DANE PERSONALNE
IMIĘ: Mitsui
NAZWISKO: -
KLAN: Aburame
WIEK [DATA URODZENIA]: 12 [371]
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 166cm | 51kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Młody członek tajemniczego klanu Aburame wyróżnia się na tle swoich rówieśników zarówno wzrostem, jak i resztą wyglądu. Jest dość wysoki, a przy tym szczupły, jednak nie wychudzony. Nikogo zatem nie powinno dziwić, z jakiego rodu pochodzi, bowiem w jego środowisku taki wygląd uchodzi za naturalny. Kruczoczarna, bujna czupryna, blada skóra, co spowodowane jest spędzaniem większości swojego niedługiego życia w bujnych połaciach lasu, gdzie słońce z trudem przebija się przez konary drzew. Sprawia wrażenie bardziej szybkiego i zwinnego, niż silnego czy wytrzymałego, jednak może to być tylko mylne wrażenie, co?
UBIÓR: Jego czupryna opięta jest zielonkawą bandaną zakrywającą znajdujący się na jego czole metalowy ochraniacz, z wyrytym 油女一族 , co oznacza nic innego jak Aburame Ichizoku . Na jego nosie znajdują się przeciwsłoneczne okulary z dziwnego materiału, który w zależności od natężenia światła zmienia swój odcień zieleni. A może to tylko takie złudne wrażenie? Ubrany jest adekwatnie do reszty Shinobich ze swojego klanu. Długawy, oliwkowy płaszcz z wystającym kołnierzem zakrywa część jego granatowej, bawełnianej podkoszulki. Nogi pokryte są zawierającymi liczne kieszenie bojówkami do 3/4 długości, o barwie zbliżonej do ciemnego drzewa. Stopy zdobi wzmacniane obuwie, z otworami na palce.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Zielonkawa bandana, zakrywająca metalowy ochraniacz na czoło. Okulary przeciwsłoneczne zmieniające swoją barwę zieleni w zależności od natężenia światła.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Wiecznie ciekawy otaczającego go świata Mitsui większość swojego wolnego czasu spędza w lasach okalających Gokiburi. Poznał je lepiej od własnej kieszeni i dzień po dniu zapuszcza się kilka metrów dalej, niż dnia poprzedniego. Jest cierpliwy i ostrożny, a przy tym spostrzegawczy i bystry, co sprawia, że Mitsui ma tendencję do zostania mądrym Shinobi. Na co dzień jest raczej skrytym nastolatkiem, nie lubi o sobie mówić i nie czuje się komfortowo, gdy jest w centrum uwagi. Zdecydowanie typ introwertyka, który nie miałby nic przeciwko spędzeniu samotnego życia w lesie, a cierpiałby katusze mając żyć w mieście. Pomimo swojego młodego wieku jest honorowy, lojalny i uparty, jednakże zdaje sobie także sprawę z tego, że rzeczy mogą się zmienić i będzie trzeba się dostosować do środowiska, w celu przetrwania.
NAWYKI: Gdy intensywnie myśli - poprawia okulary na swoim nosie.
NINDO: Posiąść wszelką wiedzę leży w zasięgu możliwości człowieka .
HISTORIA: Szczęśliwie urodzony w czasach, gdy panował już(jeszcze?) spokój, Mitsui, trafił na dość dobry okres w historii swojego rodu. Już od dawien dawna wycofali się oni w cień, unikając politycznych intryg, spisków i sporów. Żyli w swojej prowincji, rozwijając handel, czemu sprzyjał brak wojen, jak i rosnąc w siłę, czemu sprzyjało brak ingerencji w inne spory. Spokojne czasy nie oznaczały jednak, że nie przykuwano uwagi do rozwoju. Wręcz przeciwnie - w czasach, w jakich przyszło żyć, wiadome było, że zagrożenie czai się na każdym kroku. Nie odpuszczali ani trochę w trenowaniu kolejnych pokoleń Shinobi, którzy to byli oczkami w głowie całej osady. Byli bowiem jej przyszłością. Dużo od nich wymagano i nie za wiele im dawano, bowiem stawiano na zaradność i samodzielność. Tak też było w przypadku Mitsui, który dość szybko pogodził się ze swoim kekkei genkai i już po zaledwie paru latach potrafił kontrolować swoje Kikaichū w stopniu rzecz jasna podstawowym. W wieku sześciu lat był w stanie opuszczać już samodzielnie osadę, jednakże nie oddalał się zbytnio od niej - obawiał się nieznanego, a zarazem fascynowały go te wszystkie zielone bezkresy, które tylko czekały na niego. Młody Aburame wyróżniał się na tle rówieśników, dość szybko przyswajał przekazywaną mu wiedzę, wykazywał należyte zainteresowanie i chciał wiedzieć więcej i więcej, siedząc po nocach przy książkach, słuchając opowiadań starszych i bardziej doświadczonych członków klanu. Nie był także obojętny na krzywdę, jednak wiedział, że nie zawsze należy ingerować w to, co się dzieje dookoła nas, a szczególnie w naturę. Nie mógł ratować każdą złapaną w sieć pająka muchę, bowiem ten musiał się jakoś pożywić i przetrwać. Mógł za to ratować zwierzęta z opresji pułapek kłusowników, którzy grasowali w okolicznych lasach. Raz czy dwa zdarzyło mu się nawet porządnie nastraszyć oprawców i przegonić ich z okolic Gokiburi, w której to dość szybko zyskał uznanie i w wieku dziewięciu lat wyrusza do Ryuzaku no Taki w celu odbycia treningu oraz integracji z innymi ninja. Mało brakowało a byłby zmuszony zostać w osadzie, ze względu na wyścig zbrojeń między Uchiha i Senju, oraz ich prawdopodobne przygotowania do bitwy. Klan Aburame nie spodziewał się kłopotów ze swoich sąsiadów z Shinrin, Senju. Historia wskazywała na to, że bliżej im do porozumienia, niż do niesnasek, bowiem to zamieszkujący Sogen Uchiha stwarzali większe zagrożenie. Jednak na szczęście wpływy radykałów nie były aż tak duże i Mitsui mógł spokojnie wyruszyć do niezależnego kraju kupieckiego, gdzie przez kolejny rok współdziałał wraz z innymi z klanu Aburame w celu polepszenia sytuacji ich rodzimej prowincji, wykonując kolejne zlecenia, trenując i poszerzając kontakty. Czemu trwało to tylko kilkanaście miesięcy? Gdyż rok 381 przyniósł kolejne batalie i bitwy, a te przeniosły się na tereny sąsiadujące z Kaigan, co było bezpośrednią przyczyną wycofania wszystkich pochodzących z Gokiburi. Musieli oni wracać, nie mieli wyjścia - ich osada wymagała zapewnienia bezpieczeństwa, bowiem wojna była tuż za rogiem. Przez kolejne miesiące czarnowłosy patrolował tereny na pograniczu z Tajemniczym Lasem, tuż przy terenach Senju. Zdarzyło mu się kilkukrotnie napotkać niedobitków z obydwóch stron frontów i każdej z nich udzielana była niezbędna pomoc. Dopiero wtedy do chłopaka dotarło jak bardzo ważni są medycy i że bez nich każda wojna byłaby skazana z góry na klęskę, ze względu na ogromne straty w ludziach. Od tego momentu Mitsui zaczął ciężki trening, by stać się medycznym ninja.
WIEDZA
INFORMACJE: -
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
W Kaigan znajduję się osada klanu Aburame - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Aburame, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE: -
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Konchū
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 12
SZYBKOŚĆ 12
PERCEPCJA 12
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 13
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 48
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
Ninjutsu:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Utsusemi no Jutsu
Klanowe:
[D]Kikaichū no Jutsu: Reberu Di
[D] Hijutsu: Mushiyose
[D] Hijutsu: Ningen no Jutsu
[C] Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
[C] Mushi Kame no Jutsu
[C] Mushi Bunshin no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kabura na broń (prawe udo), Torba (lewy pośladek)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Ochraniacz na czoło z symbolem klanu Aburame (ukryty pod bandaną), Kabura na broń: 5 kunai i 5 shurikenów, Torba: Bandaże (2m), ołówek, notes, strzykawka.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54877#p54877
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54878#p54878
MISJE:
D - 1
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI: