DANE PERSONALNE
IMIĘ: Sans
NAZWISKO: Yamanaka
KLAN: Yamanaka
WIEK [DATA URODZENIA]: 15
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 160 70
RANGA: doko
APARYCJA
WYGLĄD: Poza byciem nie stabilnym, jak na kanibala jest bardzo piękny. Biała bestia ukrywa swoje szaleństwo poprzez brak policzków, jest więc mało mimiczny, co za tym idzie, można na niego przymknac oko, i myśleć, iż może być nawet normalny. Jego ton głosu często też o tym świadczy, wypowiada, się młodzieżowo, jak typowy 16 latek. W momencie kontrolowania kogoś, z powodu natury techniki na, którą podgląd można teraz zerknąć nad kartą, jego oczy jednak świeca się na żółto jak to wygnanca Yamanaka, ich mimicznosc przeraża. Pomijając technikę, która miejsce w materiale jakieś zajmuje, wracajac do wyglądu, ma również blond włosy, i przez to wygląda zazwyczaj pogodnie, jego oczy również o tym świadczą w słoneczne dni. W momentach poważnych wygląda na 21 lat, zdarza mu się zabrzmiec dorosle, i to dość często bo i takie towarzystwo lubi. Jest w miarę wysoki, jednak trudno mu to przyznać bo jest też szeroki, nabity znacząco. Kiedy jest poważny, miewa nie obecny wzrok, niczym mgłę na oczach.
UBIÓR: W zimne dni wyciąga płaszcz z puchatym kapturem, zazwyczaj jednak chodzi w ubraniu formy bluzy bez kaptura, z podwinietymi rękawami, koloru granatowego, ciężkich butach wojskowych,/ glanowych. I krótkich spodenkach czarnych.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: brak policzków, blond włosy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Jego charakter, jako osoby poważnej/zdrowo dorosłej, czy chociaż wypowiadajej się młodzieżowym językiem, jednak z dorosłością w tematach, jest dostrzegalny chociaż w tej na tyle by przyjemnie minąć go w swojej przygodzie, na forum. I to na tym fragmencie warto zatrzymać element o jego charakterze. Jest znacznie donosny, jednak bywa pogodny co zakrywa te cechę. Jako dojrzały szpieg / detektyw zwany shinobim dalej znajduje na tyle miejsca na swoją pogodnosc by, nie męczyć swoim twardym charakterem.
Z powodu jego ukrywającego charakter stan twarzy, ma duże pole do popisu aby się przed kimś otworzyć. Zaczynając mówić o filozofii, trudno będzie mu przeskoczyć na śmieszka, jednak w droga stronę znacznie łatwiej. Wiele ruchomych zależności, z których zdaje sobie sprawę tworzy problematykę w opisywanym temacie, jednak to nie do końca prawda.
A więc poważny on, to trochę mechanizm reakcji, jednak to czym jest jako odblysk widziany ludzkim okiem, to właśnie on, fragment okna forum uchwytuje jego życie, istotne niczym jego nindo, by przyjemnie widzieć grę nim. Faktyczne życie.
Więc jako dorosła osoba, dalej ma oczywiście charakter.
NAWYKI: lubi potrawke z kurczaka po gotowaniu ramen.
NINDO:
HISTORIA:
Będąc ośmiolatkiem zjadł pierwszego człowieka, jakiś pierwiastek chaosu spowodował, kanibalizm u młodego chłopaka dumnego rodu Yamanaka. Członkowie, tego klanu są piękni, on w ten dzień, jedząc człowieka złamał dumę swojego rodu, to w ten dzień wygryzl swoje policzki, stając się jedynie mimicznym na górnej części twarzy. Wróciwszy do rodziny, jego matka zaniosla go do lekarza, tam zaś on zaczął się wyrywać, lubiąc swoją nową twarz, co zmartwilo Yamanakow, i tak został sprawdzony, jak to się stało co na zawsze skazalo go na los wyrzutka, bowiem zwoje Yamanaka wykryły brzydkiego Yamanaka. On lubił swój wygląd, nigdy nie pogodził się z wykryciem przez zwój jego nie atrakcyjnosci. Utworzył własną ideologię, już jako dziki najemnik, to ona dodała mu sił, dodała mu technikę, którą się szczycił. Tak powstały shinobi, miał jednak przez naturę możliwości techniki swój cel w życiu, swoje nindo, które poza sama techniką towarzyszy mu przez całą powieść.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Yamanaka
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 1
PERCEPCJA 1
PSYCHIKA 7
KONSEKWENCJA 5
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 16
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI nic 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU B
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai i 5 shurikenów.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=6192
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: