DANE PERSONALNE
IMIĘ: Hikare
NAZWISKO: Inuzuka
KLAN: Inuzuka
PRZYNALEŻNOŚĆ: Inuzuka
WIEK [DATA URODZENIA]: 12 lat (375r.)
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 160cm | 55kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Hikare jest młodzieńcem z średniej długości włosami o kasztanowej barwie. Mały, trochę zadarty nos nadaje tej twarzy nieco łobuzerski wygląd. Oczy ma duże, jasnoniebieskie. Brwi umieszczone wysoko nad oczyma stwarzają wrażenie, jakby się stale dziwił albo coś pytał. Nigdy nie schodzący z jego twarzy uśmiech odsłania duże białe zęby z nieco bardziej rozwiniętymi kłami w porównaniu do innych ludzi. Młody Inuzuka jak na swój wiek jest wysoki. Budowę jego ciała można określić jako przeciętną. Jest szczupły i nie jest przesadnie muskularny, wygląda jednak na wysportowanego. Z tłumu wyróżnia go standardowy tatuaż na twarzy, który otrzymuje każdy Inuzuka gdy dorasta. Są to czerwone znaki na policzkach w kształcie kłów.
UBIÓR: Młodzieniec lubi spacerować lub biegać boso ze względu na uczucie bliskości z naturą jakie wtedy czuje, jednak codziennością są dla niego niebieskie sandały. Naogół chodzi w podwiniętych do kolan szerokich spodenkach szarego koloru ze względu na swobodę jaką mu zapewniają. Ubiera się w luźne, długie koszulki sięgające poniżej pasa. Preferuje ciemne kolory, większość jego ubrań są w różnych odcieniach szarości i czerni. Uwielbia nosić nakrycia głów, bandamy, czapki, kapelusze czy kaptury, jest mu to obojętne. Gdy był malutkim dzieckiem był bardzo tchórzliwy i w stresujących sytuacjach chował głowę pod kołdrę ukrywając płacz. W tym momencie jego życia wyrósł już z tchórzliwości, pozostałością z tego czasu jest właśnie uzależnienie od noszenia nakryć głowy, które pozwalają mu na poczucie swego rodzaju pewności siebie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Czerwone tatuaże na policzkach w kształcie kłów.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Hikare jest ciekawym świata młodzieńcem. Wiecznie poszukuje nowych doświadczeń, emocji i przygód. Ogromny uśmiech na jego twarzy świadczy o jego energiczności i pozytywnemu nastawieniu do życia. Młody Inuzuka jest otwarty na świat i nowe znajomości. Uwielbia poznawać nowych ludzi i nawiązywać z nimi więzi, niestety większość poznanych przez niego osób uważa go za zwykłego, upierdliwego dzieciaka, któremu nigdy nie zamykają się usta. Chłopak jest jednak inteligentny i potrafi trafnie odczytywać intencje poznanej osoby oraz zadawać właściwe pytania w odpowiednich sytuacjach. Młodzieniec jest dobrym chłopakiem, który zawsze stara się nieść pomoc tym, którzy jej potrzebują. Jest lojalny względem swoich przyjaciół, których nigdy nie zdradzi, ani nie oszuka.
NAWYKI: Hikare często "strzela" palcami oraz drapie się za uchem gdy się zamyśli.
NINDO: W obecnym wieku Hikare jeszcze nie postanowił jakie jest jego nindo.
HISTORIA: Historia młodego Inuzuki nie ma zbyt wielu zwrotów akcji, tajemnic lub mrocznych wydarzeń. Chłopak do obecnego wieku wiódł spokojne i beztroskie życie, wraz ze swoimi rodzicami oraz młodszą siostrą i starszym bratem. Można powiedzieć, że dzieciństwo spędzili podczas wiecznej gonitwy, hartując się na świeżym powietrzu. Ciągłe zabawy w wyścigi, berka, chowanego spowodowały, że każde z rodzeństwa miało dobrą kondyncję i było pełne zdrowia. Taka rutyna ciągnęła się przez lata a młodzieniec robił się coraz starszy i mężniejszy. W wieku dwunastu lat zaczynało mu czegoś brakować, stał się w pewien sposób nieobecny. Zabawa z rodzeństwem stała się dla niego nudna. Jedynie spędzanie czasu z jego psim partnerem wciąż wywoływało uśmiech na jego twarzy, który mimo wszystko nie był tak szeroki jak przez resztę jego dzieciństwa. Rei doskonale wiedział co młodemu Inuzuce chodzi po głowie. Jego myśli i marzenia wędrowały wśród równin, wyżyn, lasów, oceanów, gór i rzek. Chłopak chciał przemierzyć świat i przeżyć ekscytujące przygody. Chciał ratować damy z opresji i stanąć oko w oko ze złem czającym się w mrocznych zakamarkach zamieszkiwanego przez jego rodzinę świata. W ten właśnie sposób postanowił, że on wraz ze swoim lojalnym ninkenem o imieniu Rei zostaną shinobi! Historia tego młodego chłopaka właśnie się rozpoczyna.
WIEDZA
INFORMACJE: ---
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Inushiru
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: Taijutsu
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA: 9
WYTRZYMAŁOŚĆ: 20
SZYBKOŚĆ: 9
PERCEPCJA: 9
PSYCHIKA: 1
KONSEKWENCJA: 5
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 47
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI: Brak
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
NINJUTSU: D
GENJUTSU:
STYLE WALKI: 1 (dziedzina D)
IRYOJUTSU:
FUINJUTSU:
ELEMENTARNE:
KATON:
SUITON:
FUUTON:
DOTON:
RAITON: D
KLANOWE: C
JUTSU:
NINJUTSU:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Utsusemi no Jutsu
[D] Hikari no gijutsu-kyu
ELLEMENTARNE:
RAITON:
[D] Raiton: Dendō Hando
[D] Raiton: Hiraishin
KLANOWE:
[D] Shikyaku no Jutsu
[D] Jūjin Bunshin
[D] Tsūga
[D] Dainamikkumakingu
[C] Gatsūga
Fuinjutsu:
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Torba
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
- 15 shuriken
- Zaostrzony Kastet
-5 kunai
ROZLICZENIA
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: