DANE PERSONALNE
IMIĘ: Hikare
NAZWISKO: Inuzuka
KLAN: Inuzuka
WIEK [DATA URODZENIA]: 14
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 165cm | 57kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Chłopak wygląda całkiem normalnie. Jak typowy czternastolatek. Prawie. Z jedną małą różnicą. Hikare może się poszczycić średniej długości włosami czerwonego koloru. Szkarłatne włosy są jego znakiem rozpoznawczym. Grzywka lekko przysłania mu widok, ale młodzieniec zdążył do tego przywyknąć.Oczy - dokładnie ten sam kolor co włosy. Jakiś dziwny przypadek? Mutacja? Któż to wie - dość nie spotykany kolor, trochę niestandardowy. Nadaje chłopakowi nieco powagi i tajemniczości. O ile w ogóle można tak mówić o tak młodym dzieciaku. Na lewym uchu znajduje się srebrny kulisty kolczyk. Hikare jak na swój wiek jest dosyć mocno umięśniony. Często biega z Arashim, można o nich z łatwością stwierdzić, że energiczny z nich duet. Cały wolny czas spędzają w biegu i wzajemnych gonitwach. Wraz z wybijaniem kolejnych lat zaczęły się również regularne treningi z Ojcem i jego Ryo, dzięki którym ciało młodzieńca nabrało męskich walorów. Jak każdy członek klanu Inuzuka posiada również czerwony tatuaż na twarzy w kształcie kłów. Jest to pamiątka z dnia gdy otrzymał swojego wiernego partnera – Arashiego od swojego Ojca.
UBIÓR: Młody chłopak ubiera się dosyć skąpo. Jego Ojciec nigdy nie zarabiał bardzo dużo co spowodowało, że nie posiadali dużego budżetu na garderobę. Młody Inuzuka przeważnie nosi krótkie ciemnozielone spodenki i czarny T-shirt. W chłodniejsze dni zarzuca na siebie bluzę z kapturem w identycznym odcieniu zielonego co jego spodenki. Jest ona na niego trochę za duża, ale nie przeszkadza mu to, czuje się w niej swobodnie. Nosi czarne buty z przetartą od ciągłego biegania podeszwą. Dodatkowo Hikare często miewa obandażowane łydki i stopy oraz przedramiona. Dzięki temu unika odcisków na stopach i otarć na łokciach od upadków przy zle wymierzonych skokach.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Czerwone tatuaże na twarzy w kształcie kłów
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Młody przedstawiciel klanu Inuzuka jest bardzo pozytywnie nastawionym chłopakiem. Wiecznie uśmiechnięty spędza czas ze swoim towarzyszem – Arashim. Ciągłe towarzystwo partnera sprawia, że chłopak nigdy nie poczuł takiego uczucia jak samotność. Wśród rówieśników wyróżnia go jego upartość. Gdy młodzieniec postawi sobie jakiś cel, dąży do niego na każdy możliwy sposób i wprost nienawidzi przegrywać. Hikare posiada przywódczy charakter choć na tym etapie rozwoju jeszcze nie jest tego świadom. Jego wadą jest zbyt duża zawziętość. Gdy czuje, że ktoś jest od niego w czymś lepszy potrafi stać się opryskliwy i niecierpliwy. Ojciec zawsze mu powtarzał, że wraz z wiekiem z tego wyrośnie i zrozumie, że do celu dojdzie tylko ten, który wykaże się największą cierpliwością.
NAWYKI: Chłopak ma trochę za długą grzywkę co sprawia, że często ją przeczesuje ręką.
NINDO:
HISTORIA: Odkąd Hikare pamiętał byli tylko we trójkę, on, jego Ojciec oraz Ryo – Ninken Ojca. Chłopak nigdy nie dowiedział się, co stało się z jego matką. Jako maluch wielokrotnie o to wypytywał lecz Ojciec nienawidził o tym rozmawiać. Dopiero gdy stał się nastolatkiem przestał o to ciągle pytać, ponieważ zrozumiał, że Ojciec robi wszystko aby mu niczego nie brakowało. Bardzo dorośle jak na swój wiek podjął decyzję by więcej nie poruszać tego tematu. Uznał, że dla staruszka muszą być to zbyt bolesne wspomnienia i kiedyś na pewno nadejdzie dzień gdy Ojciec będzie gotowy by wszystko mu opowiedzieć. Czuł się mimo wszystko dosyć samotnie podczas gdy Ojciec przebywał poza domem na misjach bądz innych różnego rodzaju pracach. Sytuacja zmieniła się, gdy któregoś słonecznego dnia jego opiekun wrócił do domu z małym zawiniątkiem na rękach. To był dzień, w którym młody Inuzuka poznał swojego najwierniejszego towarzysza - Arashiego. Od tamtej pory chłopak zapomniał co to samotność. Cały wolny czas spędzał z partnerem. Więz, która między nimi powstała była potężna i nierozerwalna. Arashi stał się dla niego największym oparciem. Zyskali wobec siebie ogromne zaufanie i każdy oddał by życie za drugiego. Hikare wychowywał młodego szczeniaka i nie zajęło to długo czasu gdy zaczęli się rozumieć. Razem dojrzewali a beztroskie dni powoli dobiegały końca. Jakiś czas temu Ojciec uznał, że czas by młody Inuzuka stał się pełnoprawnym przedstawicielem klanu. Młodzieniec wraz z partnerem chętnie zaczęli trenować pod pieczą Ojca. Obaj zadziorni pragnęli przemierzyć cały świat i przeżyć jak najwięcej przygód. Chcieli posiąść siłę i nieść pomoc.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Inushiru
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 15
PERCEPCJA 41
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 41
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 58
KONTROLA CHAKRY: E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU : D
GENJUTSU: E
STYLE WALKI:
IRYōJUTSU: E
FūINJUTSU: E
ELEMENTARNE:
KATON
SUITON
FUUTON: D
DOTON
RAITON
KLANOWE: D
JUTSU:
NINJUTSU:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Utsusemi no Jutsu
[D] Hikari no gijutsu-kyu
[D] Suienzou no Jutsu
FūINJUTSU:
[E] Fūin no Jutsu
ELEMENTARNE:
FUUTON:
[D] Fūton: Enshō No Kaze
[D] Fūton: Gōkūhō
KLANOWE:
[D] Shikyaku no Jutsu
[D] Dainamikkumakingu
[D] Jūjin Bunshin
[D] Tsūga
SEIDO:
[D] Kage Shuriken no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Kabura na broń
- Torba
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
-5 kunai - w torbie
-5 shurikenów - w kaburze
-4m bandaży - w torbie
-2x bombka dymna - w torbie
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: BANK
PH: PH
MISJE:
D - 0
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0