DANE PERSONALNE
IMIĘ: Ite
NAZWISKO: Kouseki
KLAN: Kouseki
WIEK [DATA URODZENIA]: 16 lat
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 177 / 64 kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Ite jest jeszcze dzieckiem. Widać to na pierwszy rzut oka po jego twarzy, wystarczy spojrzeć na dłonie, ręce, szyję. Całe jego ciało ma w sobie jeszcze dziecięcą delikatność, która jest dopiero na początku swojej drogi do męskiej szorstkości i surowości. Wysoki młodzieniec nie jest również typem atlety. Jego smukła sylwetka ginie pośród tłumu, wąskie barki nie wskazują na to, aby trudnił się on codziennymi, ciężkimi fizycznymi treningami. Zamiast tego wygląda tak, jakby dopiero co obudził się z przypadkowej drzemki. Ma długie, piękne białe włosy, które często związuje w kucyk, aby nie przeszkadzały mu zasłaniając co chwila twarz i pole widzenia. Niestety, dotychczas nie wypracował w sobie dawki poczucia humoru, dlatego najczęściej kwituje wszystko dookoła tylko wbitym wzrokiem i rzeczowym komentarzem. Chłopak może uchodzić za przystojnego, jednak jedyne do czego przywiązuje wagę podczas dbania o wygląd i codziennej toalety, to tylko swoje włosy, reszta jest dla niego raczej obojętnym, codziennym obowiązkiem.
UBIÓR: Ite ubiera się bardzo prosto. Najczęściej są to zwykłe spodnie, otrzymane w przydziale jak każdy klanowy Doko, do tego czarna koszulka i ciemnoniebieska kurtka, dzięki której kolor jego włosów nie wybija się na pierwszy plan od razu, lecz dopiero po mrugnięciu okiem. Nie czuje się żadnym dyktatorem mody. Skromne życie w domu przy jeziorze sprawiło, że jego odzienie najczęściej jest proste i wygodne. Nie nosi się w kimonach, lecz proste spodnie i koszulki. W chłodne dni natomiast dysponuje kurtką z kołnierzem obszywanym futrem, lecz wciąż nie jest to żaden z bogatych strojów, które widuje się wśród wysoko postawionych członków klanu.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Śnieżnobiałe, długie włosy
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Lokalny patriota. Tak, to zdecydowanie można o nim powiedzieć bez wahania. Daishi, jako mała ojczyzna jest mu bardzo bliska. Równie ważna jest dla niego troska o klan jako wspólnotę ludzi, z którymi jest nierozerwalnie związany przez krew i geny. Taki związek jest mocniejszy niż przyjaźń czy miłość, wszyscy pozostali członkowie klanu są jak rodzina i Ite zawsze stanie po ich stronie. Niemniej jednak, jego poczucie sprawiedliwości nie różni się niczym od książkowych definicji. Broni słabszych, walczy ze złem, dużo je i myje zęby co wieczór. Lubi mieć święty spokój i wysoko ceni sobie rutynę dnia codziennego, jeden wspólny rytm, który przypomina mu oddychanie. Wdech, wydech, wdech wydech... tak mija dzień za dniem, wśród znanych widoków i znanych ludzi. Nie lubi natomiast pośpiechu, niecierpliwości, zbędnych tajemnic i gry pozorów. Jest człowiekiem prostym, a przy tym pracowitym, dlatego nie lub tracić niepotrzebnie czasu, gdy jego praca jest zorganizowana, a jej cele jasne. Uwielbia drzemki w środku dnia, te krótkie chwile sjesty między kolejnymi obowiązkami, gdzie może chociaż przez godzinę lub pół doładować swoje akumulatory.
NAWYKI: brak
NINDO: Lepszy kruchy pokój, niż najłaskawsza z wojen.
HISTORIA:
Nie jest skomplikowana. Ite urodził się i wychował w Daishi. Nie w osadzie rodu Kouseki, lecz nieco na uboczu, w domu przy jednym z wielu tamtejszych jezior. Niemniej jednak, jego tato pochodził z klanu, dysponował umiejętnościami tworzenia i manipulacji kryształu, jednak wypadek na jednej z misji zmusił go do przedwczesnej emerytury. Odkąd tylko chłopak pamiętał, jego ojciec miał problemy z władaniem lewą stroną swojego ciała, co często utrudniało mu wykonywanie męskich prac w domu i na zewnątrz. Dlatego też, od wczesnego wieku udział w domowych obowiązkach przypadał również Ite, który wychowany niemal wzorowo, był zdyscyplinowanym i karnym dzieckiem. Gdy syn skończył lat dwanaście, ojciec zaczął powoli wprowadzać go w tajniki kekkei genkai, które również i on posiadał. Do tej pory temat ten był w domu obecny, jednak młody Kouseki nigdy aktywnie w nim nie uczestniczył. Od przekroczenia tamtej magicznej bariery wieku dużo się zmieniło. W Ite została zaszczepiona powoli, lecz sukcesywnie i bezboleśnie idea zostania ważną podporą dla swojego klanu, mieszkającego w Seiyamie. Dlatego chłopak uczył się pilnie kontroli władania kryształem od swojego ojca, zamierzając na swój własny sposób wsławić samego siebie i imię swojej rodziny, choć na starcie swojej przygody w wielkim świecie, wciąż bliżej było mu do zwykłego myśliwego i rybaka, niż prawdziwego shinobi.
WIEDZA
INFORMACJE: brak
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W tej prowincji znajduję się osada klanu Kōseki - członkowie klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Kōseki, posiadają również informację o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Kōseki nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu
W Daishi zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Jūgo - członkowie klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Jūgo, posiadają również informację o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane ze szczepem wiedzą, że o Jūgo mówi się, iż zamieniają się w potwory, modyfikują swoje ciało kiedy wpadną w szał - co kłóci się nieco z opiniami, że wyjątkowo współgrają z naturą
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE: brak
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Shōton
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Takeda
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 25
PERCEPCJA 29
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 84
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON D
DOTON D
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu
(E) Bunshin no jutsu
(E) Henge no jutsu
(E) Kai
(E) Kinobori no Waza
(E) Suimen Hoko no Waza
(E) Kawarimi no jutsu
(E) Nawanuke no jutsu
Kōseki
(D) Shōton: Kuri no Ruhoīru
(D) Shōton: Rokkaku Shuriken
Fūton
(D) Fūton: Enshō No Kaze
(D) Fūton: Gōkūhō
Doton
(D) Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
(D) Doton no Jutsu
(D) Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
(D) Doton: Doryūsō
Fūinjutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): krótki łuk na plecach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai, 5 shurikenów w kieszeniach
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=77052#p77052
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=5126
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: