IMIĘ: Misune
NAZWISKO: Takashi
KLAN: Yuki
PRZYNALEŻNOŚĆ: Morskie klify
WIEK [DATA URODZENIA]: 17 | 369 rok
PŁEĆ: Kobieta
WZROST | WAGA: 173 | 48
RANGA: Dōkō (Uczeń)
WYGLĄD: Powiewa na wietrze jak flaga porzucona nad klifem. Eteryczna, efemeryczna, znika zanim obejmie ją zagubione spojrzenie. Błękit i fiolet - dominanta, pulsuje w przestrzeni porywana kolejnymi pchnięciami wiatru. Siksa, młoda dziewczyna, krągłości jej piersi rysują się pod luźno noszonym strojem, który nie krępuje jej ruchów, żadnego z nich, stawianych z pewnością kroków, skinięć dłoni o delikatnych rysach, ani uśmiechów tak sennych, jak chętnych, posyłanych w kierunku zachodzącego nad klifem słońca. Sylwetka zaadaptowana do zadania, długie mięśnie rysują się na długich nogach, krótkie oddechy znaczą powietrze w krótkiej chwili wytchnienia i spokoju. Aż wreszcie oczy, które półprzytomnie omiatają rozbijane przez ostre rysy brzegu fale. Skrzą się różami i błękitem - heterochromia, tak pasjonująca choroba - jedna z tych, która nie zabija.
UBIÓR: Czernie i chłodne błękity, jak morze i zalegające na przepastnym dnie cienie. Tabi wsunięte na stopy, by nie zostawiać zbytecznych śladów krwi na zielonej trawie. Łopoczące na wietrze peleryny to symbol wielkich wojowników, jednak zbyteczny trud doszukiwać się ich tutaj. Wydajność kocha prostotę, jej nogi chronią luźne spodnie, trzymane na swoim miejscu jedynie przez kabury i pasy. Długi rękaw zasłania białe jak śnieg, jak puch, jak fale ramiona, a pierś wznosi się i faluje pod dekoltem… czego właściwie? Kimono, powiedzieliby pewnie Janusz z Grażyną, jednak jestem pewny, że Tobie Czytelniku, takie określenie nie wystarczy. Jednak będzie musiało.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Sectoral heterochromia iridium - obie tęczówki Misune są dwukolorowe - błękitno różowe.
CHARAKTER: Zawsze uśmiecha się nieobecnie, a obecnie nie uśmiecha się wcale. Ciepło, które nosi w sercu przekazuje innym, choć zawsze go jej brakuje. Nie boi się krzywdy, ludzkiego cierpienia, krwi i przelanych za zmarłych łez, jeżeli potrzebujesz przytulenia, będzie obok. Uparcie wierzy, choć jej mówiłem, żeby przestała, że każdy zasługuje na lepsze jutro, a tylko ci biedni życiowo potrafią to docenić, bo ten kto ma wszystko, w rzeczywistości nie ma niczego. A ona nie ma już nic - szczególnie do stracenia. Kocha naturę, kocha tę falę, które pienią się bałwanami ponad zielenią wybrzeża, kocha naturę, która w wiecznej walce z samą sobą, rozbija się o brzeg klifu na którym siada wieczorami, oglądać kolejny zachód słońca. O tym też jej mówiłem - nie siadaj na zimnym, bo wilka złapiesz, ale pewnie już wiesz Czytelniku, że mnie nie słucha. Nikogo nie słucha, choć zawsze zamienia się w słuch, chętnie radzi, choć tylko innym, nie sobie. Nieistotne, czy jesteś historycznym złamasem - nawet Tobie poda dłoń, jeśli jesteś w potrzebie. Albo ją utnie, kiedy ktoś wyda rozkaz.
NAWYKI: Każdego ranka, parzy w dbanuszku liściastą herbatę i wypija ją na dachu swojego domu, kiedy tylko wzejdzie słońce. Poza wschodami, podziwia też zachody - kiedy tylko może, oddaje się ostatnim promieniom, które na moment rozgrzeją jej chłodną skórę. Nie przepada za nocami, chętnie zostawia zapaloną lampę, byleby nie spać w kompletnych ciemnościach.
NINDO:
Dziewiętnaście lat temu, Asuma poznała swojego przyszłego męża, pana Kayashi, w podmiejskim lokalu bez nazwy. W tamtych, zresztą i tych, czasach, wszystko jest bez nazwy. Nie nazywamy niczego, bo do niczego się nie przywiązujemy. Wyjątkiem są już tylko rodzina i miecze.
Pozwól jednak, że powrócę do właściwej historii Czytelniku. Poznali się dziewiętnaście lat temu, a jej uśmiech potrafił stopić wtedy najtwardszą stal, a jego spojrzenie potrafiło złamać najmężniejszego z wojów, a jak oni się kochali! Dwie niepowstrzymane siły, nieprzesuwalne obiekty na jednej i tej samej płaszczyźnie. Ona była jak poranek - rześka i dająca nadzieję na lepsze dzisiaj, niż było wczoraj. On był jak wieczór - wizja chudych dni i samotnych nocy przy grobie bliskiej ci osoby. Podobno, tak gdzieś kiedyś słyszałem, podobieństwa się przyciągają. Nie wiem ile jest w tym prawdy, wiem natomiast jedno - nie mogli bez siebie żyć. Każdy krok, każda myśl i każdy oddech, był tym wspólnym, tworzyli jeden, nierozłączny byt, a ich życie było jak film. Po spotkaniu sepia nabrała kolorów, a razem mogli przenosić góry. Od słowa do słowa, przenieśli nie góry, a siebie, do sypialni. Na efekt grawitacji i siły przyciągania tej dwójki, nie trzeba było długo czekać - konkretniej, dziewięć miesięcy później, ni dnia, ni nocy więcej, na świat przyszła Misune. I skłamałbym, gdybym tu napisał, że jej życie było usłane jedynie cierniami i potłuczonym szkłem. Samo jej istnienie dopełniło żywota Pani Asumy i Pana Kayashiego - pustki w ich sercach zalepiła miłość do latorośli. Mogę więc śmiało napisać, że dbali o nią i kształtowali na przestrzeni lat. Oczywiście, były zarówno wzloty, jak i upadki, trudno jednak tutaj dopatrywać się archetypu złamanego przy świat, zdeptanego przez rzeczywistość, upadłego bohatera, walczącego z każdym i wszystkim, dla para-idei duchowej wolności przez przemoc i nienawiść do bliźniego. Czym skorupka za młodu… a Misune otrzymała tylko szacunek, bezwarunkową miłość i możliwość rozwoju, którą wraz z wiekiem pielęgnowała w sobie i pozwalała by inni mogli z jej młodzieńczej mądrości czerpać.
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: W tej prowincji znajduje się osada klanu Yuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yuki, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem Ranmaru wiedzą, że to szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
KEKKEI GENKAI: Hyōton no Jutsu
NATURA CHAKRY: Futon - powietrze
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 35
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 101
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON D
FUUTON D
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
NINJUTSU
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
FUUINJUTSU
(E) Fūin no Jutsu
KLANOWE
(D) Hyōton no Jutsu: Reberu Di
(D) Hyōton: Tsubame Fubuki
SUITON
(D) Suiton: Kirigakure no Jutsu
(D) Suiton: Teppōuo
(D) Suiton: Mizutetsu no Jutsu
FUUTON
(D) Fūton: Enshō No Kaze
(D) Fūton: Furai Uchiwa
(D) Fūton: Fūsajin
(D) Fūton: Gōkūhō
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Fūma Shuriken na plecach, torba (na tyłku), dwie kabury na broń - prawe udo i lewe biodro, dzwoneczek na szyi
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai (kabura na broń, prawe udo), 5 shuriken (prawa kabura, lewe biodro), 10 karteczek (torba), ołówek (torba), zwój (torba)