DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shotaro
NAZWISKO: Aburame
KLAN: Aburame
WIEK: 15
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 175 / 75
RANGA: Akoraito
APARYCJA
WYGLĄD: Jestem młodym ninja. Wzrostem i posturą nie wyróżniam się spośród moich rówieśników. Uwielbiam chodzić w grubych ubraniach, gdyż zakrywają dużą część mojego ciała. Przez nie jestem bardzo blady, ale one mają jeszcze jedno ważne zastosowanie. Nie widać przez nie wychodzących z mojego ciała robaczków. Przeważnie zakrywam głowę kapturem, a oczy okularami, przez co tylko niewielki obszar twarzy jest odsłonięty do publicznej oceny. Pozwala mi to zachować tajemniczość i swego rodzaju anonimowość. Trudno zapamiętać osobę, której widziało się tylko drobny kawałek. Gdyby już ktoś dostrzegł moją twarz, jak natura ją stworzyła, dostrzegłby niebieskie tęczówki i krótko ogolone włosy, jak i również pieprzyk na prawym policzku, który jest taką moją cechą charakterystyczną. Mam odstające łopatki, ale nie bardzo lubię o tym rozmawiać. O pozytywnych cechach łatwiej się mówi. Na swój wzrost jestem raczej chudy. Niezbyt dobrze się z tym czuję. Od jakiegoś czasu próbuje zgrubnąć, ale nic mi w tym nie pomaga. Jem bez ograniczeń, a nie widać tego efektów. Podobno mam dobrą przemianę materii, choć nie do końca rozumiem, co to znaczy.
UBIÓR: Noszę szarą bluzę z kapturem, a pod nią przeważnie jakąś koszulkę. Bluzę praktycznie tylko do kąpania, więc ciężko mnie zobaczyć bez niej. Kiedy czuję się wyjątkowo, ubieram jaśniejszy odcień bluzy, taki zielonkawy, a na poważne okazje czarną. Lubuję się w przewiewnych spodniach różnych kolorów, więc tym raczej nie wyróżniam się spośród innych osób. Przeważnie większość z nich sięga po same kostki, ale zdarzają się wyjątki, kiedy ubieram krótkie spodenki. Czarne okulary zakrywają moje oczy i chronią przed słońcem. Są też o tyle praktyczne, że utrudniają wykrycie moich emocji, jako iż patrzałki są zwierciadłem duszy. Na stopy przeważnie ubieram jakieś niebieskie sandały. Bardzo ważne jest, żeby było wygodne i nie robiły się jakieś odciski po całym dniu ich noszenia. Potrafię chodzić kilka godzin po targu w poszukiwaniu perfekcyjnego obuwia.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Pieprzyk na prawym policzku.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Jestem prawdziwą pijawką. Najchętniej wypiłbym krew z innych ludzi, tak jak robią to inne robaki. No mam takie wampirze zapędy. Kolejną moją miłością życia jest śmierć. Uwielbiam ją zadawać różnym ludziom na mojej drodze shinobi. Później patrzeć jak z oczów ofiary ucieka życie. Nie ma lepszego uczucia na ziemi. Wiem, kiedy trzeba udawać, że jest się jakimś przyjemnym chłopakiem, żeby wkupić się w czyjeś łaski i zaatakować z zaskoczenia, kiedy nie będzie się tego spodziewał. Choć zdaję sobie sprawę, że potrzebuję przyjaciół, jeśli mam przetrwać w tym niebezpiecznym świecie. I mam tutaj na myśli prawdziwych przyjaciół. Dla nich potrafię być uprzejmy i pomocny. Lecz raczej nie ma co liczyć na moją bezinteresowną pomoc. Nawet wśród znajomych mam gdzieś w tyle głowy, że pomogę im, ale jeśli oni kiedyś w przyszłości zrobią coś dla mnie. Rzadko kiedy zapominam o tym, że wyświadczyłem komuś przysługę i przypomnę o niej, kiedy będę czegoś potrzebował. Pod niektórymi względami można o mnie powiedzieć, że jestem nieco psychopatą. Tak jakby empatia nie była zbytnio u mnie rozbudowana. Nie potrafię wczuć się w drugą osobę i przez to leży też u mnie współczucie. Ciężko mnie raczej przekonać do pomocy, grając mi na emocjach. Nie żałuję nikogo na mojej drodze i uważam, że każdy jest sam sobie winien, jeśli spotkało go coś złego, więc nie ma teraz co za nim płakać. Nowo poznanych osób traktuję z dystansem. Jestem świadom zagrożenia, jakie stwarzają.
NAWYKI: Poprawiam często kaptur, bo czuję, jakby mi spadał i nie zakrywał całej twarzy. I patrzę w oczy zabijanych postaci.
NINDO: Nie lekceważ nawet małego robaczka.
HISTORIA: Urodziłem się w klanie Aburame i w tym momencie zostałem skazany na Hijutsu tego szczepu. Nie żebym narzekał. Choć sam rytuał wprowadzenia we mnie robaków był dosyć bolesny. Oczywiście już dawno o tym zapomniałem, a zyskałem sojusznika do końca moich dni. Jako jedynak byłem rozpieszczany przez swoich rodziców, którzy długo czekali na dziecko. Strzegli mnie jak oka w głowie. Nie wyszło mi to zbytnio na dobre. Choć może nie mogli zrobić nic, żeby zapobiec mojej powolnej przemianie. Zawsze mnie wkurzało gdy ludzie deptali robaki. O ile to jeszcze można było wytłumaczyć tym, że nie wiedzieli, że coś chodzi pod ich nogami. Nie byli po prostu odpowiednio świadomi. Nic jednak nie usprawiedliwiało osób, które specjalnie zabijały owady albo co gorsza się nad nimi znęcali. Wtedy moja wyrozumiałość się kończy i wchodzę w pewnego rodzaju szał. Od zawsze tak miałem. Wiele razy wracałem z placu zabaw z podbitym okiem i kilkoma stłuczeniami, ale mój przeciwnik nie wyglądał ani odrobinę lepiej. I tak powoli dorastałem, coraz większą niechęcią dążąc niektórych ludzi. Czasami zacząłem myśleć o sobie jako o jednym z moich małych towarzyszy. Wraz z rozwojem mojego dziwactwa rozwijały się też moje umiejętności. Nie umknęło to liderowi mojego klanu, który ostatecznie awansował mnie na wyższą rangę. Rodzice wciąż traktują mnie jak kogoś wyjątkowego i popierają wszystkie moje decyzje, jakkolwiek dziwne by nie były.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Aburame - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Aburame, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Aburame zakrywa ubraniem praktycznie całe swoje ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Konchū
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 25
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 25
PSYCHIKA 100
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 92
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 82%
MAKSYMALNE ILOŚĆ ROBAKÓW : 100%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
NINJUTSU
GENJUTSU B
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYoJUTSU
FuINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE B
JUTSU:
Ninjutsu:
E:
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Kawarimi no Jutsu
Kinobori no Waza
Suimen Hoko no Waza
Nawanuke no Jutsu
Fuinjutsu:
E:
Fūin no Jutsu
Doton:
D:
Doton no Jutsu
Genjutsu:
C:
Kyakubu Satsu
Hana Kahen Tonsou
B:
Kurama Himo Baindo
Kuroichi
Klanowe:
D:
Hijutsu: Mushiyose
C:
Mushi Bunshin no Jutsu
Mushi Kame no Jutsu
B:
Kikaichū no Jutsu: Reberu Bi
Mushi Jamingu no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura (3 kunai)
Torba (5 shurikenów, 2 kunai z wybuchową notką, 2 wybuchowe notki)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Kasa
PH: PH
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: Transfer