Strona 1 z 1
Dōhito Ikari
: 8 lip 2017, o 17:13
autor: Ikari
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Ikari
NAZWISKO: Dōhito
KLAN: Dōhito
WIEK [DATA URODZENIA]: 17 lat
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 173 Cm | 54 Kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Ikari jest raczej przeciętnym młodzieńcem. Nie należy do osób zbyt wysokich, jednak też nie jest jakoś specjalnie niski. Jest więc jak można to łatwo w słowa ująć, średniego wzrostu. Nie ma budowy ciała atlety, jednak też się jakoś zbytnio nie zapuścił. Choć lubi jeść, jest nadwyraz szczupły. Podobną rzez bardzo szybką przemianę materii, ale kto by tam wiedział napewno. Pierwszą rzeczą jednak nieco wyróżniającą go z tłumu są długie blond włosy zawiązane w kucyk. Często grzywka zasłania również lewe oko chłopaka, choć nie kryje ono żadnego większego sekretu. Aby uzupełnić charakterystkę wyglądu jego ciała nie można zapomnieć oczywiście o otworach gębowych znajdujących się na dłoniach, jak i jednego na klatce piersiowej. Aby opis był właściwie skończony, wystarczy dodać jeszcze małą wzmiankę o malowaniu paznokci na kolor czarny. Bo taki ma dziwny kaprys.
UBIÓR: Jego ubiór jest rzeczą zmienną, gdyż nie lubi zbyt długo chodzić w takich samych ubraniach. Jest jednak przy tym rodzaj ubrań, które nosi najczęściej. Przeważnie ubiera się w zielonkawej barwy kimono, wraz z podobnego koloru spodniami. Pasy w kimonie są koloru złotego, gdyż takie uznał młodzieniec za najlepiej się komponujące z zielenią. Pod kimonem nosi często za to koszulkę o frakturze siatki, z czerowonawymi paskami, które mają uzupełniać resztę stroju o powiew świeżości. Zależnie od pory roku, pogody i miejsca chłopak wybiera albo długie rękawy i nogawki, albo krótkie. Czasami zdarza się mu również ubierać zamiast kimona to niebieskawą kamizelkę, bez większych defensywnych przymiotów. Po prostu dla ładnego i porządnego wyglądu.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Otwory gębowe na dłoniach i klatce piersiowej
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Młody Ikari jest jeszcze osobą bardzo niedoświadczoną, a także dosyć niedojrzałą. Zresztą można bardzo szybko zauważyć oba fakty podczas obcowania z owym młodzieńcem. Nie jest może jakoś nad wyraz gapowaty i nie potyka się o każdy patyk, jednak jest niezmiernie zapominalski, nieodpowiedzialny, a także dziecinny. Często najpierw coś zrobi zanim pomyśli, jeśli w ogóle pomyśli. Nie jest oczywiście skończony idiotą, chociaż mistrzem strategii to on na pewno nie zostanie. Jest osobą zawładniętą wręcz przez wszelkie legendy i mity. Najwięksi szermierze, artyści, generałowie w historii są częstym obiektem jego zainteresowań. Sam posiada wiele różnorakich marzeń, w tym jednym z nich jest zostanie najpotężniejszym w swoim rodzie, czy stać się żywą legendą. Mimo przemijających lat nie wiele się zmienił. Co jeszcze ważnego jest w jego charakterze? Mimo, iż jest całkiem miłym oraz wesołym gościem o dużym poczuciu humoru, nie jest święty i niezaprzeczalnie dobry. W razie określenia jego charakteru, jak na razie można by było użyć terminu chaotycznie neutralny. Jest tak gdyż nie jest bardzo złym człowiekiem, jednak nie zależy mu jakoś specjalnie na dobrach innych ludzi. Jest raczej egoistą o dużych ambicjach i wysokim współczynniku nudzenia się. Mimo, że wydaje się inaczej nie jest zbytnio przywiązany do swojego klanu, rodziców czy przyjaciół. O ile będzie coś co zapewni mu dobrą rozrywkę, to zapewne tą rzecz wykona bądż zdobędzie jeśli będzie to przedmiot. Stara się co prawda okazywać szacunek ludziom, których uważa za autorytet, czy są od niego starsi, jednak nie zawsze mu to wychodzi. Bardzo nie lubi osób spóźnialskich, a także takich, które nie doceniają sztuki jaką tworzy. Sama jednak inna opinia na temat sztuki go nie drażni, dopóki ktoś otwarcie nie powie mu, że jego gliniane arcydzieła są śmiechu warte. Wtedy jest to dla niego największa uraza. Co zatem lubi, skoro zaczęto już temat jego preferencji? A zatem lubi kreatywnie tworzyć swoje dzieła, porządnie się najeść (najlepiej ramenem), wypić zieloną herbatę (zaparzanie takowej to też szanowana przez niego dziedzina sztuki), a także lubi niezmiernie popisywać się swoimi umiejętnościami.
NAWYKI: Pocieranie karku w razie speszenia bądź niepewności. Częste kierowanie wzroku w inną stronę w razie kłamania.
NINDO: Sztuka polega na przemijaniu.
HISTORIA: Młodzieniec urodził się 17 lat temu w prowincji Tsurai. Na świat przyszedł w szczepie Dōhito, który znany był z swojej wybuchowej gliny oraz zapędów artystycznych. Poza rodzicami posiada również młodszego o rok brata, dla którego od zawsze był wzorem do naśladowania. Mimo iż sam Ikari do najłatwiejszych dzieci nie należał zdecydowanie, młody braciszek wpatrzony był w niego jak w obrazek. Zresztą taki stan rzeczy trwa nadal, mimo iż teraz to właśnie zdaje się mieć większy talent od blondyna. Obydwoje, mimo iż mają odmienne cele w życiu, Ikari próbuje pokonać jedynie nudę, a jego brat stara się za wszelką cenę przysłużyć klanu, to nadal dobrze się dogadują. Obaj opanowali zdolność tworzenia glinianych tworów z których ich szczep jest znany, choć ponoć te młodszego brata blondyna są nieco lepsze. Rodzice nigdy jednak nie pozwolili aby żaden z braci czuł się lepszy od drugiego i dopilnowali aby obaj chłopcy przeżyli szczęśliwe dzieciństwo. Na tyle, na ile w tych czasach to było możliwe. Zdarzają się w końcu od czasu do czasu jakieś drobne sprzeczki, jednak nie wpływają one diametralnie na sytuację, któregokolwiek z członków. Mimo wojen i niebezpiecznego zajęcia, jak na razie cała rodzina ostaje się w komplecie. Choć nikt nie wie, jak długo ten stan jeszcze potrwa. W końcu niezbadane są ścieżki losu.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Yamanaka - członkowie tego klanu oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yamanace, posiadają również informacje umiejętnoścach klanowych
Wiedza o Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Jūgo - zamieszkują tereny Daishi, powiadają, że zamieniają się w potwory, modyfikują swoje ciało, kiedy wpadną w szał, co kłóci się nieco z opiniami, że wyjątkowo współgrają z naturą
Wiedza o Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
Wiedza o Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kibaku Nendo
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 6
WYTRZYMAŁOŚĆ 41
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 98
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON - D - 50
RAITON
KLANOWE Kibaku Nendo - C- 150
JUTSU:
Ninjutsu
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Doton
[D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
Kibaku Nendo
[D] C1: Shī Wan
[C] C2: Nendo Bunshin
[C] C2: Nendo Kurīchā
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Kabura na broń, Torba na glinę
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura na broń: 5 kunai i 5 shurikenów
Torba na glinę: 1 Kg Gliny
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Konto Bankowe
PH: PH
MISJE:
D - 0
C - 0
B - 0
A - 0
S - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Re: Dōhito Ikari
: 9 lip 2017, o 02:53
autor: Ikari
Chyba gotowe.
Re: Dōhito Ikari
: 9 lip 2017, o 13:09
autor: Defrevin
Re: Dōhito Ikari
: 9 lip 2017, o 16:38
autor: Ikari
Okej, już wiem chyba w czym tkwił mój błąd. Już poprawione ~
Re: Dōhito Ikari
: 9 lip 2017, o 18:22
autor: Papyrus
Re: Dōhito Ikari
: 9 lip 2017, o 19:04
autor: Ikari
Poprawiona wszystko, łącznie ze statystkami. Tu akurat masz chyba błąd gdyż wychodzi ich razem 100. Bo są wzięte z 300 PH.
W ekwipunku dodałem jeszcze kilka rzeczy na start, Ryo odjęte. Jeśli tak można oczywiście.
Re: Dōhito Ikari
: 9 lip 2017, o 19:29
autor: Papyrus
Ukryty tekst
Ale poza tym daję akcepta i życzę owocnej rozgrywki.
Pamiętaj o daniu linku do KP w profilu.
Ukryty tekst