DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kizaru
NAZWISKO: Kaguya
KLAN: Kaguya
PRZYNALEŻNOŚĆ: Szczep Kaguya, Antai
WIEK [DATA URODZENIA]: 18lat 368r.
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 172cm/68kg
RANGA: Doku
APARYCJA
WYGLĄD:
Kizaru to szczupły, aczkolwiek poprawnie wyćwiczony młody wojownik, nie jest wysoki ani nie ma groźnej miny. Jest on człowiekiem o jasnej karnacji, blond włosach do ramion, które zawsze czochra by sprawiać wrażenie mało rozgarniętego. Twarz ma pociągłą a oczy wąskie, ciemnobrązowe i zawsze spokojne. Spojrzenia nie można opisać jako bystre mimo, że chłopak taki jest. Jest to spojrzenie pełne pustki i obojętności. Nad brwiami ma charakterystyczne dla swojego klanu tatuaże w kształcie czerwonych kropek, które z sukcesem zakrywa za pomocą grzywki. Nosi on minimalny kilkudniowy zarost, który w rzeczywistości jest hodowlanym dziełem jego życia.
UBIÓR:
Kizaru nosi prostą bluzę bardzo przypominającą górną część kimono tylko, że jest rozpinana na środku po całej długości, aż do linii kolan gdzie się kończy. Bluza ta jest czarna, zapinana na guziki i na plecach ma tym razem w linii pionowej dwie czerwone kropki nad sobą, pierwsza w okolicy łopatek, druga zaraz pod nią. Na nogach ma on typowe buty Shinobi w kolorze czarnym, w które wetknięte są nogawki od czerwonych, dopasowanych do ciała spodni z elastycznej bawełny, które trzymają się na czarnym pasie, obwiązanym kilka razy wokół pasa. Bez problemu można przytroczyć do niego manierkę, która często tam wisi, czy na nitkach, nawinąć Kunai'e.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Czerwone kropki nad oczami.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Kizaru stroni od popularnych rozrywek, których nigdy nie doświadczył i są dla niego dziwne. Jest małomówny, woli przytaknąć niż odpowiedzieć i liczy się dla niego tylko sens wypowiedzi a nie bogata szata słowna. Jest niezwykle lojalny w stosunku do swojej rodziny i znajomych do tego stopnia, że bez zawahania osłoni własnym ciałem, kogoś niekoniecznie bliskiego, ale kogoś kogo po prostu zna. Szczerze nienawidzi nieszczerości i gardzi kłamcami. Większość ludzi pewnie uznała by go za ponuraka, choć czasem, lubi dopiec komuś żartem z którego nigdy, sam się nie śmieje. To, że jest małomówny nie oznacza, że jest wstydliwy. Jeśli czegoś potrzebuje, nie boi się zaczepić nieznajomego i spytać o frapującą go rzecz lecz na przyjemną konwersację nie ma co liczyć. Kizaru jest bardzo ufny i szybko zalicza zwyczajnie przychylne mu osoby do grona swoich znajomych. Nie jest obcy mu natomiast widok krwi i śmierci co skutkuje tym, że sam nie ma żadnych oporów przed rozlaniem czyjejś krwi. Powody mogą by różne. Obrona bliskich, która nie kończy się gdy bliski jest bezpieczny, a kiedy napastnik jest martwy. Cele misji, przynależność do klanu Sabaku, bycie ekstremalnie niemiłym w stosunku do niego, oszukanie Kizaru również tym skutkuje. Lista jest dosyć spora, a ponieważ Kizaru nie ma pomysłu na inną karę to też wagę wielu "przewinień" zaokrąglił do góry, czyli śmierci.
NAWYKI:
Rozpinanie górnego guzika bluzy kiedy ktoś go zaczepi.
NINDO:
HISTORIA:
Kizaru był wychowywany twardą, racjonalną pięścią. Jak każdy ze swojego klanu, miał się kiedyś stać wielkim wojownikiem i prowadzić swoją rodzinę ku chwale. Nie było mu to dane... Przez całe swoje dzieciństwo wierzył bardzo mocno w to, że Kaguya są niepokonani. Patrzył na swoich nauczycieli, ojca, radę jak na niemal boskie istoty o nieskończonej mocy. Jest to uczucie znane tylko dzieciom z tego klanu, ale mimo nieziemsko ciężkiego treningu, wielu godzin zajęć i dyscyplinie, życie mijało beztrosko. Nie miał obowiązków poza nauką, nie był też gotowy na to co zafundował mu rok 381. Był to niebywały cios dla każdego kogo znał. Młody Kizaru nie miał pojęcia, w głowie mu się nie mieściło jakim cudem ktoś zdołał pokonać jego ukochany, boski klan. W wojnie zginęła większość jego rodziny i znajomych, brutalnie grzebanych żywcem pod piaskami. Widział tyle śmierci, sam był zmuszony dobić swojego zmiażdżonego w połowie sąsiada. Nikomu nie jest łatwo pogodzić się z nową rolą na świecie, tym bardziej z rolą tego, który został zdeptany. Było wielu którzy się z tym nie godzili i umierali jak idioci, zostawali wtrącani do więzień albo chowani przez bardziej rozważnych pobratymców, którzy hamowali ich zapędy. To wtedy skończyło się jego dzieciństwo. Brak dalszych nauk, głownie społecznych wykształcił u niego surową naturę. Nie rozmawiał już z rówieśnikami prawie w ogóle. Nie bawił się, nie śmiał, nie wychylał. Kizaru miał inny tok myślenia. Pamiętał swojego ojca, brata, starszyznę. W jego wspomnieniach byli, są i będą bogami. Nie chciał oglądać Klanu w takim stanie w jakim był. Pozostał z rodziną jeszcze kilka lat. Uczył się dalej ale już się nie wychowywał. Jako, że Klan piasku dosyć często stosował surowe kary, Kizaru także tak robił. Potrafił pobić do nieprzytomności za głupią docinkę czy pociąć kogoś za kradzież jabłka ze straganu. Był prawdziwie wzorowym obywatelem, który swoim okrucieństwem wręcz pomagał swoim oprawcą. Kiedy osiągnął 16 lat i poczuł, że jest już czas i że tutaj nic już się nie nauczy, wyszedł z domu i poszedł przed siebie. Rola dzieciaka w zdegradowanym klanie mu nie pasowała. Wolał sam stawić czoła światu i za pomocą własnej krwi, osiągnąć boski dla siebie poziom, zgładzić klan władców piasku i doprowadzić by bogowie jego wspomnień, zajmowali przynależne im miejsce na świecie.
WIEDZA
INFORMACJE:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Sabaku - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Sabaku, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Sabaku są dość tajemniczy, i że potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody
W Atsui zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Maji - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Maji, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż dla Maji grawitacja nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
Wiedza o Towarach Luksusowych - w Atsui można zakupić substancje Sokubaku i Sore o furu.
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Kaguya
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Shikotsumyaku
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 26
PERCEPCJA 15
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 64
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE B
JUTSU:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Hokkotsu no Yaiba
[D] Yanagi no Mai
[C] Tsubaki no Mai
Karamatsu no Mai
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kabura 1
Kabura 2
Manierka
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 Kunai(Kabura 1)
5 Shurikenów(Kabura 2)
ROZLICZENIA
PREZENT OD ADMINISTRACJI: