DANE PERSONALNE
IMIĘ: Gabimaru
NAZWISKO: (brak)
KLAN: Terumi
PRZYNALEŻNOŚĆ: Terumi szczep Yōgan / Prowincja Yusetsu
WIEK [DATA URODZENIA]: 16 lat 372r.
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 175cm / 60kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Gabimaru jest osobą o jasnej karnacji skóry, jego białe włosy są średniej długość same są raczej rozczochrane i delikatnie podwijają się na końcówkach. Oczy chłopca śa koloru siwego wręcz popielatego .Sama sylwetka chłopca jest dobrze zbudowana jego mięśnie, mimo że nie są widoczne na pierwszy rzut oka nie wydają się zaniedbane. Na jego lewym barku można zauważyć kilka dość sporych blizn, które przypominają mu niezbyt wspaniałą przeszłość. Sama postawa chłopaka wydaje się nie naganna widać, że nawet nie próbuje się garbić w chwili odpoczynku. Jego wyraz twarzy może nie oddaje tego ze jest dość zawzięty w tym co robi.
UBIÓR:
Chłopak nosi na sobie dość pospolite ubranie a mianowicie strój składający się z bluzy z rękawami i doszytych do niej na stałe spodni hakama które lata świetność mają za sobą samą hakame ma przewiązaną białym materiałem przez jej sam środek. Rękawy rozrzedzają się na końcach a raczej strzępią. A na dół nogawek hakamy nałożone ma getry co dodatkowo chroni jego nogi a na stopach nosi standardowe buty . Na szyi Gabimaru można zobaczyć chustę zrobioną z specjalnych rozciągliwych włókien przez co może naciągnąć ją na twarz. Sam strój jest w dość ciemnych barwach stosunkowo kontrastującymi z jego białymi włosami.
Przybliżony wygląd ubioru:
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Blizny na lewym barku
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Gabimaru to osobą która jest stosunkowo chłodna w stosunkach z innymi ludźmi ale mimo tego gdy uda się z kimś dogadać traktuje osobę dość ciepło co jest dość sporą zmianą w jego charakterze. Sam jest osobą, którą interesują konkrety a nie piękne opowieść bardów czy trubadurów. Czasami można zobaczyć jego cechę, która jest dla niego nietypowa i jest sprzeczna z jego nindo, którą jest bezinteresowność i stawianie życia na szali aby walczyć za osoby ,które tego potrzebują . Charakteryzuje go też to ze stara się wykonać powierzone mu zadania najmniejszym kosztem zmęczenia czego starany był być nauczony za młodu.
NAWYKI: Przed rozpoczęciem walki zakłada swoją chustę na dolne partie twarzy zakrywając nią usta oraz nos
NINDO: Moje życie ma dla mnie największy priorytet i nie planuje umrzeć. Moim jedynym celem jest stworzyć dom. Mogę poświecić wszystko poza tym celem
HISTORIA:
Urodził się w prowincji Yusetsu w jednej z odnóg szczepu rodu Terumi , wczesne lata jego życia nie były jakoś nad zwyczajne do 2 roku życia wychowywany był przez obydwoje sowich rodziców, mimo że tego nie pamięta. Przed ukończeniem 3 roku życia smierć zabrała mu ojca podczas jednej z misji shinobi by rok później choroba zabrała mu matkę, gdyby nie to, że stryj po tygodniu przyszedł w odwiedziny do wdowy pewnie nikt nie dowiedział by się ze chłopiec został sam w domu bez jedzenia nie mając wyboru przygarnął go do siebie z postanowieniem wychowania go w warunkach jakich on i jego ojciec zostali wychowani. Zabrał młodego Gabimaru do swojego domu w lesie, gdzie miał poddać go treningowi. Po ukończeniu 5 lat chłopak został poddany katorżniczemu treningu, gdzie uczony nie tylko był techniki katonu, sposobom walki oraz poddawany treningom fizycznym stryj zadbał o to by przekazać chłopcu znaczącą historie rodu a także prowincji. Gdy chłopiec miał 7 lat jego stryj postanowił sprawdzić jego umiejętność podczas walki, w której miał go potraktować na poważnie czego piętnem były w tamtym momencie rany na lewym barku które po sklepieniu się zostawiły po sobie blizny. Gdy ukończył 16 stryj uznał ze chłopak już nie nadaje się do przyjmowania od niego nauk i kazał mu trenować samodzielnie czego owocem wysłał go do jednej z osad w prowincji, gdzie miał powołać się na imię swojego stryja podczas poszukiwania pracy. Tam odkrył swój cel widząc jak mieszkańcy żyją beztrosko co było sprzeczne z naukami jego stryja. W ów wiosce miał dostać pierwsze zadanie.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza Klanowa:
- W tej prowincji znajduję się osada klanu Inuzuka - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Inuzuka, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Inuzuka mają często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu
- W Yusetsu zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Terumi - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Terumi, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Terumi to żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone
-Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
-Wiedza o Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
-Wiedza o Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
-Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
-Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
-Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
-Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
-Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
Historia Prowincji
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Youton
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 21
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 21
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 98
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON C
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
Katon:
(D) Katon: Hōsenka no Jutsu
(C)Katon: Endan
(C)Katon: Gōkakyū no Jutsu
(C)Katon: Kaen Senpū
Doton:
(D) Doton: Moguragakure no Jutsu
(D)Doton: Doryūsō
(D)Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Fuuinjutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: tu
PH: tu
MISJE (dla klanu / inne):
WYPRAWY:
EVENTY:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: