DANE PERSONALNE
IMIĘ: Osamu
NAZWISKO: Masuko
KLAN: Yamanaka
WIEK [DATA URODZENIA]: 21 lat
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 190, 80
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Wygląd Osamu nie jest niezwykły. Ma szczupłą sylwetkę ciała. Jego ramiona są bardzo szerokie, chociaż jego mięśnie nie są zabójczo duże i silne. Jego twarz jest idealnie dopasowana do reszty ciała. Przypomina wyglądem trójkąt z powodu dość podłużnej brody. Włosy Osamu są długie, koloru brązowego. A jego uszy są odstające i średniej wielkości. Nos oraz usta są również średniej wielkości, niczym szczególnym się nie wykazują. Osamu nie nosi brody, ani wąsa. Najbardziej ciekawymi elementami wyglądu są oczy. Mają one kolor niebieski, a skóra znajdująca się pod nimi ma ciemniejszy odcień. Nikt nie wie dlaczego. Gdy spojrzy się na jego oczy można wyczuć grozę i strach. Powyżej jego narządów wzroku znajdują się brwi, są one lekko brązowe.
UBIÓR: Ubiór Osamu nie jest szczególny. Nosi zwykłe ubrania. Przez cały rok nosi zimową nieprzemakalną zieloną kurtkę z kapturem zapinaną na magnesy, przez co łatwo jest ja odpiąć. W zimne pory roku zakłada pod nią czarny, bardzo ciepły dres. Bardzo lubi chodzić w tych samych rzeczach. Otóż przez cały rok nosi także te same spodnie. Są to dżinsy kolory ciemno niebieskiego, które sięgają mu pod pięty. Osamu bardzo lubi wygodę. Jego buty są bardzo wysokie i nieprzemakalne. Są zrobione ze skóry, przez to w lato, wiosnę noga się w ich nie poci,a w zimę, jesień jest bardzo ciepło. Jego buty nawet w najgorszym terenie pozostają w bardzo dobrym stanie. Gdy wieje wiatr, lub gdy pada mocno deszcz zakłada na głowę kaptur z kurtki. Na głowie nosi opaskę.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Ciemny kolor skóry wokoło oczów.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Osamu nie jest rozrywkową postacią. Mało z czego się śmieje, trudno go rozbawić. Można byłoby powiedzieć, że jest flegmatykiem, ale nie do końca. Przejawiają mu się cechy choleryka. Bardzo trudno go zdenerwować, lecz niestety gdy bardzo się zdenerwuje zaczyna nie panować nad sobą, wtedy potrzeba trochę czasu aby się uspokoił. Bardzo mało jest rzeczy, które mogą wywrócić go z równowagi. Gdy jest obrażany, zachowuje spokój, opanowanie. Gdy ktoś mu robi przykrość, bardzo łatwo wybacza, ze spokojem, bez nerwów. Toteż wydaje się bardzo smutną osobą, ale tak nie jest. Nawet gdy jest szczęśliwy, to nie wyjawia tego na zewnątrz. Umie rozważnie wybierać decyzje, prowadzić grupą, rozkazywać, argumentować. Stara się widzieć w każdym dobro, dlatego we większości przypadkach pierwszą formą walki jest rozmowa.
NAWYKI: Bardzo często prawą ręką poprawia fryzurę. Gdy chodzi jego prawa stopa nie jest równoległa do lewej stopy - odstaje ok. pod kątek 15 stopni.
NINDO: Uważa, że nikt nie jest doskonały , dlatego szuka kogoś, przyjaciela, drugiej połówki, ponieważ uważa, że razem można zrobić więcej .
HISTORIA:
Początek
Osamu urodził się w bardzo odległej krainie. Sam nie wie gdzie. Nigdy nie widział prawdziwego świata, miasta. Mieszkał w małej chatce wraz z rodzicami. Robili tam wszystko razem, nauczył się współpracy. Sami wytwarzali sobie pożywienie i inne potrzeby. Takie życie było czymś niezwykłym. Niestety gdy Osamu miał 17 lat jego rodzice zachorowali. Nie mieli leku na tą chorobę. W skutku czego po kilku miesiącach wzmagania zmarli. Kazuma - tak miał na imię ojciec Osamu zostawił mu pewien list. Było w nim tak napisane:
Drogi synu
Piszę do ciebie ten list, ponieważ wiem że za kilka dni mnie już nie będzie. Muszę coś ci wyznać. Odpowiedź na pytanie, dlaczego tak mieszkamy. Otóż gdy byłem jeszcze młody należałem do klanu Yamanaka. W czasie wielkich wojen uciekłem, z powodu twojej mamy. Zakochałem się we zwykłej wieśniaczce. Niestety jak się obawiałem przejawiasz umiejętnościami tego klanu. Najprawdopodobniej masz talent, nie zmarnuj go. Yamanaka to twoja przyszłość. Idź do Soso, mapę masz na odwrocie kartki. Nie zmarnuj swojej szansy. Odkrywaj świat na nowo.
Osamu mając 17 lat pochowawszy swoich rodziców ruszył w daleką podróż do Soso. Gdy miał 18 lat przyszedł do owego miejsca, miło go powitali oraz przyjęli do klanu. Widzieli w nim dobrą duszę, spokój i nadzieję. A talent Osamu potwierdził jego przynależność do Yamanaka.
Miasto kupieckie (rozegrane na forum)
Po wstępnym szkoleniu w Soso, zgodnie z dawnym postanowieniem Możnowładców, z ideą powstania miast kupieckich Osamu udał się do Shigashi no Kibu. Tam zbudował swój dom i zamieszkał na okres 3 lat. W mieście kupieckim Masuko miał się rozwijać, miał poznawać świat. Niestety jak się okazało, wyobrażenie świata Yamanaki było zupełnie inne od tego co zobaczył. Widział śmierć, zemstę, chęć władzy, łatwość zabijania, brak współczucia, zło oraz nawet demona. Poznał także Osamu uczucie zauroczenia, lekkiej miłości. Niesamowite przygody nauczyły Osamiego, że nikomu nie można ufać oraz, że to co wydaje się na pierwszy rzut oka (z zewnątrz) dobre, niesamowite, olśniewające, wzór na naśladowania, nie zawsze takie jest we wewnątrz, po głębokim poznaniu. Osamu jeszcze bardziej ugruntował się w swoim przekonaniu, że nikt nie jest doskonały oraz, że razem można więcej . Tylko, że te razem nie zawsze jest osobą. Czasem to pewna idea, artefakt który jest drugą połówką, który jest ciągle poszukiwany, który daje sile sprawczą, który jest koniem, który pcha powóz.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
* Soso
- W tej prowincji znajduję się osada klanu Yamanaka,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Yamanace, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż członkowie klanu Yamanaka często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
- Jūgo - zamieszkują tereny Daishi, powiadają, że zamieniają się w potwory, modyfikują swoje ciało, kiedy wpadną w szał, co kłóci się nieco z opiniami, że wyjątkowo współgrają z naturą
- Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
- Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
POSTACIE:
Tenka
Ayako
Chise
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Shintenshin Tensō
NATURA CHAKRY: Suiton (水遁) - Element Wody
STYLE WALKI: Bukijutsu Shurikenjutsu (Seido)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 27
SZYBKOŚĆ 9
PERCEPCJA 13
PSYCHIKA 38
KONSEKWENCJA 10
Suma PA statystyk fizycznych 59
KONTROLA CHAKRY E, D
Trening , C
Trening
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102% (+ 2% za 20 wytrzymałości)
MNOŻNIKI: Brak
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU - E
GENJUTSU
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU - E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON - D, C
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE - D, C, B
JUTSU:
Ninjutsu
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Fūinjutsu
[E] Fūin no Jutsu
Seido
[D] Kage Shuriken no Jutsu
[D] Sōshuriken no Jutsu
Suiton
[D] Suiton: Kirigakure no Jutsu Trening
[D] Suiton: Teppōuo Po update suitonu zamiana z Suiton: Mizu Kawarimi Trening
[D] Suiton: Mizutetsu no Jutsu Trening
[C] Suiton: Teppōdama - nauka techniki dzięki prezentowi na Dzień chłopaka 2018
[C] Suiton: Mizu Shuriken Trening
[C] Suiton: Mizukiri no Yaiba Trening
[C] Suiton: Tenkyū Trening
[C] Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu Trening
[C] Suiton: Mizu no Tatsumaki Trening
[C] Suiton: Mizuame Nabara Trening
[C] Suiton: Mizuame Haji Trening
[C] Suiton: Mizurappa Trening
[C] Suiton: Suiben Trening
[C] Suiton: Takitsubo no Jutsu Trening
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Dwie Torby na broń oraz pojemnik na wodę Kuźnia .
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
W pierwszej torbie na broń: 8 shurikenów (16 objętości), stalowe żyłki 2 razy po 15 metrów na końcach tych dwóch linek jest shuriken (11,5 objętości), (łącznie: 27,5/140 objętości).
W drugiej torbie na broń: 10 shurikenów (20 objętości), 15 senbonów (3,75 objętości), 4 kunaie (24 objętości), (łącznie 47,75/140 objętości).
bumerang (10 objętość) – nie mieści się w torbie, toteż znajduje się w domu u Osamu,
DOMEK OSAMU
Po wewnętrznej stronie kurtki ma: 1 kunai, bandaż 1m, makibishi (30sztuk). W prawej kieszeni od spodni znajduje się klucz do domu Osamu, a w lewej notes i ołówek.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Klik!
PH: Klik!
MISJE:
D - 1 2 3 4
C -
B -
A -
S -
[/list]
PREZENT OD ADMINISTRACJI: Święta 2016 i nowy rok 2017 , Mocarny Dzień Mężczyzn 2017 , Święta Wielkanocne 2017 , Drugie urodziny Shinobi war , Mikołajki 2017 , Święta 2017 i nowy rok 2018 , Wielkanoc 2018 , Dzień chłopaka 2018 , Konkurs