DANE PERSONALNE
IMIĘ: Keitaro
NAZWISKO: Nara
KLAN: Nara
WIEK [DATA URODZENIA]: 15 (368 r.)
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 167 cm | 55 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Nie wyróżnia się niczym szczególnym spośród jego rówieśników, a wzrostem i sylwetką wpisuje się w absolutną przeciętność. Wprawiony obserwator mógłby jednak dostrzec, że młodzieniec raczej nie ma naturalnych uwarunkowań do bycia atletą i jest mu bliżej do delikatnej budowy ciała. Potwierdzają to dość łagodne, chłopięce rysy twarzy. Dodając do tego wąskie usta, smukły nos i nieco bladą cerę, trudno mówić o jakiejkolwiek zadziorności lub wzbudzania respektu przy pierwszym wrażeniu. Jeżeli zaś chodzi o włosy, to są one proste i trochę dłuższe, choć wciąż za krótkie, by spinać je w koński ogon tak jak robi to większość jego kuzynów. Są one czarnego koloru, ale w świetle słońca mogą lekko wpadać w fiolet. Najbardziej charakterystyczną cechą w wyglądzie nastolatka są jasnoniebieskie oczy, za pomocą których bystrym spojrzeniem rejestruje rzeczywistość. W ich głębi można dostrzec spokój i bystrość umysłu.
UBIÓR: Nie przywiązuje bardzo wielkiej uwagi do swojej garderoby, ale na ogół stara się ubierać schludnie oraz wygodnie. Jako, że woli się wtapiać w tłum niż z niego wyróżniać, to preferuje bardziej stonowane kolory i raczej trudno spodziewać się u niego jakichś bardziej krzykliwych elementów. Zazwyczaj zakłada jasną, najczęściej białą koszulkę, ciemne spodnie, granatową bluzę i wygodne buty. Na pierwszy rzut oka ot, przeciętny strój przeciętnego nastolatka. Chyba jedyną nierozłączoną częścią jego ubioru jest beżowa chusta owinięta wokół szyi, która jest swego rodzaju pamiątką po bracie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Dojrzałe spojrzenie niebieskich oczu, beżowa chusta na szyi.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Z całą pewnością cechuje się dużą większą dojrzałością w porównaniu z rówieśnikami, co jest naturalnym wynikiem sprawności umysłu typowej dla przedstawicieli klanu Nara. Młodzieniec jest przede wszystkim spokojny, ułożony i dobrze wychowany. Nie przepada za pośpiechem, woli powolne i przemyślanie działanie, przez co dla bardziej nadpobudliwych może wydawać się ślamazarny. Zazwyczaj dość sporo mówi i ma skłonności do używania zbyt wielu słów niż jest to potrzebne. Tak jak inni pobratymcy, ma małe problemy z lenistwem, ale stara się z tym walczyć i wciąż próbuje się nauczyć żyć bez popołudniowych drzemek, choć póki co bezskutecznie. Podobnie zresztą z powszechnym wśród Nara marudzeniem, którego chce się wyzbyć przez wzgląd na dobre maniery, które sumiennie wbija mu do głowy matka.
Gwałtowność, agresywność, czy choćby krzyk - nie ma na to u niego miejsca, co wynika nie z chłodnej postawy, lecz z łagodnego usposobienia. Chłopak nie jest bowiem zwolennikiem przemocy i stara się unikać konfliktów na tyle na ile jest to możliwie. W tej postawie objawiają się pozytywne wartości, które wyciągnął z domu, takie jak życzliwość i dobro. Można zatem powiedzieć, że jest idealistą i nie będzie to kłamstwo. Trzeba jednak dodać, że nie jest naiwny i ma świadomość niedoskonałości otaczającego go świata. Ale to właśnie ta niedoskonałość jego zdaniem sprawia, że warto przynajmniej próbować zmienić coś na lepsze.
NAWYKI: Obracanie monetą między palcami podczas intensywnego myślenia.
NINDO: Każdy zasługuje na drugą szansę.
HISTORIA: Najmłodsze lata czarnowłosego chłopaka upłynęły zupełnie spokojnie, wręcz sielankowo. Miał on bowiem szczęście urodzić się w kochającej rodzinie jako najmłodszy z trójki braci. Raczej niczego mu nie brakowało, miał odpowiednie warunki do prawidłowego rozwoju i stymulacji nieprzeciętnego umysłu. Jako członek wybitnego rodu, sprawującego pieczę nad całą prowincją, malowała się przed nim przyszłość w roli shinobi i właśnie pod tym kątem go wychowywano. Matka starała się jednak, by ten przede wszystkim wyrósł na dobrego człowieka i można powiedzieć, że w tej kwestii osiągnęła sukces. Młody, chłonny umysł nasiąknął prawidłowymi wartościami i nauczył się odróżniać dobro od zła, wybierając tę pierwszą ze stron.
Czas mijał w swoim niespiesznym tempie, wszystko szło zupełnie zwyczajnie, bez żadnych zacięż aż do pewnego feralnego wydarzenia. Keitaro miał jakieś siedem lat, kiedy jego ród zorganizował Festiwal Radości w swojej prowincji, którego gościem mieli być przedstawiciele klanów z całego świata shinobi. Było to wydarzenie bardzo podniosłe, odwołujące się do niepodległości Nara, a więc budziło wiele pozytywnych emocji. Tyle że sam festiwal w ogóle nie przebiegł pozytywnie i wcale nie można było go nazwać radosnym. Szczepy z Morskich Klifów wyprowadziły atak na pozostałych, dając upust frustracji z powodu swojej niekorzystnej pozycji geopolitycznej. Cała uroczystość przerodziła się w wielki chaos, przed którym udało mu się schować wraz z matką w bezpiecznym miejscu. Niestety jego najstarszy brat pełnił wówczas służbę w straży, która stała pierwszą ofiarą ataków.
Najazd agresorów został odparty, ale po tym wydarzeniu nic już nie było takie samo. Cała rodzina musiała zmierzyć się z bardzo bolesną żałobą z powodu straty najstarszego z synów. Choć łzy u Keitaro zniknęły dość szybko, to odejście smutku i pogodzenie się ze stratą przyszły długo, długo później. Odraza do wojen, konfliktów politycznych jak i ogólnie niechęć do przemocy pozostały.
Można powiedzieć, że przez kolejne lata dojrzał. Mimo młodego wieku był już naprawdę rozsądnym, dorośle myślącym człowiekiem, choć wciąż nie brakowało mu idealistycznego spojrzenia na świat, które przecież było bliższe młodym. Doznana tragedia nie złamała jego ducha i nie zniechęciła do obrania drogi shinobi. Wiedział, że robił to w słusznym celu.
Dopiero zaczął stawiać pierwsze samodzielne kroki w swojej poważnej karierze, póki co skupiając się przede wszystkim na własnym rozwoju i zbieraniu doświadczenia. Była to też okazja do zdobycia nowych znajomości, takich jak na przykład Obi -młodzieńca, któremu pewnego razu pomógł, powstrzymując jakiegoś rosłego napastnika. Co prawda nastoletniemu reprezentantowi rodu Nara nie udało się swymi morałami wyperswadować osiłkowi rezygnacji z agresji, ale za to swoim działaniem zainteresował nieco starszego kolegę. Spotkał go później kilka razy i to chyba wcale nieprzypadkowo.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Nara, Aburame, Hōzuki, Jashin, Senju, Shabondama, Uchiha
POSTACIE: Obi
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kage Mane
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Seido
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 24
SZYBKOŚĆ 50
PERCEPCJA 25
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 100
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
JUTSU:
Klanowe
Kagemane no Jutsu (D)
Kage–Kubishibari no Jutsu (C)
Kagemane Shuriken no Jutsu (C)
Seido
Kage Shuriken no Jutsu (D)
Sōshuriken no Jutsu (D)
Ninjutsu
Bunshin no Jutsu (E)
Henge no Jutsu (E)
Kai (E)
Kawarimi no Jutsu (E)
Kinobori no Waza (E)
Suimen Hoko no Waza (E)
Nawanuke no Jutsu (E)
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): 1 Kabura na prawym udzie, 1 Kabura na lewym udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura (na prawym udzie)
5x shuriken
5x kunai
1x bombka dymna
1x notka świetlna
1x bombka świetlna
15m stalowej żyłki
Kabura (na lewym udzie)
5x shuriken
2x kunai
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=4339
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=4338
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: