DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kuro
NAZWISKO: -
KLAN: -
WIEK [DATA URODZENIA]: 16| 369
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 177 | 66
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Jak samo imię wskazuje, głównym kolorem, który cechuje Kuro, jest kolor czarny. Ze względu na jego przeciętny wzrost i drobną masę ciała, można określić go mianem chucherka. W tym przypadku niewielka ilość tkanki tłuszczowej równoważy się z masą mięśniowa, przez to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo pomylenia go ze strachem na wróble. Jego czuprynę zdobią kruczoczarne włosy, twarz o smukłych liniach, z której trudno wyczytać cokolwiek, gdyż jej wyraz zmienia się tylko podczas rozmowy, szczery uśmiech jest bardzo rzadkim zjawiskiem. Oczy to jedyny element chłopaka, który się wyróżnia, gdyż bardziej podchodzą pod odcień brązowego.
UBIÓR: W aspekcie ubioru chłopak ma bardzo wysublimowany gust, przy czym stawia na bardzo dopasowane kompozycje kolorów. Jego ulubionym połączeniem jest czarny z bardzo czarnym, co odróżnić mogą tylko najwybitniejsi projektanci ubrań. Górną część jego ciała zdobi koszula, jak wcześniej już, można wywnioskować jest ona koloru czarnego. Posiada dziesięć guzików, z czego dziewięć z nich przeważnie jest zapiętych. Na to elegancko zarzucony płaszcz, który przez swój kolor pomaga mu się uodpornić na wszystkie techniki stylu słonecznego. Od pasa w dół pojawiają się materiałowe spodnie, te posiadają dodatkową kieszeń z tyłu, w razie, gdyby chłopak chciał gdzieś schować swoją dumę. Poniżej znajdują się dwie skarpetki, lecz ich część jest ukryta pod butami, które można określić mianem tenisówek, aczkolwiek są one bardziej przystosowane do codziennego życia niż przeciętne tenisówki z shinobi-sport.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Chyba nie za wiele można się spodziewać po chłopaku, którego imię oznacza "czarny", a jego ulubionym kolorem jest czarny. Tak jak mogłoby się wydawać, Kuro nie jest osobą, którą można by określić mianem duszy towarzystwa. Jest raczej przeciętniakiem, nie posiada zdolności zdobywania sympatii innych osób, jak i sam o nią nie zabiega. Jednym słowem można go określić mianem dziwaka. Mimo tych wszystkich wad potrafi dostrzec w ludziach to, co inni pomijają, bądź po prostu nazywają nienormalnym. Rzadko bywa smutny, rzadko bywa radosny. W jego życiu musi dojść do poważnych zmian, aby powstał, chociaż maleńki zarys jego charakteru, już nie mówiąc o ukształtowaniu go..
NAWYKI: Częste patrzenie w niebo, zamyślanie się.
NINDO: Póki co - brak
HISTORIA: Historia Kuro jest dość krótka. Chłopak urodził się w kraju kupieckim Shigashi no Kibu, a w zasadzie na jego obrzeżach w małej wiosce. Jego rodzinna wioska była jedną z najbiedniejszych wiosek jaką można było sobie wyobrazić. Rodzice chłopca nie ucieszyli się na wieść o tym, że przyjdzie on na świat. Powód był prosty, wiedzieli, że nie poradzą sobie finansowo, aby utrzymać kolejnego członka rodziny. Z tego powodu tuż po jego narodzinach został on sprzedany za worek fasolki szparagowej żółtej, co najgorsze nie była ona nawet jakaś wybitnie smaczna, lecz dla rodziców było to zbawieniem. Nowy "właściciel" chłopca wypłynął wraz z nim do prowincji Soso, gdzie dał mu nowy dom. Kuro żył tak z mężczyzną przez kilka lat. Po pewnym czasie nasz młody, zaciekawiony Kuro zaczął wypytywać go o swoją przeszłość. Ten nie miał zamiaru ukrywać przed nim faktu, że został sprzedany, lecz zataił fakt, że przedmiotem wymiany był worek fasolki. Nasz młodzieniec przyjął to na twardo, aczkolwiek nie powstrzymało go to od wielu lat przemyśleń na temat sensu życia. W wieku szesnastu lat Kuro postanowił wyruszyć w świat i odnaleźć swój cel w życiu.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza osób rozpoczynających rozgrywkę w prowincji Soso:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Yamanaka - członkowie tego klanu oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yamanace, posiadają również informacje umiejętnoścach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż członkowie klanu Yamanaka często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Jūgo - zamieszkują tereny Daishi, powiadają, że zamieniają się w potwory, modyfikują swoje ciało, kiedy wpadną w szał, co kłóci się nieco z opiniami, że wyjątkowo współgrają z naturą
Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona Mistrzowska Kontrola - shinobi dzierżący tę umiejętność wrodzoną potrafi zarządzać swoimi zasobami chakry w sposób mistrzowski, nie musząc nawet zbytnio się przy tym wysilać - jest to dla niego zupełnie naturalne. Efektem tej umiejętności jest zmniejszenie kosztu wykonywanych technik o 1/3 (skalowane normalnie), a co z tym idzie - użytkownik może pozwolić sobie na wykorzystanie większej ilości technik niż inni. Dodatkowo koszta rozwijania KC są zmniejszone o 25% (zaokrąglone w górę).
Nabyta -
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 15
PERCEPCJA 18
PSYCHIKA 20
KONSEKWENCJA 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 63
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON C
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU: Katon:
[C]- Katon: Ryūka no Jutsu
[C]- Katon: Gōkakyū no Jutsu
[C]- Katon: Endan
[C]- Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[C]- Katon: Kaen Senpū
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x kunai i 5x shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: klik
PH: klik
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: