Kuroichi

Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Posty: 1090
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Kuroichi

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Za namową przenoszę tutaj dyskusję napoczętą w dziale WT.
Sprawa tyczy się techniki Kuroichi, a właściwie węży, na które rozpada się klon. Zastanawiam się nad możliwością wyboru zwierzaków, na jakie owy klon się rozleci. Powód jest czysto fabularny i nie rusza mechaniki gry. Najzwyczajniej trudno mi wyobrazić sobie swoją słodką postać, która nagle ma do czynienia z wężami.
Tutaj dochodzimy do innego problemu. Być może takich technik jest więcej i niewielkie korekty uczyniłyby nasze postacie jeszcze bardziej oryginalnymi. W tym konkretnym przypadku w grę wchodziło nawet zrobienie własnej WT, bazującej na Kuroichi, ale... właśnie. Oznacza to wydanie 1/3 całkowitej ilości slotów na własne techniki, jakie mam z racji posiadanych PH. To dosyć mocno zniechęca do prób fabularnego wzbogacenia postaci.

Poniżej alternatywna wersja:
Nazwa
Kuroichi
Pieczęci
Smok -> Królik -> Małpka -> Wąż | Sharingan - Brak pieczęci
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Dodatkowe
Sharingan - można złapać za pomocą wzroku
Opis Chyba najlepsza technika dostępna na tej randze. Bowiem dzięki niej możemy stworzyć u przeciwnika w głowie naszą iluzję, swego rodzaju klona. Jest dokładnym odzwierciedleniem naszego wyglądu, a także może wykonywać wszelakiego rodzaju gesty, mówić i się ruszać. Niestety w przypadku próby walki tym klonem technika zostaje rozproszona. Jednak to nie jest wszystko, gdyż samo stworzenie klona jest słabym wyjściem czyż nie? Otóż, po wykreowaniu Genjutsu nasza postać jest niewidoczna. Możemy zajść przeciwnika od tyłu, z boku czy po prostu wyprowadzić niespodziewany atak. Zaraz po takowym ruchu Kuroichi rozpada się na niewielkich rozmiarów zwierzęta, które wybierze sobie gracz. Wybór ten jest definitywny i nie można go później zmienić. Klon rozlatuje się przy każdym wyjściu z techniki. Możemy również użyć tego jutsu na większej grupie.

Nie wiem jaką podbudowę miała ta technika w mandze, ale "kuro" to raczej ciemność, mrok. Gdyby więc komuś przeszkadzało zupełne odwrócenie tej techniki i stworzenie sobie np. kolorowych motylków, można zastrzec, by miały w sobie coś złowieszczego.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kuroichi

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Ja jestem za, genjutsu jest zbyt bardzo sprecyzowane by być subtelne dlatego byłbym jak najbardziej za drobnymi personalnymi sprecyzowaniami jeżeli nie zmieniają one ogólnego działania techniki. Tak samo mogłoby to być kilka bazowych wariantów takich technik z których można korzystać[tylko z jednego i trzeba wybrać na stałe]

Wydaje mi się, że to bardziej temat do dyskusji odnośnie technik tego typu niżeli tylko i wyłącznie tej jednej.
0 x
Rindou Arashi

Re: Kuroichi

Post autor: Rindou Arashi »

Trzeba by wypisać wszystkie techniki tego typu, w których pasowałoby zmiany np kolorów, kształtów, zwierząt itp i w opisie zaznaczyć, że jest możliwość zmiany. Wtedy przy treningu każdy by pisał jak wygląda jego wersja, dodatkowo w KP przy liście technik opisując zmianę. Tylko wydaje mi się, że wymagałoby to pewnej kontroli, aby ktoś nie tworzył z tego jakiś rakowych kombinacji.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kuroichi

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Generalnie kwestia głównie dotyczy genjutsu bo tam techniki wymagają większej subtelności, chociaż pewni i niektóre inne czy to klanowe czy żywiołowe czy inne znalazły by drobne wariacje wariantów.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Kuroichi

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Zacząłbym od zebrania technik których wygląd może się nieco rózróżniać - wiadomo, ze chodzi głównie o genjutsu czy summonowe dotonu jak świńska kopuła - może ktoś chce psią lub kocią?

A potem dowalić do nich dopisek, że wygląd może się różnić, ale trzeba to po nauce dopisać w nawiasie w KP. Customizacja nieznaczna, a jednak bardzo cieszy. :)
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kuroichi

Post autor: Boyos »

No to zapraszam najbardziej zainteresowaną osobę do zrobienia takiej listy i zobaczymy do czego ten pomysł wprowadzić, a do czego nie. Najlepiej nie same nazwy tylko tabelki w spoilerach pls.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kuroichi

Post autor: Jawa »

Za jakiekolwiek zmiany w genjutsu zakładałyby pewnie i tak większą personalizację więc można i równie dobrze zrobić to także teraz będzie mniej roboty w przyszłości. Podbijam więc post TwoFace'a w oczekiwaniu gdzie byście jeszcze widzieli jakąś większą personalizację
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kuroichi

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Nazwa
Kyakubu Satsu
Pieczęci
Tygrys -> Baran
Zasięg
25 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jutsu pochodzące w Genjutsu z szuflady "krępującej przeciwnika". Złożenie dwóch pieczęci, a następnie wysłanie odpowiedniej ilości niebieskiej energii do oponenta skutkować będzie iluzją, która wciąga naszą ofiarę pod ziemię. Dokładniej to zapadają się jej nogi w piach! Coś na kształt ruchomych piasków, lecz nie jesteśmy w stanie z tego wyjść za pomocą zwykłej siły fizycznej i innych naturalnych sztuczek. Technika wydająca się ciężka do pokonania ale stopień zaawansowanie nie jest wymagający, więc niestety wyjście z niej jest równie proste jak złapanie.
Nazwa
Kurama Himo Baindo
Pieczęci
Baran
Zasięg
15 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specyficzne jutsu, które jednak pozwala unieruchomić przeciwnika i ułatwia nam tym samym wyeliminowanie go. Po uruchomieniu jutsu, wokół oponenta (bądź oponentów) pojawiają się ogromne pnącza czegoś w rodzaju groszku, które po chwili atakują i ściśle obwiązują przeciwnika, uniemożliwiając mu ruch. W międzyczasie, użytkownik techniki rozpływa się dosłownie w powietrzu, znikając całkowicie by pojawić się zaraz w jednym z strąków mając pełne pole do popisu jak zabić swojego przeciwnika.
Nazwa
Jigyaku no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Użytkownik musi trzymać głowę rozproszonego celu
Opis Jutsu używane głównie przez śledczych i szpiegów, aktywowana poprzez dotknięcie głowy. Użytkownik przesyła wtedy prosto do mózgu celu własną chakrę, zaczynając manipulować umysłem oponenta. Jeżeli jest to wykonywane odpowiednio zręcznie i subtelnie, użytkownik jest w stanie zmusić cel techniki do udzielenia mu odpowiedzi na każde pytanie, jakiekolwiek tylko zada manipulujący.
Nazwa
Magen: Jubaku Satsu
Pieczęci
Pies → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika stosowana do eliminowania pojedynczych celów. Efektem techniki jest iluzja jak to użytkownik po prostu na oczach ofiary rozpływa się w powietrzu, a następnie cel zostaje opleciony przez gałęzie drzewa, które nagle wyrosło tuż za interesującym użytkownika osobnikiem. Podczas, gdy przeciwnik próbuje wydostać się z pętającej go rośliny, z korony (bądź pnia, zależy jak wysoka jest iluzja drzewa) wysuwa się użytkownik, mogąc zadać ostateczne uderzenie.
I prawdopodobnie wiele innych jutsu które można dodać do brakujących technik lub stworzyć w wt. Tutaj podałem przykłady z tych które mamy na forum z SAMEJ dziedziny genjutsu
0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Posty: 1090
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Kuroichi

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Jako że Inoshi dodał już kilka takich technik, mi pozostaje wspomnieć tylko o jednej:
Nazwa
Nehan Shōja no Jutsu
Pieczęci
Tygrys | Brak
Zasięg
Promień od używającego - 100 metrów | Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika powodująca uśpienie większej ilości osób. Dzięki jej użyciu można spowodować uśpienie nawet stadionu wypełnionego po brzegi ludźmi. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - w tym wypadku opadających białych piór - które powodują uśpienie przeciwnika. Aby wyjść z genjutsu wystarczy użyć techniki Kai co sprawia, że wpadnięcie w genjutsu jest równie proste co z niej wyjście. Jednak istnieje również druga odmiana tej techniki. Bezpośredni kontakt. Dotknięcie ofiary, a także utrzymanie z nią kontaktu przez około 4-5 (dwie tury) sekund powoduje natychmiastowe zaśnięcie, oczywiście w tym czasie robimy się coraz bardziej senni. A więc by uchronić się przez bezpośrednim atakiem tego Jutsu trzeba zorientować się przez okres dwóch tur, że coś jest nie tak.
Piórka są ok, ale gdy inny gracz je zobaczy, od razu domyśla się, z jaką techniką ma do czynienia. Jest wiele możliwości zastąpienia ich czymś innym. Koniecznie z warunkiem, by było lekkie :)
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Kuroichi

Post autor: Yasuo »

Welp. Zmiana wydaje się czysto fabularna, ale tak na prawdę bardzo zahacza o mechanikę rozgrywki. Jeśli dana postać spotkała się już z jakąś techniką, to najpewniej wie jak działa. Jeśli zauważy więc spadające z nieba piórka, to pewnie będzie wiedziała, że to jest genjutsu i trzeba użyć Kai. Jeśli zamiast piórek będzie spadało coś innego, to najzwyczajniej w świecie nie będzie w stanie rozpoznać tej techniki. Bardzo rakowym przykładem będzie chociażby zamiana spadających piórek na spadające kropelki wody. Oponent pomyśli, że użyliśmy techniki suitonu do stworzenia deszczu, a tak na prawdę padnie nieprzytomny na ziemię.

Reasumując, nie można wprowadzić tutaj "udziwnień" fabularnych, jeśli chce się zachować mechanikę taką jak jest obecnie. Oczywiście można też tą mechanikę zmienić i dostosować pod nowy system customizacji.

Jestem neutralny.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Posty: 1090
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Kuroichi

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Hej Yasuo! Zgadzam się w 100% co do deszczu. Mnie chodziło raczej o liście czy kartki papieru. Niżej odbiegnę trochę od tematu, żeby pokazać, dlaczego uważam, iż mimo że faktycznie zahacza to o mechanikę, jest w porządku.

Przede wszystkim jedynym atutem genjutsu jest oszukanie przeciwnika. Cóż z tego, że oszukam postać, jeśli gracz i tak doskonale zna piórka czy inne techniki? Owszem, postać nie ogarnia, ale wystarczy napisać, że nie widzi się sensu kontynuowania walki, albo ma się mało chakry i zarządza odwrót, by uciec z takich piórek. Ba, nawet mało zorientowany gracz może w kilka chwil przelecieć krótką listę technik gen i poszukać, co zostało użyte. Inne techniki w mniej lub bardziej podobny sposób również to dotyczy. A przecież cały czas mówimy o technikach, które bezpośrednio nie zadają żadnych obrażeń!
Niejednokrotnie obijało mi się o uszy, że genjutsu czekają zmiany, więc chyba nie tylko ja to widzę. W tej chwili muszę inwestować w psychikę, która służy tylko do rzucania iluzji i nie wzmacnia mnie na żadnej innej płaszczyźnie. Dla porównania użytkownik ninjutsu czy elementalista rozwija dziedziny, a punkty może dawać w inne atrybuty, choćby percepcję czy wytrzymałość. Tak więc inwestując w ninjutsu nie tylko nie trzeba topić punktów w bezużyteczną psychikę, ale też mamy dostęp do większej liczby technik, które nie są iluzją, o której złamanie genuser musi drżeć, a mają faktyczny wpływ na rzeczywistość.
Sytuacja ma się podobnie w porównaniu z taiuserami czy samurajami. Przy równej liczbie PH idąc pod taijutsu jesteśmy szybsi, wytrzymalsi i silniejsi. Nie musimy się też martwić o kontrolę chakry. Jakby tego było mało samurajowie mają jeszcze odporność na genjutsu. Naprzeciw staję ja, słabe, mało wytrzymałe chucherko, do którego zaraz ktoś doskoczy i da nokautujący prztyczek w nos. Dlaczego nie uciekam, zapytacie. Ano dlatego, że mam 1 szybkości, bo wszystkie PH inwestuję w to, aby nikt się czasem nie połapał, gdy zmienię cyferkę na tabliczce ;)

Oczywiście to głos laika, ale obecnie tak to widzę :) Najgorsze, że opisany los wybieramy w zamian za 19 sztywnych technik, które każdy może łatwo zapamiętać. Po prostu powinno być ich więcej, a one same - mniej przewidywalne. Istnieje pogląd, że w kanonie powinny być jedynie techniki z m/a. Skoro tak, urozmaicenie obecnych jest chyba najlepszym rozwiązaniem :D
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Kuroichi

Post autor: Defrevin »

W zupełności popieram. Genjutsu musi być bardziej subtelne, nie ograniczony wiecznie tym samym sposobem chwytania, bo w istocie, daje to przeciwnikom, zbyt duże ułatwienie.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Tamaki Hyūga

Re: Kuroichi

Post autor: Tamaki Hyūga »

Co do tych kartek papieru to teraz będzie meta żeby grać Kami pod genjutsu i wkręcać tak przeciwników :v
0 x
Awatar użytkownika
Misae
Postać porzucona
Posty: 1565
Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
Wiek postaci: 28
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
GG/Discord: Misae#1695

Re: Kuroichi

Post autor: Misae »

Zmiana wyglądu moim zdaniem tylko jako przerobienie techniki - WT... wymaganie tej podstawowej i jej przerobienie. Będzie i plus dla osoby walczącej za pomocą genjutsu- bo jest element zaskoczenia i dla osoby walczącej z genuserem bo ten ktoś musi zająć swój slot w WT żeby naglenie było miliona kombinacji.
Rozumiem frustrację. Sama jestem za boostem dla genjutsu, gdyż rozumiem Twój ból Rika, gdyż i ja mam problem, że zanim złożę pieczęć zostanę trzy razy pocięta mieczem bo wybrałam odmienną od większość ścieżkę rozwoju. Bez reworku niestety wiele nie pójdzie. Tak samo jak ważna kwestia tego jak by wyglądał pojedynek dwóch genuserów ponieważ obecny system niestety nie daje takiej możliwości. Bo opcja :
A - Genjutsu
B - Kai, Genjutsu
A - Kai, Genjustu
Itp...nie ma sensu. Była na ten temat dyskusja w temacie techniki z brakującymi jutsu. Brakuje sprecyzowania która statystyka byłaby brana pod uwagę. Dla mnie jedyna opcja to psychika kontra psychika, ale wiem, że przydałaby się dyskusja na ten temat
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Kuroichi

Post autor: Yasuo »

W sumie to co Misae mówi to całkiem spoko pomysł. Gdyby była tylko jedna statystyka odpowiedzialna za atak/obronę genjutsu to byłoby całkiem spoko. Bo wtedy rzeczywiście silniejszy genuser by wygrał ze słabszym, ale to trzeba by przemyśleć dwa razy.

A co do samego genusera. Ja grałem genuserem kiedyś i wyglądało to tak. Ktoś ma mniej konsekwencji niż ja percepcji? Jego zgon. Odwrotnie? Mój zgon. Z jednej strony mega OP. Z drugiej strony strasznie słabe.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości