Strona 1 z 1
Aso
: 8 sie 2017, o 20:47
autor: Aso
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Aso
NAZWISKO: Yoake [Świt - 夜明け]
KLAN: Sabaku
WIEK [DATA URODZENIA]: 19 [364]
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 177|70kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Aso jest piękną siedemnastoletnią dziewczyną, prawie kobietą, która uwielbia dbać o swój wygląd. Jest ona wysoka na sto siedemdziesiąt siedem centymetrów i waży siedemdziesiąt kilogramów, co powoduje, że nie jest, ani gruba, ani zbyt wychudzona. Można powiedzieć, że jest chuda, a wręcz idealna pod względem figury. Jej klatka piersiowa jest rozbudowana dość obficie, jeżeli można tak powiedzieć o czyichś piersiach. Ręce i nogi dziewczyny bardzo zadbane. Jej paznokcie u dłoni i stóp zazwyczaj pomalowane są na kolor czerwony. Dziewczyna posiada jasną karnację, a jej ciało jest pozbawione blizn i szram. Teraz czas przejść do górnej części ciała dziewczyny. Krwistoczerwone włosy dziewczyny dostają jej do szyi. Dziewczyna posiada małą, okrągłą głowę, bardzo łagodne rysy twarzy oraz lekko zarysowane kości policzkowe. Jej malinowe usta i malutki nosek są bardzo urocze. Oczy Aso są większe niż wcześniej wymienione części twarzy, a ich tęczówki są koloru zielonego. Uszy kunoichi są skryte pod jej włosami. Cóż można powiedzieć po całym opisie. Chyba najlepiej jest powtórzyć, że dziewczyna jest naprawdę urodziwą osobą. Dokładny wygląd Aso można ujrzeć na avatarze.
UBIÓR: Jeżeli chodzi o ubiór Aso, jest to rzecz, o którą zawsze dba. Chce, żeby była i wygodna, i ładna. Jej strój uzależniony jest od danej sytuacji. Gdy przyjdzie jej wziąć udział na przykład w uroczystym balu, spędzi wiele godzin nad doborem odpowiedniej uroczystej sukni i dodatków do niej. Kiedy znajduje się w domu, jej strojem będzie zwykły podkoszulek i krótkie spodenki. Jeżeli chodzi o jej ubranie na co dzień, jest to jej ulubiony rodzaj odzienia, czyli bardzo wygodne i przy tym bardzo atrakcyjne kimono. Chociaż posiada wiele wariantów kolorystycznych w swojej szafie, to zazwyczaj można ją ujrzeć w jej ulubionym - czarnym z pomarańczowymi obszyciem oraz wzorami kwiatowymi. Aso uważa, że strój na misje powinien być przede wszystkim wygodny. Uważa także, że w takim wypadku nie ma sensu szukać innego rozwiązania niż jej ulubione kimono. Tak jest, jej strój na co dzień, to także jej ubiór na misje.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Krwistoczerwone włosy
Zawsze ubrana w kimono
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Znacie powiedzenie "kobieta zmienną jest"? Mam nadzieję, bo jest to wyrażenie, które doskonale opisuje Aso. Trudno jest nawet zabrać się za opis czegoś tak zmiennego. No dobra to zacznijmy może od tego, że na co dzień Aso jest bardzo przyjacielską, dość energiczną i miłą dziewczyną. Uwielbia przebywać z innymi, rozmawiać z ludźmi, albo słuchać ludzi, jeżeli tego potrzebują. Zawsze z chęcią pomoże innej istocie, nie zwracając przy tym uwagi na to czy jest to człowiek, czy zwierzę, czy w ogóle coś innego. Niby wszystko świetnie, tylko że występują także takie dni, że dziewczynie nic się nie chce. Po prostu staje się największym lenie, jaki świat widział. Gdy to się wydarzy potrafi cały dzień przesiedzieć w gorących źródłach czy jeziorze kąpiąc się nago, albo siedzi w karczmie popijając jakiś alkohol (najczęściej sake) i rozmawiając z innymi. I pewnie teraz byście pomyśleli, że po takim dniu idzie spać na całą noc i wstaje następnego ranka wyspana i energiczna. Prawie zgadliście. Jedyne co się nie zgadza to fakt, że zamiast spać w nocy, to siada lub kładzie się na jakimś pagórku czy wzgórzu i obserwuje gwiazdy na niebie oraz myśli o różnych rzeczach. Zazwyczaj robi to sama, lecz jeśli nadarzy się okazja, z chęcią spędzi ten czas z kimś innym. Teraz jest jeszcze kwestia, gdy ktoś jej podpadnie. I nie mówię tutaj o przypadku, gdy pokłóci się z koleżanką, bo takie sprawy rozwiązuje szybko. Mówię tu o sytuacji, gdy ktoś staje się jej śmiertelnym wrogiem, wtedy potrafi walczyć z takim zapałem, że jest w stanie poświęcić swoje życie. Na dodatek, w takich sytuacjach nigdy się nie zatrzymuje i bez skrupułów potrafi zabić innego człowieka, na co wachlarz umiejętności rodu Sabaku jest jak najbardziej przygotowany. Może teraz chwila wyjaśnienia, jak taka miła osoba, potrafi zabić człowieka. Najpierw trzeba powiedzieć, że Aso urodziła się w rodzinie shinobi i była bardzo z nią związana, a najbardziej z jej siostrą. I tak jak pewnie już się domyślacie jej siostra umarła na jednej z misji. Mimo, że Aso jest pogodzona z tym, a nawet niezmiernie z tego dumna to i tak obiecała sobie, że ona nie będzie się powstrzymywać przed zabiciem kogoś, tak jak to zrobił zabójca jej siostry. Okej, to teraz może przejdziemy do rzeczy typu co nasza bohaterka lubi a co nie. No to tak, jej ulubionym kolorem jest czerwonym. Uwielbia jeść sushi i pić sake, chociaż nie robi tego często(chodzi o to drugie). Mimo, że jest energiczną osobą, uwielbia dni, w których nic nie robi(te które są opisane powyżej). Zażywa kąpiele nago w gorących źródłach lub w jeziorze nie tylko wtedy, gdy jej się nic nie chce. Robi to dość często, co najmniej dwa razy w tygodniu(chyba, że jest na misji i po prostu nie może tego dokonać). No i na sam koniec, dziewczyna jest w siódmym niebie, gdy jest jej ciepło, nienawidzi zimy.
NAWYKI:
Poprawianie swojego kimona
Oglądanie gwiazd w nocy
Kąpiele nago w gorących źródłach lub jeziorze
NINDO: Na razie brak, może jakieś znajdzie podczas fabuły.
HISTORIA: Aso przyszła na świat, tak jak to już było mówione wcześniej, w roku 364, w rodzinie shinobich. Od małego mieszkała w domu z rodzicami i siostrą starszą o 6 lat, która była dla niej, tak na prawdę, wszystkim. No właśnie była... Ale o tym później. Od najmłodszych lat nasza bohaterka żyła sobie spokojnie ze swoją rodziną. Bez żadnych problemów cieszyła się swoim życiem. Beztrosko bawiła się z innymi dziećmi z wioski lub z siostrą. W wieku 5 lat za swój autorytet wybrała właśnie ją - swoją siostrę - Yumme. Zawsze podziwiała ją za to, że w wieku 11 lat wyruszała już na poważniejsze misje.
Chcąc być taka jak siostra, Aso w wieku ośmiu lat nauczyła się kontrolować piasek, dzięki umiejętnościom klanu Sabaku. Po tym sama próbowała doskonalić i uczyć się różnych technik, lecz niestety jej to nie wychodziło. I wtedy z pomocą przyszła jej siostra, która z ukrycia przyglądała się treningom dziewczyny, i zaproponowała swoją pomoc. Aso była wniebowzięta. Jej siostra, wolała spędzać czas z nią, niż robić jakieś swoje rzeczy. Dzień, w dzień Aso stawała się lepszą kunoichi za sprawą swojej siostry. Yumma stała się najważniejszą osobą w życiu dziewczyny.
Kolejne dwa lata młoda kunoichi żyła spokojnie, a to trenując z siostrą, a to bawiąc się ze znajomymi.
I wtedy nastał czarny dzień w życiu małej czerwonowłosej kunoichi. Jej siostra była na ważnej misji i w dzień kiedy miała wrócić do wioski doszła wiadomość o jej śmierci. Aso, na kilka dni, straciła chęć do życia. Nie mogła się pogodzić z wydarzeniami, które ją przytłoczyły, ponieważ była jeszcze młoda. Wtedy jej rodzice wyjaśnili jej, że śmierć dla shinobi na misji jest czymś wielkim. Aso wiedziała o tym dobrze. Dopiero po dwóch tygodniach doszła do siebie i zaczęła normalnie bawić się z innym dzieciakami.
A dopiero po trzech latach wymazała smutek z pamięci i zastąpiła go dumą. W końcu jej siostra umarła w najlepszy możliwy sposób dla tak świetnej kunoichi. Wydarzenie to miało na nią wielki wpływ. Dopiero po tych trzech latach zaczęła żyć tak jak wcześniej, ciesząc się życiem. Dożyła tak osiemnastu lat.
W tym wieku nadeszła kolejna ciężka chwila, a mianowicie śmierć jej rodziców. Także na misji. Po tym wydarzeniu ani chwili nie była smutna, duma rozpierała ją. Można powiedzieć, że cieszyła się z tego, że jej rodzina umarła w najlepszy możliwy sposób dla ninja.
I w taki o to sposób, jesteśmy w teraźniejszości.
WIEDZA
INFORMACJE: Brak
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza o Sabaku - wie o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Sabaku, posiada również informacje o umiejętnościach klanowych
Wiedza o Maji - dla Maji grawitacja nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty
Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
Wiedza o Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
Wiedza o Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE: Brak
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Suna Kanri [Teichi]
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona - Brak
Nabyta - Brak
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 5
KONSEKWENCJA 10
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 35
KONTROLA CHAKRY D
[Trening]
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI: Brak
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON D
DOTON
RAITON
KLANOWE B
JUTSU:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Suna Kanri: Reberu Di
[D] Sabaku Kawarimi
[D] Sabaku Fuyū [Trening]
[C] Suna Kanri: Reberu Shi
[C] Suna Bunshin no Jutsu [Trening]
[C] Suna Shigure [Trening]
[C] Suna Shuriken [Trening]
Suna Kanri: Reberu Bi
Sabaku Kyū
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Torba na prawym pośladku
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 shurikenów (trzymanych w torbie zakupionej na start)
5 kunai (trzymanych w torbie zakupionej na start)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Pieniążki
PH: PH!
MISJE:
D - 2 [I , II ]
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Re: Aso
: 10 sie 2017, o 20:42
autor: Aso
Okej, gotowe do sprawdzenia.
Re: Aso
: 10 sie 2017, o 21:39
autor: Papyrus
Gratuluję wzorowej wręcz KP, akcept.
Dodaj link do KP w profilu!
Ukryty tekst