DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kurumi
NAZWISKO: Senju
KLAN: Senju
WIEK [DATA URODZENIA]: 16 [369]
PŁEĆ: kunoichi
WZROST | WAGA: 175cm I 63kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Kurumi jest dość wysoką dziewczyną o zgrabnej, wysportowanej sylwetce. Jasna karnacja stanowi kontrast dla sięgających do lędźwi włosów, których stopień ciemności porównać można do bezgwiezdnej, bezchmurnej nocy. Ot, idealna czerń. Tuż pod równo ściętą grzywką znajdują się duże oczy, z których głębi wydobywa się kolor letniego, popołudniowego nieba. Patrząc na silne nasycenia barwy można by stwierdzić, że to oczy właśnie są źródłem, gdzie gromadzi się cała, nieokiełznana energia Kurumi. Ale o tym później. Idąc dalej, delikatnie wystające kości policzkowe i drobny nosek zaprowadzą nas do ust o malinowym kolorze. Nie są one specjalne duże, lecz do cienkiej kreski także nie powinno się ich zaliczać. Ułożone w uśmiech wydają się idealnie współgrać z resztą twarzy, mimo iż uśmiech ten ostatnio zbyt często przybiera zadziorny wygląd, gdzie jedynie lewy kącik ust unosi się do góry, zostawiając prawą stronę w tyle... znaczy w dole.
UBIÓR: Kurumi uwielbia połączenie czerwieni z czernią. Zapewne miałaby chrapkę na Akatsukowy płaszcz, gdyby organizacja ta istniała w przedstawionych czasach. Niestety, aktualnie dziewczyna musi się zadowolić czerwoną bluzkę bez rękawów, których to brak zastępuje cienką, czarną kurtką z ozdobami w postaci drobnych ćwieków przy ramionach. Odsłoniętą szyję przykrywa o równie ciemnym zabarwieniu apaszka, a jeśli pogoda dopisuje, wtedy można dostrzec srebrny łańcuszek zakończony samotnym, czerwonym kamieniem, który to wisi swobodnie nieco nad dekoltem. Na nogi Kurumi zakłada dopasowane, czarne spodnie z wygodnego materiału, sięgające do kostek. Oczywiście jest to wersja na chłodniejszą pogodę, gdyż wraz z cieplejszymi dniami dziewczyna wymienia długie nakrycie nóg na krótkie shorty, kończące się na połowie ud. Oczywiście również czarne. A buty jakie? Wygodne! I... czarne. Idealne do biegania, ani się w nich łatwo nie wywrócisz, ani nie pobrudzisz. Czego chcieć więcej od zwykłych butów?
ZNAKI SZCZEGÓLNE: brak
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Kurumi jest typem samotnego wilka. Oh, kolejna nieśmiała introwertyczka? Nie, nie.Dziewczyna zwyczajnie nie najlepiej dogaduje się z rówieśnikami przez jej uroczy charakterek. Lubi dowodzić grupie, dominować. Nie przepada za chodzeniem na kompromisy, a sprzeciwy przyjmuje wroga. Do tego posiada to swoje przyjazne poczucie humoru, które to podpowiada czarnowłosej, że strojenie sobie żartów z towarzyszy nie jest niczym złym, nawet takie leciutko przesadne. Do tego dochodzi padający to na prawo, to na lewo sarkazm, którego czasem ciężko odróżnić od zwykłej wypowiedzi.
Ogólnie Kurumi posiada buntowniczy charakterek. Nie lubi słuchać nakazów. Nie cierpi prawa, a przestrzeganie go ogranicza do wymaganego minimum. Mimo posiadaniu rodzinnego talentu w kierunku ninjutsu medycznego, dziewczyna woli przelać swoją fascynację na bronie - czym większa tym lepsza. Do innych treningów podchodzi niechętnie, co spowodowane jest także jej wrodzonym lenistwem. Powiem tak - gdybym wrzuciła tę postać jako typowego członka klanu Nara, to myślę, że spokojnie dostałaby "accepta". Ale przykro mi bardzo, tym razem to Senju będzie musiało użerać się z tą upierdliwością.
Pomimo ogólnie wybuchowego charakteru, Kurumi potrafi na krótszy okres czasu opanować się, kiedy wymaga tego sytuacja. Jest też całkiem dobra w kłamaniu. Co do tej czynności, nie waha się. Nie dręczą ją wyrzuty sumienia, w końcu kłamstwo jest wynikiem starcia z nakazami, a tych nie cierpi. Nie ma czego żałować!
NAWYKI: Często podnosi lewy kącik ust do góry podczas rozmowy, co daje wrażenie "cwaniackiego" uśmieszku
NINDO: Nindo to taka ZASADA, prawda? A co Kurumi myśli o zasadach? Dokładnie, także idziemy dalej.
HISTORIA:
Historię to dziewczyna dopiero napisze swoimi czynami. Eh, serio? No dobra, ale nie musicie siadać, jeśli stoicie. Tu nie będzie opadania kopar.
Kurumi jest mieszkanką terenów Shinrin, niewyróżniającą się niczym specjalnym, co mogłoby zapisać ją w jakiejś księdze rekordów. Posiada obojga rodziców ( wow! ) - mamę Nakiri i tatę Zoku. Oboje są użytkownikami Iryōjutsu, stąd też nikt się raczej nie zdziwi, że pracują oni w okolicznym szpitalu. Mimo wielu prób zachęcenia córki do podążania w tym samym kierunku, ta niechętnie bierze udział w leczniczym wolontariacie. A jak już się zgodzi, to późniejszych marudzeń nie ma końca. Dziewczyna woli przebywać czas poza zasięgiem wzroku rodziny, robiąc "nic konkretnego", co oznacza od bezsensownego włóczenia się po osadzie do wykonywania pomniejszych misji jako kunoichi, z których to część zarobionych pieniędzy odkłada na zakup "jakiegoś dużego miecza". Kosztowne hobby, ale coś trzeba kochać poza sobą.
Czy Kurumi posiada jakieś plany? Poza kupnem broni oczywiście. Cóż, szczerze to nie. Czasem nasuwa jej się na myśl jakaś podróż, jednak z dłuższej perspektywy wydaje jej się to męczące i niewygodne. Z drugiej jednak strony, czy te dwa przymiotniki nie opisują jej aktualnego życia? Trochę tak. Także konkretniejsze planowanie przyjdzie jej wraz z fabułą, a wtedy nasza młoda buntowniczka zadecyduje, co konkretniej chciałaby zrobić z tymże marnym żywotem, amen.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Wiedza o Senju -charakteryzują się młodym wyglądem i stosunkowo długim żywotem, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu
- Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
- Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
- Wiedza o Towarach Luksusowych - w Shinrin można zakupić substancję Kaunseringu.
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Mokuton
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Rakanken
UMIEJĘTNOŚCI:
[/color]
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 21
WYTRZYMAŁOŚĆ 41
SZYBKOŚĆ 38
PERCEPCJA 18
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 118
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Jutsu:
Ninjutsu.
- [E] Bunshin no Jutsu
- [E] Henge no Jutsu
- [E] Kai
- [E] Kawarimi no Jutsu
- [E] Kinobori no Waza
- [E] Suimen Hoko no Waza
- [E] Nawanuke no Jutsu
Doton.
- [D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
- [D] Doton no Jutsu
- [D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- [D] Doton: Doryūso
Rakanken.
- [C] Asshō
- [C] Hōshō
- [C] Tokken
FūINJUTSU.
- [E] Fūin no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Torba (na pasku, umiejscowiona przy prawym udzie)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
W torba:
- 5 kunai
- 5 skurikenów
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=5781
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 742#p88742
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: