WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza osób rozpoczynających rozgrywkę w mieście kupieckim Ryuzaku no Taki
- W tej wiosce kupieckiej znajduję się osada szczepu Jashinistów - członkowie tego szczepu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Jashiniscie, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
- Osoby niezwiązane ze szczepem wiedzą, iż Jashiniści są wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
- Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
- Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
- Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
- Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika
POSTACIE:
- Shinji Hotaru
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
Fumetsu
NATURA CHAKRY:
Raiton
STYLE WALKI:
Bukijutsu: Mokuzai
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: ---
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 41
WYTRZYMAŁOŚĆ 28
SZYBKOŚĆ 26
PERCEPCJA 15
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 5 | 10
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 110
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI: +5 Konsekwencji (Jashinizm klanowa D)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
Bukijutsu: Mokuzai C
---
---
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
RAITON E
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
(D) Hikari no gijutsu-kyu
(D) Utsusemi no Jutsu
(D) Suienzou no Jutsu
Fuuinjutsu
Bukijutsu
(D)Gairaishū Kaiatari
(D)Yosakugiri
(D)Yōdō
(C)Gairaishū Rendan
Klanowe
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kama przy pasie
Torba
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 schurikanów
5 kunai
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=8430
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=8429
MISJE (dla klanu / inne):
WYPRAWY:
[/list]
EVENTY:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: