DANE PERSONALNE
IMIĘ: Todonada
NAZWISKO: Yuki
KLAN: Yuki
WIEK [DATA URODZENIA]: 14
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 165 cm, 50 kg
RANGA: Uczeń (Doko)
APARYCJA
WYGLĄD: W normalnych warunkach można by powiedzieć, że Todonada wygląda dość wyjątkowo, jednak w tym świecie każdy wygląda dość nienaturalnie. Niezwykłe kolory włosów są tu na porządku dziennym, więc i te jego nie powinny nikogo dziwić. Ma on bowiem włosy dwukolorowe, a linia oddzielające je przebiega przez środek głowy, dzieląc ją symetrycznie. Prawa strona jest biała, lewa natomiast bordowa. Dwukolorowe są również jego oczy. Prawe jest szare, lewe natomiast niebieskie. Podobno nie należy też do grona osób brzydkich, ale to już opinia innych. Ma przeciętną sylwetkę jak na nastolatka. Nie jest też zbyt wysoki i ale jeszcze pewnie urośnie. A, no tak. Warto jeszcze wspomnieć o wielkiej bliźnie po poparzeniu w okół lewego oka. Taka mała pamiątka po notce wybuchowej.
UBIÓR:
Najczęściej nosi swój kostium, a może właściwie strój bojowy. Jest to strój dwuczęściowy, a składają się na niego bluza bez kaptura i długie spodnie. Są granatowe z białymi pasami z przedniej strony. Pasy te układają się w U i A, co czytane jako Yuei stanowi Kanji dla słowa "bohater". Owy strój otrzymał od swojej matki.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Dwukolorowe oczy i włosy, heterochromia, poparzona część twarzy
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Todonada sprawia wrażenie (o ironio) chłodnej osoby. Wrażenie to wynika z tego, że chłopak zwyczajnie niewiele mówi, a także niewiele się uśmiecha, kiedy jest poza domem. Wychował się raczej w wąskim gronie swojego klanu, więc zawieranie nowych znajomości może mu sprawiać trudność. W nawiązywaniu znajomości definitywnie nie pomaga fakt, że zdarza mu się być cynicznym i nadmiernie używa w dialogach ironii. Jego niezbyt przyjazna aparycja wynika z faktu, że dopiero co stawia pierwsze kroki w świecie ninja i adaptacja przychodzi mu z trudnością, a on sam czuje się dość wyalienowany wśród tych wszystkich osób, które gonią tylko za mocą i pieniędzmi. W stosunku do bliższych mu osób jest otwarty i przyjacielski, chociaż trudno zdobyć jego zaufanie i znaleźć się w owym gronie bliższych. Cechuje go też wielka determinacja i nieco mniejsza odwaga. Jego największym marzeniem, a jednocześnie celem jest zostać bohaterem. Nie robi tego dla sławy, nie chce też by jego imię było rozpoznawalne. Jedynym powodem jest chęć uczynienia świata lepszym miejscem. Chce ratować ludzkie życia, choć nie zawaha się odebrać jedno by uratować więcej. Walk stara się unikać, a kiedy już do nich dojdzie, próbuje maksymalnie ograniczyć rozlew krwi, na co świetnie pozwala mu jego Kekkei Genkai. Stres nie jest dla niego wyzwaniem, bo zawsze zachowuje zimną krew.
NAWYKI: Często musi zająć czymś ręce, więc zwykle chowa je po kieszeniach, albo bawi się jakimś przedmiotem
NINDO: "Gdy w świecie zamieszanie, pojawiają się bohaterowie."
HISTORIA: Jeżeli liczyliście na jakąś epicką historię o wielkiej intrydze i poszukiwaniu zemsty na mordercach rodziny, to raczej się rozczarujecie. Rodzice Todonady oboje pochodzą z tego samego klanu i pełnili kiedyś zawód ninja. Pełnili to dobre słowo. Jego ojczulek bowiem zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach kilka miesięcy przed jego urodzeniem. Nie wiadomo właściwie, czy zginął na jakieś misji, czy zwyczajnie zwiał w obliczu odpowiedzialności, choć kłaniałbym się ku drugiej opcji. Psychika jego matki trochę na tym ucierpiała, bo potem zdarzały jej się ataki i niekontrolowane uwolnienia jej Kekkei Genkai, co kończyło się zwykle wyciąganiem kogoś z lodu i nie spodobało się kilkoro ludziom. Tak więc dochodzimy do momentu, kiedy matka Todonady jest już kurą domową i głównie zajmuje się dzieckiem. Dziecko, czyli Todonada, wychował się w dość szerokim, rodzinnym gronie, w otoczeniu ninja o niesamowitych zdolnościach. Nie mógł się napatrzeć, jak niektórzy ruchem ręki są w stanie spowić całe połacie terenu lodem. Chciał być taki jak oni, a nawet lepszy. Chciał odnaleźć limity klanowych zdolności i użyć ich, by nieść pomoc ludziom. Okazyjnie podpatrywał treningi starszych członków klanu i dzięki temu nauczył się kilku technik. W dniu 14-tych urodzin jego marzenie o życiu ninja wreszcie spełniło się, kiedy to jego matka dała mu zezwolenie na wyruszenie w świat i szukanie wyzwań.
WIEDZA
INFORMACJE: ---
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: W tej prowincji znajduję się osada klanu Yuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yuki, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezwiązane z klanem Yuki wiedzą, iż to ród samotników, izoluje się od reszty klanów, nie wtrąca w nie swoje sprawy, członek tego klanu to często cichy, ale skuteczny zabójca, potrafią manipulować lodem
Na Hyuo zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Ranmaru - członkowie tego szczepu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Ranmaru, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
Osoby niezawiązane ze szczepem Ranmaru wiedzą, że to szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
---
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Yuki
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: ---
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 51
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI: ---
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON C
FUUTON D
DOTON E
RAITON E
KLANOWE D
JUTSU:
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Suiton: Mizutetsu no Jutsu
[D] Suiton: Kirigakure no Jutsu
[C] Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
[C] Suiton: Mizu no Tatsumaki
[C] Suiton: Mizurappa
[C] Suiton: Takitsubo No Jutsu
[C]
Hyōton: Tsubame Fubuki
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba na lewym udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai i 5 shurikenów w torbie na lewym udzie
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: