DANE PERSONALNE
IMIĘ: Rikimaru
NAZWISKO: Mako
KLAN: Haretsu
WIEK [DATA URODZENIA]: 366
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 168 / 58
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Cóż, Rikimaru pod względem tego jakie posiada umiejętności, wyróżnia się spośród pospolitego ludu. Oczywiście nie chodzi tutaj o to, że u ludzi pospolitych nie ma atletycznych postaw, chociaż są rzadkością, tak on sam może się ową postawą pochwalić. Oczywiście okupione było to wszelkiej maści poświęceń, które doprowadziły go do sytuacji w jakiej się znajduje. Jego niewysoki wzrost pozwala mu także na swobodne balansowanie między przeciwnikami, a czasem nawet i stosowanie kontr siły. To całkiem przyjemne wiedzieć, że można liczyć na własne możliwości. Z kolei przyglądając się czemuś bardziej oczywistego, czyli głowy, można ze śmiałością uznać, że chłopak dba o swoje włosy, jednak nie jest on w tym stopniu pedantem. Średniej długości, kruczej czerni włosy splątane są opaską, która powstrzymuje je przed opadaniem na twarz. Oczy, które są zwierciadłem duszy są koloru fioletowego, patrzące bystrym wzrokiem na osoby ciekawiące je. Skazy na ciele? Są, ale niewidoczne, są jedynie delikatnymi draśnięciami, po których został po prostu ślad.
UBIÓR:
Co można powiedzieć o ubiorze jegomościa? Zdecydowanie dostosowany jest pod warunki klimatyczne w jakich dane jest mu żyć. Ma to być coś lekkiego, przewiewnego, powodującego, że nie będzie krępowało jego ruchów. I tym samym mamy tutaj przedstawienie lekkiej, jedwabnej koszuliny z nałożoną na to kamizelki, mającej na celu ochronę tułowia, a także rękawiczek na swoich rękach. Przechodząc nieco niżej zauważyć możemy jasne spodnie, których nogawki sięgające do kostek są sztywno zaciśnięte w tamtym miejscu. Buty to oczywiście najprostszego rodzaju trzewiki, które nie krępują ruchów, a nawet lepiej - pomagają w swobodnym poruszaniu się.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Bystry wzrok, ciągły lekki uśmieszek.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Nie różni się postawą od tak naprawdę żadnej innej osoby, jeśli chodzi o pomoc. Ten, kto jej potrzebuje - na pewno od nie ją otrzyma. Nie prosi się o to, aby każdemu pomagać, nie wysłuchiwać nagle reprymend, że jednak jakaś kobieta chce być bita przez konkubenta, albo w odnalezionym plecaku było więcej nominału. Po prostu nie chce tego. Ale czym sam lubi pakować się w kłopoty? Tak i nie. Tak, bo to oczywiście okazja do tego, aby znowu przetestować swoje umiejętności. Nie, bo to powoduje, że może zostawić pewnego rodzaju uszczerbki na przyrodzie. Więc cóż, stoi on w nieoczywistym impasie, który przesuwa albo w lewo, albo w prawo w zależności od sytuacji. Czyli nazwać można to podstawą jego kodeksu moralnego. Mówi się, że człowieka poznaje się po tym jak odnosi się do ludzi słabszych od siebie. Riki nie neguje innych, ba, mógłby służyć za nauczyciela. Bo wie, że kiedy ktoś urośnie szybciej w siłę lub będzie bardziej uzdolniony, to warto jest mieć kogoś takiego za przyjaciela. I tym sposobem wytworzył sobie łatwość nawiązywania kontaktów nawet z najgorszymi typami. W końcu nie wiadomo czy ten “szemrany typ” spod ciemnej gwiazdy nie okaże się bardziej wierny niż osoba, którą znasz całe życie. Mentor uczył go zresztą, że nie to co na zewnątrz, a to co w sercu jest ważne. I tym samym stara się kierować Riki, który ulepsza samego siebie, być odpowiednim rozmówcą dla każdego i nie martwić się konsekwencje swoich działań.
NAWYKI:
- Pstrykanie palcami, gdy czuje silne zainteresowanie kimś
- Podtrzymywanie głowy na dłoni, kiedy siedzi z kimś w towarzystwie
NINDO: "Samodoskonalenie"
HISTORIA:
Rikimaru wychowywał się bez rodziców, którzy zginęli zresztą na misji. Pogrążony w samotności młody shinobi został dostrzeżony jednak przez ambitną kobietę, która zarówno swoim urokiem jak i podejściem sprawiła, że ten zgodził się na to, aby mogła go trenować. Ciężkie to były czasy od najmłodszych lat, kiedy to Riki wracał z poturbowanym ciałem. Jednak delikatne ręce mentorki zawsze potrafiły postawić go na nogi. No i oczywiście jej zdolności medyczne. Była opiekuńcza jak matka, surowa jak ojciec i wymagająca jak nauczyciel. Trzy osoby w jednej osobie. Tego brakowało w życiu przyszłego wojownika. Powoli jednak rósł dalej, dodając mentorce powody do zachwytu. Zaczął tworzyć coraz większy progres w procesie swojego szkolenia, jednak… nadal miał zahamowania przed używaniem swojego daru. Zawsze uważał go za niebezpieczny, mogący sprawić dużo bólu i cierpienia innym ludziom. Mimo to nauczycielka zawsze go do tego zachęcała, zresztą pokazując, że posiadanie silnej predyspozycji to nic złego. Miesiąca mijały, Riki coraz bardziej się rozwijał, aż do przełomowego momentu, kiedy ponownie został na świecie samotnie. Jego mentorka wzięła udział w wojnie, która jej samej nie dotyczyła. Sama oprócz hasła “Samodoskonalenie” wykazywała też zdolności empatii wobec nawet najgorszych typów. Nigdy nie potrafił tego zrozumieć, aż do momentu jej śmierci. Chciała równowagi, choćby kosztem własnego życia. W końcu udało mu się to zrozumieć. To spowodowało, że stał się znacznie bardziej chętny do używania swoich zdolności, pozostawiając w eterze cele swojego życia. Żył po prostu tak, jak chciałaby jego mentorka.
WIEDZA
INFORMACJE:
Samotne Wydmy - Tsurai
W tej prowincji znajduję się osada klanu Haretsu - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Haretsu, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Haretsu porywa wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią
W Tsurai zamieszkują również osoby pochodzące ze Szczepu Dōhito - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Dōhito, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Dōhito charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
Wiedza o Towarach Luksusowych - w Tsurai można zakupić substancje Tamanegi i Oyasumi.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Bakuton
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Goken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 31
SZYBKOŚĆ 32
PERCEPCJA 41
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 105
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 103%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI (1 styl - dziedzina C)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON D
RAITON D
KLANOWE D
JUTSU:
NinJutsu:
All E
Doton:
Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
Doton no Jutsu
Raiton:
Raiton: Dendō Hando
Raiton: Hiraishin
Taijutsu:
Dainamikku Akushyon
Dainamikku Entorī
Konoha Reppū
Konoha Senpū
Klanowe:
Bakuton no Jutsu: Reberu Di
Bakuton: Bakuhatsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai i 5 shurikenów - po kieszeniach
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=6375
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=6374
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: