byłoby stać na tak duży wydatek. Zdrowym rozwiązaniem dla zdobywania ekwipunku byłaby natomiast seria kilku misji C ze zmniejszonym wynagrodzeniem pieniężnym (za całość). Wtedy te dodatkowe Ryo (w wartości ekwipunku) łatwiej by było przełknąć.

Rzecz, którą chciałbym poruszyć, a obecnie jest zakazana to większe wynagrodzenia za wykroczenie poza limit postów w misji. Moim zdaniem nie powinno się karać graczy za kreatywność. Jeśli sytuacja tego wymaga misja powinna być dłuższa i wiązać się z większym wynagrodzeniem (zapewne tylko w PH). A także dla prowadzącego. To dodatkowe wynagrodzenie byłoby przydzielane rzecz jasna przez sprawdzających no i to chyba tyle. Za naprawdę mega misje tym dodatkowym wynagrodzeniem mogłaby być nawet możliwość zachowania zdobytego ekwipunku. Może to skłoniłoby ludzi do przykładania się zamiast klepania wymaganej liczby linijek (a takie przypadki też widziałem).
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Defrevin »

Reasumując, wynagrodzenie pieniężne za wykonanie misji u gracza zwiększamy, a wynagrodzenie pieniężne za przeprowadzenie misji zmniejszamy (po prostu wynagrodzenie dla graczy zamienimy z wynagrodzeniem za misjodawcy).

24h i wprowadzamy, chyba że ktoś zamierza coś więcej dodać.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Hikari »

Aby nie karcić tak prowadzących nowych można dać też takie same. Imo i tak trzeba trochę zbierać na pożądane przedmioty, szczególnie jak coś w kuźni wejdzie za parę tysięcy.

Aby za wykonanie misji podnieść do tego co ma prowadzący i będzie też okej. Albo dodać 100, 200, 300itd. Ryo podłóg do tego co ma misjodawca.

Nawet po przemyśleniach ja bym ku tej myśli się kierował.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Yamiyo

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Yamiyo »

Jestem za tym co mówił Hikari i za tym co mówił Ava.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Defrevin »

Szczerze mówiąc bardziej odpowiadałoby mi rozwiązanie zmniejszenia wynagrodzenia dla misjodawców (czy raczej zamiana wynagrodzenia pieniężnego wykonawcy misji z przeprowadzającym misje). Efektem byłoby coś takiego:
Poniżej z kolei propozycja Hikariego i popierającego go Yamiyo (chyba, bo też napisał, że odpowiada mu opcja Avy, czyli ta pierwsza.. :D )
Decydujcie za którym opowiadamy się rozwiązaniem i zamykajmy w końcu ten temat :)
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Tsukune »

ale skoro niby miałaby być zamiana wynagrodzeń to misjodawca powinien dostawać więcej PH :P

ale moim zdaniem bardziej pasuje ta druga. Niby misjodawca i gracz dostaje to samo lecz gracz zyskuje więcej PH więc się to opłaca...a jak komuś potrzeba kasy to będzie robił misje i po problemie
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Jawa »

Mi się druga w ogóle nie podoba, chociaż ta pierwsza też nie stanowi wiernego odwzorowania tego co pisałem gdyż ogółem miały wychodzić nieco wyższe te wynagrodzenia xD Osobiście pewnie bym jeszcze więcej hajsu dawał za branie udziału w misji, ewentualnie podkręcić nieco oba.

No i oprócz tego zdejmijmy ograniczenie do sztywnego wynagrodzenia jak ktoś wykroczy ponad ustalony limit postów.
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Reika »

Popieram propozycję Defa ;)
0 x
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Akashi »

Jak dla mnie też ta druga opcja. Bo jednak prowadzenie misji wymaga sporej kreatywności, więc jakaś nagroda też się należy :)
0 x
Obrazek
Hisui

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Hisui »

Popieram Avę kappa Ale z tych dwóch opcji raczej drugą.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Defrevin »

Avarice - nie będzie ściągania sztywnych ograniczeń wynagrodzenia, bo wtedy zrobi się totalna samowolka, a misja misji również nie będzie nigdy równa i równie dobrze wynagrodzenie może kolosalnie odbiegać. Aby właśnie takich sytuacji uniknąć, są te sztywne wynagrodzenia. I tak jak wcześniej to już było pisane - zawsze można coś jeszcze ugrać, przedmioty o niewielkiej wartości pieniężnej. Przy tym pozostańmy. Większe zmiany w tym zakresie pozostawiam już administracji fabularnej, bo to ich działka i to oni w pierwszej kolejności musieliby to monitorować.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Tensa

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Tensa »

To ja też chce \o/ moim zdaniem bardziej pasuje opcja druga, w końcu tak ktoś zerknie na pierwszą, "ph mało, kasy jeszcze mniej, nie opłaca się", a tak to tylko ph się oprze i powie "w sumie spoko mniej ph, ale hajs się zgadza"
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Hikari »

Def obie te propozycje były moje, ale what ever. Po prostu wpadłem na drugą alternatywę i ją podałem. I właśnie na opcję numer dwa bym głosował jak już.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Yujiro

Re: Cztery powiązane pomysły odnośnie kasy, misji i przedmio

Post autor: Yujiro »

Numerek dwa!
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości