DANE PERSONALNE
IMIĘ:
PŁEĆ: Shinobi
PRZYNALEŻNOŚĆ:
WIEK : 10
WZROST | WAGA: 130 : 40
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Mimo ledwie 10 lat, jest znacznie wyższy niż dzieci.
Jego ostry uśmiech z poszarpanym "ja" upewnia w tym, że jest finalnym tworem. Z twarzy wydaje się być osobą która jest świadom swojej mocy, skad małe blizny i wyraz twarzy.
Ma gładką mimo wszystko cere, jak i ubrania które do tego odczucia pasują koloru kremowego. Włosy ma lekko dłuższe i układają się w kosmyki, które są z charakteru lekko łobuziarskie.
Nie wydaje się w odczuciu i rozmowie być zły. Nosi lekkie buty ze skóry, i jeden mały zwój.
UBIÓR:
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Lekkie blizny na twarzy, otwarte oczy, ostry uśmiech
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: 10 latek jest dojrzały, już nawet nie mówiąc o innych dzieciach. Jego serce bije mocno jak by paliło się w energii.
Akcent jego włosów mówi o tym że jest wyrostkiem, jednak nie do konca tak jest bo jedyne ostre słowa jakie chce wypowiedziec to o jego poczuciu własnej mocy.
Akcentuje swoje bycie dzieckiem jako finalny twór, oczywiscie jego szeroko otwarte oczy pasują do całej sytuacji.
Bywa że rwie się do walki, więc też może być odporny na pewne techniki illuzji.
NAWYKI:
NINDO:
HISTORIA: Urodzony w wiosce krewetki, od młodu był nazywany pseudem co wyżądziło krzywde na jego psychice.
W pięknej wiosce zbudowanej na ruinach dawnego zaledwie centrum, można było znaleźć dużo rdzy.
Jako małe dziecko dostał swoje pseudo, z powodów iż kiedy zjedli kluski medyczne on jako jedyny nie zaczął się palić, a na jego twarzy zostały zwykłe małe blizny.
Skupiający się na treningu , zamiast na nauce zorientował się, że jego upur spowodowany jest przekleństwem imienia.
W tym samym wieku kazano mu wyruszyć już do wioski handlowej, chociaż nie spodziewał się że dowie się tam czegoś z laboratorium z którego skorzystał.
Kiedy skończył 10 lat, obrał sobie na cel dowiedzenia się czegoś o swojej rodzinie, myśląc że mogło by to go zmusić do zmiany swojego podejścia do życia
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: -Brak-
POSTACIE: - Brak -
ZDOLNOŚCI
NATURA CHAKRY:
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA
WYTRZYMAŁOŚĆ
SZYBKOŚĆ
KONSEKWENCJA
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:
KONTROLA CHAKRY
MNOŻNIKI:
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
JUTSU:
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
Fuuinjutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE (dla klanu / inne):
WYPRAWY:
EVENTY:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: