DANE PERSONALNE
IMIĘ: Isao
NAZWISKO: Uchiha
KLAN: Uchiha
WIEK [DATA URODZENIA]: 12
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 160 centymetrów, 52 kilogramy.
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Przesympatycznie wyglądający chłopiec o białych włosach i czerwonych oczach. Uśmiech prawie nigdy nie schodzi z jego bladej twarzy, ponieważ ojciec nauczył go cieszyć się życiem i każdą mijającą chwilą pełną szczęścia. Nie wygląda na najsilniejszą osobę na świecie, ponieważ taką też nie jest. Jak na swój wiek jest nawet i za słaby w porównaniu do swoich rówieśników z dojo. Chłopiec jakoś nigdy nie przepadał za ciężkimi treningami swoich mięśni, a efekty tego widać w jego wątłym ciele, który wydawałoby się być czymś tak kruchym i łamliwym, że byle dotyk zmiótłby go z powierzchni świata. Do najwyższych też nie należy, ponieważ mierzy jedyne sto sześćdziesiąt centymetrów, co nie jest wyżynami możliwości jego ciała, co z całą pewnością udowodni przez najbliższe lata, ponieważ należy pamiętać, że chłopak ma jedynie 13 lat, dzięki czemu pozostało mu jeszcze wiele czasu, że rozrosnąć się i ukazać piękno genów Uchiha! Warto wspomnieć, że większość cech wyglądu odziedziczył po swojej matce z klanu Yamanaka. Mały nosek, bardzo jasne włosy, piękny uśmiech, czy dość kobieca uroda została podebrana od genów mamusi, co bardzo często skutkowało tym, że był mylony z dziewczynką. I cóż się dziwić? Drobna postura, do tego kobieca uroda tworzy piękny, wręcz idealny obraz dziewczyny, która wyrośnie na przepiękną kobietę. Szkoda tylko, że to facet.
UBIÓR: Ubiera się dość standardowo, jak na chłopca trenującego sztukę shinobi. Zielonkawe,bombkowe spodnie włożone w wysokie buty z odkrytymi palcami, łydki owinięte bandażami, który jak zwykle podkradł tacie z jego dojo, biała koszula związana za pomocą lnianych sznurków i do tego okazjonalnie opaska na czole, gdy ciężko trenuje. Nic bardziej nie przeszkadza niż pot ściekający do oczu, gdy próbujesz skupić się na celu, który próbujesz za wszelką cenę trafić z dystansu. Nigdy nie przepadał za jakimiś wyszukanymi strojami, mimo tego że jego rodzinka do najbiedniejszych należała, co sugerowałoby, że powinni ubierać się nieco odmienniej od pozostałych członków klanu, w sposób pokazujący, że są o wiele wyżej od biedniejszych członków “rodziny”. Z racji tego, że sam Isao nie przestrzega etykiety swojego ojca potrafi bardzo często wmieszać się w tłum, dzięki czemu śledzenie, czy ucieczki przed wrednymi piekarzami w dzieciństwie udawały mu się za każdym razem bez najmniejszego problemu. Sam ojciec, jak i matka przestrzegają tego, czego z wielkimi trudami próbują nauczyć swojego syna, co prowadzi do zabawnych sytuacji, gdzie białowłosy brany jest za sługusa, czy też żebraka, który łazi za biednymi, bogatymi Uchiha męcząc ich o chociaż monetkę. Oczywiście zdarza się to tylko wtedy, gdy jakaś osoba nie zna samego Isao, który jest maskotką klanu. W końcu kto nie rozpoznałby tak szczęśliwego chłopca o urodzie dziewczynki?
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
- Dziewczęca uroda, która sprawia mu wiele błahych kłopotów, które prowadzą do zabawnych sytuacji i zakłopotania “pomyłkowiczów”
- Uśmiech, który nie schodzi mu z twarzy
- Klanowa “maskotka”, ulubieniec liderki, jak i wielu innych członków bliższej rodziny
- Krwistoczerwone oczęta i białe włosy odziedziczone po mamusi
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Wiecznie zadowolony i cieszący się życiem. Jedno zdanie wystarczyłoby, żeby opisać tego chłopca, którym jest Isao. Wszędzie jest go pełno, rozrabiaka pełną gębą. A tu zrobi żart kupcom, a tu podbierze mamie jakieś owoce z koszyka, a tam zmoczy ojcu pięknie zdobione kimono tam, gdzie kończą się plecy, a jeszcze tam dalej spłoszy kota sąsiada na drzewo, dzięki czemu biedni shinobi mają, co robić i jak zarabiać ze swoich jakże ciężkich misji. Od małego był ulubieńcem członków klanu, ponieważ z nim nigdy się nie nudzili. Zawsze zadawał masę pytań, tych głupszych i tych mądrzejszych, chodził za nimi niczym ogon, ucząc się wiele rzeczy o świecie, który go otacza. Rodzice nie mieli nic przeciwko, gdy mały Isao ruszał na wyprawy z wujkami, czy ciotkami do wiosek oddalonych o wiele dni, ponieważ wiedzieli, że prędzej, czy później chłopiec sam wyruszy w jakąś podróż z której mógłby nie wrócić, gdyby wyruszył tam sam. Jednak całe to jego roztrzepanie i przebojowość wcale nie oznacza, że nie jest odpowiedzialny. Zawsze stara się wykonywać swoje zadania, jak należy. Gdy sytuacja tego wymaga, potrafi się dostosować i być w pełni profesjonalnym towarzyszem podróży, który w razie czego ostrzeże, bądź nawet uratuje przed niebezpieczeństwem. Może sprawiać wrażenie łobuza, ale tak naprawdę jest bardzo miłą osobą, która z chęcią pomoże każdemu potrzebującemu, choć ostatnim kęsem chlebka by się nie podzielił, bo doskonale został uświadomiony przez ojca, że nie ma nic ważniejszego niż dobro własne i jeśli jego życie kiedykolwiek będzie zagrożone, ma myśleć tylko i wyłącznie o sobie. Nie oznacza to jednak, że Isao zawsze dostosuje się do rad ojca, co jest wręcz oczywistą oczywistością, co pokazują jego wybryki, czy styl ubioru, który jest jakby buntem wobec rodziców, którzy nie są niczemu winni. Ot taki wiek. Buntowniczy i pełen jakże wielkich problemów.
NAWYKI:
- Mówienie bardzo szybko i dość często niezrozumiale
- Zdarza mu się wyrwać szybkie “CO”, gdy coś go zaskoczy
- Witanie się z przypadkowymi przechodniami
NINDO: Brak.
HISTORIA: Zrodzony z pięknego związku między Uchihą Mitsuru, a Yamanaką Mayuri chłopiec o imieniu Isao na początku nie wykazywał jakiegoś większego talentu do czegokolwiek. Zawsze wydawał się tym słabszym, wątłym dzieckiem, które w niczym nie jest dobre i będzie tak prawdopodobnie do końca życia. Och, jakże ludzie się mylili, co do niego. Być może na początku jego podróży nie radził sobie z podstawami bycia shinobi, ale w wieku dziesięciu lat stało się wielkie bum jego talentu do naturalnej chakry rodu Uchiha, co było wielkim zaskoczeniem zarówno u jego rodziców, jak i u pozostałych członków klanu, którzy w ogóle wiedzieli o istnienie kogoś takiego, jak Isao. Od początku spisany był na straty, choć widać było potencjał we wszystkim, co robił. Mylili się, co do niego. I to jest najważniejsze, że udowodnił im, że go nie spisuje się na straty. Nie można się poddawać. Nigdy.
Od tamtego momentu minęły trzy lata, a chłopiec nadal rozwija się w zabójczym tempie, przewyższając przy tym swoich rówieśników, którzy patrzą na niego z wielką zazdrością, gdy po raz kolejny udaje mu się wypuścić wielkiego, ognistego smoka, z czym problem potrafią mieć nawet dorośli. Jego ambicja nie pozwala mu przestać, doskonale wie, że starania nigdy nie pójdą na marne, najważniejszym jest wierzyć w siebie i iść dalej z uśmiechem, pomimo śmiechów i złośliwości mówionych przez innych. Co zamierza zrobić dalej? Prawdopodobnie rozwinąć się do takiego poziomu, że jedynie mistrzowie żywiołów będą potrafić przekazać mu większą wiedzę od jego ojca i ruszyć w świat o czym marzy od małego.
WIEDZA
INFORMACJE: Brak
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza osób rozpoczynających rozgrywkę w prowincji Sogen
W tej prowincji znajduję się osada klanu Uchiha - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Uchiha, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Uchiha są w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu
W Sogen zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Gazo - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Gazo, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych.
Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Gazo posiadają wyjątkowy zmysł artystyczny i wrażliwość na otaczający świat. Oprócz tego zawsze noszą ze sobą zwoje i walczą za pomocą atramentu.
Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
POSTACIE: Katsumi Uchiha - liderka klanu
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 3
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 24
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU (E)
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU (E)
ELEMENTARNE
KATON B
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
- Katon: Gōkakyū no Jutsu (C)
- Katon: Endan (C)
- Katon: Hibashiri (B)
- Katon: Dai Endan (B)
- Fūin no Jutsu (E)
+ wszystkie Ninjutsu rangi E
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x kunai, 5x shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=5951
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=5950#p91495
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: