DANE PERSONALNE
IMIĘ: Yoshimori
NAZWISKO: Toda
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 183cm 61kg
KLAN: Ayatsuri
WIEK [DATA URODZENIA]: 15
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Yoshimori to wysoka, szczupła istota o delikatnej sylwetce - zwykle starannie ukrytej pod obszernymi, luźnymi ubraniami utrzymanymi w neutralnych brązach i beżach. Pierwsze w oczy rzucają się włosy - niebieskie i dość zapuszczone, dla wygody utrzymane w wysokim kucyku, z dwoma pasmami luźnie zwisającymi po bokach głowy. Twarz, o trójkątnym kształcie, to obraz stoickiego spokoju, skonstruowany z delikatnych rysów, cienkich brwi, długiego, prostego nosa i cienkich warg, rzadki kiedy zdradzających jakiekolwiek emocje. Dużo więcej mówią oczy - lekko skośne, o pięknej barwie błękitu, o intensywnym spojrzeniu, z ciekawością badającego wszystko na czym spocznie ich wzrok. W rzadkich chwilach gdy pokazuje swoje dłonie, normalnie ukryte w rękawach, można na nich dostrzec liczne drobne blizny, odciski i ślady, zdradzające regularną pracę.
UBIÓR: Takiż
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Para okularów, wiecznie obecna na nosie; niewielka blizna, przecinająca lewy kącik ust.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
"Marzyciel to człowiek który może znaleźć drogę tylko dzięki blasku księżyca, a jego karą jest to, że widzi świt przed resztą świata."
Yoshimori jest, mówiąc bez ogródek, socjopatą. Warunki jego narodzin i wychowania były perfekcyjnie zwyczajne, jednak jego charakter był skazany na bycie anormalnym - ot, niefortunna ruletka losu. Młody Ayatsuri nie jest jednak szalonym mordercą, szukającym ludzkiego cierpienia dla samego jego faktu. Nie, jego umysł to perfekcyjnie naoliwiona maszyna nastawiona na doskonalenie swojej sztuki. Maszyna która, jednakże, jest pozbawiona jednego istotnego elementu - moralności. Yoshimori nie jest w stanie odróżnić dobra od zła, nie potrafi zrozumieć dlaczego nie powinien dokonać czegoś, co mogłoby skrzywdzić druga istotę. Nie dąży do tego aktywnie, jednak przy ocenianiu i podejmowaniu decyzji co do tego jaką akcję podejmie, konsekwencje jakie będą musieli ponieść inni ludzie są zwyczajnie nie brane pod uwagę. Można by pomyśleć ze chłopak jest kompletnie asocjalny, biorąc pod uwagę tego typu skłonności, byłoby to jednak błędne - doskonale rozumie on wartość sojuszników, postrzegając ich jednak jako nie więcej niż narzędzia do wykorzystania- jednak każdy szanujący się inżynier wie, że narzędzia zadbane i starannie pielęgnowane będą służyły dłużej i sprawniej. W swoich planach, jakkolwiek nie byłyby one wyprute z troski o dobro i życie innych ludzi, Toda starannie uważa, by nie rykoszetowały one w niego, bądź ludzi których uznaje za potrzebnych.
Czym jest jednak ten 'cel' do którego dążąc jest skłonny poświęcać ludzi i bez mrugnięcia okiem przechodzić nad ich zwłokami? Yoshimori jest zainteresowany jedynie jedną rzeczą - postępem. To w głębi duszy humanista, głęboko utwierdzony w wyższości i wrodzonej doskonałości rasy ludzkiej, jej nieskończonego potencjału do zawładnięcia światem jaki ich otacza, i możliwości stworzenia rzeczy wielkich i cudownych. Pragnie on nie tylko być częścią realizacji tego wielkiego potencjału, ale również pozostać na tym świecie długo, dłużej niż jakikolwiek inny człowiek, obserwując wieczny pościg ludzi za nieosiągalną doskonałością. Bowiem w jego percepcji doskonałość jest właśnie niemożliwa, nieosiągalna żadna miara - jednak wieczny pościg za nią jest esencją nauki i rozwoju, siłą która sprawia ze zawsze idziemy krok dalej, zawsze próbujemy stać się nieco lepsi. A fascynacja Yoshimori'ego, jego pragnienie by sprawdzać co jest o ten krok dalej, co nas czeka za następnym zakrętem?
To zwyczajnie zbyt kuszące, zbyt fascynujące by pozostawić to innym po przeżyciu swojego życia, czy spowalnianie tego progresu nieistotnymi detalami jak ludzki los i dobro paru jednostek.
NAWYKI: Zawsze odczekuje moment nim odpowie, dając sobie czas do namysłu; często poprawia swoje okulary nasadą kciuka.
NINDO: Nie siła, a intelekt jest sekretem wojny.
HISTORIA:
"Wszyscy żyjemy w rynsztoku - lecz niektórzy z nas spoglądają ku gwiazdom"
Przeszłość Yoshimori'ego jest równie krótka, co niepozorna. Urodził się jako członek klanu Ayatsuri, mistrzów marionetek, ze związku mało znaczących trzeciorzędnych członków rodziny, po którym nie spodziewano się niczego wybitnego, poza byciem wiernym peonem w machinacjach rodu. I w tej kwestii nie zawiódł on oczekiwań.
Jednak był czymś o wiele więcej - i dalece bardziej złowrogim. Bowiem w niepozornym chłopaku płonęła jasno i potężnie ambicja by udoskonalić i wynieść na nowe poziomy zarówno kukiełkarstwo, jak i inne dziedziny nauki. Jednak paliwem tego płomienia była jego moralność - młody Ayatsuri zwyczajnie nie widział powodu by nie dokonać wiwisekcji na paru ludziach by lepiej zrozumieć działanie organizmu. To było oczywiste, logiczne podejście w jego mniemaniu. Jednakże starannie się ukrywał, zarówno ze swoimi ambicjami, metodami jakie stosował oraz szlifowaniem rodzinnej dyscypliny władania kukiełkami, jednocześnie cały czas starannie utrzymując iluzję bycia przeciętnym szarym nikim w oczach rodziny, doskonale wiedząc że gdyby jego natura zostałaby odkryta, nie mógłby liczyć na łaskę. Prowadził swoją subtelną grę, do momentu gdy był na tyle dorosły by zasugerować swym rodzicom oraz władzom rodu samodzielne wyruszenie w świat, celem 'okrzepnięcia' i nabranie doświadczenia które, miejmy nadzieję, zrobiłyby z niego lepszego shinobi niż był obecnie, kogoś bardziej przydatnego dla rodziny. Półprawda, mająca na celu wyzwolenie się spod skrzydeł i bacznych oczu Ayatsuri, przybranie fałszywego nazwiska i rozwijanie swojej sztuki w... no, może nie całkowitej, ale dalece większej wolności.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Ayatsuri - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Ayatsuri, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Kaguya w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Towarach Luksusowych - w Sabishi można zakupić substancje Shōko i Hādoheddo.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kugutsu
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 57
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 9
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 107
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
IRYōJUTSU
FūINJUTSU D
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu - E
Henge no Jutsu - E
Kai - E
Kawarimi no Jutsu - E
Kinobori no Waza - E
Suimen Hoko no Waza - E
Nawanuke no Jutsu - E
Fūinutsu:
Fūin no Jutsu - E
Fūin no Mizu - D
Bakuryūgeki - D
Kugutsu
Chakura no Ito - D
Suna Fukumen no Jutsu - D
Kugutsu Kawarimi no Jutsu - D
Sōshūjin - D
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba, wisząca z tyłu, u pasa.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
- 5x kunai
- 5x shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bankowość
PH: Punktacja
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: