DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shinso
NAZWISKO:
KLAN: Hoshigaki
WIEK [DATA URODZENIA]: 12 | 372
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 1.60m; 48kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Poza typowymi, dla klanu Hoshikage cechami, nie różni się za bardzo od reszty rówieśników. W jego przypadku niebieski kolor skóry nie jest tak bardzo widoczny. Może to ze względu, na dużo bardziej wyrazisty odcień włosów, który przechodzi z niebieskiego w srebrny. Jego ślepia tak samo są koloru niebieskiego, bardzo dziwny zbieg okoliczności. Bardzo ostre rysy twarzy, którą dodatkowo zazwyczaj zdobi uśmiech. Co do jego postury, jak na swój wiek jest przeciętnego wzrostu. Jego wagę można określić słowem piórkowa, silniejszy podmuch wiatru mógłby spowodować przewrócenie się chłopaka
UBIÓR: Dodatkowo chłopiec ma na szyi owinięty szal
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Skrzela, lekko zaostrzone zęby.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Shinso mimo swojej inności, nie jest zamkniętym w sobie chłopcem, do którego trudno w jakikolwiek sposób przemówić. Zazwyczaj chodzi uśmiechnięty, co niezbyt pasuje do klimatu, który panuje w jego miejscu wychowania. Bardzo rzadko kiedy ustępuję, kiedy już sobie coś postanowi, stroni od kłamstwa. Z czystym sumieniem można określić go mianem człowieka godnego zaufania, który nie przedkłada swoich interesów nad cudze dobro. Mimo wszystko nie jest łatwowierny, aczkolwiek nawiązywanie kontaktów z innymi, przychodzi mu dość łatwo. Paradoksalnie jego ulubionymi potrawami są te przyrządzone z ryby.
NAWYKI: Na bardzo dużo rzeczy reaguje uśmiechem. Niekiedy szyderczo.
NINDO:
HISTORIA:
Od najmłodszych lat Shinso wychowywał się sam, informacje na temat jego rodziny, o ile jakąkolwiek ma były i są dla niego jedną wielką niewiadomą. Większość czasu aż do momentu, w którym znajduje się teraz, spędził w regionie zwanym Morskimi Klifami. Żył głównie pod wodą, co umożliwiały mu skrzela, dzięki nim mógł swobodnie oddychać. W swoim krótkim życiu nie trafił na zbyt wielu osobników podobnych do niego. W pewnym sensie mógł czuć się wyjątkowy, ale nie był to zbyt wielki powód do dumy. Czas spędzał głównie, obserwując podwodne stworzenia, w większości były to rekiny. Od najmłodszych lat musiał sobie jakoś radzić. Miał swoją małą chatkę, choć nazywanie tego w ten sposób do duże wyolbrzymienie. Raczej był to szałas, który głównie służył mu do składowania i przyrządzania jedzenia, które wcześniej zdobył.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: W tej prowincji znajduję się osada klanu Hōzuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Hōzukiemu, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Hōzuki mają charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni
W Kantai zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Hoshigaki oraz Szczepu Shabondama - członkowie tych szczepów, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przysługujących każdemu z tych klanów (Hoshigaki o swoich, Shabondama o swoich), posiadają również informacje o własnych umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem Hoshigaki wiedzą, że jego członkowie posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą
Osoby niezawiązane ze szczepem Shabondama wiedzą, że nie mają oni charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Ranmaru - szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
Wiedza o Yuki - ród samotników, izoluje się od reszty klanów, nie wtrąca w nie swoje sprawy, członek tego klanu to często cichy, ale skuteczny zabójca, potrafią manipulować lodem
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Same no Karada
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Bukijutsu: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 20
KONSEKWENCJA 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 80
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100% +2%(W) + 5%(bonus z klanu)
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON D
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Klanowe:
Suiton:
Nazwa Suiton: Mizu Kawarimi
Pieczęci Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Maksymalnie 20 metrów
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny
Opis Najzwyklejsze Kawarimi no Jutsu - lecz z jedną, za to znaczącą różnicą. Tym razem użytkownik może się zamienić miejscem z dowolną cieczą o tej samej objętości, co jego ciało. Dzięki temu można podmienić się z odrobiną wody z np. jeziora, nie zaburzając jej powierzchni - i co ważniejsze, wychodząc z opresji. Aby technika zadziałała, trzeba spełnić te same warunki co przy normalnym Kawarimi - trzeba być świadomym nadchodzącego ciosu.
Nazwa Suiton: Kirigakure no Jutsu
Pieczęci Tygrys
Zasięg max Suiton: na D - 35 m średnicy, na C - 50m średnicy, na B - 75m średnicy, na A - 100m średnicy , na S-125m średnicy
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za podtrzymywanie)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Ciekawa technika Suitonu, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie bardzo gęstej mgły, przez którą właściwie nikt nic nie widzi. Shinobi staje w specjalnej pozycji (prawa ręka składa połowę pieczęci Barana, drugą zaś podnosi się nad głowę) i zaczyna wydzielać z siebie chakrę Wody. Im wyższa ranga danego shinobi, tym dłużej można utrzymać mgłę. Trzeba też zaznaczyć, że wytworzona zasłona nie jest w stanie oszukać doujutsu takich, jak Byakugan lub Tsujitegan. Sharingan jednak zostanie w niej zmylony.
Nazwa Suiton: Mizutetsu no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Bezpośredni
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe W pobliżu musi się znajdować jakiś zbiorniczek wody, nawet kałuża
Opis Jutsu idealne do zastawiania pułapek na przeciwników. Shinobi rozprowadza chakrę Suitonu po całym swoim ciele, co pozwala mu na zmienienie swojego ciała w wodę i ukrycie się w innych zbiornikach - nawet tak niewielkich jak kałuża. Pozwala to na wykorzystanie elementu zaskoczenia na niczego nie spodziewających się oponentach. Wymaga jednak obecności niewielkiego zbiorniczka wody.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5x shuriken, 5x kunai - kieszenie płaszcza.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=5116
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=5115
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: