Strona 1 z 1
Onimaru Kouga
: 13 kwie 2018, o 15:24
autor: Onimaru Kouga
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kouga.
NAZWISKO: Onimaru.
KLAN: Bezklanowiec.
WIEK [DATA URODZENIA]: Siedemnaście lat.
PŁEĆ: Shinobi.
WZROST | WAGA: Metr siedemdziesiąt pięć / siedemdziesiąt jeden kilogramów.
RANGA: Doukou/Uczeń.
APARYCJA
WYGLĄD: Onimaru to przykład młodego mężczyzny, któremu pokwitanie nie za bardzo wyszło. Ma jasną, niemalże bladą skórę. Ta, co raczej nie często się zdarza w przypadku przedstawiciela płci brzydszej, jest nienaturalnie delikatna w dotyku, acz nie do tego stopnia, by konkurować ze skórą statystycznej białogłowy. Choć bohater nie może pochwalić się szczególnym wzrostem, to może zrobić niespodziewane wrażenie całkiem widocznie wymodelowanymi mięśniami. Ciężko jest je jednak zobaczyć, póki nasz jegomość się nie rozbierze, bo przy jego szczupłej sylwetce muskulatura jest skutecznie zakamuflowana pod każdym ubiorem, które nie przylega ciasno do ciała.
Onimaru ma średniej długości, czarne włosy, które są wiecznie utrzymywane w nieładzie. Na świat patrzy za pomocą fioletowych oczu, które na tle jego lica wydają się nieco większe, niż powinny. Jego twarz charakteryzuje się delikatnymi rysami, co dodaje mu nieco uroku i może okazać się nieodzowne w przyszłości, jakby z jakiegoś powodu będzie musiał udawać dziewczynę. Dopiero przyglądając się nieco dokładniej facjacie bohatera można łatwiej odnieść wrażenie, że ma się do czynienia z młodym mężczyzną, a nie nieco ładniejszą Niemką.
UBIÓR: Niegdyś fan klasycznego ubioru pokroju kimono, od jakiegoś czasu preferuje bardziej funkcjonalne i oryginalne odzienie, które jest mu szyte na specjalne życzenie (nic więc dziwnego, że trochę go frasuje, jeżeli nie irytuje, gdy jego ciuchy ulegają zniszczeniu). Podstawowy zestaw składa się na biały podkoszulek, białą marynarkę, białe spodnie, białe skarpetki i czarne waraji. Ma też w zwyczaju nosić wokół szyi chustę w szachownicę, jednak jej utratę lub zniszczenie o wiele łatwiej jest mu zdzierżyć. W zimniejsze dni jego preferencje co do ubioru nie ulegają znacznym zmianom: chusta zostaje zastąpiona grubym szalem, a na normalny ubiór narzuca płaszcz, by lepiej znieść wszelakie nieprzyjemności pogodowe.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Fioletowe oczy,
twarz o nieco kobiecych rysach,
ekstrawagancki ubiór.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Lekkomyślność jest jego główną cechą. Onimaru ma brzydki zwyczaj robienia tego, na co ma ochotę, gdy ma na to ochotę, nie bacząc na konsekwencje. Przyświeca mu idea, że zamiast się przejmować tym, co może pójść nie tak i się przez to powstrzymywać przed działaniem, lepiej się przekonać o wszelakich niekorzyściach na własnej skórze. Jeżeli coś lub ktoś przykuje uwagę bohatera, ten czym prędzej będzie chciał się przyjrzeć sprawie/osobie bliżej, jeżeli dotychczas nie był zajęty czymś wystarczająco absorbującym. Lubi walczyć, mniej czy bardziej na poważnie, co jest efektem jego sadystycznej natury, ale również chęci samodoskonalenia. Choć zadawanie bólu sprawia mu przyjemność, to nie jest zwolennikiem odbierania czyjegoś życia. I jest świadomy, że takie podejście w obecnych czasach może mu narobić kiedyś kłopotów. Nie stroni od brudnych zagrywek, szydzenia z innych i prowokacji. Bo wygrywać można równie dobrze na tle fizycznym, jak i psychicznym. Najlepiej więc to robić na obu.
Kouga stwarza wrażenie osoby otwartej, beztroskiej i towarzyskiej. Nie cierpi się nudzić, więc by tego uniknąć stara się spędzać czas z innymi, jeżeli samemu nie może spożytkować wolnego czasu. Nie jest jednak naiwny i podchodzi z odpowiednim dystansem do innych. Ten jednak ulega skróceniu w miarę lepszego poznania danej jednostki. Zwykł gadać to, co mu ślina na język przyniesie, acz jest w stanie się czasem powstrzymać, by bardziej przemyślanym doborem słów nieco zmanipulować rozmówcę. Ceni sobie niezależność i ma problemy z wykonywaniem poleceń, dopóki nie nakładają się w znacznym stopniu z jego własnymi decyzjami. Onimaru jest typem trzymającym nerwy na wodzy. Często robi dobrą minę do złej gry, albo zachowuje się niestosownie do sytuacji. Ciężko mu jednak utrzymać opanowanie, gdy zbyt dużo rzeczy idzie nie po jego myśli. Lubi też kombinować i przechytrzać innych, czy to w realnym starciu, czy dla śmieszków.
NAWYKI: Mieczoświr. Uwielbia przyglądać się tym dziełom kowalskiej sztuki, rozmawiać o nich, szaleje mogąc nimi testowo kilka razy wymachnąć i jest wniebowzięty, jeżeli może przeciw nim skrzyżować własną broń.
Uwielbia jeść. Uczucie głodu źle wpływa na humor Onimaru, dlatego przekąsi coś przy każdej okazji. Darzy też nadzwyczajną sympatią osoby, które za własne pieniądze będą gotowe zrobić dobrze kubkom smakowym bohatera.
NINDO: "Tylko śmierć jest prawdziwą przegraną. A ja chcę być zwyciężcą".
HISTORIA: Zważywszy na czasy i realia, w jakich przyszło wszystkim egzystować, Kouga mógł być uważany za szczęściarza. Urodzony w normalnej rodzinie zasmakowałby równie normalnego dzieciństwa, jeżeli tylko miałby na to ochotę. Jego rodziciele, trudzący się kupiectwem, pozwalali swemu jedynemu synowi na wiele i dbali o to, by niczego mu nie brakowało. Swoboda, którą obdarowali swe dziecko, wynikała częściowo z ograniczonej ilości czasu, jaką mogli przeznaczyć na jego wychowanie. Z drugiej strony młody Onimaru od najmłodszych lat wykazywał się niecodzienną bystrością, inteligencją, ale również i sprytem. Nie było podstaw, by trzeba było się o niego specjalnie zamartwiać. A przynajmniej takie wrażenie odnosili rodzicie bohatera.
Chłopczyna wykorzystywał swój wolny czas nie tylko na harcach ze swoimi rówieśnikami, ale również na poznawaniu nie do końca kolorowej rzeczywistości, w której dane mu było żyć. Nie tylko opowieści kupców i przypadkowych podróżników nie napawały optymizmem serca młodego Onimaru, ale również doświadczenie parszywych poczynań rzezimieszków i złodziei w pewien sposób podziałały na jego psychikę. Już wtedy bohater szybko zrozumiał, że im prędzej nauczy się przetrwać na własną rękę, tym łatwiej mu będzie żyć w przyszłości. Wiedział również, że poproszenie rodziców o pomoc w tej sprawie nie wchodziło w grę. Nie spodziewał się po nich bezpośredniej dezaprobaty, tylko prób przekonania go, że nie musi się o nic martwić. Musiał więc działać na własną rękę.
Na początku zaczął częściej do zabaw używać kijów i podobnych, dłuższych przyrządów. Zaczął również namawiać swoich znajomych do nieco brutalniejszych zabaw, choć dalej w granicach zdrowego rozsądku. Tego typu rozrywka kończyła się sińcami i zaczerwienionymi zadrapaniami, jednak żaden z uczestników nie żałował i wracał do domu zadowolony. Kouga praktykował zabawę pseudo-mieczami również samotnie. Jakoś mu się to spodobało.
Z wiekiem Onimaru zaczął pomagać swoim rodzicom w ich kupieckich sprawach. Wciąż jednak cieszył się dużą swobodą, gdy tylko jego pomoc nie była potrzebna. W wolnej chwili praktykował szermierkę z synem jakiegoś znamienitego-czy-jakoś-tak mistrza miecza, oraz wdawał się w bójki z tutejszymi hultajami. Nie raz dostawał od nich w kość. Udało mu się też skontaktować z kilkoma osobami, by podszkoliły go w sztuce bycia Shinobi. I choć początki zyskiwania kontroli nad chakrą były toporne, to w końcu coś pękło w bohaterze i zaczął skutecznie opanowywać umiejętności oraz wiedzę ninja. Jego rodzice, wcześniej żyjący w błogiej nieświadomości, w końcu dowiedzieli się o poczynaniach syna. Początkowo nieprzychylni, w końcu zaakceptowali niecodzienne hobby Onimaru. Prawdopodobnie pogodzili się z faktem, że tego typu praktyki wyjdą ich dziecku na dobre, tym bardziej, że był coraz bliższy dorosłości.
W końcu rodziciele bohatera zaczęli wędrować gdzieś po prowincjach, oferując swoje towary wszystkim chętnym. A prawie dorosły Kouga, ostrzeżony opowieściami o ciągłych walkach i rozlewie krwi, dalej pracuje nad sobą. Wciąż przyświeca mu tylko jeden cel: zapewnić sobie przetrwanie, gdy sytuacja będzie tego wymagać. Nawet jeżeli podchodzi do tego z niepokojącym wręcz entuzjazmem, gdy z uśmiechem na ustach, na własne życzenie, wpada w liczne tarapaty.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Wiedza osób rozpoczynających rozgrywkę w mieście kupieckim Ryuzaku no Taki
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Brak.
NATURA CHAKRY: Fuuton.
STYLE WALKI: Chanbara.
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona - Odporny na ból
Nabyta - Brak.
PAKT: Brak.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 30 | 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 41 | 44
SZYBKOŚĆ 30 | 30
PERCEPCJA 20 | 20
PSYCHIKA 25 | 25
KONSEKWENCJA 30 | 33
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 121 | 124
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 104%
MNOŻNIKI: Odporny na ból: +10% Wytrzymałości
Odporny na ból: +10% Konsekwencji
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU D
STYLE WALKI (D - Jeden styl)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KLANOWE Brak.
JUTSU:
Ninjutsu [E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Genjutsu [D] Kasumi Jusha no Jutsu
Elementarne - Fuuton
Bukijutsu - Chanbara [C] Omotegiri
[C] Mikazukigiri
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Bokken (w ręku)
Torba (nad prawym pośladkiem)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Torba (40/70) 5 x kunai (30 obj)
5 x shuriken (10 obj)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Click!
PH: Click!!
MISJE:
D - 0
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Re: Onimaru Kouga
: 13 kwie 2018, o 16:07
autor: Papyrus
Re: Onimaru Kouga
: 13 kwie 2018, o 17:47
autor: Papyrus
Akcept, witamy na SW.
Ukryty tekst