Strona 1 z 1
Keisu
: 23 wrz 2017, o 23:25
autor: Keisu
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Keisu
NAZWISKO: Nara
KLAN: Nara
WIEK [DATA URODZENIA]: 18
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 175cm;73kg
RANGA: Doko (Uczeń)
APARYCJA
WYGLĄD:
Keisu to młody mężczyzna o ciemnych włosach zaczesanych do tyłu i spiętych w kitkę, zgodnie z panującą modą w klanie nara. Wzrostem nie grzeszy, ale do kurdupla też sporo mu brakuje i jest stosunkowo dobrze zbudowany. Jednakże na pewno nie przypomina kulturysty i zdecydowanie bliżej mu do maratończyka. Oczy ma ciemne i bystre, a gdy się komuś przygląda to ma się wrażenie jakby chciał tylko patrząc poznać wszystkie słabe punty swojego przeciwnika. Dodatkowo ma nie za duży nos i nosi kolczyki w uszach, ale takie że na da się za nie łatwo złapać i pociągnąć, czy zahaczyć nimi za coś. Ogólnie wydaje się być poczciwą osobą i zrównoważoną, więc raczej ciężko przestraszyć się widząc go, niezależnie czy to będzie w gospodzie czy też w ciemnej uliczce.
UBIÓR:
Chłopak lubi się ubierać w proste ciemne rzeczy, które nie rzucają się specjalnie w oczy. Spodnie ma w miarę luźne i sięgające do kostek, a w nie jest wpuszczona ciemna koszulka z długim rękawem, sięgająca chłopakowi wysoko pod samą szyję. Jego ubrania z całą pewnością nie krępują ruchów, ani też nie przypominają zwisający worków, są po prostu dobrze dopasowane, zupełnie jakby były szyte na miarę. Zwykle też zakłada jakiś płaszcz bądź kamizelkę, ale to w dużej mierze zależy od pogody, bo w upalny dzień na pewno nie założy płaszcza, tylko krótką koszulkę.. Natomiast w swoim mieszkaniu praktycznie zawsze nosi odpowiedniki z krótszym rękawem i dekoltem.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Włosy spięte w kitkę, kolczyki w uszach.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Keisu jest spokojny i zwykle nim rzuci się w wir walki dwa razy się zastanowi. Ma w zwyczaju odgryzać się słysząc wszelkie obraźliwe słowa skierowane do jego osoby, ale są wyjątki. Jeśli chce coś zrobić to lubi mieć to zaplanowane i zawsze stara się być przygotowanym na każdą ewentualność, nawet tą najgorszą. Z opresji stara się wychodzić nie za pomocą siły fizycznej, a siły dyplomacji i zdecydowanie woli rozwiązania pokojowe. Unika walki i woli być obserwatorem wszelkich zajść z użyciem siły, ale gdy ma powody, lub jeśli ktoś go o to poprosi to nie waha się stanąć do walki z narażeniem siebie. Lubi przebywać w śród ludzi, uważa ze wszystkie klany są sobie równe i chciałby kiedyś przestały toczyć między sobą wojny o dominacje.
NAWYKI:
NINDO: Jeśli chce się pokoju to trzeba go sobie wywalczyć.
HISTORIA: Keisu urodził się w stosunkowo bezpiecznych czasach i klanie nastawionym na pokojowe życie. Dlatego też jego dzieciństwo nie jest pełne burzliwych wydarzeń śmierci czy innych tragedii. Kształcił i rozwijał się powoli w sobie tylko odpowiednim tempie, choć nie było to wcale jakiś strasznie powolny rozwój. Jak każdy Nara miał predyspozycje do rozwijania się w dziedzinie ninjutsu i nadrabiał inteligencją, której mu nie brakowało. Ojciec wpoił mu podstawowe informacje na temat sąsiadujących z nimi klanów. Senju, Ucicha, Aburame, Jashina, Shabondama, każdy z nich wydawał mu niezwykły, a jego klan osobiście strasznie nudny i przewidywalny. Starszy klanu nauczył go podstawowych technik ninjutsu i ich klanowej umiejętności posługiwania się kontrolą cienia. Krótko mówiąc miał leniwe dzieciństwo i mimo iż nauczono go posługiwania się ninjutsu to wojownikiem zdecydowanie nie był. Od zawsze był leniwy dlatego ani do pracy, ani do treningów specjalnie się nie przykładał co skłoniło jego rodziców by wysłać go do Ryuzaku no Taki. Powiedzmy sobie szczerze nie chcieli dłużej trzymać tego lenia pod swoim dachem, wiec dali mu tyle pieniędzy co by starczyło mu na jakieś zakwaterowanie i zdecydowanie nie zrobili tego ze złości. Chcieli by stał się za siebie odpowiedzialny i zaczął samodzielne życie, a nie na utrzymaniu rodziców. Przestrzegli go by uważał na wszystkich, nikomu nie ufał, nie przyniósł hańby klanowi i żeby trzymała się z daleka od wszelkiej walki. Z grymasem na twarzy, wielkim i wyraźnym niezadowoleniem zapalił papierosa i marudząc pod nosem wyruszył w kierunku kraju kupieckiego. W mieście kupieckim nim znalazł sobie zakwaterowania zakupił jeszcze torbę, bandaże i 2 duże shurikeny, po czym zaczął szukać noclegu.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Wiedza osób rozpoczynających rozgrywkę w prowincji Midori
W tej prowincji znajduję się osada klanu Nara - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Nara, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Nara przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu
Wiedza o Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kage Mane
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona - brak
Nabyta - brak
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 16
PSYCHIKA 15
KONSEKWENCJA 15
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 76
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
NINJUTSU C
GENJUTSU
STYLE WALKI (1 Styl, koszt dziedziny D)
IRYoJUTSU
FuINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Kagemane no Jutsu
[D] Utsusemi no Jutsu
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
[D] Sōshuriken no Jutsu
[C] Hari Jizo
[C] Tachihou Houtai
Seido
Nazwa Sōshuriken no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Zależy od długości posiadanej żyłki
Koszt Brak
Dodatkowe Wymaga broni miotanej (nie kunaia) i żyłki|Podczas wykonywania techniki: +10 Percepcji.
Opis Technika pozwalająca na wprowadzenie elementu zaskoczenia w pojedynku. Użytkownik przyczepia do broni miotanych żyłki, za pomocą których - precyzyjnymi ruchami palców - jest w stanie kontrolować lot oręża. Dzięki temu można na przykład sprawić, że rzucone shurikeny, których przeciwnik uniknął, zaatakują go ponownie, albo broń poleci za róg, gdzie ukrywa się nasz przeciwnik. Skuteczne, lecz wymaga dobrej orientacji w terenie. Na jedną rękę przypada 5 żyłek z małymi brońmi/1 żyłka z dużą.
NinJutsu
Nazwa Bunshin no Jutsu
Pieczęci Baran › Wąż › Tygrys
Zasięg Dowolny
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
Dodatkowe Brak własnej woli; niematerialne
Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Nazwa Henge no Jutsu
Pieczęci Pies › Świnia › Baran
Zasięg Na ciało
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. Co za tym idzie jeśli zmieniamy się w personę, to wygląd, a także ubranie zostaje zmienione. Również i głos pozostanie zmutowany do pewnego stopnia przypominający ten osoby w którą to się zamieniliśmy. Jednak jest to tylko zmiana aparycji, tak więc nie przejmujemy zdolności fizycznych czy też innych. Możemy zmienić się w każdą osobę, a także w przedmiot. Jednak nie może on być zbyt mały. Więc nie możemy zmienić się w Kunai czy zwykłego Shurikena. Dodatkowo nasza chakra pozostaje bez zmian. Tak więc, jeśli ktoś wykryje naszą niebieską energię, może bez problemu odkryć oszustwo, również i wszystkie Doujutsu bezproblemowo sobie z tym radzą.
Nazwa Kai
Pieczęci Baran
Zasięg Dowolny
Koszt Brak
Dodatkowe Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Nazwa Kawarimi no Jutsu
Pieczęci Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Max. 30 metrów
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
Nazwa Kinobori no Waza
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa Suimen Hoko no Waza
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa Nawanuke no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najprostszych ninjutsu, pierwsze z tych które poznają najmłodsi adepci sztuki ninpo. Technika ta służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.
Nazwa Utsusemi no Jutsu
Pieczęci Baran
Zasięg Max. 50 metrów
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe Trzeba utrzymywać pieczęć
Opis Prosta technika, z kalibru tych podstawowych, mająca na celu zmylenie, bądź nawiązanie kontaktu z celem. Dzięki tej technice możemy emitować każdego rodzaju odgłos jaki siedzi nam w łbie, czy to ćwierkanie ptaków, wybuchy notek, ryk lew lub innego człeka głos. Dźwięk atakuje dany cel z każdej strony, nie dając mu szansy na zlokalizowanie użytkownika, no chyba że ten stoi na widoku. Dany odgłos jest nadawany cały czas, do momentu kiedy dana pieczęć nie zostanie rozłączona.
Nazwa Hari Jizo
Pieczęci Tygrys › Koń › Świnia › Baran › Szczur › Wąż
Zasięg Na ciało
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na otoczeniu się naszymi włosami, które gwałtownie się rozrastają. W momencie gdy nas otoczą, chakra nadaje włosom właściwości ostrych igieł przez co spotkanie z nimi skończyć się może dla przeciwników nieciekawie. Włosy mogą wytrzymać atak niektórych nawet broni np. strzał, które to odbijają się od naszej ochrony.
Nazwa Tachihou Houtai
Pieczęci Brak
Zasięg 15 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za kontrolę nad 2 bandażami + 1/2 na turę)
Dodatkowe Wymagane zabandażowane ręce
Opis Technika bardzo prosta i niesamowicie przydatna. Użytkownik wpływa na bandaże, które ma przywiązane do kończyn górnych przelewając do nich część swojej chakry. Bandaże tuż po tej operacji mogą się rozwinąć i być kontrolowane jak np. bicz czy też do chwytu. Ich siła jest równa sile użytkownika, wiadomo - im większa tym większa demolka czy też chwyt. Manipulacja nimi w obrębie 15 metrów. Pomimo użycia chakry materiał jest tylko trochę wzmocniony i po dłuższym używaniu lepiej kupić nowe bandaże.
Doton
Nazwa Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
Pieczęci Jak zwykłe Kawarimi
Zasięg Maksymalnie 20 metrów
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe Wymaga w zasięgu błota
Opis Prosta technika Dotonu, polegająca na wykonaniu podmiany ciała z błotem. Dzięki temu przeciwnik może być zdezorientowany, a i jego pięść/noga potrafi ugrzęznąć na niezłą chwilkę. Dzięki temu zyskujemy czas, aby wykonać niespodziewany cios, który może położyć przeciwnika na glebie.
Nazwa Doton no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Dowolny
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z prostych technik Dotonu. Polega ona na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary.
Nazwa Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe 5% za wciągnięcie
Opis Bardzo proste Jutsu Dotonu. Znajdując się pod ziemią musimy tylko namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową. Pomimo prostoty tej techniki, nieraz kończy ona walkę, ponieważ nie każdy jest użytkownikiem Dotonu, a pojedyncza głowa to bardzo łatwy cel. Wystarczy jedno cięcie i...
Nazwa Doton: Doryūsō
Pieczęci Ptak
Zasięg Max. 10 metrów
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kolce)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Ofensywna technika Dotonu niskiej rangi. Polega ona na wytworzeniu włóczni/kolców z ziemi, które wbijają się w ciało przeciwnika. Choć techniki można stosować ofensywnie, można też czasem się nią bronić. Dużym plusem tego Jutsu jest to, że kolce mogą wyrastać ze ścian, ziemi, skał. W zasadzie ze wszystkiego, wystarczy, żeby miało to kontakt z ziemią. Wystarczy jednak uderzenie o sile 40 bądź Jutsu D i z naszych kolców zostanie tylko proch...
Klanowe
Nazwa Kagemane no Jutsu
Pieczęci Szczur
Zasięg W opisie klanowym
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
Dodatkowe Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać
Opis Podstawowa technika klanu Nara mająca dwa etapy - kontrolę cienia i kontrolę przeciwnika. Za pomocą techniki użytkownik wydłuża swój cień. Może modyfikować jego kształt i grubość, przykładowo rozszczepiając na kilka "wiązek" jeśli ma zamiar złapać kilka osób. W celu złapania może użyć już istniejącego cienia żeby wydłużyć zasięg swojego. W momencie zetknięcia się cienia ofiary i użytkownika, ten pierwszy zostaje sparaliżowany. Cień kurczy się w taki sposób, by jego długość była równa odległości osób które połączyła. Od momentu połączenia każdy ruch wykonany przez Narę zostaje powtórzony przez złapanego. Przeciwnik jest zdany na łaskę i niełaskę wykonującego. Po osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej, użytkownik może stworzyć połączenie pomiędzy cieniami nie wymuszając naśladowania ruchów, a podtrzymywanie go nie kosztuje chakry.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Torba na lewym pośladku, bandaże na rękach, 2 duże shurikeny na plecach,
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai i 5 shurikenów w torbie na pośladku
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=1 ... 349#p61349
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 305#p61305
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=108&t=4124
Dodatkowe 120 PH do wydania w atrybuty, czyli łącznie 620
Dodatkowe 250 ryo, czyli na start 750 ryo
Re: Keisu (Proszę o sprawdzenie)
: 25 wrz 2017, o 15:35
autor: Papyrus
Re: Keisu (Proszę o sprawdzenie)
: 26 wrz 2017, o 07:38
autor: Keisu
Poprawione i dopisane, proszę o ponowne sprawdzenie.
Re: Keisu (Proszę o sprawdzenie)
: 26 wrz 2017, o 11:19
autor: Papyrus
No teraz to jest fajnie. Akcept i miłej gry życzę. Wklej jeszcze link do KP do swojego Profilu.
Ukryty tekst