DANE PERSONALNE
IMIĘ: Arui
NAZWISKO: Hano
KLAN: Yuki
PRZYNALEŻNOŚĆ: Cesarstwo Morskich Klifów
WIEK [DATA URODZENIA]: 23 [13.11.365]
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 185|70kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Lata na wyspach w obecności morskiego wiatru zmieniała wielu chłopców w mężczyzn już od najmłodszych lat. Twarda i gruba skóra, długi szorstki zarost i inne takie. Arui pod tym względem wybijał się jednak z tłumu i bliżej mu było do pań domu. Jego skóra była miękka i gładka, a przez częste deszcze i braki promieni słonecznych także dosyć blada. Do tego kontrastujące ciemne włosy wydające się czarne niczym smoła, zmieniające jednak odcień na lekko fioletowawy w świetle. Do tego wiecznie podkrążone oczy koloru wody morskiej połączone z małym nosem i wąskimi ustami sprawiały, że wyglądał delikatnie. Niektórzy mówili, że niczym nieboszczyk. W niczym mu to jednak nie przeszkadzało i sam czasem sobie żartował, że powinien przytyć bo jego szczupła sylwetka naprawdę czasem przypomina trupa. Postanowił więc troszkę zmienić swój wygląd. Nie udawało mu się jednak opalić, pozbyć worów pod oczami czy przytyć. Zaakceptował więc to jak wygląda akcentując to jeszcze kolczykami w uszach i czarnymi paznokciami.
UBIÓR: Na co dzień chłopak ubiera się w całkiem eleganckie ciuchy które najzwyczajniej w świecie mu się podobają i uważa je za wygodne. Jest to zazwyczaj czarny lub bardzo ciemno bordowy golf zrobiony z miękkiego przyjemnego materiału. Na nogach nosi wtedy czarne spodnie o prostym kroju dobrze trzymające się nogi. Jeśli pogoda mu na to pozwala zakłada on najzwyczajniejsze klapki które troszkę kontrastują i nie pasują do jego stylizacji. Jednak dzięki częstym deszczom nosi on zazwyczaj czarne skórzane buty sięgające do kostek.
Jeśli zaś chodzi o strój który ubiera na misje. No cóż ten znacząco różni się od jego codziennych ciuszków. Stawia on w nim głównie na swobodę ruchów i lekkość poruszania się. Dlatego też na nogi zakłada czarny materiałowy pasek trzymający długie bufiaste spodnie wpuszczone w buty. Te różnią się od jego codziennych cicho biegów jedynie tym, że są długie, aż pod kolano, a skóra z jakiej zostały wykonane jest grubsza. Jeśli chodzi o górę jego ubioru to na klatce zazwyczaj ma cienką podkoszulkę na którą zakłada koszulę przypominającą górę od kimona. Posiada ona długie dosyć szerokie rękawy sięgające do 3/4 jego rąk. Na dłoniach nosi czarne rękawiczki długie do łokci. Koszula posiada także kaptur który to często zakłada jeśli nie chce by spoglądano za bardzo na jego twarz. Czasem wspomaga się on również maską na twarz czy też szalem.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Czarne paznokcie, kolczyki, bardzo podkrążone oczy
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Arui był kiedyś osobą która bardzo chciała pomagać innym. Niestety niewdzięczność ludzka, a także znieczulica społeczeństwa odbiła na nim swój ślad. Chłopak teraz zajmuje się przede wszystkim sobą. Stwierdził bowiem, że jeśli nikt o niego nie dba to sam musi to zrobić. Nie oznacza to oczywiście, że nie pomoże napotkanej osobie. Czasem zrobi to nawet bezinteresownie. Stara się jednak szukać we wszystkim jakiś korzyści dla siebie i prawie zawsze zadaje sobie pytanie co on z tego będzie miał. Na misjach jeśli robienie hałasu nie przyniesie jakiegoś profitu wszystko stara się załatwiać szybko i cicho. Dość jednak o jego ponurej stronie. W kontaktach międzyludzkich bowiem chłopak jest całkiem inny niż to mogło by się wydawać na pierwszy rzut oka. Jest typem takiego ironicznego śmieszka który lubi być troszkę w centrum uwagi. Kiedy jednak dostanie jej za dużo bardzo często bierze lekki krok w tył i stara schować się w cieniu kogoś innego. Nie jest on również jakimś idiotą który nie potrafi dobrać żartu do okazji. Oczywiście lubi czarny humor i inne takie, ale tylko przy osobach o których wie, że bawią ich podobne żarty.
NAWYKI: Prawie zawsze coś trzyma w ręku i się tym bawi. Może być to papieros, długopis, jakiś owoc czy nawet kunai kręcony na palcu.
NINDO: Jeśli mi się to opłaca to wchodzę w to.
HISTORIA: Życie Aruiego od dzieciństwa niczym specjalnym się nie wyróżniało. Ot zwyczajny chłopak ze zwyczajną rodziną. Jedyne co mogło go wyróżniać było to, że śmierdział rybą i bardzo kochał morze. Spytacie czemu? No cóż, jego tata był rybakiem. I tak sobie powoli leciało jego życie do przodu, aż w pewnym momencie chłopak postanowił co będzie robił. Chciał wstąpić do wojska i pływać okrętami Cesarstwa. No i wokół tego jego życie się kręciło. Chłopak zaczął trenować, chodził codziennie pływać i najważniejsze bardzo dużo czytał o marynarce. Z czasem tych pierwszych dwóch było coraz mniej, a ilość czytanych książek ciągle się zwiększała i zwiększała. Było tak do 16 urodzin chłopaka kiedy to ruszył na pobór i się dostał. Wtedy to miało odmienić się jego życie, ale jak to często bywa prawda nie jest tak różowa jak opowieści. Tak też było w tym przypadku. Heroiczne bitwy, ratowanie niewinnych i pokonywanie złych. To miał chłopak w głowie idąc do wojska. Zastał natomiast wiecznie wkurwionych przełożonych którzy wyżywali się na każdym kto im podpadł, szorowanie pokładów przez większość dnia czy też jakieś małe prace w kuchni. Do tego codziennie pobudka ze wschodem słońca, nieustające treningi i zero osób które podzielały jego światopogląd. To były dla niego ciężkie czasy i nie wspomina ich dobrze. Kiedy więc czas jego służby dobiegł końca ten był z tego niezmiernie zadowolony chociaż był już kompletnie innym człowiekiem. Planował nawet wyrzucić do morza swój pamiątkowy karambit, ale jakiś dziwny sentyment mu na to nie pozwolił. Chłopak, a teraz już bardziej mężczyzna nie wiedział kompletnie co począć ze swoim życiem. Wszystko co planował od dzieciaka legło w gruzach, a on z tego wszystkiego wyniósł tylko jedno. Był pewien, że nigdy nie chce mieć swojego szefa czy tam przełożonego zawsze nad głowa. Czuł też, że potrzebuje wolności w dokonywaniu niektórych wyborów. Rozpoczął więc drogę którą podążał kiedyś jego dziadek i postanowił zostać shinobi.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Yuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yuki, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem Yuki wiedzą, iż to ród samotników, izoluje się od reszty klanów, nie wtrąca w nie swoje sprawy, członek tego klanu to często cichy, ale skuteczny zabójca, potrafią manipulować lodem
Na Hyuo zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Ranmaru - członkowie tego szczepu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Ranmaru, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem Ranmaru wiedzą, że to szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Yuki
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 21
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 40
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 101
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON D
FUUTON D
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
(D)Utsusemi no Jutsu
(D)Hikari no gijutsu-kyu
(D)Suienzou no Jutsu
Fuuinjutsu
Suiton
(D)Suiton: Mizutetsu no Jutsu
(D)Suiton: Teppōuo
(D)Suiton: Kirigakure no Jutsu
Fuuton:
(D)Fūton: Enshō No Kaze
(D)Fūton: Gōkūhō
Klanowe
(D) Hyōton no Jutsu: Reberu Di
(D) Hyōton: Tsubame Fubuki
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Torba na udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Torba na Udzie(48/80): 5 kunai(objętość 30) + 5 shuriken(objętość 15) + 4 Dzwoneczki(objętość 1)+Lusterko(objętość 2)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bank
PH: Punkty Historii
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: