DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kenji
NAZWISKO: Aburame
KLAN: Aburame
WIEK [DATA URODZENIA]: 19lat(364r)
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 175cm/70kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Kenji niczym specjalnym w wyglądzie się nie wyróżnia. Można powiedzieć, że typowym przeciętnym młodym chłopakiem. Orlando Bloom z niego żaden, ale do dzwonnika z Notre Dame też mu daleko. Pierwszym elementem jego wyglądu, po którym można go jakoś skojarzyć to ciemne, krótkie włosy oraz ciemnozielone oczy. Niestety jego oczy chowają się pod maską. Kenji mimo swojej pospolitej urody, posiada ciało poziom wyżej niż typowe średniaki. Pracował nad nim aby trochę wybić się ponad stan. Nie jest mięśniakiem, któremu tylko używki w głowie. Pracował głównie nad wyglądem mięśni, a nie masą i rzeźbą. Niestety nic mu z tego ciała skoro całe je chowa pod ubraniem.
UBIÓR: Wygląd i ubiór Kenjiego różnią się od siebie. Wygląda jak każdy, ale sposób w jaki się ubiera pozwala go rozpoznać z daleka. Głównym elementem, który na to pozwala jest czarna maska. Zakrywa ona policzki, czoło, uszy i pozostałą cześć głowy. Jedynymi elementami, których maska nie sięga są usta, oczy, broda i nozdrza. Głównym kolorem jego garderoby była czerń z małą domieszką czerwieni. Nosi długi czarny płaszcz z długim rękawem i wysoko postawionym kołnierzykiem. Płaszcz kończy się na wysokości kostek. Pod płaszczem nosi zwykły czarny top bez rękawów. Mimo noszenia dość obszernej odzieży, nie przeszkadza mu ona założeniu małej czarnej kamizelki na płaszcz. Ma ona krótki rękaw i wysoko postawiony kołnierzyk. Dodatkowo od klatki piersiowej, przez barki aż do łopatek można zauważyć czerwone paski na kamizelce. Wokół bioder ma zawiązany potrójny czerwony pasek. Nosi również długie czarne spodnie, oraz wysokie czarne sandały. Ostatnim elementem jego ubioru są czarne rękawiczki.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: nie posiada
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Kenji posiada dość specyficzny charakter. Sam sobie wydaje się być normalnym, jednak osoby trzecie mogą uważać inaczej. Nie lubi być w centrum uwagi oraz jak się o nim mówi. Nie ważne czy go się obraża czy też prawi komplementy. Po prostu nie lubi słuchać o sobie. Ceni wartości takie jak miłość, przyjaźń. Choć na siłę ich nie szuka. Nie zależy mu na tym aby zdobyć nowych znajomych, czy też się zakochać. Jednak jak już kogoś pozna i stworzy się między nimi więź to potrafi się zaangażować. Zazwyczaj stara się trzymać z boku i nie grać głównej roli, potrafi jednak wyjść z cienia i stać w blasku reflektorów. Rozumie świat po swojemu, działa i reaguje w oparciu o swoje ideały.
NAWYKI: brak
NINDO: brak
HISTORIA: Kenji urodził się w Kaigan czyli siedzibie swojego klanu. Od dziecka żył w kontakcie z robakami, którymi po pewnym czasie zaczął się fascynować. Na całe szczęście nie przerodziła się ona w obsesje. Był zachwycony możliwościami jakie posiadają jego mali koledzy. Niby mali, słabi niegroźni, a tu proszę każdy z nich posiadał pewne tajemnice, które po poznaniu całkowicie mogły zmienić opinie o nich. Nie każdy jednak potrafił docenić piękno i dziedzictwo jego klanu. Nie przeszkadzało mu to jednak. Sam doskonale zdawał sobie sprawę z możliwości jakie posiadają jego pobratymcy. Był wdzięczny swoim rodzicom za to, że dali mu możliwość bycia członkiem takiego rodu. Czas mijał, a Kenji stawał się coraz starszy. Przyszedł w końcu dzień, w którym coś sobie postanowił. Chciał się odwdzięczyć swoim bliskim, którzy dali mu możliwość poznania i zrozumienia istoty takiego wspaniałego klanu. Od tego momentu rozpoczął treningi pod okiem jednego shinobi z rodu Aburame. Ćwiczył aż do momentu, w którym zarówno on jak i jego nauczyciel uznali, że jest już gotowy. Od tego właśnie momentu rozpoczęła się przygoda Kenjiego.
WIEDZA
INFORMACJE:
• W tej prowincji znajduję się osada klanu Aburame - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Aburame, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
o Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Aburame zakrywa ubraniem praktycznie całe swoje ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu
• Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
• Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
• Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
• Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
• Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
• Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Konchu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 3
PERCEPCJA 3
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 8
KONTROLA CHAKRY B
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=70143#p70143
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 80%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON C
RAITON
KLANOWE B
JUTSU:
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kabura na broń na prawym udzie. Torba przy lewym pośladku
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): W kaburze: 6x kunai, 11x shuriken. W torbie: 12x kunai, 11x shuriken 2x notka świetlna, 2x wybuchowa notka, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka ze skrzepniętą krwią.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=3920
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=3919
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: