DANE PERSONALNE
IMIĘ: Namida
NAZWISKO: Nagahama
KLAN: Ranmaru
PRZYNALEŻNOŚĆ: Senju | Prastary Las, Shinrin
WIEK: 22 [2 II 365]PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 171 cm, 60 kg
RANGA: Dōkō
SEIYUU: głos
WIZERUNEK: więcej zdjęć
APARYCJA
WYGLĄD
Dość wysoka, o smukłej sylwetce. Na pierwszy rzut oka nie widać, że jest w dobrej kondycji fizycznej - sprawia wrażenie delikatnej osoby, można jednak dostrzec zarys mięśni na ramionach czy łydkach. Siła nigdy nie była jej największym atutem. Oczy w kolorze błękitno-fioletowym kontrastują z długimi, jasnymi włosami, w które bardzo często wpięte są kwiatowe ozdoby. Nie przykłada specjalnej uwagi do fryzury, czasem w burzy frywolnych włosów można znaleźć zaplecione warkocze. Raczej nie uświadczysz jej w związanych włosach - ewentualnie w łaźni, gdy wymaga tego sytuacja. Cera o delikatnie różowej tonacji szybko zaczerwienia się przy okazji rumieńców różnorakiego pochodzenia. Namida nie przepada za rumieniem się - zwykle nosi bordowe ciuchy, co potęguje efekt czerwonej twarzy. Nic dziwnego, że w dzieciństwie wołali na nią "pomidor", a do dziś czuje dyskomfort w sytuacjach, gdy ktoś ją zawstydzi lub gdy wychodzi na mróz. Miłość do czerwieni okazała się jednak silniejsza i prawdopodobnie zawsze w jej ubiorze znajdziesz przynajmniej dodatek w tym kolorze.
UBIÓR
codzienny || kunoichi
Jak zostało wspomniane wcześniej, czerwień jest ulubionym kolorem Namidy. Na co dzień nosi kimona o najróżniejszych barwach i fasonach - jej ulubionym jest jasnoróżowe, długie do ziemi z czerwoną narzutą. Jako kunoichi stawia na wygodę, starając się dopasować do warunków atmosferycznych. Lubi stroje z luźnymi, szerokimi rękawami i wygodne gorsety podkreślające talię. Preferuje buty ninja na lekkim podwyższeniu. Namida jest wielką entuzjastką przyjemnych w dotyku materiałów, dlatego nawet w trakcie misji nosi na sobie ciuchy wysokiej jakości... Później oczywiście załamując ręce nad zniszczonymi elementami stroju i pustą portmonetką po kolejnych zakupach.
ZNAKI SZCZEGÓLNE
Oczy - błyszczące jak dwa fioletowe kryształy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER
Nieco nieufna i mało przyjemna, jeśli kogoś nie zna. Wyjątkowo asertywna, przez co często wychodzi na gbura bez humoru - potrafi zwracać uwagę obcym osobom w miejscach publicznych, by nie naruszyły jej strefy komfortu lub kiedy coś się jej wyjątkowo nie podoba. Nie przepada za zbytnią poufałością. Czasami szybciej mówi niż myśli, co może prowokować trudne sytuacje społeczne. Zdecydowanie zyskuje przy bliższym poznaniu - okazuje się wtedy, że nawet lubi i potrafi pożartować, również z samej siebie. Jest świetnym kompanem do kieliszka i wieczornych wyjść - po alkoholu potrafi się zrelaksować i zadziwić znajomych swoją weselszą, rzadko pokazywaną stroną. Lubi rozmawiać o swoich pasjach i zainteresowaniach, szczególnie o medycynie. Jest typem osoby, która nie gra pierwszych skrzypiec w grupie i bycie liderem zawsze oddaje komuś innemu. Ma świetne zdolności mediatorskie i potrafi naprawiać społeczne konflikty - Namida jest bardzo empatyczna, dlatego postawienie się w sytuacji każdej strony konfliktu nie sprawia jej żadnego problemu.
NAWYKI
Nakręca kosmyki włosów na palce wskazujące, gdy się stresuje. Zazwyczaj macha nogą, gdy siedzi - nie potrafi usiedzieć w miejscu. Zdarza jej się popalać papierosy.
NINDO
Co jest niesamowitego w zabijaniu?
O wiele prościej odbierać życia, niż je ratować.
HISTORIA
Ona, młoda kunoichi z klanu Ranmaru, mieszkająca na jednej z wysp Morskich Klifów - i on, shinobi z rodziny Nagahama, mieszkaniec Prastarego Lasu. Ich spotkanie było przypadkowe, wypadkowa dwóch różnych misji - jego zafascynowało jej twarde usposobienie, ona zaś całkowicie dała się uwieść jego uroczym zaczepkom. W taki właśnie sposób poznali się rodzice Namidy. Po kilku dniach spędzonych w tej samej wiosce, ciężko było im się rozstać - chociaż oczywiście starali się nie dać po sobie tego poznać. Kolejne przypadkowe spotkanie po kilku miesiącach zakończyło się trwałym związkiem, na który klan Ranmaru - po wielu prośbach i przedstawieniu młodego Nagahamy - ostatecznie z bólem serca się zgodził. Małżeństwo osiedliło się na terenach zamieszkałych przez rodzinę Nagahama - po dwóch latach na świat przyszła córka, kolejne dwa lata później upragniony syn. Namida jako starsza z rodzeństwa zawsze czuła powinność wobec swoich bliskich, chociaż należała do krnąbrnych i nieusłuchanych dzieci. Rodzina ojca odpowiadała za jej wykształcenie - m.in. naukę czytania, pisania, historii i wielu innych. Raz w roku wraz z matką podróżowała na Morskie Klify, by móc poznać klan swojej matki - Namida w przeciwieństwie do swojego brata wykazała zdolności klanowe, dzięki czemu nie czuła się chociaż pod tym względem zepchnięta na boczny tor. Z rodziców jej matki żył tylko ojciec, matka zmarła w trakcie ciężkiego połogu. Dziadek okazał się bardzo dobrym i empatycznym człowiekiem, dodatkowo wspaniałym shinobi, który podobnie jak matka Namidy specjalizował się w szpiegostwie, będąc świetnym sensorem.
Gdyby nie niefortunny zbieg wydarzeń w piętnaste urodziny Namidy, historia tej spokojnej rodziny nie byłaby specjalnie warta opowiadania. Nieznany shinobi zaatakował matkę Namidy tuż przed ich domem, gdy ta wracała z tajnej misji na urodzinowe przyjęcie jej córki. Namida znalazła matkę wykrwawiającą się w ogrodzie, z ogromnym przebiciem w brzuchu. Nikt z najbliższych nie potrafił używać leczniczych juutsu, a było już za późno na wzywanie pomocy. Tego samego dnia Namida postanowiła zostać medycznym ninja i odnaleźć tego, kto zlecił zabójstwo jej matki.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI
Wiedza o Ranmaru - członkowie tego szczepu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Ranmaru, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Wiedza o Senju - charakteryzują się młodym wyglądem i stosunkowo długim żywotem, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu
Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
Wiedza o Towarach Luksusowych - w Shinrin można zakupić substancję Kaunseringu.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Tsūjitegan
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: -
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 35
WYTRZYMAŁOŚĆ 17
SZYBKOŚĆ 5
PERCEPCJA 1
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 58
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI D - Gōken
IRYōJUTSU D
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON D
RAITON E
KLANOWE D
JUTSU:
- NINJUTSU
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
- IRYōJUTSU
[D] Chiyute no Jutsu
[D] Katto no Jutsu
- DOTON
[D] Doton: Moguragakure no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- TAIJUTSU
[D] Dainamikku Akushyon
[D] Dainamikku Entorī
[D] Aian Kurōī
[D] Konoha Reppū
[D] Konoha Senpū
- KLANOWE
brak
- FūINJUTSU
[E] Fūin no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE)
5 shuriken
5 kunai
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: BANK
PH: link
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: