DANE PERSONALNE
IMIĘ:
Yurika
NAZWISKO:
Yuki
KLAN:
Yuki
PRZYNALEŻNOŚĆ:
Cesarstwo Morskich Klifów
WIEK [DATA URODZENIA]:
14
PŁEĆ:
Kunoichi
WZROST | WAGA:
143cm, 42kg
RANGA:
Dōkō (Uczeń)
APARYCJA
WYGLĄD:
Yurika to młoda dziewczyna o długich, niebieskich włosach, które błyszczą się wśród płatków śniegu. Ma lekko spiczasty, choć zgrabny nos i zawsze zimne, świecące usta. Dłuższe, lekko odstające uszy wydostają się z jej gęstych włosów i przy zimnych temperaturach zawsze zmieniają swój kolor na zabarwienie czerwieni. Na jej niebieskich oczach zawsze widnieje ten sam, zimny wzrok, który wygląda, jakby spoglądał w głąb czyjejś duszy. Ma zawsze pięknie zdobione paznokcie, oraz zadbane ręce, które zasłania jednak przed innymi za pomocą rękawiczek. Jest niska, mierzy zaledwie 143 cm i jej budowa ciała nie należy do… najzdrowszych - jest bardzo drobnej budowy ciała. Jak na swój wiek i wzrost - ma bardzo długie nogi.
https://hdwallpapers.cat/wallpaper/snow ... e-91Ke.jpg
UBIÓR:
Ubrana w płaszczyk i szalik, chroniący jej ciało przed zimnem. Pod nim znajdują się typowe ubrania ninja, nieco ocieplone ich skórzanym obudowaniem, który zresztą można w każdym momencie ściągnąć. Na rękach nosi materiałowe rękawiczki, które chronią ją przed ewentualnymi niskimi temperaturami. Po ściągnięciu płaszcza, na jej nogach zobaczymy grubsze zakolanówki oraz wygodną spódniczkę ninja, sięgającą do kolan i grubsze obuwie ninja, które osłaniają przed zimnem i lekkimi obrażeniami. Przy pasie opięta wstęga, coś na kształt pasa, który utrzymuje płaszcz w miejscu - tak aby przylegał on do ciała.
https://hdwallpapers.cat/wallpaper/snow ... e-91Ke.jpg
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Brak widocznych, na razie...
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
O ile z zewnątrz Yurika wygląda bardzo niewinnie, wewnątrz siebie skrywa jednak bardzo dużo mroku. Yuri ma dwie strony. Pierwsza - delikatna i spokojna dziewczyna, która uwielbia śnieg i słodkie rzeczy. Dziewczyna jest taka wtedy, kiedy wykonuje proste misję lub spotyka się z innymi osobami. Druga jej strona natomiast, to ta krwawsza i bardziej agresywna. Pojawia się wtedy, kiedy Yuri poczuje zagrożenie, bądź zobaczy coś strasznego lub stresującego. Zamienia się wtedy w pozbawioną skrupułów bestię, która cały czas przerażająco się uśmiecha i śmieje. Zarówno jedna jak i druga jej "persona" ma tendencję do odrzucania zalotów chłopców, przez co o wiele lepiej, kontakty z nią utrzymują osoby płci żeńskiej.
NAWYKI:
Yuri, a raczej jej spokojna strona, uwielbia tworzyć kwiaty ze śniegu i lodu i obserwować ich powolne roztapianie w cieplejszych temperaturach.
NINDO:
“Płatki śniegu? Dokładnie jak nasze życie - piękne, jednak przemijają”
HISTORIA:
Yurika to młoda dziewczyna, która przeżyła dość sporo. Nie jest to śmierć rodziców, ani nic innego, jej rodzice mają się dobrze. Bardziej tutaj chodzi o jej... ciekawą osobowość.
Dziewczyna w młodym wieku posiadała bardzo dziwne zachowania - mówiła sama do siebie, jakby do powietrza. Jej rodzice zbytnio nie przejmowali się tym stanem rzeczy. Podczas przesiadywania w akademii była bardzo trudnym dzieciakiem do ułożenia. Z jednej strony, sprawiała wrażenie miłej, cichej i zamkniętej dziewczynki, jednak w niektórych sytuacjach nie bała się uderzyć dzieciaka, bądź starszego studenta, przez co często odbywała ciężkie kary - sprzątanie, pranie, gotowanie. W pewnym momencie była pośmiewiskiem dla całej akademii. Żartowano z jej wyglądu, zachowania i agresji. Często biła się po szkole, często trafiała do szpitala z różnymi urazami. Nie miała przyjaciół, nie miała nawet kolegów - była typowym samotnikiem. Po jej dwunastych urodzinach zaczęła się zmieniać - ludzie często widzieli u niej psychodeliczny uśmiech, a podczas kolejnych bitek śmiała się niczym opętana. Czasami nie potrafiła przerwać walki, podczas kiedy dana osoba kuliła się z bólu. Po jakimś czasie stwierdzono u dziewczynki zaburzenie dysocjacyjne tożsamości - dziewczynka posiadała jeszcze jedną personę - krwawą Yurikę, która uwielbiała agresję. Wyszło na jaw, że dziewczynka już podczas czasów dziecięcych rozmawiała właśnie z tą drugą "ja".
Po ukończeniu 14 roku życia, dziewczynka rozpoczęła swoją przygodę jako Kunoichi - kto wie, co stanie się z jej życiem, w momencie, kiedy zacznie wykonywać misję dla innych ludzi. Ludzie ją pokochają, może znienawidzą - czas pokaże.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Yuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yuki, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem Yuki wiedzą, iż to ród samotników, izoluje się od reszty klanów, nie wtrąca w nie swoje sprawy, członek tego klanu to często cichy, ale skuteczny zabójca, potrafią manipulować lodem
Na Hyuo zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Ranmaru - członkowie tego szczepu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Ranmaru, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem Ranmaru wiedzą, że to szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
Hyōton no Jutsu
NATURA CHAKRY:
Suiton
STYLE WALKI:
Bukijutsu - Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 24
SZYBKOŚĆ 25
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:
89
KONTROLA CHAKRY
E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI:
BRAK
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
E
GENJUTSU
E
STYLE WALKI 1
Bukijutsu - Chanbara (dziedzina D)
---
---
IRYōJUTSU
E
FūINJUTSU
E
ELEMENTARNE
KATON
-
SUITON
D
FUUTON
D
DOTON
-
RAITON
-
KLANOWE
D
JUTSU:
Ninjutsu:
[E] - Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Kawarimi no Jutsu
Kinobori no Waza
Suimen Hoko no Waza
Nawanuke no Jutsu
Fuinjutsu:
[E] Fūin no Jutsu
Klanowe:
[D]
- Hyōton no Jutsu: Reberu Di
- Hyōton: Tsubame Fubuki
Suiton:
[D]
- Suiton: Kirigakure no Jutsu
- Suiton: Teppōuo
- Suiton: Mizutetsu no Jutsu
Fuuton:
[D]
- Fūton: Gōkūhō
- Fūton: Enshō No Kaze
- Fūton: Furai Uchiwa
- Fūton: Fūsajin
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Torba
- Rękawiczki
- Płaszcz
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai - w torbie
5 shurikenów - w torbie
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=7691
PH:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 08#p125408
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: