DANE PERSONALNE
IMIĘ:
NAZWISKO:
KLAN:
PRZYNALEŻNOŚĆ:
WIEK [DATA URODZENIA]:
PŁEĆ:
WZROST | WAGA:
RANGA:
APARYCJA
WYGLĄD: Długie czerwone włosy przyciągają uwagę, czasem pod światło tworzą złudzenie płomieni , pomarańczowe a nie rude. Mimo wszystko stoii gdzieś z boku, i nie gra głównej roli. Jego twarz i znimne usta powodują że trudno nazwać go przyjacielem. Dobrze zbudowane ciało 17 latka oddaje to że dobrze się bije. Mimo wszystko woli stać z boku i rozmawiać z osobami. ma charakterne "to ja" na twarzy.
UBIÓR:
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: uwielbia słodycze, często podchodzi i częstuje wymyslnymi pralinami. Mówi wtedy "Ayy" szybko zagaduje ludzi utrzymując niecoo zimna twarz by tak się poznać i odczowac siebie lepiej. więc można powiedzieć że jest trochę materialista i jego cechą ta powoduje że chce być dobrze poznany.
bardzo dobry człowiek, jest osobą która straciła w życiu coś jak młode dzieci, przez co jego życie rozerwane jest między limbo. Władający białym ogniem może być bardzo groźny również i w limbo. NIE bojacy się umrzeć używa przemieszczenia kradnąc ludziom duszę na zawsze.
Nie spelna 17 lat posiada ogrom mocy, jego zdolność nazwana jest vampiryzmem nienawiści. Sam zaś dostęp ma do ludzkich dusz.
194 cm wzrostu mówią o tym że nie daje sobie dmuchać w kaszę, chociaż zazwyczaj otacza się drutem kolczastym od ludzi i mówi zimne "wal sie"
w normalnym funkcjonowaniu chodzi w krótkich spodenkach i często żartuje , tak jak by mógł bo jego żarty są poprawne i dlatego głośne zawsze.
NAWYKI:
NINDO:
HISTORIA: Szedł sobie przez polane, we włosach mial kropelkowe kryształki, i stwierdził że szybko musi się tam dostać. Rzucił garściom i pojawiło się tam małe białe ognisko. Rzucił jeszcze raz, a dym uwierzył smoka. Jego zimne usta nie zawsze były takie zimne. Pęknięcia w sercu powodowały wiele zachowań. Chcąc otworzyć bramę limbo by pożarła całe miasto musiał poszybować nad nie. by brama oddala tylko wybrane duszę ludzi.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
NATURA CHAKRY:
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA
WYTRZYMAŁOŚĆ
SZYBKOŚĆ
PERCEPCJA
PSYCHIKA
KONSEKWENCJA
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:
KONTROLA CHAKRY
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
Fuuinjutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: