DANE PERSONALNE
IMIĘ: Atsu
NAZWISKO: Dōhito
KLAN: Dōhito
WIEK [DATA URODZENIA]: 20lat.
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 176cm
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Atsu ma 20 lat i też na tyle wygląda, chociaż zdarzyło mu się usłyszeć, że wygląda na mniej gdy się ogolił. Swoje gęste, sięgające do ramion, kruczoczarne włosy zazwyczaj ma rozpuszczone. Chłopakowi zarost rósł w sposób oszczędny, a mianowicie poza wąsami, które starał się golić regularnie co trzy dni, broda rosła mu jedynie pośrodku. Starał się ją podcinać w taki sposób, aby tworzyła czterocentymetrowy stożek. Oczy miał ciemnoniebieskie i chłodne, co idealnie pasowało do jego ostrych rys twarzy i dawało ciekawy kontrast do na pozór przyjaznego tonu głosu. Atsu swoją budową i wzrostem nie wyróżnia się zbytnio, chociaż odniósł wrażenie, że jest nieznacznie wyższy od przeciętnej osoby.
UBIÓR: Nieodłącznym elementem ubioru chłopaka jest jego długi, sięgający do połowy kolan płaszcz z pokaźnym, sterczącym kołnierzem. Odzienie to miał jednak jedynie zapięte jedynie pojedynczą klamrą na wysokości klatki piersiowej. Płaszcz był ciemnej, atramentowej barwy. Do jego końca, jak i ramion przymocowane były ozdobne, szare pióra. Pod nim nosił prostą, luźną granatową koszulkę wsadzoną w czarne spodnie. U pasa, po lewej stronie widniała niewielka torba shinobi w której chłopak trzymał swój ekwipunek. Jego wysokie, lekkie buty były niewiele jaśniejsze od spodni, które "pochłaniały" kilka centymetrów nad kostką. Cały ubiór wykonany był z cienkiego materiały dzięki czemu jego posiadacz był chroniony przed piaskiem i zarazem nie doskwierało mu przesadnie gorąco, chociaż mogło to być również spowodowane tym, że od dziecka mieszkał w krainie samotnych wydm.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Typowe dla jego szczepu.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Atsu jest osobą spokojną, która kieruje się praktycznie zawsze rozumem. Niektórzy mogliby powiedzieć o nim, że nie ma dziwny kręgosłup moralny co w sumie było prawdą. Uważał, że jeżeli czyn przyniesie jakieś większe dobro, to można dla niego złamać odgórnie przyjęte normy. Jednak nie znaczy to, że by kogoś zabił tylko po to, aby zarobić. Raczej uważał, że można pozbyć się jednostek, aby pomóc, albo uratować większa ilość osób. Starał się szanować innych i tego samo oczekiwał od rozmówcy. Jeżeli ktoś bez powodu wykazywał wrogość i agresje wobec niego, nic nie stało na przeszkodzie (no chyba, że różnica w umiejętnościach), aby "wyprostować" takiego delikwenta. Wszelkie powierzone mu zadania starał się wykonywać porządnie, tak jak sobie tego życzy zleceniodawca, chyba, że dostrzeże coś co godzi w jego światopogląd.
NAWYKI: Atsu nie miał zbyt wielu odruchów, ani zwyczajów, które by go jakoś szczególnie wyróżniały. Starał się wyglądać porządnie i ogarniać swój zarost.
NINDO: Chłopak kierował się głównie wartościami etycznymi, jednak kiedy musiał podejmować decyzje o większym znaczeniu to uważał, że dobro ogółu jest ważniejsze od dobra jednostki. Dodatkowo stawiał dobro swego szczepu jeszcze poziom wyżej i tylko dla niego mógł odstąpić od wcześniej wspomnianej zasady.
HISTORIA:
Wczesne dzieciństwo:
Narodzinom Atsu nie towarzyszyły żadne niezwykłe okoliczności. Nie było żadnej anomalii pogodowej, ani też poród nie odbywał się w nietypowych warunkach. Piętnastego kwietnia popołudniu Atsu przyszedł na świat będąc otoczony członkami swojego szczepu, którzy z radością patrzyli na narodziny chłopca z nowego pokolenia, w którym to pokładali wielkie nadzieje. Poród odbył się bez komplikacji, a chłopiec cały i zdrowy obdarzył wszystkich zgromadzonych głośnym, wkurzającym, lecz na swój sposób słodkim darciem.
Pierwsze lata życia chłopca mijały równie spokojnie. Miał kochających i cierpliwych rodziców, którym udawało się znosić jego figle i ciekawość, która w tak młodym wieku bywała dla badacza niebezpieczna. Był jedynakiem przez co został cała uwaga jego najbliższej rodziny spadła na niego. Pochodził z niewyróżniającej się stanem materialnym rodziny. Nie głodował, lecz też nie miał wszystkiego o czym mógłby pomyśleć. Niemniej jednak dzieciństwo miał całkiem szczęśliwe. Oczywiście niekiedy zdarzały się gorsze w których prawie otarł się o śmierć, ale to były drobiazgi. Rodzina wpajała mu wszelakie wartości takie jak miłość do szczepu, honor itp. Dorastający chłopiec zdawał się rozumieć te wyższe wartości i sam często pytał o rady w wyimaginowanych sytuacjach. Miał dość bujną wyobraźnie przez co zazwyczaj wolał spędzać czas samotnie, lecz nie oznaczało to, że unikał ludzi.
Kiedy miał siedem lat zaczął coraz więcej czasu spędzać wraz z ojcem podpatrując jego działania w czymś co można było nazwać domową pracownią. Tworzył w niej przeróżne ozdobne figurki, które nie miały na celu sianie zniszczenia, a pełnić funkcję ozdobną. Zajęcie to było czasochłonne, lecz satysfakcjonujące. W miarę swoich dziecięcych możliwości starał się pomagać ojcu, lecz pomimo chęci nieraz zamiast pomóc to zniszczył efekt kilkugodzinnej pracy. Tak też mijały kolejne lata życia chłopca, który robił niewielkie postępy w rodzinnym fachu.
Okres dojrzewania:
Atsu miał 12 lat kiedy po raz pierwszy odbył trening, który można było nazwać bojowym. Wcześniej jedynie oglądał pojedynki, oraz treningi shinobi, lecz na tym poprzestał. Zamiast tego w domu uczył się bardziej artystycznych aspektów jego klanu, oraz zgłębiał jego historię. Jednak w swoje dwunaste urodziny wraz z ojcem udał się na specjalną polanę treningową na której to rodzic demonstrował mu podstawy używania oręża shinobi. W jego szczepie była to umiejętność rzadko wykorzystywana, jednak w niektórych sytuacjach mogła zadecydować o życiu i śmierci. Chłopak był zdyscyplinowany i ćwiczył każdego dnia po kilka godzin aż w końcu opanował tą sztukę w stopniu podstawowym. Było to i tak później o kilka lat od przeciętnego dziecka, ale jak to mówią "lepiej późno niż w cale". Następne lata życia mijały mu na treningu sztuczek związanych z chakrą i jej kontrolą. Pod okiem swojego ojca, który był dla niego mentorem, opanował kilka technik z różnych dziedzin, lecz największą satysfakcje dawało mu ożywianie glinianych stworków, które tworzył z gliny.
Wczesne lata dorosłości:
/Część będzie opisywana na podstawie gry/
WIEDZA
INFORMACJE: -
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
- Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Sabishi
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE: -
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Kibaku Nendo
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Shurikenjutsu (Seido)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 20 | 40
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 34
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI: Shurikenjutsu +20 Percepcja,
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
TAIJUTSU E
BUKIJUTSU E
KYUJUTSU E
KENJUTSU E
SHURIKENJUTSU E
KUSARIJUTSU E
KIJUTSU E
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE E
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON D
RAITON E
KLANOWE C
JUTSU:
Ranga F:
- Bunshin no Jutsu
- Henge no Jutsu
- Kai
- Kawarimi no Jutsu
- Kinobori no Waza
- Suimen Hoko no Waza
- Nawanuke no Jutsu
Ranga D:
- C1: Shī Wan
- Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
- Doton no Jutsu
- Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Doton: Doryūsō
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): -
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai i 5 shurikenów.
Torba z gliną po prawej stronie z tyłu (1kg).
ROZLICZENIA
Bank
PH
PIENIĄDZE: 450 ryo
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: Transfer