DANE PERSONALNE
IMIĘ: Ryūji
NAZWISKO: Kumo
KLAN: Brak
WIEK [DATA URODZENIA]: 27|X|370 r.
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 186cm|78kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Ryūji jest wysokim, młodym mężczyzną, mierzy 186 cm, jego waga natomiast ma się bardzo dobrze co do wzrostu. Nie jest gruby, jednak swoje 78 kg waży. Jest lekko umięśniony, na pewno nie jak ci shinobi którzy trenują dzień i noc by swoimi zdolnościami przewyższyć boga, ale koniec końców jest i ma się to dobrze do jego kondycji. To co się tyczy się aparycji, można wyróżnić średniej długości, brązowe włosy, delikatne rysy twarzy pozbawione jakichś większych znaków szczególnych oraz niebieskie, przeszywające oczy. Ryūji nie jest osobą, która ściąga na siebie atencję innych ludzi. Jest to raczej przypadek normalnego gościa który idzie swoją drogą. Ryūji jest ubrany w dość prosty sposób. Luźne, białe spodnie z długimi osłaniające całe nogi, granatowa koszulka oraz brązowa bluza ze średniej długości rękawami zapinana zamkiem błyskawicznym. Posiada rękawice pozbawione palców. Na spodniach widoczne są również rozmaite dodatki takie jak kabury czy torby. Jego obuwie to długie, skórzane buty koloru czarnego, z odsłoniętymi palcami stóp.
UBIÓR: Ubiór (Opis w wyglądzie)
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Błękitne oczy, które w momencie złapania kontaktu wzrokowego sprawiają wrażenie, jakby były w stanie przejrzeć wszystko, nawet ludzką duszę.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Śmiało można by rzec iż Ryūji jest bardzo tajemniczą osobą mimo faktu iż nie ma problemów z nawiązywaniem kontaktów czy swobodną rozmową. Zawdzięcza to bardzo intuicyjnej i skutecznej metodzie, która opiera się o stosowanie wymijających odpowiedzi i płynne zmienianie tematu rozmowy, tak by adwersarz nie zorientował się w zamiarach chłopaka. Zazwyczaj uśmiechnięty, pogodnie nastawiony do ludzi którzy z nim pracują. Postrzegany jako bardzo empatyczny i uczynny chłopak, który z reguły nie odmawia pomocy. Jednak jest to tylko część jego osobowości, która w zależności od tego z kim ma do czynienia może ulec diametralnej zmianie. Maska skrywająca jego nieco mroczniejszą naturę odsłania swoje oblicze w chwili gdy ma do czynienia z osobami, których uznaje za swoich wrogów. Wobec takowych delikwentów zazwyczaj bywa bezwzględny a czasami okrutny. Defektem jego dwóch skrajnych osobowości, które nim targają, jest brak umiejętności interpretacji emocji innych ludzi. Nie potrafi wczuć się w inną osobę aby móc odgadnąć co ona czuje i jakie ma intencje co często wpływa na jego błędny osąd. Ów sytuacje często sprawiają iż znajduje się w niezręcznych sytuacjach, z których ciężko mu wyjść obronną ręką.
NAWYKI:
Ryūji w sytuacjach stresowych bądź wymagających głębszej analizy, przytyka dłoń do ust w taki sposób, że kciuk podpiera brodę, natomiast palec wskazujący ułożony jest pionowo wzdłuż ust aż do nosa (Taka typowa poza a la myśliciel)
NINDO:
Bez względu na wszystko !
HISTORIA:
Ryūji Kumo urodził się w wiosce Utsukushī, przynależącej do prowincji Soso. Jego ojciec był przedsiębiorcą, który stworzył swoje przedsiębiorstwo, które operowało rozmaitymi towarami, a dzięki bliskości rzeki oraz traktu obrót całego biznesu był bardzo satysfakcjonujący. Jednakże konflikty pomiędzy Hyuuga a Yamanaka regularnie pogarszały jego interesy, jednakże nigdy go doszczętnie nie zniszczyły. Matka Ruijiego była typową kobietą człowieka biznesu, która poświęcając swoją karierę zawodową, postanowiła zająć się gospodarstwem domowym i wychowaniem bohatera historii. Wczesne dzieciństwo nie wyróżniało się niczym szczególnym. Chłopak biegał ze zgrają dzieciaków tworząc rekonstrukcje bitew shinobi, których finały okazywała się za każdym razem inne. W międzyczasie chłopak chodził do miejscowego Dojo, które było prowadzone przez byłego najemnika-shinobi, który w przeszłości regularnie był wynajmowany przez rozmaite rody. Obecność ów szkoły walki była bardzo na rękę całej wiosce, ponieważ jako dość prężny ośrodek handlowy byli narażeni na ataki bandytów lub wyrzutków, a dzieci i mężczyźni szkoleni przez wcześniej wspomnianego mistrza, znacznie podnosili poziom obronności całej lokalnej społeczności. Tym samym młodzi adepci poznawali podstawy rozmaitych dziedzin, które są niezbędne w fachu shinobi. Dodatkowo Ryūji czerpał sporo wiedzy od swojego ojca, który stopniowo i umiejętnie wprowadzał go w świat handlu, historii świata oraz negocjacji, co pozwalało mu również rozwijać swój umysł i kreatywność. W wolnych chwilach chłopak lubił wymykać się nocami z domu i podziwiać księżyc wymyślając i wizualizując rozmaite sytuacje i postacie. Mijały kolejne lata a Ryūji był coraz bardziej zafascynowany postacią najemnika, który go uczył. Z czasem w sposób dość naturalny, jego priorytety ulegały zmianom i przyszłego właściciela przedsiębiorstwa swojego ojca, jego myśli kierowały się ku karierze najemnego shinobi, który wedle swego uznania będzie oferował i przyjmował zlecenia od różnych rodów i możnowładców. Gdy jego wiek wyniósł lat 16, postanowił podzielić się swoją decyzją z rodzicami i nie zwlekając, spakował się i wyruszył w swoją podróż, aby zdobywać doświadczenie, reputacje i sławę, które wyniosą go na piedestał.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż członkowie klanu Yamanaka często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Jūgo - zamieszkują tereny Daishi, powiadają, że zamieniają się w potwory, modyfikują swoje ciało, kiedy wpadną w szał, co kłóci się nieco z opiniami, że wyjątkowo współgrają z naturą
Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Brak
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Seido [D]
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona -
- Mistrzowska Kontrola Nabyta -
- brak
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 20
KONSEKWENCJA 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 65
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI: Mistrzowska Kontrola Chakry (1/3 koszta technik, nauka KC -25%)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU D
STYLE WALKI 1
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE
KATON -
SUITON -
FUUTON E
DOTON -
RAITON -
KLANOWE
JUTSU:
NINJUTSU:
E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Kawarimi no Jutsu
Kinobori no Waza
Suimen Hoko no Waza
Nawanuke no Jutsu
GENJUTSU:
D
Kasumi Jusha no Jutsu
Suzu no Oto
SEIDO:
D
Kage Buki no Jutsu
Sōshuriken no Jutsu
FūINJUTSU:
E
Fūin no Jutsu
D
Fūin no Mizu
Bakuryūgeki
FUUTON:
D
Fūton: Enshō No Kaze
Fūton: Furai Uchiwa
Fūton: Fūsajin
Fūton: Gōkūhō
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kabura (lewa noga)
Duża torba (biodro, prawa strona)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Duża Torba:
10x Shuriken
Mały Zwój
10 Senbon
10 Dzwoneczków
3m Żyłki
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bank
PH: Rozliczenia
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Dodatkowe 6 PH.