DANE PERSONALNE
IMIĘ: Rin
NAZWISKO: Emiya
KLAN: Maji
WIEK [DATA URODZENIA]: 18
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 160 cm | 50 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Gdy ktoś patrzy na Rin pierwszym co zauważa są jej włosy. Sięgają one szyi i są spięte w kitkę z lewej strony jej głowy, jednak nadal wydaje się, że są niepoukładanie i każdy kosmyk sterczy w inną stronę, ale to nie to zwraca uwagę każdego kto ją spotyka, a ich kolor. Powiedzenie, że są rude jest takim niedopowiedzeniem, jakim by było powiedzenie, że słońce jest ciepłe. Ludzie różnie określali ich kolor jej włosów: wiewiórcze, marchewkowe, krwiste, jednak najbardziej trafnym i najbardziej przez nią lubianym określeniem jej włosów jest powiedzenie, że są koloru ognia. Kolejną rzeczą nietypową u Rin jest kolor jej oczu, są one złote lub bursztynowe, zależy kogo się spyta, są one niekiedy zasłaniane przez grzywkę, która jest niekiedy zbyt długa. Jak już jesteśmy przy opisywaniu jej twarzy, która ma trójkątny kształt, to znajduje się na niej drobny, zgrabny nos i cienkie usta. Cera dziewczyny jest zdrowego koloru.
Wzrost Rin jest nieco większy od średniej wysokości jej rówieśniczek, a cały jej tłuszcz zgromadził się tam gdzie powinien przez co mimo, że jest chuda to ma kształtny biust, którego miseczkę można określić jako D, i pupę. Dodatkowo jej walory podkreślane są przez ubiór jaki nosi. Ostatnią rzeczą, która zwraca uwagę innych są jej piękne długie nogi, także podkreślane przez jej ubiór.
UBIÓR:
Dziewczyna nosi lekko zmodyfikowane kimono. Jest ono koloru głównie różowego z domieszką czerwieni licznie zdobione elementami kwiatowymi. Zdobienia są głównie w kolorach białym, czerwonym i różowym, jednak gdzieniegdzie przewijają się pomarańcze, żółcie, a nawet brązy. Jej talie przeplata pas obi podkreślający jej biust. Jest on w różnych odcieniach niebieskiego, rozjaśniających się ku jego środkowi, nie licząc ciemnego paska na środku. Zdobią go nieliczne żółte zdobienia oraz jedna zielonożółta kokarda na jego środku pod prawą piersią. Kimono posiada szerokie rękawy, które można spiąć w sytuacjach gdy ich wielkość przeszkadza, jednak pozostają one wtedy na tyle szerokie by można było coś pod nimi schować. Kimono pod pasem obi sięga maksymalnie kolan, jednak jest tak wycięte, że prawą nogę przykrywa mnie materiału niż lewą, przez co nie kimono utrudnia poruszania.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Kolor włosów i oczu
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Chłodna, bezwzględna, bez uczuć, nieprzystępna, pragmatyczna, cyniczna, niehonorowa, bez dumy. Takie wrażenie może odnieść ktoś kto pierwszy raz spotkał się z Rin lub ktoś kto spotkał się z nią w walce. I tak, dla takich osób taka właśnie jest, lecz jest to tylko jej maska. Podczas przybierania niej dziewczyna staje się właśnie taka, wtedy liczy się dla niej tylko i wyłącznie cel zadania, nieważne czy tym celem jest jakiekolwiek zlecenie czy po prostu wygranie walki, liczy się odniesienie celu i Rin osiągnie go takimi środkami jakimi będzie musiała, jednak brak honoru czy dumy na polu walki to nie element jej maski, a jej osobiste przekonanie. Sądzi ona że na polu walki nie ma miejsca ani czasu na unoszenia się dumą czy honorem, są tam tylko żywi lub martwi i Rin nie zamierza być tym drugim. Niektórzy porównują tą maskę to broni jaką Rin walczy czyli miecza.
Inne zdanie o niej mają ci, którzy znają ją osobiście, no a przynajmniej ci, którzy znają ją dobrze, bo dla innych nadal jest oziębła i nie przystępna. Ci, którzy ja naprawdę znają wiedzą, że Rin, jeśli nie przywdziewa maski jest przyjazna, serdeczna, lubi pomagać swoim bliskim i jest uparta. Nie lubi używać zwrotów grzecznościowych gdy nie musi i bardzo łatwo można ją sprowokować. A swoich najbliższych będzie broniła niczym lwica swoich lwiątek.
NAWYKI:
Owijanie kosmyków włosów na palec
Częste poprawianie grzywki.
NINDO:
Na polu walki nie ma miejsca na honor, znajdują się tam tylko żywi i martwi, a ja nie zamierzam być tym drugim!
HISTORIA: .
Rin nic nie pamięta ze swojego życia przed dziewiątym rokiem życia poza swoim imieniem "Rin". Jej pierwszym wspomnieniem było to, że została uratowana z pożaru, który strawił całą jej rodzinną wioskę, przez mężczyznę, którego z dumą mogła potem nazywać swoim ojcem. Nazywał się on Emiya Kiritsugu, był on wędrownym shinobi, którego życiowym celem było pomaganie tym, którzy sami nie mogli sobie poradzić.
Zmieniło się to po uratowaniu Rin kiedy to zdecydował się on osiąść i zająć się wychowywaniem przybranej córki oraz jej treningiem, by ta mogła sobie poradzić sama w razie gdyby mu się coś stało. Śmierć w tych czasach i w tym zawodzie nie była niczym dziwnym, więc trening swojego nowego dziecka uznał za oczywisty krok po jej przygarnięciu. Pierwsze dwa lata Rin uczyła się kontroli chakry jak i pierwszych jutsu rangi E. Trening jej nowego ojca nie był łatwy, ale dawał rezultaty, co oczywiście nie przeszkadzała dziewczynie w narzekaniu. Podczas treningu okazało się, że jest ona nadnaturalnie dobra w walce mieczem, toteż Kiritsugu dodał i naukę posługiwania się ostrzem do praktyk. Niestety jedyny miecz jaki Kiritsugu posiadał to był stary, ale nadal ostry gladius lecz do treningów walki mieczem był on odpowiednim orężem
W tym czasie także wpajał jej to, że na polu bitwy są tylko martwi i żywi, sojusznicy i wrogowie, nie ma tam miejsca na honor czy łaskę, a śmierć jest śmiercią i nie ma różnicy w jaki sposób ktoś umarł. Wiedział to z własnego doświadczenia, widział jak jego przyjaciele giną, bo podarowali komuś życie, albo byli honorowi i kończyli zabici przez tych mniej honorowych. Rin nie do końca to rozumiała, a raczej nie chciała tego rozumieć, w swoim niewinnym sercu nadal wierzyła, że ludzie potrafią się zmieniać i warto przebaczać innym, a dobijanie rannego przeciwnika czy atak od pleców to najgorsze co można uczynić.
Po około trzech latach Kiritsugu uznał, że Rin jest gotowa do poznania natury swojej chakry. Zakupił on w tym celu specjalny papier i wręczył go swojej córce z poleceniem by przelała swoja na niego swoją chakre. Jej chakra posiadała silną naturę Raitonu. I jak się niedługo potem okazało podczas jednego z treningów posiada również słabszą naturę dotonu, była ona bardzo słaba i jej wykorzystanie wymagałoby treningu ale była, a posiadanie dwóch natur chakry u kogoś kto dopiero zaczynał być shinobi, a raczej kunoichi w tym przypadku, nawet jeśli druga jest słabsza nie było takie częste i najczęściej wiązało się z pochodzenia z klanu lub szczepu posiadającego elementarne kekkei genkai. Kiritsugu uratował Rin w jednej z osad w Atsui, gdzie mieszkał ród Sabaku i szczep Maji, więc Rin prawdopodobnie była z jednej z tych rodzin. Kiritsugu stawiał raczej na Maji, gdyż spotkał kilku Sabaku, na szczęście nigdy jako wróg, i każdy z nich posługiwał się fuutonem oraz swoimi jutsu klanowymi, a nie dotonem, a zwłaszcza raitonem. Z racji na dobre współgranie walki mieczem i raitonu kolejne dwa lata Kiritsugu i Rin spędzili na treningu tego właśnie żywiołu przerywanego przez wyjazdy jej ojca w poszukiwaniu kogokolwiek, kto mógłby potwierdzić jego przypuszczenia oraz by odnaleźć jakiegokolwiek jej krewnego, a najlepiej oba na raz, jednak bez skutku.
Jednak jedna z podróży jej ojca się przeciągała i Rin zaczęła już martwić się o najgorsze gdy, po kilkunastu dniach Kiritsugu wrócił do niej przyprowadzając ze sobą starszego mężczyznę z podobnym kolorem włosów do dziewczyny. Okazało się, że jest on jej najbliższym żyjącym krewnym, bratem jej matki. Potwierdził on prawie natychmiast, że Rin jest jego siostrzenicą i zaproponował jej powrót do reszty szczepu. Rin nie wiedziała co o tym myśleć, uważała Kiritsugu za swojego ojca, prawdziwego ojca, w końcu nie pamiętała nikogo innego, a tu pojawił się jej wuj, tak dziewczyna postanowiła go nazywać, mówiący, że są rodziną i chcący zabrać ją od jej taty. Patrząc na korzyści płynące z powrotu zgodziła się ale pod dwoma warunkami. Pierwszy był taki, że Kiritsugu pójdzie z nimi, a drugi był taki, że jej nazwiskiem nadal będzie Emiya. Wuj zgodził się na jej warunki prawie bez zastanowienia, co prawda było widać w jego oczach ślady smutku, że Rin bardziej identyfikuje się z Emiyą lecz w jej przypadku było to zrozumiałe.
Po kilku dniach wyruszyli do rodzinnej osady dziewczyny. Pierwsze kilka dni podróży przebiegły bez przeszkód jednak czwartego dnia spotkali dużą grupę bandytów i wszystko przebiegało dobrze Kiritsugu i jej wuj zabili większość z nich, Rin walczyła z dwoma z nich jednego zabiła, co było w zasadzie jej pierwszym pozbawieniem kogoś życia, ale drugiego tylko zraniła śmiertelnie, a przynajmniej tak jej się wydawało, ale go nie dobiła gdy ten zaczął błagać ją o życie. Chcą udowodnić, że jej ojciec nie ma racji i można darować życie na polu walki oszczędziła go i gdy tylko się odwróciła usłyszała tylko krzyk swojego ojca i odgłos miecza przebijającego ciało gdy się odwróciła zobaczyła plecy swojego ojca przebitego mieczem, a przed nim bandytę, tego samego, któremu darowała życie, z mieczem Kiritsugu wbitym w jego serce, po kilku sekundach oboje padli na ziemie bez życia. Po chwili dziewczyna zrozumiała co się stało i łzy zaczęły jej ciec po policzkach i zaczęła krzyczeć ze smutku, żalu i bezsilności, a także z własnej głupoty. Ojciec cały czas je mówił, że oszczędzenie i do tego odwrócenie się od konającego przeciwnika to najgorsze co można uczynić i jest to tylko powitanie śmierci, a ona to zrobiła i gdyby nie to, że jej ojciec zasłonił ją własnym ciałem to by ona, a nie on, spotkała śmierć i według niej tak by było lepiej. Teraz Kiritsugu leżał na ziemi konając i to wszytko przez nią! Przestała szlochać gdy poczuła kogoś dłoń dotykający jej włosów i usłyszała cichy głos swojego ojca: "Rin, cieszę się że cie uratowałem, wtedy i teraz. Jestem tak szczęśliwy, że w końcu udało mi się kogoś naprawde uratować." Spojrzała na jego twarz i zobaczyła uśmiech oraz ostatnie iskierki życia w jego oczach które za chwile się się wypaliły, a oczy zamknęły, wyglądał jakby zasnął, a Rin znowu zaczęła ryczeć. Dziewczyna szlochała przez kilka godzin, ale jej wuj jej nie przeszkadzał, wiedział, że czasami trzeba się wypłakać aby móc iść dalej. Gdy się uspokoiła pochowali ciało Emiyi, a sami we dwójkę kontynuowali podróż w ciszy. W końcu dotarli do jego domu gdzie Rin miała odbyć dalszy trening tym razem w technikach klanu Maji.
Rin po śmierci jej ojca przejęła jego wartości jeśli chodzi o zachowanie na polu walki oraz stworzyła maskę nieprzystępnej by nikt nie mógł jej podejść jednak dla jej bliskich nie zmieniła się zbytnio, może poza tym, że teraz dużo bardziej przejmuje się stanem swoich bliskich jak i broni ich bez zawahania.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza o Maji - dla Maji grawitacja nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty
- Członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Maji, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Wiedza o Sabaku - Sabaku są dość tajemniczy, i że potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Jiton
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 19
WYTRZYMAŁOŚĆ 19
SZYBKOŚĆ 19
PERCEPCJA 14
PSYCHIKA 2
KONSEKWENCJA 2
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 71
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI (1 styl - ranga D)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON D
RAITON C
KLANOWE C
JUTSU:
[E] Bunshin no jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Jiton: Reberu Di
[D] Jishaku Ninpō
[C] Jiton: Reberu Shi
[C] Jiton: Jakuhō no Sōjin
[D] Raiton: Hiraishin
[C] Raiton: Raikyū
[C] Raiton: Ikazuchi no Utage
[D] Doton no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kabura- prawe udo
Gladius- przyczepiony do pasa obi po lewej stronie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
W kaburze na prawym udzie [12,5/20 o]: 5 shuriken[5 o], 5 kunai [7,5 o]
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bank
PH: PH
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: