DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shingeki
NAZWISKO: Senju
KLAN: Senju
WIEK [DATA URODZENIA]: 27|X|369
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 185|75
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Shingeki jest młodym mężczyzną o znaczącym wzroście jak na swój wiek i przeciętnej budowie ciała. Mimo iż nie zalicza się do grona kulturystów to mimo wszystko wyćwiczone mięśnie są widocznie zarysowane. Głowa ozdobiona jest średniej długości, kruczoczarnymi włosami, które opadają na jego twarz. Oczy są ciemnoniebieskie, wypłowiałe, sprawiające wrażenie jakby były pozbawione duszy. Generalnie rzecz ujmując jego ciało pozbawione jest jakichś większych skaz czy znaków szczególnych, które mogłyby go jakoś wyróżniać na tle pozostałych osób. Jego sposób poruszania się jest dość powolny, nieco dostojny chociaż większość osób opisałaby go leniwym. Charakterystycznym dla niego jest wiecznie znudzony wyraz twarzy, który z reguły się nie zmienia.
UBIÓR: [Jak na avatarze, brak innych grafik z tą postacią] Ubiór Shingekiego nie jest jakąś szczególną modową abstrakcją, bowiem składa się z trzech głównych części i kilku dodatków. Pierwszą częścią jest granatowa bluza stanowiąca element dwuczęściowego kombinezonu, który jest bardzo dopasowany do jego ciała. Z przyzwyczajenia, podwija on rękawy do wysokości łokci. Na ów bluzę założona jest szara kamizelka, stanowiąca standardowy ekwipunek shinobi. Kolejnym elementem są spodnie, stanowiące dopełnienie kombinezonu, które tak samo jak górna część jest granatowa i dopasowana do ciała. Lewa nogawka jest podciągnięta do wysokości połowy łydki, zaś odkryta część nogi jest dokładnie obandażowana. Dodatkowo można wyróżnić rękawice pozbawione palców oraz czarne sandały, specjalnie przystosowane dla shinobi.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Oczy pozbawione blasku.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Shingeki jest osobą dość pochmurną, taką która swoim stylem bycia nie zachęca adwersarzy do rozmowy, jednakże gdy do niej dochodzi potrafi wykorzystać każdy argument, byle postawić na swoim. Trudno go sprowokować bowiem w jego mniemaniu wszelkie zaczepki czy uszczypliwości to metody leczenia kompleksów małych ludzi, do których w jego subiektywnej ocenie się nie zalicza. Bywa wulgarny i bezpośredni, gdy przyjdzie mu coś powiedzieć. Mówi to co myśli albo to co przedstawia stan faktyczny, bez względu na okoliczności i ewentualne konsekwencje. Nie jest typem wolontariusza, który radośnie pomaga wszystkim w koło, wręcz przeciwnie, jego stosunek do innych jest raczej obojętny. Wcześniej wspomniana "zasada" traci swoją ważność, gdy Shingeki uzna, że coś zagraża czyjemuś życiu lub zdrowiu. Mimo pewnej dozy chłodu, nie jest człowiekiem okrutnym, ceni życie zarówno swoje jak i innych, będąc gotowym by w każdej chwili poświęcić się dla ratowania krewnych bądź przyjaciół. Nie jest osobą szukającą na siły walki, ceni sobie pokój i bezpieczeństwo, jednakże gdy zajdzie taka potrzeba, ubrudzi swoje ręce dla dobra ogółu.
NAWYKI:
1# Shingeki bardzo lubi smak dymu papierosowego. Mimo iż nie czuje się uzależniony, to dość regularnie sięga po tą używkę.
2# Lubi bawić się monetą podrzucają ją bądź przekładając między palcami.
NINDO: Lepiej żyć jeden dzień jak lew, niż sto lat jak owca.
HISTORIA:
Klan Senju, jeden z największych rodów, zamieszkujący tereny Prastarego Lasu, którego formalne istnienie liczy się od roku 65. zdawać by się mogło, że stanowi jedno z najlepszych społeczeństw do chowania kolejnych pokoleń. Obfita w pożywienie i surowce naturalne ziemie, silni shinobi jak również przyjaźnie nastawieni sąsiedzi, sprawiały że ta utopijna wizja zaczęła udzielać się coraz to większej rzeszy członków klanu. Wszystko zdawałoby się idealne, gdyby nie jedna skaza na zdrowym organizmie, której na imię Uchiha. Liczne konflikty i imperialistyczne zapędy czerwonookich shinobi wielokrotnie burzyły wizję pokojowego społeczeństwa, zmuszając coraz to kolejnych liderów do wyścigu zbrojeń, na którym summa summarum traciły dziesiątki pokoleń. Gdy zdawało się, że wszystko idzie ku lepszemu, nastąpił kolejny konflikt, który odcisnął swoje piętno na wówczas bardzo młodym Shingekim, ale zacznijmy od początku..
27 października 369 roku, w osadzie Hayashimura, pośród czterech ścian domu należącego do Yumi i Sotaro Senju, na świat przychodzi ich pierworodny syn, Shingeki. Chłopak urodził się zdrowy i wyjątkowo spokojny, bowiem jego płacz umilkł niecałą minutę po opuszczeniu łona matki. Pierwsze lata nie obfitowały w żadne nadzwyczajne sytuacje, rodzice standardowo uczyli go mówić, chodzić, a z czasem czytać i pisać. Z upływem lat, gdy osiągnął wiek ośmiu lat i rozwinął wszystkie podstawowe umiejętności w stopniu zadowalającym, a jego umysł pozwalał mu rozumieć, oceniać i wyciągać wnioski z otaczającego go świata, zaczęły ujawniać się jego ukryte talenty. Mimo iż jego rodzice byli shinobi i w tym kierunku chcieli chować syna, to mimo wszystko pozwalali mu realizować i rozwijać swoje pasje, którymi był handel i generalnie zagadnienia związane z ekonomią. Z początku objawiało się to małym handlem wymiennym, który polegał na tym, że gdy Shingeki chciał coś z targu, czego rodzice nie chcieli mu zapewnić to wówczas dogadywał się w różnoraki sposób z handlarzami, oferując swoje usługi, bądź dostarczając im jakieś inne towary, którymi dokonywał wymiany. Początkowo ów transakcje nie były zbyt opłacalne dla młodego shinobi jednakże z czasem nabierał on doświadczenia, do głowy wpadały kolejne pomysły i z wiekiem rosły jego możliwości, co owocowało bardziej korzystnymi warunkami by finalnie zostać przyjętym jako uczeń jednego z szanowanych kupców w tej części świata. Nauka kupieckiego rzemiosła odbijała się na jego zdolnościach bojowych, bowiem poświęcał on tylko tyle czasu na trening, ile wymagali od niego rodzice i ogólny reżim panujący w klanie. Nie robił nic ponad programowego bowiem jego marzeniem było stworzenie kompani handlowej, która wyniosła by jego klan na szczyt bogactwa, zapewniając tym samym dostatek i lepsze perspektywy rozwoju.
Żyjąc ów marzeniem Shingeki nie widział, albo nie chciał widzieć narastającego niepokoju wewnątrz klanowej społeczności. Liczne delegacje z klanu Akimichi nie sprzyjały pokojowym nastrojom, zważywszy iż każdy przyjezdny miał na sobie pełny wojenny rynsztunek. Nieświadomy nadchodzącej wojny, niespełna 12 letni chłopak praktykował swoje kupieckie zdolności. Gdy nastał rok 381 nastało pospolite ruszenie, młodzi chłopcy tacy jak Shin' zostali przydzieleni do ochrony domów i bezbronnej ludności, natomiast wykwalifikowani shinobi zostali oddelegowani do bitwy pod Dokuroyamą, gdzie wspólnie z rodem Akimichi starli się w odwiecznej walce z rodem Uchiha. Ów bitwa zebrała niespotykanie krwawe żniwo, które odbiło się na całej populacji. Wszędzie można było spotkać osierocone dzieci, owdowiałe kobiety, zrozpaczone matki i załamanych ojców, którzy stracili bliskich w bitwie, którą w żaden sposób nie można było określić jako wygraną. Cenę jaką przyszło chłopakowi zapłacić ze ów wątpliwe zwycięstwo był pochówek jego rodziców, którzy byli jego jedyną rodziną. Zrozumiał wówczas, że jego priorytety są błędne, a raczej niemożliwe do zrealizowania w obecnych realiach, które panują na świecie. Zrozumiał, że trening shinobi i zakończenie wojny z odwiecznym rywalem będzie krokiem milowym, który pozwoli przywrócić jemu i jego krewniakom pokój i bezpieczeństwo.
Z tą chwilą porzucił swoją pasję i poświęcił się całkowicie treningowi, który miał pomóc mu obudził jego Kekkei Genkai i opanować żywioł drewna, który pozwoli mu w przyszłości chronić swoich pobratymców jak również jeśli los pozwoli, zakończyć erę bezsensownych konfliktów, na których de facto nikt nie korzysta. Spędzając kolejne lata na treningu, rozwijał swoje atuty jak również nadrabiał zaległości z wcześniejszego okresu, który poświęcił na naukę sztuki handlu i demagogi. Gdy nastał rok 385 Shingeki zdecydował, że nastał czas aby zacząć poważnie traktować swoją rolę jako shinobi klanu Senju i postanowił dołożyć wszelkich starań aby awansować do stopnia Akoraito.
WIEDZA
INFORMACJE:
- Brak -
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Senju - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Senju, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
Wiedza o Towarach Luksusowych - w Shinrin można zakupić substancję Kaunseringu.
POSTACIE:
- Brak -
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Mokuton no Jutsu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyte:
- Brak -
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 2
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 91
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100% | +2%[Wytrzymałość]
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU | D
E: Bunshin no Jutsu | Henge no Jutsu | Kai | Kawarimi no Jutsu | Kinobori no Waza | Suimen Hoko no Waza |
Nawanuke no Jutsu |
D: Utsusemi no Jutsu | Suienzou no Jutsu | Hikari no gijutsu-kyu
GENJUTSU
- Brak -
STYLE WALKI
1# Seido | D
D: Kage Shuriken no Jutsu | Sōshuriken no Jutsu |
FūINJUTSU | E
E: Fūin no Jutsu |
ELEMENTARNE
SUITON
- Brak -
DOTON | D
D: Doton: Doro Kawarimi no Jutsu | Doton no Jutsu | Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu | Doton: Doryūsō
KLANOWE
JUTSU:
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba przypasana do tylnej części biodra od prawej strony
Kabura na broń przymocowana do lewego uda
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Torba: 2x mały zwój, 10 szt. Makibishi, 2 x shuriken z przywiązaną żyłką o długości 5m, 13 Shurikenów.
Kabura: 5x Kunai
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Click
PH: Click
MISJE:
D - 0
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI: