DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kosuke
NAZWISKO: Kaguya
KLAN: Kaguya
WIEK [DATA URODZENIA]: 23 lata(18 maja 361)
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 186 cm/80 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Z racji swego wzrostu i wagi, sylwetka Kosuke jest całkiem normalna, ani w kierunku chuderlaka, ani tłuściocha. Nigdy nie lubił z rana zajmować się swoimi czarnymi włosami, więc zawsze lekko je spina. Krystalicznie niebieskie oczy przywodzą na myśl barwę oceanu, a częste uśmiechy wystawiają na widok jego białe niczym śnieg zęby. Twarz zazwyczaj ogolona, choć momentami można doszukać się oznak lekkiego zarostu. Gdyby spojrzeć na jego postawę, to zawsze lekko pochylony do przodu, jednak nie zgarbiony. Choć ręce jak na preferowany styl (taijutsu) nie wyglądają zbyt imponująco, to po udach można stwierdzić godziny poświęcone na treningi.
UBIÓR: Z powodu preferowanego rodzaju walki, ubrania muszą być luźne, by w żadnym razie nie ograniczać podjęcia wyzwania w dowolnym momencie. Z racji tego, najczęściej można go zobaczyć w rozpiętej koszuli z krótkim rękawem i krótkich spodenkach, choć nie ucieka od klasycznych spodni z długimi nogawkami. Na szyi nosi mały medalik w kształcie księżyca, który jest pamiątką z dzieciństwa. Na misję jednak zawsze zostawia go w bezpiecznym miejscu. W kwestii obuwia do ulubionych należy materiałowe, kryte obuwie, a wolnym czasie i domu sandały.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Szrama na całą długość pleców
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: W odróżnieniu od wielu członków jego klanu, walka nie była dla niego najważniejsza. Gdy wiedział, że nie ma szans na wygraną w walce frontalnej, wolał użyć fortelu w celu zdobycia przewagi. Nie oznacza to jednak w żadnym razie, że nie lubi walczyć. Uwielbia ten moment, gdy adrenalina zaczyna działać, gdy zmysły się zaostrzają i liczy się tylko jedno, przeżyć. Skoro więc czasem lubi unikać walki, to co jest najważniejsze? Dobry sen. Długi sen. Nigdy nie wstawać za wcześnie. Obudzić się koło południa, najeść i ruszyć na trening. I oczywiście kobiety. Bez nich nie da się żyć. Kosuke uwielbia udać się do karczmy, by lepiej poznać piękne kunoichi.
NAWYKI: Sen do południa, mycie zębów trzy razy dziennie,
NINDO: "Trening najlepszy jest po dobrej drzemce"
HISTORIA: Dzieciństwo dla wielu bywa ciężkie. W przypadku dzieciństwa Kosuke, "ciężkie" byłoby niedopowiedzeniem. Wiedział tylko, że był bękartem. Wychował się z matką. Ojciec, po którym odziedziczył niektóre umiejętności, najpewniej nawet nie wiedział, że ma dziecko. Ale w sumie co to go interesowało. Liczyło się to, że matka nie miała za co wykarmić ani siebie, ani syna. W dodatku dość szybko odbiły się na niej ich "warunki" mieszkaniowe, a więc spanie przez większość czasu w dziurawym namiocie. Pewnej nocy po prostu zmarła. Cicho, bezszelestnie. Każdy dzień stał się więc walką o przetrwanie. A gdy tylko trafiała się okazja, to parał się nawet kradzieżą. No ale cóż, jakoś przeżyć trzeba.
Pewnego dnia młody (wtedy jeszcze 10 letni) Kosuke popełnił duży błąd. Błąd, który skutkował otoczeniem go przez grupę pięciu poszukiwanych bandziorów. Błąd, który miał go kosztować życie. Na szczęście (choć nie było to na początku pewne), w okolicy akurat przechodził pewien mężczyzna, który później przestawił się jako Shiga. Głupim bandytom nie bardzo się spodobało, że ktoś śmie przeszkodzić w egzekucji bezbronnego dzieciaki, więc postanowili zacząć on nieco większej "ofiary". Cóż, chwilę później wszyscy stali się ofiarami dla Jashina i sprawa została rozwiązana. Tego mężczyzny nie interesowały pieniądze, których trupy miały przy sobie całkiem dużo, więc po raz pierwszy w życiu (przynajmniej od kiedy pamięta) wynajął pokój i zjadł kolacje, nie musząc o nią walczyć. A następnego dnia poprosił mężczyznę o pomoc. Ten użył kilku niecenzuralnych słów by pozbyć się dzieciaka, ale na pożegnanie krzyknął gdzie musi się udać. Gdzie wyruszyć w podróż. By poznać swoje korzenie, By dowiedzieć się kim naprawdę jest. Podczas tych podróży podejmował się prostych zadań i prac, przy okazji zdobywając doświadczenie. W końcu, w wieku 13 lat, natrafił na kogoś z rodu Kaguya. Nawet teraz nie pamięta jego imienia. Zaczął mówić coś o "rodzie, rodzinie i domu", więc wyruszył razem z nim. Gdy dotarł do Samotnych Wydm okazało się, że musi należeć do nich. Że jest jednym z nim. W sumie niewiele go to obchodziło. Ale miał teraz zapewniony dom i miejsce do treningu. Treningu, w którym swoich rówieśników wyprzedzał o lata świetlne.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Ayatsuri przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący
W Sabishi zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Kaguya - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Kaguya, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
POSTACIE: Shiga
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Shikotsumyaku
NATURA CHAKRY: RAITON
STYLE WALKI: Taijutsu
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona - Brak
Nabyta - Brak
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA: 33
WYTRZYMAŁOŚĆ:25
SZYBKOŚĆ:25
PERCEPCJA:15
PSYCHIKA:1
KONSEKWENCJA:1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 98
KONTROLA CHAKRY:
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI: Brak
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI Jeden (dziedzina D, koszt 50)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C (koszt 150)
JUTSU:
Taijutsu:
(D)Konoha Reppū
(D)Konoha Senpū
Ninjutsu:
(E)Bunshin no Jutsu
(E)Henge no Jutsu
(E)Kai
(E)Kawarimi no Jutsu
(E)Kinobori no Waza
(E)Suimen Hoko no Waza
(E)Nawanuke no Jutsu
Klanowe:
(D)Hokkotsu no Yaiba
(D)Yanagi no Mai
(C)Tsubaki no Mai
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Brak
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai i 5 shurikenów
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Ryo
PH:PH
MISJE:
D - 1 , 2 , 3
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI: