DANE PERSONALNE
IMIĘ: Fuzhi
NAZWISKO: Hozuki
KLAN: Hozuki
WIEK [DATA URODZENIA]: 17 lat
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 190 cm na 90 kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Pierwsze co rzuca sie w oczy to jego przerazajacy usmiech pełnym ostrych zębów hozuki. Jako iz jest porytą osobą, wyglada dość przerażająco zarowno z wczesniej wspominanym usmiechu jak i na ogół. Ma stojace niebieskie wlosy do , które są mocno roztrzepane. Jego twarz od robienia żartów ma mocno charakterystyczną mimike smiechu, wraz z zebami hozuki wyglada to nawet spoko. Jest blady a jego sylwetka jest raczej szczupła, od picia dużej ilosci wody jak to hozuki. Ma zielone oczy z worami pod nimi od widocznego szalenstwa w tej personie. Jest nad wyraz wysoki jednak wtaplia sie w tło.
UBIÓR: Jest ubrany w bluze z dlugim kolnierzem. Bluza ta jest naturalnego materiału i nie byla poddawany wysokiej obrobce dlatego material jest mocno prymitywny. Bluza ma kolor ciemno szary i jest pozbawiona rekawów. Na dolnej czesci ciała ma bojowe spodnie pelne kieszeni , chocby na kunaie, spodnie koloru zielonego. Do tego pasek z klamrą krztałtu shurikena co jest mocno charakterystyczne dla tego osobnuja. Ciezkie bojowe buty , pełne i czarne. Czasami nosi dodatkowo przy sobie plecak/torbe w ktorej trzyma swoje rozne klamoty podroznika. Ogolnie wyglada jak nastolatek z ubioru rownież. Typowe naruto klimaty.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Usmeich pelny zebow hozuki
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Jest optymistą, i często małe wierzenia utrzymują go szczęsliwym przez dlugi okres czasu.
Należy skupić się mocno na jego pobudkach do szaleństwa, uwielbia odlecieć.
Jego ulubiony krzyk to yahuuu! i to okresla jak szalony może być, chociaz jesli nie okreslil bym to tym ze jesli walczy z kims silniejszym od siebie i ten go pokopie,on wyszarpie swojej ofierze oczy sprawiajac ja inwalidą.
Bywa agresywny, nie ma cierpliwosci by sie z kims siłować.
Prawie zawsze coś wymyśla uwagi, ciekawostki, żarty. Mozna nazwac go wynalazcą, bo caly czas mysli nad tym co powiedziec i czesto znajduje na tyle ciekawe rzeczy iż nazwac go można wynalazcą bo jego zdania sa niczym trafne uwagi.
Wracajac do opowiesci o szalenstwie to jest wersją ekscentryka od szaleńca, ktory opowiada o swoich bajkach by inni w nie uwieżyli a że to wynalazca bajki te wyglądają realistycznie bo mamy tu styczność z szalonym naukowcem.
NAWYKI: YAHUUU! To jego ulubiony krzyk. Zazwyczaj widać na nim jego usmiechniete zębiska.
NINDO: Byc najlepszym ninuserem
HISTORIA:
Chlopiec urodził się na wyspach, jednak wedlug jego legendy zmarl w wieku 6 lat. Jak jednak powrocił do świata żywych? Jego rodzice byli Jashinistami, w swojej niczym voodoo magii rytuałów starali się przywrócić go do życia. Dla niego jego smierć wygladała nieco inaczej. Był sam w wymiarze pelnym sprzecznej grawitacji i latajacych wysp. Wszystko zrobione było z magnetycznych nici. Chlopak znalazl tam klasztor na jednej z wysp. Postanowil zostac jako duch mnichem. Było to jednak sprzeczne z jego naturą. W momencie kiedy wyszarpał oczy innemu mnichowi krzycząc "Yahuuu!" okazalo sie ze nie pasuje do zycia pozagrobowego ,które mu sie ukazało. Wtedy się ocknął podczas jednego rytuału na jego ciało. Kolejne lata spędzał na nauce jutsu, od farmera ktory jutsu uzywal cale zycia by sobie pomoc w pracy,i byl wynalazca wielu jutsu, cos jak "twoja babcia miesza pralke franie rasenganem''. Żyjąc obok farmera zaczął sam pracowac jako bojownik. Okazalo sie wtedy jednak, że mimo iż swietnie radzi sobie z mieczem czegoś w nim brakowało. Na szczescie okazalo sie ze jego dziadek byl hozuki. Sam opanował moce hozuki i tak wlasnie stal się dobrym bojownikiem.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Hōzuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Hōzukiemu, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Hōzuki mają charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni
W Kantai zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Hoshigaki oraz Szczepu Shabondama - członkowie tych szczepów, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przysługujących każdemu z tych klanów (Hoshigaki o swoich, Shabondama o swoich), posiadają również informacje o własnych umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem Hoshigaki wiedzą, że jego członkowie posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą
Osoby niezawiązane ze szczepem Shabondama wiedzą, że nie mają oni charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Ranmaru - szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
Wiedza o Yuki - ród samotników, izoluje się od reszty klanów, nie wtrąca w nie swoje sprawy, członek tego klanu to często cichy, ale skuteczny zabójca, potrafią manipulować lodem
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY:
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 18
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 15
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 72
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON D
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
ninE: Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hoko no Waza, Nawanuke no Jutsu,
Klanowe D:Suika no Jutsu, Suihō no jutsu
suiton D:Suiton: , Suiton: Mizutetsu no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Nazwa Wielki Kunai
Typ Ostrze długie
Styl Chanbara
Rozmiary Długość ostrza 80 cm Długość rękojeści 25 cm Objętość 50
Opis Kunai tak naprawdę tylko z nazwy - w rzeczywistości jest to niskiej jakości miecz dla ludzi bez dużych możliwości finansowych. Wykonany z jednolitego kawałka metalu z "zapychającymi" domieszkami, przez co nie jest zbyt wytrzymały. Nie posiada nawet rękojeści - jej substytutem jest cieńszy kawałek owinięty bandażem, długi na tyle, by broń można uznać za półtoraręczną. Świetna broń, jeśli potrzebujemy relatywnie tanio i szybko wyposażyć armię lub czegoś, czym jesteśmy w stanie zabić na początku naszej "przygody".
Wymagania Uniesienie Brak Poprawne użycie Brak
Cena 300 Ryō
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=6757
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=6758
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: