DANE PERSONALNE
Zioamatsu zwanym Zio, jest Jashinistą. Nie starzejący się Zio przybrał za pomocą magicznej maski twarz zwierzęcia.
IMIĘ: ZioAmatsu "Zio"
NAZWISKO: -
KLAN: Jashin'ism
PRZYNALEŻNOŚĆ: Kaigan
WIEK [DATA URODZENIA]: - ???
PŁEĆ: Męska zdecydowanie
WZROST | WAGA: 177 / 65 kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Nie zbyt wysoki, z odleglosci widać jednak ze jest dość szeroki, ma zdrowe plecy. jak wiemy jest wyprany z emocji więc nie chodzi jakoś chaotycznie jednak zachowuje ciężki zwiewny chud. Nosi przy sobie torbe z zwisającym naszyjnikiem Jashina i klamotami do rytuaów które szeleszczą. Czasami ma na rękach jakieś talizmany czy coś, do końca nie wiadomo. mimo wielu dziwnych rzeczy które mogą zwracać uwagę dyndający naszyjnik Jashina najbardziej. Na głowie jest ta maska zwierzęcia która zasłania absolutnie wszystko. Ma silne proste palce do walczenia swoimi mocami voodoo, które łączą się bo mozna zyskać energie kazdej z przedstawionych za pomocą ciastek z mięsem i robakami, to poprostu różne voodoo.
UBIÓR: Ubrany na czarno i na krótki rękaw wyróżnia się przyjemnym materiałem. Chociaż nie widać jego twarzy można stwierdzić że faktycznie jest fajny, posiada niebiesko błękitne pasy na ubraniu które łączą się w różnych miejscach zarówno jedne na klatce jak i te na spodenkach, posiada buty pod kolor. Torbe z klamotami jak i naszyjnik Jashina z niej zwisający, Dwie kabury na katane.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Dzięki magicznej masce jego twarz to głowa dzika - cały czas.
OSOBOWOŚĆ
"Z niewiadomych powodów jego pamięć urywa się w wielu momentach, brak płynnej pamięci powoduje, że nikt nie wie ile ma lat tak naprawdę, a i on też."
"Zlepka nie dokończonych historii i powstał on. Czasem kiedy historia się urywa on przytłoczony staje się inny niż wcześniej, kiedy to się powtórzy istnieje szansa, że obierze tamten przypadek jako swoje "Ja". "
CHARAKTER: Chociaż odbiegi od głównej osoby zdarzają się kiedy pamięć mu się urwie w jego pamięci jest zawsze osoba, którą był Zio. Przypadki, które nie chciały unosić urwanych żyć, urywały te życie jeszcze bardziej, jednak dzięki nim on poznał nowe style walki mieczem.
Nie jest wyszkolonym wojownikiem, jego brak płynnej pamięci spowodował, że włada mieczem niczym zwykły człowiek.
Zio ten, który jest dzisiaj to zwykły bandyta rangi C. Charakteryzuje się walką dwoma mieczami, którymi broni się tak jak by walczył Tonfą.
Z szczępek pamięci można wyczytać pewną wiedze o voodoo, o rytuałach Jashina tak naprawdę. To tam Zio, pokazuje swój potencjał, stając się nieco inny, skoro może już przestać być tylko bandytą walczącym mieczem.
W oczach ludzi jest raczej cichym mężczyzną. Rzadko dodaje coś od siebie jeśli nikt bezpośrednio do niego się nie zwraca. Jeśli jednak jest zmuszony o czymś zadecydować zazwyczaj postępuje zgodnie z założeniami ludzkiej moralności. Paradoksalnie do podejmowanych przez niego moralnych decyzji kiedy uzna kogoś za przeciwnika czy wroga rozpoczyna walkę którą najpewniej zakończy odebraniem ów przeciwnikowi życia. Jednak nie zachowuje się zbyt impulsywnie. Czasami zdarza mu się zignorować choćby wyzwisko by po jakimś czasie powrócić i odpłacić za zniewage w bardziej dyskretnym miejscu. Potrafi również i kłamać jeśli ma w tym swój głębszy cel. Czasami zdarza mu się stanąć po stronie przeciwnika i blefując udowodnić swoją stronniczość choćby miał pobić niewinną osobe ale tylko wtedy jeśli wie, że jego cel ma większą wartość. Po takim pobiciu najpewniej wrócił by po kadrze do ów ofiary by podnieść ją na nogi a i jeszcze podzieli się z nią zarobionymi pieniędzmi traktując ją jak poprostu nieświadomego akcji wspólnika. W przypadku niechcącego zabcicia ów wspólnika raczej nie zastanie to na jego sumieniu zbyt długo.Uzna, że wypadki chodzą po ludziach i że równie dobrze mógł umrzeć od spadającej dykry z budynku. Osoby które bliżej go poznały przyzwyczajają się do tego, że jest on poniekąt wyprany z uczuć i, że nie wstawi się za nimi jeśli uzna, że bardziej sensowne było by olanie swojego kolegi bądz wręcz postawienie się z drugiej strony.
NAWYKI: Kiedy nie jest aż tak cichy pewnego dnia, a ktoś go wyzwie on atakuje, jest wyprany z uczuć i przerażający jak wtedy kiedy uzna kogos za wroga czy jak wraca bo wyzwał go w inny dzień, jednak ma jeszcze cechy siebie które widzieli ludzie tamtego dnia, stając się nieco inny w tej odsłonie.
NINDO: Senjutsu jest jak voodoo, ludzie się tylko boją przyznać, że i ta magia jest nieskonczona.
HISTORIA:
Do teraz żył w krypcie przeklętej przez poprzedniego jego na to by były tam koszmary, zamkniete od lat miały używać Black deal do tworzenia artefaktów. To tam pojawił się nie znając magi na zewnątrz, szybko nauczył się że kryprta taka nauczy być go asasynem cieniem, niczym takie potwory które od tego wielo letniego bycia tam stały by sie po wyjsciu cieniami rougami. Od koszmarów nabył tam ostrze zabójcy demonów, z magią niczym demon jednak był mały chaczyk, do aktywacji go trzeba było zarzyć ciastka z robakami i miesem zeby aktywować aure którą na przykład truło by się małą czarownice,która zakochala sie w uczniu zabójcy czarownic senjutsuUsera, kiedy ten przybyl do wioski bo znikaly tam podobno dzieci. Kiedy wyszedł z krypty był już niezłym rouge. Kolejne lata spedził w osamotnieniu, chciał zapomnieć kilka rzeczy, był nekromantom który mógł przyzwać kilka koszmarów demonow z takiej samej budowy jak krypta. Swiat na zewnatrz wyglądał inaczej, znalazl raz swiatynie i spowodowal ze wielkie rece szkieleta zlapaly caly dom po czym uciekł, chociaz nauczył się tego Jutsu. Co ruż dopatrywał w swoich wspomnieniach malych detali nie dostrzegalnych na pierwszy rzut, widzial obrazami w pewnym sensie. Uzbroiony w black deal z krypty znalazl nauczyciela, oferowal on tym lepsza lekcje im mu sie wiecej zaplaci, tak stal sie silnym nekromantą. Swoje osamotnienie skonczył na soul chanelingu, cow widac po charakterze. Nauczył się tak Black bomb czaru. Na koncu swojej wędrówki odnalazł swiątynie była zapieczętowana wielkim robakiem, wygladal jak by mial sie obudzic kiedy ktos sproboje otworzyc ogromną brame, zemdlał i przysniło mu sie iz wielka hydra idzie przez doline, wielka niczym potwór morski. Ręce które były w poprzedniej notce, giganta. I wielkie wiry powietrza od pradawnego boga. Wstał i stwierdził, że to od tego ze był w krypcie i nie czuł energi swiata wcześniej. Jednak miejsce zaznaczył na mapie.
(demony są przyzywane z laleczek voodoo które rosną [krztałtu koszmarów z krypty])
-Miecz bedzie poświęcał krew dla demona który rośnie w środku niego w zamian za energie, rosnac bedzie uczac się ruchów walki tym mieczem i dlatego osoba która go wychowuje nie moze go nigdy pokonać, kiedyś się wykluje.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
W tej prowincji znajduję się osada klanu Aburame,
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Aburame zakrywa ubraniem praktycznie całe swoje ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Fumetsu
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 48
SZYBKOŚĆ 48
PERCEPCJA 1
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 11
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 100
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: +10 konsekwencji
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
---Chanbara (C 100 statystyk)
---
---
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
Nazwa Yōdō
Ranga D
Pieczęci Brak
Zasięg Bezpośredni
Koszt Brak
Dodatkowe Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły
Opis Prosta technika pozwalająca na wykorzystanie ataku przeciwnika. Gdy wróg naciera na nas wykonując pchnięcie swoją bronią, my lekko odsuwamy się na bok i ustawiamy bokiem do niego. W tym momencie uderzamy w jego oręż tak, by użyć przeciw niemu impet, jaki nadał ostrzu. Sztuczka ta sprawia, że oponent zostaje pociągnięty w miejsce, w którym staliśmy przed unikiem i traci równowagę odsłaniając plecy dla naszego cięcia. Można również podstawić nogę, by się wywrócił.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Magiczna maska mocą ninjutsu zmieniająca głowe na głowe dzika. (inaczej worek na głowe na pierwsze misje.) xD
kabury puste na katany dwie.
naszyjnik Jashina
Broń do zdobycia z histori jak bym chciał czy przebudzenia. (przydała by sie katanka na start)
torba na klamoty do rytuwałów
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):6 laleczek potworów z krypty, mapa do krypty, mapa do skarbów, kołysanki z kości muzyczne, usypiają ludzi fabularnie.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=7756
PH: http://shinobiwar.pl/posting.php?mode=post&f=34
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: