DANE PERSONALNE
IMIĘ: Zoro
NAZWISKO: Roronoa
KLAN: -
PRZYNALEŻNOŚĆ: Samuraj
WIEK [DATA URODZENIA]: 19lat [367]
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 184cm/85kg
RANGA: Samuraj
APARYCJA
WYGLĄD: Zoro jest wysokim mężczyzną o umięśnionym ciele. Gołym okiem można dostrzec wysiłek jaki włożył w swoją sylwetkę. Ciężko nazwać go kulturystą jednak większość mężczyzn może mu zazdrościć. Jego znakiem rozpoznawczym są krótkie zielone włosy. Posiada dwie wyróżniające go blizny. Jedną na klatce piersiowej zaczynającą się przy lewem barku i sięgająca aż do ostatniego żebra po przeciwnej stronie klatki. Druga przechodzi przez środek jego lewego oka. Zaczyna się 3cm nad nim, a kończy 3cm pod na policzku. Mimo blizny jego oko jest w pełni sprawne choć celowo je zamyka. Jego oczy są koloru czarnego.
UBIÓR: Najczęściej nosi długi zielony płaszcz odsłaniający klatkę piersiową oraz brzuch. Płaszcz jest przepasany przez czerwoną szarfą. Jego brzuch jest owinięty przez jasnozielony pas. Na lewym ramieniu nosi ciemnozieloną bandanę, którą zakłada na głowę gdy sytuacja robi się poważna. Oprócz bandany gdy robi się niebezpiecznie zrzuca z ramion płaszcz odsłaniając klatkę. Lewe ucho zdobią trzy złote kolczyki. Ostatnim elementem jego garderoby są wysoki czarne buty na grubej podeszwie i długie czarne spodnie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Zielone włosy, blizna przy lewym oku oraz blizna na klatce piersiowej.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Zoro jest pewnym siebie i opanowanym młodym mężczyzną. Zazwyczaj jest poważny i rzadko daje ponieść się emocjem. Potrafi jednak się bawić i śmiać. Ekscytacje i zadowolenie można dostrzec jedynie podczas walki. Im się silniejszy przeciwnik tym jego mimika bardziej to pokazuje. Jest uczciwym i szczery wobec siebie co przekłada się również na to co robi i mówi. Robi co chce i mówi co czuje. Uważa, że kobiety są równie silne jak mężczyzny jednak ma opory co do walki z nimi i zdarza mu się im odpuszczać. Posiada własne zasady, które bezwzględnie przestrzega. Nienawidzi przegrywać i ciężko jest mu je zaakceptować porażki. Nie lubi gdy ktoś z góry narzuca komuś swoje zdanie i uważa się za lepszego od innych.
NAWYKI:
NINDO: Przewyższyć ninja i samurajów/zostać najsilniejszym.
HISTORIA: Zoro przyszedł na świat w stolicy Yinzin. To właśnie tutaj spędził większą część swojego życia. W wieku pięciu lat został sierotą i starszym bratem jednocześnie. Po śmierci przygarnął go emerytowany samuraj prowadzący własne Dojo i mający na wychowaniu swojego wnuka, który stał się później młodszym bratem Zoro. Od samego początku relacja braci opierała się na rywalizacji, w której to ten młodszy wygrywał. Zielonowłosy nie mógł tego znieść. Był tym starszym to on powienien uczyć, a nie być uczonym. Znienawidził uczucie porażki, a złość i gniew zamieniał na determinacje i motywacje do treningu. Po długim czasie samodyscypliny i rozwijaniu się w każdej dziedzinie przegonił swojego młodszego brata. Jedynym polem na którym mu ustępował była szermierka. Nieważne ile razy próbował zawsze dostawał baty. Mimo to nigdy się nie poddawał. Wytrwale trenował i słucham słów swojego mistrza/dziadka. Mimo upływu lat dalej przegrywał ze swoim bratem. Międzyczasie jego dziadek wpadł w kłopoty, którego głównym problemem było Dojo. Nie był w stanie dłużej utrzymywać szkoły co postanowiła wykorzystać inna ze szkółek. Jej mistrz wyzwał na pojedynek dziadka Zoro, którego stawką było Dojo. Opiekun zielonowłosego przyjął wyzwanie i niestety przegrał. Po tygodniu od tego zdarzenia sensei chłopaka nie wytrzymał i popełnił samobójstwo. Jego młodszy brat nie potrafił pogodzić się ze śmiercą dziadka i wyzwał na pojedynek winowajce jego cierpienia, którym był nowy właściciel ich rodzinnego Dojo. Pojedynek był na śmierć i życie, który to niestety przegrał młodszy brat Roronoy. Ledwo pełnoletni Zoro pochował obu swoich najbliższych. Jednocześnie podejmując najważniejszą decyzję w swoim życiu. Zdecydował się opuscić rodzinne strony i drogę jaką obrali samurajowie. Od tej pory żył po swojemu i według własnych zasad.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Futon
STYLE WALKI: 1
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 30
SZYBKOŚĆ 50
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 160
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 103%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
--- Battodo Chanbara: Szkoła Taka(+20% do szybkości)
---
---
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Chanbara:
Kenryūtō
Uragiri
Omotegiri[C]
Mikazukigiri[C]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Katana x1
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: