DANE PERSONALNE
IMIĘ: Yoshito
NAZWISKO: Nakahara
KLAN: Kaguya
WIEK [DATA URODZENIA]: 21
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 189cm/80kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Yoshito nie jest zwykłym dwudziestolatkiem. Jego włosy są nietypowo białe ,krótkie i rozczesane ,oprócz jego białych włosów można zauważyć rysy na szyi zrobione lodowym mieczem.Jego. zęby kleją się do uśmiechu a oczy do radości gdyż jest on wesołym młodzieńcem .Jego spokojny a zaraz uśmiechnięty wyraz twarzy przekonuje do siebie mieszkańców wioski, jak i jego kolegów. Yoshito jest dosyć umięśniony gdyż dosyć dużo trenuje by być wielkim wojownikiem.Jego wyróżniającym wyglądem jest również zawsze zaklejone palce bo trochę boi się ,o swoje palce które złamał za młodu.
UBIÓR: Yoshito nie nosi typowego ubrania na jego wiek gdyż sam ten ubiór wymyślił. Jego bluza jest czarno-biała z ręcznie uszytym wzorem wiatru. Na jego bluzie wszystko coś symbolizuje ,czerń śmierć ,kolor biały kości a symbol wiatru jego wujka. Na jego spodniach można zobaczyć czerwony kolor przewijany z kolorem lodu. Co symbolizuje niechęć do lodu i krew zdrajcom jego rodu. .Jego szata jest zawiązana paskiem ze złotą klamerką. Oprócz swego nakrycia często nosi rozpiętą koszulę. Oprócz tego jego pas ma wyszytą białą kość co symbolizuje jego matkę którą zapomniał po przeprowadzce do wuja ,oraz mały płomyk co również ma być odniesieniem do rodziny a konkretnie do ojca.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Rysy na szyi.
OSOBOWOŚĆ CHARAKTER: Osobowość Yoshito jest dosyć nietypowa jak na jego wiek. Ma on szacunek do rodziny oraz do starszych ludzi, jak i młodych. Często zdarza mu się denerwować co skutkuje, że na jego drodze musi coś rozwalić. Na szczęście często jest to zwykłe drzewo czy skałka .Gdy nie ma obok siebie podanych wcześniej rzeczy musi komuś przyłożyć ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. Jest miły prawie dla wszystkich tylko nie dla ludzi którzy są zwykłymi zdrajcami swoich rodów. Ma on dosyć humorystyczny sposób do życia do prawie wszystkiego pochodzi z radością.Ma wielki szacunek do wiatru gdyż jego wuj dobrze go wychował, a on go wręcz uwielbia
NAWYKI: Gdy się denerwuje musi w coś uderzyć.
NINDO: Samotnym jest się tylko wtedy kiedy ma się na to czas.
HISTORIA: Yoshito urodził się w małej wiosce .W wieku 3 lat zobaczył sztukę kaguya i technikę ognia.Wtedy chciał być wielkim wojownikiem.Jak miał 5 lat po wielu próbach wyciągnął malutką kosteczkę z palca .Jego matka była bardzo dumna .Ojciec również był zadowolony choć wolał by szkolił szkolił się w sztukach ognia.Gdy miał 12 lat pierwszy raz zobaczył swego wuj była to postać otwarta i radosna.Ojciec był bardzo dumny .Lecz Yoshito był trochę przerażony swoimi zdolnościami. W wieku 16 lat jego rodzice podjęli decyzję o jego wyjeździe do jego wuja mistrza wiatru .Wtedy słuchał różne opowieści o jego ojcu i o wuju.Pewnego dnia Yoshito usłyszał że jego wuj spotkał się z gościem z klanu yuki .Wtedy zostały zrobione mu blizny na ciele . Wuj Yoshita przestrzegał go przed nimi lecz on nie wierzył w tę historię.Pewnego upadłego dnia spotkał chłopca nas rzeką. Yoshito podszedł do niego by się przywitać lecz został lekko draśnięty lodowym mieczem w szyje.Wtedy uwierzył w historię wuja.Na 19 urodziny umiał wyciągnąć 1 kość z ręki .Wuj był bardzo zadowolony z postępów swojego bratanka.W wieku 20 lat jego przyjaciel zginął w walce pomiędzy klanem Sabaku a Kaguya . Na 20 urodziny jego klan powiedział żeby udał się na dwuletnie szkolenie do Shiganshi No Kibu.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Sabishi
- W tej prowincji znajduję się osada klanu Ayatsuri,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Ayatsuri, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Ayatsuri przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący,
- W Sabishi zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Sabaku,
- Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Sabaku są dość tajemniczy, i że potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Shikotsumyaku
NATURA CHAKRY: Katon (火遁) - Element Ognia
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 15 | 25
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 15 | 25
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 5
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: +10 szybkość+ 10 siła od stylu walki Gōken.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU -D
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE -D
JUTSU:
Ninjutsu:
[E]Bunshin no Jutsu
[E]Kai
[E]Henge no Jutsu
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kinobori no Waza
[E]Suimen Hoko no Waza
[E]Nawanuke no Jutsu
Klanowe:
[D]Hokkotsu no Yaiba
Taijutsu:
[D]Dainamikku Akushyon
[D]Dainamikku Entorī
Taijutsu (Goken)
[D]Konoha Reppū
[D]Konoha Senpū
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 szurikenów pod narzutą po prawej stronie i 5 kunai po lewej stronie
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=3228
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=3231
MISJE:
[/list]
PREZENT OD ADMINISTRACJI: