DANE PERSONALNE
IMIĘ: Eri
NAZWISKO: Nara
KLAN: Nara
WIEK [DATA URODZENIA]: 16 lat (Wiosna 369 roku)
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 168 cm | 53 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Wygląd dziewczyny należało by zacząć od góry, czyli od włosów, jednak to nie należy do najprostszych zadań z racji tego, że dziewczyna bardzo często zmienia nie tylko fryzurę ale również i ich kolor. Nie ma dla niej żadnych granic, fioletowe, niebieskie, różowe, każdy z nich już nie raz nosiła na swoich włosach. Wielu ludzi nie pamięta jaki jest jej naturalny kolor a nawet niektórym zdarza się żartować, że nawet sama nosicielka nie jest tego pewna. Niżej jest jej młoda, nieskażona żadną rysą buźka. Średniej wielkości usteczka, delikatny nosek oraz duże, niebieskie niczym niebo, oczy. Eri jest szczupła, ma średniej wielkości biust, odpowiednie wcięcie w talii oraz delikatnie rozszerzające się biodra, do tego długie szczupłe nogi i voilà! Mamy naszą młodą bohaterkę.
UBIÓR: Ciężko określić co takiego aktualnie ubierze młoda Eri. Jej garderoba mieści wiele przeróżnych kreacji, które lubi łączyć w wymyślne kreacje zależnie od potrzeb, jednak rzadko kiedy da się u niej dostrzec spodnie, jeśli już to krótkie. Najczęściej decyduje się na sięgające do połowy uda spódniczki, pasujące do niej zakolanówki oraz jedną z wielu bluzek. Kiedy tylko na dworze pojawiają się pierwsze mrozy, bądź też pada deszcz, nogi szczelnie okrywa jedną lub kilkoma warstwami rajstop a na siebie naciąga cieplutki sweterek bądź też płaszczyk. Dodatki stara się dobierać pod to co nosi, najczęściej są to wstążki wpięte we włosy, jednak zdarzają się także kolczyki a na te najbardziej wymagające wyjścia nawet pierścionki, za którymi jednak nie szczególnie przepada. Jeżeli chodzi o makijaż, to przeważnie można go znaleźć na twarzy Eri, jednak rzadko kiedy jest on specjalnie duży. Dziewczyna doskonale wie jak podkreślić swoje atuty, przez co przeważnie zajmuje się jedynie wycieniowaniem oczu i położeniem delikatnego pudru. W trakcie misji jej ubiór nie wiele się zmienia, główną różnicą są buty, które w takich wypadkach muszą być wygodne, aby nie przeszkadzać kunoichi we wszystkich tych rzeczach, które ninja musi robić.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Gdyby w naszym świecie istniały Atomówki, to na pewno Eri byłaby jedną z nich. Urocza i słodka, ciesząca się z każdej chwili swojego krótkiego życia. Nigdy nie patrząca na ludzi z góry, dająca każdemu z nich szansę i nigdy nie skreślająca za pierwszym razem. Wierzy, że każdemu może powinąć się noga, jednak najważniejsze aby iść dalej i nie przejmować się tym co było. Niektórzy mogliby powiedzieć, że jest naiwna inni że łatwowierna i zapewne wszyscy mieli by rację. Dziewczyna bardzo przywiązuje się do rzeczy i ludzi, wkładając w każdą więź wszystkie swoje emocje, o każdą z nich będzie walczyć aż nie zabraknie jej tchu, a nawet wtedy wyczaruje go nie wiadomo skąd i wykona kolejny krok. Uwielbia dzielić się swoją radością z innymi, atakując ich swoim śpiewem, bądź też instrumentalnie. Można by wręcz powiedzieć, że nie da się jej nie lubić, jednak zapewne i tacy by się znaleźli. Eri jest bardzo ciekawska, nie lubi jak ktoś ma przed nią tajemnice, lubi odkrywać nowe rzeczy, nowe smaki, dźwięki, ubrania. Chce żyć pełnią życia i zaspokając swoją potrzebę poznawania.
NAWYKI:
NINDO:
HISTORIA: Eri urodziła się w 369 roku jako jedyna córka Naokiego Nary - Głowy klanu. Młody Ojciec, który wtedy jeszcze nie piastował swojej wysokiej pozycji starał się dostarczać swojej rodzinie wszystkiego co najlepsze, szczególnie malutkiej dziewczyna, w końcu jak u każdego ojca, była ona jego oczkiem w głowie. Zawsze miała to co było jej potrzebne poza jedną rzeczą, obecnością Ojca. Ten bardzo często opuszczał dom na długo, wykonując przeróżne misje. Z początku nie do końca to rozumiała, więc nie raz zdarzało jej się rzucić zabawką w przychodzącą do niej opiekunkę.
Lata mijały, a Eri powoli pojmowała, że cały świat nie kręci się wokoło niej i jej ojciec jest potrzebny wszędzie, nie tylko jej. Zaczęła zaprzyjaźniać się z kolegami i koleżankami, z którymi bawiła się w przeróżne dziecięce zabawy, latając po ogrodach, parkach i wszystkich innych miejscach gdzie wpuszczano takie zgraje dzieci. Większość z nich nie miała zbytniego znaczenia na dalszy rozwój naszej bohaterki, jednak jeden z nich, starszy od dziewczyna o 3 lata blondyn o imieniu Gurenshiddo całkowicie odmienił jej patrzenie na świat, zaszczepiając w niej miłość do muzyki, której oddała się prawie całkowicie. To on nauczył ją grać na gitarze oraz harmonijce. Razem śpiewali i grali na wieczornych ogniskach czy też urodzinach swoich kolegów. Jednak oczywiście nie wszystko może trwać wiecznie i w dzień 12 urodzin dziewczyny chłopak gdzieś zniknął. Nikt nie był w stanie odpowiedzieć co się jej stało, a jedynym co po nim pozostało, to znaleziona przed domem Eri gitara wraz z jego podpisem i życzeniami.
Kolejne lata mijały jej na przeróżnych sprawach. Od momentu, kiedy jej ojciec został przywódcą klanu, musiała zacząć trenować, w końcu pokładano w niej duże nadzieje. Ciągle rozwijała swoje pasje, starając się nie zatracić samej siebie w tym nieprzyjaznym świecie i tak właśnie dotarliśmy do aktualnej sytuacji. Świat jest jeszcze bardziej nie spokojny niż zwykle a nasza bohaterka powoli wchodzi w dorosły świat, czyżby to był przypadek?? A może to właśnie dla niej przygotowana jest ta przygoda?? Niedługo wszyscy o tym usłyszymy!!
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Klan Nara - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Nara, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych. Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Nara przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu
Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
Wiedza o Towarach Luksusowych - w Midori można zakupić substancje Janome i Shūfuku.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kage Mane
NATURA CHAKRY: DOTON
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 9
SZYBKOŚĆ 18
PERCEPCJA 9
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 41
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
NINJUTSU
KAGE MANE
D
C
Kage–Kubishibari no Jutsu
Kagemane Shuriken no Jutsu
DOTON
D
Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
Doton no Jutsu
Doton: Doryūsō
C
FUINJUTSU
SEIDO
D
Kage Shuriken no Jutsu
Sōshuriken no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kabura na lewym Udzie
Kabura na prawym Udzie
Torba na biodrze z Lewej Strony
Rękawiczki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura na lewym Udzie [30 / 30]
Kabura na prawym Udzie [20 / 30]
Torba na biodrze z Lewej Strony [44 / 140]
mały zwój z kosmetykami
2x mały zwój z ubraniami
notes
2x ołówek
Lusterko
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Pinionszki
PH: Link
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: