DANE PERSONALNE
IMIĘ: Hikaru
NAZWISKO: Dōhitō
KLAN: Dōhito
WIEK [DATA URODZENIA]: 20 [364]
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 178 cm | 75 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Hikaru jest średniego wzrostu brunetem. Lata treningu zaowocowały smukłą, proporcjonalną sylwetką z wyraźnie zarysowanymi mięśniami brzucha oraz silnymi ramionami. Brakuje mu jednak sporo do typowego osiłka, czego oczywiście nie poczytuje sobie za złe. Ot, wygląda po prostu jak wysportowany dwudziestolatek, choć na co dzień nie eksponuje swoich mięśni, skrywając je pod ubraniami. Włosy krótko ostrzyżone, często w nieładzie, co świadczy o tym że chłopak nie przywiązuje bardzo dużego znaczenia do wyglądu. Jest dość przystojny, choć spojrzenie jego czarnych oczu wskazuje na obojętność wobec otaczającego go świata. Wyraz twarzy też zazwyczaj ma po prostu obojętny, choć od czasu do czasu uśmiechnie się czy skrzywi.
UBIÓR: Hikaru nosi zazwyczaj ciemne ubrania. Pełne buty do kostek, ciemne spodnie i cieniutka, czarna koszula z długimi rękawami to w zasadzie ubiór, w którym można go spotkać wszędzie. Podczas misji zwykł zasłaniać sobie dolną część twarzy maską lub krótkim szalem, którego końce opadają mu luźno na plecy. Otwór gębowy na klatce piersiowej jest skutecznie maskowany przez koszulę, natomiast na dłoniach prawie zawsze nosi ciemnego koloru cienkie rękawiczki z odkrytymi palcami. Mają one cechę szczególną - nacięcia w miejscach, gdzie Hikaru posiada charakterystyczne dla szczepu Dōhitō otwory gębowe. Dzięki temu w razie nagłej konieczności nie musi ich ściągać.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Otwory gębowe na wewnętrznej części obu dłoni oraz klatce piersiowej.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Charakter Hikaru może na pierwszy rzut oka wydawać się nieco skomplikowany, ale to tak naprawdę mylne wrażenie.
Pierwszą, wręcz naczelną cechą charakteru Hikaru jest jego obojętność. Tak, praktycznie nikt z jego otoczenia nie może pochwalić się tym, by kiedykolwiek widział w jego oczach płomień zaangażowania lub smutku. Przez lata Dōhitō wykształcił w sobie znakomicie funkcjonujący mechanizm odtrącania silniejszych emocji i, co ważne, jest tego świadom. Wie, że oprócz tego że unika rozczarowań, traci przez to dużo radości w życiu. Nie to jest jednak jego zdaniem najważniejsze. Najbardziej w takim stanie Hikaru ceni sobie to, że może patrzeć na rzeczywistość neutralnie, niemal obiektywnie, co pozwala widzieć ją po prostu taką, jaka jest. Zbyt duży entuzjazm i radość mąci umysł tak samo jak cierpienie i chęć ucieczki przed nim.
Wyczerpuje to w zasadzie temat charakteru naszego bohatera. Dla porządku należy jednak dodać, że nie jest on całkowicie bezduszny czy pozbawiony wartości - kieruje się on swoim własnym kodeksem, którego naczelną dyrektywą jest najprostsza w świecie zasada, że należy unikać zła. Oczywiście jego rozumienie to już zupełnie inna sprawa... Swoją drogą, zagwozdki moralne i filozoficzne są tym, co zajmuje chłopakowi czas, kiedy nie jest na misji i nie trenuje. Także i na tym polu ma jednak sporo dystansu do własnych możliwości poznawczych.
Hikaru posiada również jedną pasję, o której tak naprawdę nie wie prawie nikt. Uwielbia on patrzeć na dzieło swoich umiejętności klanowych w postaci wybuchów. Czasami zdarza mu się nie utrzymać w ryzach emocji i zachwycić się "piękną" eksplozją i jest to chyba jedyny element w jego zachowaniu, który odbiega od racjonalności i praktyczności, na które kładzie tak duży nacisk. Cóż, to doskonały przykład na to, że pewne rzeczy po prostu zostają w rodzinie.
NAWYKI: Czasami lubi przeżuwać wykałaczkę lub źdźbło trawy
NINDO:
HISTORIA: Jeśli liczycie na spektakularną opowieść o nastolatku, który uciekł od tyrańskich rodziców albo który tych rodziców stracił w wyniku niesamowitej tragedii i który zasługuje na miano cierpiętnika dekady, to od razu rozwieję Wasze wątpliwości. Historia tego chłopaka z wybuchowego klanu niespecjalnie nadaje się na thriller czy powieść sensacyjną ani nawet na opowiadanie popadających w depresję nastolatków.
Tak naprawdę jedynym, co czyni życie Hikaru w jakikolwiek sposób bardziej "ponadprzeciętnym" od zwykłego szaraka, są jego więzy krwi. Oczywiście on sam tak nie uważa, a niekiedy nawet sam fakt bycia shinobi ukrywa. Przejdźmy jednak do rzeczy.
Chłopak urodził się w szczepie Dōhitō, jako pierwsze dziecko shinobiego zajmującego średnią pozycję w hierarchii klanowej. Miał dwójkę młodszego rodzeństwa, siostry Katori i Miyuki, z którymi łączyły go relacje poprawne, choć nie przesadnie czułe. Niewiele silniejsze uczucie łączyło go z rodzicami.
Młody Dōhitō odebrał solidne wykształcenie i podstawy sztuki wojowania. Ojciec wyuczył go jak nie zginąć w świecie ninja w ciągu pierwszych kilku minut od wyruszenia samodzielnie na misję, ale to w zasadzie wszystko. Ani on ani matka Hikaru nie wykazywali specjalnego przywiązania do klanu, co w jakiś sposób ukształtowało także i młodego dzieciaka. Oczywiście nie od razu - na początku był on niezmiernie zaangażowany w kultywowanie wartości takich jak honor czy przywiązanie do rodu. Później jednak, widząc postawę rodziców, zaczął cechować się daleko idącą ostrożnością, a nawet obojętnością. Obojętnością, która miała mu towarzyszyć stale w dalszym życiu.
Z biegiem czasu Hikaru wyrobił sobie wśród rówieśników i reszty otoczenia renomę jako solidny i zdolny członek klanu. Mimo bijącego od niego braku uzewnętrzniania i neutralności, nie można było mu przedstawić zarzutu bycia nielojalnym czy niedokładnym w tym, co robił. Nie uchodziło to uwadze jego kolegów i znajomych i przełożyło się na to, że nigdy nie nawiązał z nikim stosunków przyjacielskich. Rzecz jasna nigdy nie pomyślał, by do czegokolwiek było mu to specjalnie potrzebne.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza o Haretsu - Haretsu porywa wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kibaku Nendo
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 8
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 37
PERCEPCJA 28
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 11
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 88
KONTROLA CHAKRY B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 103%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE B
JUTSU:
KLANOWE:
RANG D: C1: Shī Wan,
RANGA C: C2: Nendo Bunshin, C2: Nendo Kurīchā,
RANGA B: C2: Shī Wan, C2: Jibaku Bunshin
DOTON:
RANGA C:Doton: Doro Kawarimi no Jutsu, Doton no Jutsu, Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu, Doton: Doryūsō
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Dwie torby na glinę przypięte po bokach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 2 kg gliny, 4 kunai, 4 shurikeny, 4 senbony /1kg gliny w lewej torbie, 1 kg gliny i reszta w prawej torbie/
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=5468
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=5469
MISJE:
D - 0
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=108&t=5448